It is currently 06 May 2024, 02:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1157 posts ]  Go to page Previous 132 33 34 35 3647 Next
Author Message
PostPosted: 30 Sep 2016, 16:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Cred ca nu ai cum sa montezi fuzete de 166 pe GTV
Asa ar fi fost prea simplu si nu isi mai batea nimeni capul cu adaptoare
Puneai tot ansamblu de la 166 si era gata treaba :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 26 Dec 2012, 21:29
Posts: 263
Car: Alfa Romeo 147 GTA
Din păcate sunt foarte rare gtv-urile 3.0. Era soluția cea mai simplă pentru trasplantarea portfuzetă, fuzetă și etrier. Dar în schimb e mult ma ușor de găsit un Fiat coupe 20v turbo pentru transplant. Dacă te interesează îți pot da un contact în Italia ce îți poate da orice tip de disc care iti poate veni în minte.

Inviato dal mio SM-G930F utilizzando Tapatalk


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Discurile deja le-am comandat, nu am cum sa o mai sucesc acum

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 26 Dec 2012, 21:29
Posts: 263
Car: Alfa Romeo 147 GTA
Cred ca ALXege are dreptate, dacă nu ma înșel găurile care o să le faci o sa fie foarte aproape de cele existente...

Inviato dal mio SM-G930F utilizzando Tapatalk


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
Ege si nelu au surprins foarte bine problemele ce pot aparea prin adaugarea inca a 5 gauri intre cele existente. Deci fi cu bagare de seama.
As mai adauga inca un aspect la cate sa fi atent: centrarea gaurilor. Altfel discul va fi descentrat si vei avea vesnic o bataie ca de roti neechilibrate.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
yux_mm Quote:
Ege si nelu au surprins foarte bine problemele ce pot aparea prin adaugarea inca a 5 gauri intre cele existente. Deci fi cu bagare de seama.
As mai adauga inca un aspect la cate sa fi atent: centrarea gaurilor. Altfel discul va fi descentrat si vei avea vesnic o bataie ca de roti neechilibrate.
Discul nu se centrează în găurile pentru prezoane, se centrează prin gaura centrala pe butuc!
Eu zic ca ar fi ok să-și dea cu părerea cine a pus mâna pe așa ceva!
Repet, discul este strâns între butuc si jantă, nu se blochează în prezoane, se poate observa foarte ușor cu janta data jos, ca există o toleranta lăsată în jurul prezonului, dacă forța de frânare s-ar duce direct în prezoane atunci filetul de pe prezon ar fi praf,portiunea din dreptul discului, gândiți-va că discul este fixat pe poziție de un simplu șurub de aproximativ 5mm.
Discurile cu defecte de fabricație, suprasolicitate se fisureaza,rupt deasupra cercului descris de butuc si butuc jantei, niciodată nu se rupe partea din interior, decât dacă janta nu e strânsă bine si are joc.

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
exact acest lucru am vrut sa spun si eu,chiar cand am schimbat ultia data jantele ma uitam la disc si exista o toleranta,daca nici speedy91 nu stie.


Attachments:
disc.jpg
disc.jpg [ 194.52 KiB | Viewed 1541 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 22:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
Uitasem complet de inelul central, my bad. Totusi, daca gaurile nu se inscriu pe un cerc perfect iar distantele intre ele nu sunt perfect cat trebuie, risti ca discul sa se prijine pe unul sau mai multe prezoane si poate aduce forte suplimentare de forfecare pe acel prezon/prezoane, ceea ce nu e tocmai de dorit.
Alta problema ar fi faptul ca prin adaugarea de gauri se micsoreaza suprafata de contact. Speedy are dreptate cand zice ca janta transmite prin frecare eforturile la disc, iar acesta la randul lui tot prin frecare la fuzeta. Dar, pe de o parte, cu siguranta suprafata de contact nu a fost calculata la limita de catre injinerii aia, iar pe de alta parte nici efectele micsorarii suprafetei de contact nu le putem cuatifica. Poate doar daca avem ceva background de injunerie proiectare autovehicule, astfel incat dispunem de cunostinte si ipoteze de calcul.
Speedy, nu mi-o lua in nume de rau, dar nici tu si nici eu nu cunoastem cu precizie care ar fi efectele unor microfisuri ce se pot dezvolta in jurul acelor noi gauri. Mai ales ca nu cunoastem cu precizie metodele de producere si tratare a acelor discuri. Eu personal suspectez ca mai intai au fost practicate toate gaurile, echilibrat discul si alte cele, si abea apoi a fost calit materialul, tocmai pentru a nu induce eforturi/tensiuni suplimentare. O fisura in zona prezoanelor, desi e prins discul ca in cleste intre janta si fuzeta, poate duce la importante schimbari a starii de eforturi. Iar de aici in colo putem extrapola si emite diverse ipoteze, inclusiv cea a concentrarii de eforturi in zona pomenita de Speedy si cedare in final a discului cu consecinte deloc placute.

Cine are ceva cunostinte de element finit si acces la ANSYS, sau alt program de analiza prin metoda elementului finit, sa faca o simulare de amorul artei.

In alta ordine de idei, eu recunosc: imi pui 2 chei in mana si risc sa raman cu piese pe podea daca e sa repar ceva la o masina. Nu am skillurile necesare. Insa in acelasi timp cati din mecanicii de pe forumul asta au pus mana pe o carte de rezistenta materialelor, sa o rasfoiasca macar?
Sa zic si eu acum, sa-si dea cu parerea cineva care a mai proiectat ceva folosint metoda elementului finit? cred ca as fi rautacios, nu?! :thinking:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
dar jantele de aliaj cu doua dimensiuni intre prezoane(ex 5x100 si 5x112) cum de rezista?

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 01:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
Simplu: au fost proiectate din start pentru treaba asta. Gaurile date intr-o singura etapa, grosimea peretelui dimensionata corespunzator, bla, bla, bla.
Zicea cineva mai sus de discuri cu multiple gauri. Idem. De pe planseta vin dimensionate corespunzator. In mare, cam poti proiecta orice si oricum sa reziste.
Nu spun ca e gresit ce face Traian aici, dar e bine sa aiba in vedere multiplele aspecte, pentru ca e vorba de siguranta lui si a altor participanti la trafic. Atata timp cat cei cu care lucreaza stiu ce fac e totul in regula. Si cand spun ca stiu ce fac nu inseamna ca au mai dat ei niste gauri si e ok. Pentru niste discuri deja calite tre sa sti cu ce viteza operezi burghiul, ce fel de cap are burghiul, pasul burghiului, temperatura de operare, etc, etc... astfel incat sa nu deteriorezi discul. Daca nu se vede crapatura nu inseamna ca nu e. Uneori poate aparea ulterior. Sau poate sa nu apara deloc si atunci e lapte si miere.
Si nu in ultimul rand, cat de legal este. In cazul unui eveniment neplacut (sper sa nu ai niciodata parte) te poti trezi ca asigurarea nu plateste deoarece produsul a fost alterat in afara specificatiilor producatorului. Si atunci e nasoala treaba ca practic esti in afara legii. Consecintele sunt limpezi de intuit...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
cred ca aici lipseste comanr sigur facea un DIY sau ceva.( el parca la bratele superioare folosise un program pentru a calcula fortele de acolo)
personal nu cred ca o sa fie probleme, meseriasul care gaureaste discurile probabil o sa ii spuna daca rezistenta discului scade foarte mult incat o sa fie probleme.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Hai ma bluecar, serios?! Cam cum crezi ca o sa determine meseriasul care le gaureste rezistenta lor? :lol:
Pare-se ca romanul nu se mai pricepe doar la fotbal si politica, ci la orice! :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 00:12 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1087
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Hai ma bluecar, serios?! Cam cum crezi ca o sa determine meseriasul care le gaureste rezistenta lor? :lol:
Pare-se ca romanul nu se mai pricepe doar la fotbal si politica, ci la orice! :roll:
Verifica la ce presiune se sparg ouale de gasca pe ele. Ha, de parca nu stiai cum se face :smart:

_________________
din 06.2021 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 00:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
ALXege Quote:
Hai ma bluecar, serios?! Cam cum crezi ca o sa determine meseriasul care le gaureste rezistenta lor? :lol:
Pare-se ca romanul nu se mai pricepe doar la fotbal si politica, ci la orice! :roll:
Foarte faină si nostimă concluzia, să nu uităm totuși că toți suntem români! Nu prea am înțeles chestia asta cu vorbitul la persoana a treia despre nația românească, foarte des folosita in ultima vreme, cumva parcă nu ai face parte din ea :blink:

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 04:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
ma mandresc ca sunt roman,nicaieri in lumea asta nu mi-a fost rusine sa spun ca sunt roman.(nu imi place fotbalul si politica)
ontopic:
unul din multele amortizoare schimbate pe spate avea filetul la tija stricat rau,am fost la un atelier de strungarie sa intreb daca se poate alt filet.eu credeam ca se umple cu sudura si se face filet)
pe primul nene intalnit l-am intrebat daca se poate,omul a spus ca nu.vazandu-ma nedumerit a chemat un inginer care a lamurit lucrurile explicandu-mi de ce nu se poate.
deci,atelierele mai mari au un inginer acolo pentru lucrari mai complexe

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 07:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Eu zic sa va opriti aici ca ati luat-o pe aratura rau.



Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 15:45 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1279
Location: Lisbon
Ce culoare faci etrierii? :)

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
triesse Quote:
Ce culoare faci etrierii? :)
Ai vreo propunere in afara de rosu? :)
Ma gandeam sa ii fac altfel dar sa se potriveasca si cu restul masinii.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Mergi pe rosu daca nu vrei sa o faci brad de Craciun :) Ai deja interiorul rosu si soft-top-ul rosii se vor potrivi de minune!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Dupa ce termin franele cred ca o sa iau unul de pe Ebay
Imi place mult cu arata


Attachments:
s-l1600 (1).jpg
s-l1600 (1).jpg [ 207.63 KiB | Viewed 1317 times ]
Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 20:42 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1279
Location: Lisbon
traian1981 Quote:
triesse Quote:
Ce culoare faci etrierii? :)
Ai vreo propunere in afara de rosu? :)
Ma gandeam sa ii fac altfel dar sa se potriveasca si cu restul masinii.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Red is the way.

Dar cum toata lumea are pe rosu, as risca sa-i fac un pic mai eleganti fara sa tipe sporty.
(chiar si un gri mai inchis la culoare, trebuie sa caut poza)

Image

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
traian1981 Quote:
Dupa ce termin franele cred ca o sa iau unul de pe Ebay
Imi place mult cu arata
De ce sa dai vreo 200 euro când recondiționarea actualului te costă sub 100€.

Trimis de pe al meu D5503 folosind Tapatalk

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2016, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Asta din poza vad ca e modificat ergonomic, arata bine.
Din ce am vazut la noi modificate asa costa destul de mult
Dar cred ca o sa il imbrac clasic si asta e :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2016, 01:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Arata bine, problema este ca airbag-ul pare apoi din alt film..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2016, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Sa va mai incit putin...


Attachments:
IMG_4926.PNG
IMG_4926.PNG [ 1.79 MiB | Viewed 1256 times ]

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1157 posts ]  Go to page Previous 132 33 34 35 3647 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]