It is currently 27 Apr 2024, 13:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 321 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next
Author Message
PostPosted: 06 Apr 2015, 08:34 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Multumesc, arata doar bine in poze, in realitate si la exterior are nevoie de atentie.

triesse, acum ma concentrez pe partea tehnica, ma tenteaza doar superleggerele, insa nu acum. Mai am de lucru, plus ca jantele originale mi se par de efect ca identificare vizuala GTA. Va urma vopsire integrala si cu ocazia aia voi vopsi si jantele, culoarea originala. Si vopsita, si jante vopsite, o sa arate super fain.
razvan, nu m-a deranjat nicioadata "aripioara" de pe luneta, nici atunci nici in prezent, pentru mine nu constituie o problema de vizibilitate redusa, o sa pun poze cand ajung la garaj. De obicei ma concentrez in fata, ce e in spate nu mai conteaza :mrgreen:

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2015, 09:37 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
First rule of Italian driving: whatsa behind me itsa nota important :lol:

Te-am intrebat de acel element pentru ca mi se pare ca vine bine ( cred ca singura chestie aftermarket de altfel care imi place pe un 156), insa eram curios daca afecteaza sau nu vizibilitatea.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
eu am aflat mai tarziu dar tu esti la inceput, incearca sa pui bieletele antiruliu fata pe gaurile cele mai apropiate din bara antiruliu iar pe spate pe cele mai departate.

am vazut mai tarziu ca ale taleau pe spate sunt doar doua gauri, s-au prins si astia de eibach.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
alfetta Quote:
eu am aflat mai tarziu dar tu esti la inceput, incearca sa pui bieletele antiruliu fata pe gaurile cele mai apropiate din bara antiruliu iar pe spate pe cele mai departate.

am vazut mai tarziu ca ale taleau pe spate sunt doar doua gauri, s-au prins si astia de eibach.

Intreb si eu, de ce? Unde e buba? De ex eu spatele il vreau cat mai "rigid".

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2015, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
am citit o gramada pe net la vremea aia , pareri pro si contra, concluzia finala a fost cea de mai sus . in general ,trebuie sa ai toate rotile pe asfalt in oricare moment si indreptate in directia de mers , o curba nu o iei cu volan maxim dreata sau stanga , incepi si termini cu unghiuri cat mai mici. la mine , dupa ce le-am montat , am observat ca atunci cand intram ca si berbecu' in curbe , incepea sa-mi plece spatele foarte usor , practic derapam in lateral, parca eram un carucior cu roti din rulmenti (nu stiu daca te-ai plimbat cu asa ceva :) )
oricum sunt simplu de schimbat de pe o gaura pe alta , pote testa si pana la urma gaseste el ce-i place.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2015, 10:13 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Fata nu e reglabila, doar spatele e reglabil, cu 2 gauri. Acum nu e setata pe rigid, ma fac teste, vad cum se comporta. Oricum nu e greu de schimbat.

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2015, 08:40 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Sa mai actualizam situatia, o pregatim un pic inainte de Fest :mrgreen:

- schimbat brate superioare si inferioare ( cele superioare acum o saptamana, cele inferioare azi );
- bucsi strongflex spate + motor, le-am luat saptamana trecuta, azi le pun;
- schimb ulei Selenia 10W-60 + filtru, am zis sa ii dau o sansa sa vedem cum se comporta cu uleiul asta;
- schimbate flanse amortizoare fata, stanga se dusese ( ciudat );
- am rezolvat cu aceea vibratie care ma supara forate tare, se pare ca provenea de la planetara stanga, acum este ok, merg cu a lui Dragos pana imi iau eu noi ( thxs again Dragos );
O sa mai schimb sensor MAF, nu e nimic in neregula cu al meu, am zis sa fie si asta nou, deja luat, e pe la Tz prin buzunare.. :)

Sper la sfarsitul zilei s-o iau, maine dimineata e programata la detailing interior si polish de faruri, daca o fi timp. Abia astept detailingul, pun cateva poze la ce am apucat sa fac.
Attachment:
IMG_9347.JPG
IMG_9347.JPG [ 320.99 KiB | Viewed 6739 times ]
Attachment:
IMG_9350.JPG
IMG_9350.JPG [ 286.86 KiB | Viewed 6739 times ]
Attachment:
IMG_9361.JPG
IMG_9361.JPG [ 244.14 KiB | Viewed 6739 times ]
Attachment:
IMG_9362.JPG
IMG_9362.JPG [ 310.23 KiB | Viewed 6739 times ]

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2015, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
nae
pe forum sunt nae

:mrgreen:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2015, 20:59 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Nu am reușit sa fac tot ce mi-am propus, insa câte ceva tot am facut. Așadar, pe spate am pus bucse strongflex doar la bratele longitudinale, la cele transversale mecanicul nu a reușit si cum erau date jos si maltratate nu am avut alte soluție decat sa iau altele stock pana gasesc pe cineva sa le pună, asta fiind si motivul pentru care nu am reușit sa duc masina la detailing, a durat prea mult.
Alta chestie, mi se parea mie ciudat ca bracheaza ciudat ca sa aflu ca cineva mi-a umblat pe la caseta ca acum nu am cursa egala stanga-dreapta si e tarziu sa mai pot face ceva pana maine cand plec. Am refăcut geometria, polishat faruri si folie dupa, schimbat uleiul si filtru, brate noi fata, băgat freon si cam atat. Dupa fest revin la puntea spate sa vad ce-i fac si sa rezolv cu caseta.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2015, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Oricum ai facut multe . Arata f bine farurile


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2015, 01:37 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Congrats. Nice GTA. 8)


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2015, 22:58 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Multumesc, bimm3r.
Mai actualizam topicul ca nu am mai postat. In ultima perioada a fost cuminte si nu a creat mari probleme. In timpul festului am observat ca antigelul își schimba culoarea, la rece era roz, la cald era spre alb, iar la asta nu am găsit soluție, habar nu am de ce. Aveam si ceva pierderi de antigel, acum sa vad cum se menține, dacă mai pierde pe undeva. Consumul de ulei cam același, aproximativ 600-700 ml / 1000 km, tot cu 10-60, acum sunt pe Selenia. Nu prea ma mai deranjează consumul, la unii consuma la alții nu. Am observat si ceva umezeala pe la epurator, mecanicul zicea si ceva pete pe la baie, la primăvara investighez mai in amănunt, insa nu da fum de niciun fel.
De curând am schimbat uleiul de servo, filtrul de aer, termostatul si cutia astuia, curatat instalația si pus antigel curat, compresia buna, la rece zicea mecanicul ceva de 10, mai puțin un piston, care pare ca e mai lenes, cică era pe la 7.
Îmi face ceva probleme in continuare cu pornirea la cald, pare ca e electromotorul, s-ar părea ca ar trebui sa reconditionez si caseta, in rest merge foarte bine.
In primăvara fac o revizie ca la carte, poate găsesc pe cineva sa-mi pună strongflexurile alea pe spate si la motor, discuri si plăcute spate, rebuild suspensie ( ma gândesc dacă s-o fac sau nu ), nu pare ca nu lucrează ci doar o fixatie a mea. Ma gândesc sa ii iau bujii noi, injectoare noi, poate si soft ca tot nu am apucat dupa eliminarea catalizatoarelor, etc. Dacă e ok tehnic, trec la vopsit jante, ceva de lucru pe la interior, vopsit plenum si rampe, aeroterma, ceva de genul unui detailing serios la compartimentul motor ca vreau sa arate si mai frumos, poate si vopsit integral.
Acum sta cuminte, pare ca a venit iarna...

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2015, 07:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Consumul de ulei mi se pare măricel si nici compresia vreo bucurie. Cel mai probabil uleiul il arde pe la pistonul cu compresia mai mica.

Injectoarele nu cred ca ai de ce sa le schimbi... Nu am vazut injector cu probleme la motoare pe benzina. Ca sa stai liniștit poti merge cu ele la bosch pe sos Alexandriei pentru testare.

Eu astept sa vina primavara si sa o vedem pe strada ;)


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2015, 08:42 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Consumul de ulei mereu a stat in cote ridicate, ca sa spun, nu are legătura cu compresia.
Iar compresia e buna la rece. La cald creste.
Injectoarele le voi cumpara, prefer noi, si sa știu la lucrează corect.

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2015, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Dar tu stii ca ale tale au vreo problema? Cum am spus, nu am auzit de injectoare nasoale la benzina.

Le: costurile unor injectoare noi sunt destul de mari, nu stiu daca rentează... Plus ca probabil ar trebuii desfacut iarasi motorul pt rezolvata problema de la
Cyl 3... Esti conștient ca vor fi ceva investiții destul de costisitoare pe partea de mecanica... Tu stii daca merita sau nu...

Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Am luat si eu compresia, si erai p`acolo.
Cum e fata de motorul meu?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Compresie ok e undeva la 14 bari (cald) si o diferenta de ~10% intre cilindri este acceptabila!

Consumul de ulei e mare, si cel mai probabil e in stransa legatura problema de mai sus. Verifica segmentii si chiuloasele (refacere scaune supape si garnituri OEM)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@razvan29,

14 este compresia la TS.
La GTA compresia data de manual este de 10,5 din cate imi amintesc.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
:(

Vezi ca ai o varza in cap ness

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
adica asa ? :scratch:


Attachments:
ness.jpg
ness.jpg [ 56.9 KiB | Viewed 5925 times ]
Top
   
PostPosted: 04 Jan 2016, 17:26 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
adica asa ? :scratch:
Chiar seamana.. :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2016, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
madkat Quote:
La 14-le ala mai pui un pic si ajungi la compresie de diesel.
Quote:
Mine after rebuilt and new piston rings, 14bar on all cylinders. Jack, yours seems to be in a little better shape
Link AO
Quote:
Cylinder 1...........Dry = 15.5 Bar..........Wet = 21+ Bar
Cylinder 2...........Dry = 14.1 Bar..........Wet = 21+ Bar
Cylinder 3...........Dry = 8.0 Bar............Wet = 21+ Bar
Cylinder 4...........Dry = 14.2 Bar...........Wet = 21+ Bar
Cylinder 5...........Dry = 14.45 Bar..........Wet = 21+ Bar
Cylinder 6...........Dry = 14.1 Bar............Wet = 20+ Bar
Link AO 2

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2016, 11:35 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Dupa engine rebuild compresia era între 13-14 la cald pe fiecare piston, cred ca am pus si ceva poze cu compresia luată atunci. La rece undeva la 10, doar acum vad ca un piston e mai lenes, asta din spusele mecanicului, compresie luată la rece doar.
Consumul de ulei mereu a stat in marja asta, insa nu da fum deloc. Unde se duce ?! Dupa spusele mecanicului ar fi ceva vapori/pete pe la baie, cât si in zona epuratorului. Asta ar explica o parte din consum ?! As evita desfacerea lui acum. Ce efecte negative ar avea dacă merg in continuare așa ?
Nae, țin minte ca la tine era între 12-13..nu țin minte sa fi fost motive de panica..

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2016, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
N-ai ce fum sa vezi, n-ar trebui sa fie prea mult, si oricum ar fi filtrat de catalizatoare (daca le mai ai ).

Referitor la epurator e normal sa fie o pelicula fina/ vapori, nu este o problema atat timp cat nu e colmatat sau imbacsit.

Efecte negative, pierzi din puterea motorului, n-o sa se intample nimic rau pe termen scurt-mediu.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2016, 17:09 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Astăzi m-am dus s-o vizitez...e V day doar :lol:
Attachment:
image.jpeg
image.jpeg [ 160.11 KiB | Viewed 4636 times ]


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 192.89 KiB | Viewed 4604 times ]

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 321 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]