It is currently 07 May 2024, 16:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Alfa Romeo GT Bertone
PostPosted: 14 Sep 2009, 21:15 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Istoria cunoscuta a "GTV"-ului meu incepe spre sfarsitul anilor '90 cand datorita starii de conservare relativ bune si a interiorului impresionant a fost achizitionat de catre un mare pasionat si ulterior bun prieten si nas ,Horia Popescu, din talciocul bucurestean cu un pret modic-batranul motor era in batista. Intamplarea a facut ca ultimile batai ale "cuore sportivo" sa fie ascultate de catre marele campion de VTM ,Horatiu Ionescu Cristea care dezamagit de evolutia restaurarii Fiat-ului 124 Abarth Rally pe care-l detinea i-a propus lui Horia un schimb pe care ca-l regreta astazi, cu ideea (pe care o nutresc si eu ) de a pune un motor de 2000 si a concura la coasta.
Dupa dezasamblarea completa ,tinichigerie si vopsitorie ,Horatiu si-a dat seama ca GT-ul l-ar strange in umeri (ca performante) si la cedat unui alt pasionat Vova la stadiul de caroserie+cutii care trebuiau asamblate.Intre timp motorul oricum inutilizabil ,scaunele de fata si alte maruntisuri s-au pierdut nefiind retinute ca folositoare la curse.
Domnul Vova a cheltuit o gramada de bani si timp in asamblarea si punerea in functiune a gt-ului cu intentia de a deveni masina de uz cotidian.Cu eforturi deosebite (achizitionarea unei epave de GT pt recuperarea baii si pompei de ulei specifice modelului) s-a reusit adaptarea unui motor de 1600 de Giulietta.Dificultatile tehnice cauzate de imposibilitatea remedierii sistemului de franare in principal precum si faptul ca dupa asamblare nea Vova a realizat ca cei 185 cm si 0,13 t ale domniei sale nu incapeau in GT decat o data dupa care trebuiau chemati cei de la descarcerare au constituit in toamna lui '99 sansa mea ,Gt-ul fiind oferit spre vanzare in prima brosura editata de emergentul pe atunci Retromobil Club Romania.
Mi-e cam greu cu butoanele asa ca episodul pilot se incheie aici-in functie de audienta va continua.(Asta-i o gluma ca sa-l enervez pe atotstiutorul A**-s).


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
era si cazul ca aceasta masinuta sa capete un topic la noi pe forum..
Imi respect promisiunea fata de Serban si adun aici si primele poze din forum

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Serbane eu unul voi savura orice informatie despre aceasta masina,sunt fascinat de la prima intalnire.
Ce este cu atat mai impresionat in cazul tau si al masinii este felul cum o folosesti,facand cinste blazonului acoperit de glorie in competiile motorsport . Inima sportiva bate cu tarie ,chiar si la 4 decenii de cand a parasit fabrica !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 15:34
Posts: 623
Car: 159TI
Location: Bucuresti/Bruxelles
Masina ta mai are un fan care asteapta episoadele urmatoare ;)
Si cred ca si Alex mai are cateva fotografii.

à suivre :D

_________________
Image
1 5 9 T I
There are many things in life that attract the eyes but very few capture the heart


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 22:30 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Desi o sa ma repet,o fac cu mare placere :
Felicitari pentru pasiune si pentru atentia pe care o acorzi acestui exemplar atat de rar la noi !
Succes mai departe in VTM-ul rezervat masinilor de epoca !
Chapeau !!!

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
:shock: :shock: :shock:

AM RAMAS FARA AER

:shock: :shock: :shock:
NU SE POATE ASA CEVA.

Intrebare. IN CE BANI SE GASESTE O ASEMENEA BIJUTERIE..PRET FARA VALOARE SENTIMENTALA......

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 23:30 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1279
Location: Lisbon
Vreau sa spun doar 2 lucruri:

Cred ca toata comunitatea Alfa Romeo din Romania se mandreste cu faptul ca acest GT Bertone este pe pamant romanesc.

Si da,masina este IMPECABILA!!! :clapping: :clapping: :clapping:

Numai bine.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2006, 00:30
Posts: 570
Location: Suceava
Serbane, ma bucur ca GT-ul tau si-a gasit un loc in garaj. Era si timpul! :D

_________________
Ex - Alfa 166 2.0 TS Distinctive
Ex - Alfa 156 SW 2.0 TS Distinctive


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2009, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2007, 13:21
Posts: 542
Car: Spider 916
Location: Polonia
Felicitari pentru acest perfect exemplar! Este masina visurilor mele de cand am vazut-o prima data.
Asteptam de mult o prezentare a masinii. Pana acum salivam doar la pozele de pe sectiunea cu intalniri.
Prezinta orice detaliu sau informatie referitoare la masina, sunt convins ca toti vor aprecia.
Felicitari inca o data.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
Stii de cand ma rog sa faci un post ca asta din care sa ma pot documenta pentru GTV-ul meu?
Ce sa-ti spun dupa ce am avut onoarea sa o conduc la fest totul s-a schimbat in mintea mea. daca si banii ar fi pe masura acum nu ar fi nici o problema insa ma tot chinui sa te prind din urma.
Oricum asa cum l-am vazut si cat l-am analizat ai o masina cu o reala valoare pentru Alfaclub si iti multumim ca te-ai alaturat noua.
O sa astept mereu noutati pe forum (si sfaturi in particular, pe car recunosc ca daca nu ai fi fost tu nu ar fi avut cine sa mi le dea).
MULTUMIM INCA O DATA! pentru prilejul de a te avea printre noi.
Asteptam cu nerabdare intreaga poveste a masinii minune cat si palmaresul obtinut pana in prezent!
Cu toate ca s-a postat de mai multe ori pe forum acest link cred ca este un lucru care confirma inca o data valoarea acestei masini http://www.ambientalia.ro/index.php?pag ... =emisiune1" onclick="window.open(this.href);return false; dupa minutul 20 e dedicata o importanta arie pentru ea.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 21:06 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Cu ajutorul unui prieten ,care acum este "fericitul" posesor al Gt-ului galben de la Sinaia, in toamna lui '99 am intrat in posesia faimoasei brosuri ,care la sectiunea vanzari de pe ultima pagina prezenta Alfa ca un vehicul restaurat integral ,si ca pedigree era mentionat ca apartinuse marelui tenismen si om de afaceri roman Ion Tiriac.
Intr-o duminica insorita de octombrie am sunat si am antamat o vizionare cu Cristina si Mamita ,Vova ma indrumase pe unde sta ,am ajuns si mi s-au inmuiat grisinele.Alfa arata ca in vise ,era rosie si stralucitoare si statea pe rotile ei ,chiar umflate.Dupa un sfert de ora de salivat ,a aparut si nea Vova care fara prea multe fasoane m-a invitat fara sa i-o cer (eram convins deja) la un drive-test cu el pilot (dupa ce am cumparat-o mi-am dat seama ca a fost ca o sesiune de sarituri cu coarda elastica).Vorba cantecului "Nu merge ea prea bine dar,e frumoasa foc". Decizia fiind deja luata si neavand curajul sa negociez ceva la cei 3000 USD l-am asigurat pe nea Vova ca o sa cumpar masina de indata ce strang toata suma.Nea Vova m-a intrebat cat am in prezent ,aveam 1800 asa ca a ramas sa ma mai ingras cu Plugusorul si Sorcova.Prin Decembrie m-a mai sunat nea Vova cu superoferta de 2500 dar repede ,din pacate eu eram la cota 2000 asa ca ne-am urat Sarbatori Fericite si l-am asigurat ca afacerea ramane valabila -va dati seama ce vise ARotice aveam !
In Ianuarie belea la servici cu sefu' pe care indraznisem sa-l ridiculizez la tenis iar Cristina nu-i prea raspundea la avansuri ,asa ca am fost deportat la noul departament Auto al firmei -ca tot eram pasionat de fiare -cu buget redus. Cu moralul porcului in ajun de Craciun l-am sunat pe nea Vova ca sa-mi anuleze rezervarea ,si miracol intr-un gest de Meccena nea Vova graita:
Vin-o ba cu 2200 si ia-o ca nu mai am loc in curte de ea !
Orgasm cosmic ,milogeala la Mamita sa-mi imprumute 200 si intr-o sambata insorita de martie 2000 ,ne-am prezentat la nea Vova cu cash-ul (fiecare bacnota a fost notata serie cu serie de nevasta, semn ca nu aveam moaca prea onorabila !) martorul fotograf ,bidonasul de benzina si aer in piept (am stat o luna pe ciorba de cartofi ca sa returnez paraii Mamitei).
Saga continua...


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Serbane, esti foarte tare, de-abia astept sa ne cunoastem, saga voastra o sa faca record de audienta, sa stii! Felicitari si de la mine, pentru masina, pentru multe, pentru rezultatele tale si, mai ales, pentru pasiunea ta! Daca inca nu s-a inventat grupul stabil de fani pe care sa-i vezi prin viraje pe traseele tale de concurs, il propun eu acum spre infiintare!
(In felul asta o sa am ocazia sa-l vad si pe Bogdan Coconoiu, de care sunt curios.)
Zi-ne, te rugam, si care e legatura dintre 'nea Vova si celebrul Marin Dumitrescu!
Anul trecut l-am cunoscut la taica-meu in curte pe Eugen Ionescu-Cristea, ca ma oprisem incredul sa ma holbez la Lotus-ul ala negru al lui. Si dupa ce-mi intinde mina cu modestie si-si rosteste numele, in starea de perplexitate in care m-a bagat (eu fiind mare fan al lui si al tatalui lui) il aud ca-mi explica: "Asta, care o vedeti, e o masina care o sa circule bine mersi si peste 30 de ani. De fapt ea are deja niste ani buni... N-are nici un pic de electronica pe ea si nici un <<sistem>> special. Asa am primit-o de la uzina, si asa am vrut-o si eu. E de la mama ei, domnule! Am si hard-top la ea! Ii schimb acum scaunele, i le pun pe-astea de competitie, ca ma mai duc si eu cu ea in cite-un weekend, ma dau o tura-doua prin Poiana si ma intorc cuminte acasa. Si nici o masina moderna, oricit de sofisticata ar fi, n-o sa-mi redea mie placerea mea de a conduce! Ca in rest, ce mi-a mai ramas de facut? Sa mai invat cite-un VIP sa sofeze?! Pai imi vomita in masina, la prima curba..."
Mai mult decit savuros... A fost o mare bucurie pentru mine si o mare onoare. Eram innebunit cind ii vedeam pe vremuri celebrul lui R12-Gordini si mai ales acea Lancia Stratos... Sa nu uitam ca Petre Cristea, tatal sau, detine un anumit record pe care majoritatea conationalilor impatimiti de masini nu-l cunosc: a fost singurul roman pina acum care a cistigat marele premiu la Raliul Monte Carlo, in 1938, cu o masina preparata integral chiar de el. Daca nu ma insel, montase un motor de Ford Cosworth... 1938!!! Au trecut 72 de ani!!! Habar n-avem noi azi cum s-a scris istoria... si cit de mici suntem, fata de acesti oameni si rezultatele lor concrete, si calitatile lor dovedite. Oameni cu adevarat intregi.
Totusi, ceva avem si noi in singe, chiar daca ne ajutam de ABS, EBD si altele: pasiunea, si mai ales placerea de a conduce. Cea autentica.
Si care masina zici ca a apartinut si lui Tiriac? Chiar asta?
Hai ca-ti citesc posturile ca pe carti, sau seriale... Baga niste episoade mai lungi, ca facem cu inima...
P.S. Nu ma-ntreba cum arata Lotus-ul acela, ca intru brusc in transa hipnotica.

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 12:20 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
@Romeo-multumesc pt aprecieri-nici o legatura Vova cu nea Marin D
Precizari
1 Petre Cristea nu e tatal lui Genu.
2 Genu a alergat pe Fulvia 1,6 HF fosta a lui Tiriac.
3 Cei 2 ingineri fondatori ai Cosworth probabil nu se nascusera cand PC castiga MC.
4 Lotus-ul are injectie electronica.


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Si echipajul L. Zamfirescu / P.G. Cristea a castigat raliul Monte Carlo in 1936.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6617
Location: Brasov... oarecum.
salut serbane. cred ca ne vedem weekendul asta in bv.
cat despre masina ce sa zic, sanatos sa fi tu ca sa te bucuri de ea. masina am vazut-o si la fest anul asta dar si la intalniri in bucuresti. intr-adevar o masina extraordinara.
ce nu am inteles eu este ce motor avea inainte sa i se implanteze motorul de 1600 de pe giulietta (capacitate si performante).
numai bine.

PS eu astept un topic de prezentare si pentru fiatul cu care ziceai ca te vei prezenta la brasov,...chiar daca nu e alfa :D , este si aceea o piesa de colectie care isi poate gasi un loc pe acest forum. nu cred ca se va supara nimeni.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 18:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Feb 2008, 21:48
Posts: 41
Location: constanta
salut serbane. imi place foarte mult ce ai facut si in ce stare e GTV-ul. tine-o tot asa. e o adevarata placere sa o admiri. as vrea sa ne cunoastem si sa ma molipsesc si eu (mai mult decat acum) cu acest microb. te salut si te respect.

_________________
alfa romeo 155 td


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 22:03 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Trebuie sa incep prin ai multumi lui Alex starter-ul acestui subiect si sponsor tehnic cu pozele.Contez pe aportul sau tehnic si in continuare !
Scuze user-ului Romeo-am ambitia ca in acest topic sa fie numai date reale verificate ,multumiri Asasinului si eu tot asa-mi aminteam despre victoria de la MC ca a fost in 36 dar e grozav ca se pomeneste despre campioni (in opinia mea campionii sunt cei care au castigat datorita talentului si muncii depuse precum si a fair-play-ului ,restul sunt mari piloti-au trisat ,dar n-au fost prinsi ,n-au transmis mai departe secretele, ex Petre Cristea mare Campion ,un singur regret nu trbuia sa negocieze virajul dinaintea intersectiei cu Casa Alba-DN1 cu 180 cu Alfa 2000 si cu maharul comunist langa el -omul a avut o reactie normala si afacerea a cazut ,in loc sa avem Alfe ,ne-am ales cu R12 cea mai proasta masina din clasa ei dar avea portbagajul mare ,contraexemplu nea Marin D multiplu laureat ,personaj pitoresc si tehnician de exceptie ,dar daca te apropii de motorul nepotilor ,te-ai ales cu capota trantita peste degete ! Mai celebri sunt Fangio si la polul opus Schumacher ,Senna,Prost).
Revenind la subiect ,aflu ca nea Vova nu e chiar proprietar-eram stresat de atunci de acte ,mai vazusem tot felul de masini cu potential dar greu inmatriculabile- dar primesc numarul de telefon a lui Horia+asigurarea ca e baiat valabil (chiar asa a si fost ba mai mult decat atat),talonul ,factura si copia certificatului vamal al motorului, si bonus RTA-urile imprumutate de Horia de la biblioteca IPB ,si cu largul meu concurs inapoiate ca si copie xerox proprietarului de drept.Aceste reviste tehnice vor avea un rol important la RAR ,amanunte intr-un episod viitor !
Incurajat de faptul ca motorul incalzit cu grija de nea Vova a pornit la sfert ,precum si de numarul lui Tiriac 1-B-546 ,ma inscriu cu aplomb in trafic pe Grivitei ,si cu protectia ariergardei reprezente de Bursucu' (actualul apropitar de oxid de GT-Sinaia) am zburat cu maxim 60 pe ora spre Titan (franele pareau cam dubioase chiar si in comparatie cu Break-ul de la firma) nesocotind sfatul de a nu accelera motorul la semafoare (alternative : ori se ancraseaza bujiile made in USSR ,ori se opreste inima sportiva).Incredibil dar ajung in carre-ul de blocuri din spatele Policlinicii Titan si in penultimul viraj (negociat din fericire cu 5 Km/h) constat cu stupoare ca desi volanul se manevra mult mai usor ,Alfa mergea tot inainte .Cu ultima suflare franele imobilizeaza GT-ul la 5 cm de bara unei Dacii frantzuzesti pastrata si antifonata an de an cu religiozitate ,si telenovela primului drum se incheie cu happy-end si suturi in roata dreapta fata (date cu dragoste in vederea efectuarii pe modul impins a virajului la stanga final) al carui cap de bara sarise din fuzeta ca urmare a pierderii piulitei crenelate si a stiftului aferent.Finalul apoteotic al zilei este sampania bauta cu ochii pe geam, privind Alfa suita cu mari hei-rup-uri pe trotuar si rotile fata punctand spre orizonturi diferite.Era clar ca renascuse sub o zodie norocoasa !


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2009, 11:21 
Offline

Joined: 03 Mar 2008, 13:52
Posts: 50
Location: Bucuresti
Nu pot decat sa te felicit ! vazusem niste filmulete pe un anume forum si am ramas placut surprins sa vad gt-ul si gtv-ul , am intrat rapid pe aici dar nu vazusem nimic , ma bucur ca ti-ai facut aparitia , sper sa ajung si eu pe la o intalnire alfa desi cu un fiat ca proprietar de alfa nu sunt din pacate , as avea multe sa te intreb pentru ca am planuri mari cu masinuta mea si dupa ce o termin sper sa-si gaseasca locul si pe pista nu doar pe strazi , ma bucur foarte mult cand vad ca batranicile sunt apreciate la adevarata valoare :) , o zi cat mai placuta .

_________________
1981 Fiat 131 (prima iubire)
1962 Fiat 600D dragoste la prima cheie
2005 Iveco daily 35C10

Semnatura de om serios !


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2009, 21:43 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Duminica dimineata am dat o tura pedestra prin curtea blocului si surpriza am gasit piulita capului de bara asa ca intr-o ora de stat pe sub masina totul era la locul lui si constatasem ce noroc am avut -toate cele sase capete de bara aveau joc dar erau proaspat vopsite -pompa de frana si cilindrul de ambreiaj supurau la greu.Alt lucru minor-cablul de frana de mana era rupt si legat cu niste sarmulita ca sa nu atarne pe jos-ma instruise nea Vova sa nu trag de ea ca nu tine.
Cum curaj pt teste dinamice nu mai aveam ,m-am apucat sa verific instalatia electrica :functiona doar un bec de pozitie pe fata si semnalizatoarele-exclus cele laterale.
Cum toate becurile s-au dovedit a fi noi ,si restabilind cateva mase si continuitati ale jonctiunilor instalatiei electrice care era in stare foarte buna pe la pranz luasem ITP-ul pe partea de iluminare.
Luni dimineata deja puneam la cale cu dl Nicu Constantin ,patronul service-ului din Andronache la care reparam Iveco-urile de la firma,planul de actiune ,asa ca marti dimineata navigam foarte usor si cu antemergator pe Fundeni ajungand fara alte peripetii si neajunsuri-o noua constatare ,discul de ambreiaj patina putin la accelerari mai sportive.
A fost dragoste la prima vedere sau politete-cert e ca Nicu a promis ca in 2-3 saptamani o sa fie totul gata-si ca un meserias adevarat s-a tinut de cuvant exemplar-si acum regret ca am fost silit sa intrerup colaborarea cu el.
Astfel printre diverse Iveco si Fiat-uri Fiorino s-au reparat prin inlocuirea garniturilor pompa de frana si cilindrul de ambreiaj (functioneaza si azi) ,discul de ambreiaj a fost inlocuit cu unul de Mercedes 300 D (de asemenea in functiune),cutia de viteze a fost reasamblata cu schimbarea catorva rulmenti si folosirea de piese din alte doua cutii dezasamblate si pierdute apoi din neglijenta mea (nu m-am mai dus sa le recuperez),cele sase capete de bara au fost schimbate cu trei SH de Mercedes si trei italienesti noi de la Meteor (prezente si acum),cablul de frana de a fost manufacturat din unul de Iveco (intre timp inlocuit cu unul AM,dar l-am pastrat si pe cel ce dovedeste geniul meseriasului roman),bendix-ul de la electromotor schimbat,alternatorul cu releu mecanic de dacie s-a inlocuit cu unul Bosch cu releu electronic integrat de pe modelele ulterioare-recuperat dintre fiarele aduse de Nicu din Italia.Esapamentul greu incercat de trcerea timpului a fost carpit si updatat evident cu o toba intermediara de Mercedes !


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2009, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
interesante amanunte, cum de se potrivesc atatea piese de Mercedes?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2009, 09:17 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
In aceea vreme Alfa era in topul calitatii modelelor sportive si nu se facea rabat la calitate ca acum-pur si simplu se alegeau componentele de cea mai buna calitate ,astfel capetele de bara ,etrierii de frana, ambreiajul au fost folosite dupa aceea de Mercedes pe modele ulterioare.De altfel componentistica electrica e Bosch ,iar rulmentii FAG,angrenajele CV si diferential sunt ZF,franele erau ATE,ambreiajul Sachs-toate made in W.Germany !


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2010, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
De ce te-ai oprit ? Sunt sigur ca mai ai atatea de spus ! Oricum, felicitari, esti unul dintre putinii care chiar stiu ce vorbesc, te-am urmarit in unele polemici si chiar daca majoritatea te-a contrazis, cine stie cunoaste !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2010, 21:52 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Valak Quote:
De ce te-ai oprit ? Sunt sigur ca mai ai atatea de spus ! Oricum, felicitari, esti unul dintre putinii care chiar stiu ce vorbesc, te-am urmarit in unele polemici si chiar daca majoritatea te-a contrazis, cine stie cunoaste !
Nu m-am oprit definitiv ,doar ca am multe probleme personale,printre care si faptul ca am fost promovat director zonal de vanzari in firma la care lucrez de 17 ani-lucru care mi-a redus drastic timpul liber.Intentionez totusi ca in viitor daca o sa primesc sprijin tehnic (un elevator+fotograf) ,sa prezint toate particularitatile tehnice ale seriei 105 considerata de cunoscatori ca cea mai reusita.
Cu polemicile am lasat-o balta ,e greu sa tin pasul cu manuitorii net-ului care sunt convinsi ca o Alfa GTA trebuie sa aiba piele,AC,sonorizare si sac cu capsa pirotehnica in volan.De altfel Chitti si ceilalti tehnicieni de la AR au suferit enorm ca nu gaseau solutii tehnice pe net-dar tot sau descurcat ,ca le proiectau si le testau pe pista,si unii se mai mira si acum ca puteau trai oamenii fara calculator.


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2010, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 19:33
Posts: 71
Directore, eu eram bursucul din 99 care pazeam spatele in prima deplasare si care am facut rost de brosurica. Super haioasa povestea, poti vinde usor, daca ramai fara postul ala de 17 ani. :dribble:


Top
   
PostPosted: 02 May 2011, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: :clapping:


Attachments:
CNVC-GTV.jpg
CNVC-GTV.jpg [ 301.17 KiB | Viewed 9685 times ]

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]