Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

155 1.8 16V S
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=32&t=14015
Page 10 of 11

Author:  alfa146 [ 30 Mar 2014, 11:19 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Oare nu sint pentru asta ?
e-per

Author:  comanr [ 30 Mar 2014, 19:46 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

suportii aia in mod sigur sant pentru o evacuare mai sanatoasa , probabil a unui motor mai mare, nu pot sustine cardan sau elemente de transmisie

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 31 Mar 2014, 08:30 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

comanr Quote:
sper sa nu te superi pentru observatia cu evacuarea carpita, nu era in sens negativ.
:peace:

Author:  Dann2002 [ 23 Apr 2014, 23:59 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Mai Sorine doar nu esti nebun sa montezi un asemenea scut la cat stiu eu ca mesteresti la ea....cel de pe spate im am si eu, dar pe fata sa pun ma bate Dumnezeu cu 5-0 pana il dau jos, imi piere pofta sa o mai repar! :)))

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 24 Apr 2014, 10:21 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Nu s-a montat greu prietene! Scutul de protectie din spate il ai rezerva, sau pe masina?
Sa stapanesti sanatos 156 achizitionat recent. Un topic de prezentare? Acum ca ai in fata blocului 155 1.8, 156 2.0 se cere un 159 2.2, sa respectam algoritmul.
Succes.

Author:  Dann2002 [ 24 Apr 2014, 21:25 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Scutul pentru spate e pe masina mea, rezerva nu am, iar topicul de prezentare urmeaza dupa ce va fi inmatriculata....inca nu este! :)

Author:  Stefan155 [ 24 Apr 2014, 21:38 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Dann2002 Quote:
Scutul pentru spate e pe masina mea, rezerva nu am, iar topicul de prezentare urmeaza dupa ce va fi inmatriculata....inca nu este! :)
Conteaza doar marca nu si numarul de inmatriculare asa ca hai cu prezentarea! :P

Author:  Dann2002 [ 24 Apr 2014, 23:13 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Aici este si prezentarea!
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=17&t=22163" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  Stefan155 [ 25 Apr 2014, 09:02 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Daca tot suntem la capitolul scuturi ai idee ce cod are scutul termic din aluminiu ce vine peste galeria de evacuare?, vreau sa montez unul pt ca toata caldura degajata se duce fix electroventilatorul de racire si in firele din fata!

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 25 Jul 2014, 08:15 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Salutare. 155-ul meu a trecut de 300.000 km, conform citirii facute cu testerul pe calculatorul de motor.
De curand a primit un kit distributie + variator reconditionat (Antonel), kit auxiliare, revizie ulei si filtre. Kitul de distributie l-am inlocuit deoarece au trecut aproape 5 ani si aproximativ 80.000 km.
Cu aceasta ocazie am efectuat si un test de compresie. Masina functioneaza in parametrii. Urmeaza sa-i mai inlocuiesc rulmentii basculelor spate. Acolo este distractie, o sa revin cu poze.

Attachments:
Raport compresie.JPG
Raport compresie.JPG [ 86.88 KiB | Viewed 6120 times ]

Author:  Adytza1980 [ 25 Jul 2014, 08:17 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Felicitari, cat mai multi km, oricum masina merge de parca ar avea 30.000 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  comanr [ 25 Jul 2014, 09:52 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

ai facut o treaba buna cu motorul, daca asa ar arata graficul la un motor nerefacut la aceiasi km, alfa romeo era cu fundul in capul nemtilor sau a altor producatori, multi km impreuna!

Author:  antonelcodreanu [ 25 Jul 2014, 10:45 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

[quote="Kitul de distributie l-am inlocuit deoarece au trecut aproape 5 ani si aproximativ 80.000 km. [/quote]
Sa iei legatura cu cei de la Discovery...Myth Busters
Deci eu mai pot merge 1 an sau vreo 50000 km...

Ce sa-ti doresc? 159 sau sa reconditionezi 155?
Succese!

Author:  Adytza1980 [ 25 Jul 2014, 10:48 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Quote:
Ce sa-ti doresc? 159 sau sa reconditionezi 155?
Succese!
Ideal ar fi amandoua :)

Author:  mugurel [ 25 Jul 2014, 10:56 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Bravo Sorine . Sa vedem peste inca 300 000 ce mai zici :)

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 25 Jul 2014, 15:34 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

"comanr" - este mult spus, "refacut motorul" - am inlocuit garnitura de chiulasa, segmentii si simeringurile. La segmenti, diferenta dintre cei noi si cei de pe motor a fost de 2 sutimi la fanta. In cei aproximativ 80.000 km efectuati valorile testului de compresie au scazut cu aproximativ 1.5 bari. La vremea respectiva, cand am masurat pistoanele, aveam la pistonul 2 o uzura pe fusta de 9 sutimi pe diametru. Cu o sutime mai mult decat maximul admis de producator. Constient va apare bataie de piston in timp , la rece, asa s-a si intamplat, totusi le-am montat. Un set de pistoane echipate mi se ofertase acum 5 ani cam cu aceeasi valoare cu care cumparasem masina. Interesant este ca nu scade compresia pe acel cilindru. La aprox 20.000 km efectuez test de compresie.

Adriane - sa stii ca ideal ar fi sa am timp de 155 sa-l reconditionez, cum a facut si Cristi XTI, si sa merg cu 159..... :coolspeak:

Mugurele - peste 300.000 visez sa merg in spate - dreapta, iar la volat baiatul meu. Iti spun atunci cum conduce. Acum la 4 luni doar gandureste si ranjeste cand ma vede.

Author:  comanr [ 25 Jul 2014, 18:57 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

da, am vazut insa ai facut asta la timp ca sa zic asa, daca mai mergea asa era varza in scurt timp si probabil cel mai grav lucru se intampla, ramanea fara ulei, nu la tine, la vre un "cunoscator" si iar un teseu la gunoi.

la tine e posibil si cu un motor din 1936 sa ti faci treaba fara sa l distrugi, asta nu e meritul motorului daca ma intelegi, trebuia lucru facut ca pentru prosti, prostu nu stie ce sa i faca, tre sa i mearga motorul ca ceasu fara sa manance galeta de ulei intre schimburi. :peace:

Author:  alfa146 [ 01 Aug 2014, 22:41 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Alfa Romeo 1750 Quote:
1. Cele 2 suruburi de prindere, tot timpul au fost libere.
nr. 10 e-Per

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 02 Aug 2014, 07:51 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Multumesc!

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 01 Sep 2014, 17:03 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Inlocuit rulmenti bascula spate stanga. Urmeaza si dreapta.

Attachments:
RULMENT BASCULA SPATE.JPG
RULMENT BASCULA SPATE.JPG [ 52.8 KiB | Viewed 5914 times ]
CAMASA EXT GRIPATA.JPG
CAMASA EXT GRIPATA.JPG [ 81.62 KiB | Viewed 5914 times ]
CAMASA RULMENTPRESAT.JPG
CAMASA RULMENTPRESAT.JPG [ 56.09 KiB | Viewed 5914 times ]
KIT REPARATIE BASCULA.JPG
KIT REPARATIE BASCULA.JPG [ 48.48 KiB | Viewed 5914 times ]
INAINTE DE AUTOGEN.JPG
INAINTE DE AUTOGEN.JPG [ 75.3 KiB | Viewed 5914 times ]

Author:  Stefan155 [ 02 Sep 2014, 20:51 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Moaaaaa in ce hal arata, avea pamant in loc de vaselina, chiar nu imi pot da seama cum de inca mai functiona, cred ca ar trebui sa il schimbi si pe celalalt :sig:

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 17 Dec 2014, 09:26 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Distractie maxima......
Lasam pozele sa graiasca!

Attachments:
decalaj.JPG
decalaj.JPG [ 101.75 KiB | Viewed 5749 times ]
soarec.JPG
soarec.JPG [ 62.75 KiB | Viewed 5749 times ]

Author:  comanr [ 17 Dec 2014, 09:41 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

nu esti primul, e praf distributia?

Author:  antonelcodreanu [ 17 Dec 2014, 10:11 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Mama lui de guzgan, ce gheare avea fraierul.
Stateai frumos la asfalt, ti-a trebuit natura... poftim, vor urma: serpi, lupi, vulpi, ursi, balauri. :lol:

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 17 Dec 2014, 17:57 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

comanr Quote:
nu esti primul, e praf distributia?
Distributia a scapat nevatamata. Un mic avantaj la benzinare fata de diesel. Am mers cu ea asa pana la serviciu, aproximativ 8 km. Supapele atingeau in pistoane doar dupa 2000 rpm, datorita variatorului de faza. Asadar am mers cu atentie si am rezolvat problema la serviciu.

Page 10 of 11 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/