It is currently 28 Apr 2024, 00:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 10 May 2013, 14:12 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Si eu sunt de aceeasi parere, ca acest auriu da cel mai bine pe negru sau chiar si pe albastru iar apoi cel mai mult conteaza modelul de janta si culoarea ei pentru a scoate etrierii cat mai mult in relief. Cu cat este mai mare etrierul + janta cu atat mai bine.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 10 May 2013, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2009, 15:53
Posts: 248
Car: 147 fl blumontecarlo
Location: Bucharest
Ce produs ai folosit? Eu vreau sa ii fac galbeni, insa nici aurii nu arata rau :D

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark (facelift)
Happy with her.. In love with her..


Top
   
PostPosted: 10 May 2013, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
asa? :naughty:
Attachment:
subaru-wrx-concept-2.jpg
subaru-wrx-concept-2.jpg [ 79.06 KiB | Viewed 7411 times ]
PS. scuze pentru off-topic, Freezer. :oops:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 10 May 2013, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Arata exceptional, in poza asta, chiar daca e un galben-verzui strident. E un concept, se asorteaza cu siglele si cu oglinzile, cre. Din cate imi amintesc folosesc aceeasi culoare si la tips-urile evacuarilor, nu e tocmai culoarea lor consacrata ! Concluzia ar cam fi ca atata timp cat ai masina albastra nu prea poti da gres alegand galbenul.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 10 May 2013, 14:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Foarte frumoase jantele . Cred ca au devenit modelul preferat pentru un posibil 47 , daca o sa il am vreodata .


Top
   
PostPosted: 10 May 2013, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Andrei2303 Quote:
Ce produs ai folosit? Eu vreau sa ii fac galbeni, insa nici aurii nu arata rau :D
Am folosit o vopsea la spray cumparata din comert (auriu metalizat).

Ca sa-mi ies din pareri, tocmai ce-am cumparat si cilindrul receptor pentru a fi sigur ca tot mecanismul merge ceas (pompa e ok si chiar n-are rost sa o schimb) pentru ca burduful pistonului de lavechiul cilindru era praf.
Attachment:
ImageUploadedByTapatalk1368188346.338828.jpg
ImageUploadedByTapatalk1368188346.338828.jpg [ 75.57 KiB | Viewed 7427 times ]
Attachment:
ImageUploadedByTapatalk1368188364.939556.jpg
ImageUploadedByTapatalk1368188364.939556.jpg [ 87.21 KiB | Viewed 7427 times ]
Urmeaza punerea noului ulei la cutie (75W80) si schimbarea lichidului de frana.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 12 May 2013, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
FREEZER Quote:
mi-am amintit de Cielo fabricat in Coreea (nu cred ca exista ambreiaj mai simplu de schimbat ca la acel model).
Poate datoreaza ceva din simplitate masinii pe baza careia a fost construita...Kadett, Germania, anii '70. ;)
FREEZER Quote:
Gata si discurile! Am ales aceasta culoare pentru ca imi mai ramasese printr-un spray si am zis sa-l folosesc pe tot plus ca rosu le-am avut inainte, argintii erau mult prea comune.
Foarte interesanta culoarea, in afara unei Pagani Zonda nu tin minte sa mai fi vazut etriere aurii. :clapping:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 12 May 2013, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 867
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
FREEZER Quote:
Multzam de interventie, Xdye :wave: . Eu oricum am fost in cursa, abia acum am intrat in Spania. Nu sunt scurte deloc tuburile, ba chiar m-am chinuit un pic sa-l montez pe cel de la intercooler la motor, deoarece nu-l poti manevra ca pe furtun :lol: . Cel de jos intra repede.
salut!
m-ar interesa si pe mine kitul de tevi,poti sa ma indrumi de unde le-ai cumparat!
multumesc!

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 13 May 2013, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Le-am cumparat la comun de pe forumul spaniol in urma cu vreo 4 ani, daca-mi aduc bine aminte. Daca vrei sa afli mai multe detalii iti pot trimite link-ul pe privat de unde s-au cumparat, numai ca este un site spaniol.

@marius: multumesc pentru aprecieri si totodata si celorlalti. Intr-adevar, arata mai bine decat ma asteptam.

Cat despre cum merge masina cu cele schimbate mai sus, pot spune ca ambreiajul cupleaza imediat cum ridic piciorul, pedala este muult mai moale (de moment, cred), intra in viteze mult mai usor (vechiul ulei era inchis de tot la culoare si nu stiu daca s-a scurs mai mult de 1 litru din cutie), franele sunt ok, parca franarea e mai lina la cea mai mica apasare de pedala iar inainte era un pic cam brusca (probabil pentru faptul ca sunt noi sau o fi diferenta dintre placute, cele vechi fiind Bendix care erau uzate doar jumatate, nefiind schimbate deloc in 72k km de camd am masina). Per total sunt foarte multumit de cum merge masina iar urmarorul pas este ajustarea de soft.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 15 May 2013, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 15 May 2013, 14:35
Posts: 4
Car: ALFA 156
Location: Arad
frumoasa masjina..ai grija de ea sji fara incidente neplacute 8) 8) :wave:

_________________
Anunțurile utilizatorului


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2013, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Am rezolvat si problema temperaturii apei. Am urmat sfatul lui tzivii si am schimbat termostatul (BEHR) si iata un exemplu la relanti:
Attachment:
ImageUploadedByTapatalk1370520271.261237.jpg
ImageUploadedByTapatalk1370520271.261237.jpg [ 78.1 KiB | Viewed 7207 times ]
In mers, acul sta nemiscat, aproape de 90°.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2013, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Ultima saptamana de concediu:
Attachment:
ImageUploadedByTapatalk1376062148.623743.jpg
ImageUploadedByTapatalk1376062148.623743.jpg [ 241.51 KiB | Viewed 7107 times ]
Attachment:
ImageUploadedByTapatalk1376062165.879533.jpg
ImageUploadedByTapatalk1376062165.879533.jpg [ 196.51 KiB | Viewed 7107 times ]
PS: Ultimele upgrade-uri: eleronul "spranceana" si interfata pentru comenzile din volan (alpine)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2013, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Curatica masina, imi place.
Si asortata cu unele din cele mai frumoase jante disponibile pe aceasta platforma. Totusi, si unele din cele mai grele.
Si acum intrebarea: se simte greutatea jantelor? ca feeling la condus. Ca idee, jantele cu care apare masina la inceputul topicului au un kil si ceva mai putin decat acestea.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2013, 20:02 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Multumesc! Ca si senzatie la condus, nu pot spune ca-i vreo diferenta fata de celelalte. Intr-adevar, sunt mai grele decat primele, dupa catalog. Unica diferenta perceputa si asta cred ca-i valabila la toate 156, la viteze mari, distanta de franare mi se pare destul de mare raportat la greutatea mica a masinii. As opta pentru discuri de macar 305 pe fata. Implicit etrier mai mare, clar.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2013, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
De când a sosit frigul, am observat că acul la temperatură nici nu scade dar nici nu urcă de linia de 70°. Chiar nu-mi explic fenomenul, deoarece termostatul (BEHR) este schimbat în vară. Mă tot gaândesc ce altceva ar putea influența temperatura. Egr-ul anulat?


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2013, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
linia aia nu e de 70 , este de 80, dupa cum bine a observat candva userul irbabuin, scala nu este liniara. practic tu ai temperatura de 80+ ceea ce este absolut corect.
egr anulat are tendinta sa tina apa mai jos putin mai ales pe perioada de start-up.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 Nov 2013, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Mulțumesc de răspuns. Nu am verificat pe FES, însă asocierea am făcut-o raportat la gradația de pe ceas. Chiar am să verific exact. Să înțeleg că ceasul ar indica aiurea sau e conceput aiurea, în comparație cu modul cum indică la 159/Brera.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2013, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nope , ceasul de 156 ma refer la cel de jtd (posibil si benzina) e mult mai bine conceput fata de ceasurile mai noi care arata apa la jumate chiar daca ai 80 de grade sau 95.

e unul din putinele ceasuri pe care poti sa vezi prima deschidere de termostat.
scala e "intinsa" in jurul temperaturilor normale de functionare 80-100 celsius pentru o mai buna precizie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Nov 2013, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
comanr Quote:
linia aia nu e de 70 , este de 80, dupa cum bine a observat candva userul irbabuin, scala nu este liniara. practic tu ai temperatura de 80+ ceea ce este absolut corect.
egr anulat are tendinta sa tina apa mai jos putin mai ales pe perioada de start-up.
Asta inseamna ca linia din dreapta gradatiei de 90 reprezinta 100. La mine porneste ventilatorul pe treapta 1 la jumatea distantei dintre 90 si 100, deci pe la un 95grade.
E corect rationamentul meu, iar daca da, e corect cum functioneaza sistemul la mine?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2013, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
exact, prima treapta este undeva 95 si a doua in jur de 102.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Nov 2013, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
comanr Quote:
exact, prima treapta este undeva 95 si a doua in jur de 102.
Nu e cam sus treapta a II-a? La cat fierbe amestecul antigel apa 50-50?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2013, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sistemul e sub presiune, fierbe abia pe la 110 115

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Nov 2013, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
comanr Quote:
sistemul e sub presiune, fierbe abia pe la 110 115
Ah, uitasem de variatia punctului de fierbere in functie de presiune. Dap, true.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2013, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cred ca madkat are dreptate, insa fenomenul e putin mai complex.
la mine la jtd se ajunge greu sa plece prima treapta, nu mai zic de a doua insa am observat ca prima pleaca dupa ce acul depaseste cu 1-2mm gradatia de 90.

acuma logic ar fi ca temperatura sa fie 90+ cateva grade ceva gen 92-95 , trebuie sa tinem cont ca ceasul de apa are inertie destul de mare iar in momentul in care pleca treapta 1 se creeaza o cadere semnificativa de tensiune in sistem, lucrul asta afecteaza putin si urcarea acului de temperatura si e posibil sa apara o eroare de indicatie.

treapta a doua nu a intrat niciodata la jtd la mine logic ar fi sa fie undeva in jurul 100+ , la majoritatea este la 102 celsius.

in momentul in care intra si treapta 2 se creeaza o cadere si mai mare de tensiune in sistem si ceasul nu mai indica foarte precis de aceea exista acel bec galben care este activat la un moment dat, cred ca e independent cumva de indicatia ceasului

@mainevent

cert e ca ventilator treapta 1 pleaca dupa 90, daca la tine se duce prea sus acul poti verifica daca nu cumva la tine pleaca direct treapta 2, uneori rezistentele alea de balast se duc si treapta 1 dispare din ecuatie , ventilatoarele plecand direct pe treapta 2.

treapta 1 este folosita de obicei si de aerul conditionat, daca in momentul in care pui aerul pleaca ventilatoarele dupa un timp , ar insemna ca ai treapta 1

un test simplu ar fi sa scoti releul de la treapta 1 sa vezi daca se modifica ceva in functionare, totul ar trebui sa fie in gama safe , motorul se raceste la timp si cu treapta 2, dar se folosesc doua trepte pentru evitarea cresterilor/descresterilor mari de temperatura pe motor

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Nov 2013, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
madkat Quote:
Daca sonda merge ok, sistemul este sub presiune, si e destul lichid in instalatie - prima treapta porneste la 156 (indiferent daca e benzinar sau diesel) imediat de acul a trecut de gradatia de 90. La jumatatea distantei intre 90 si urmatoarea gradatie (un pic peste jumatate de fapt) trebuie sa plece treapta a 2-a.

Daca nu se intampla exact asa atunci ori instalatia nu e bine presurizata (scurgeri, buson prost), ori e lichid insuficient, ori sonda are probleme (fizic sau mufa murdara / iesita)
Sonda e sigur ok, scurgeri de lichid sunt foarte mici pe la radiatorul obosit(se vede pe unde a facut floricele din cauza oxidarii).
Cum verific valva din buson?
Quote:
cert e ca ventilator treapta 1 pleaca dupa 90, daca la tine se duce prea sus acul poti verifica daca nu cumva la tine pleaca direct treapta 2, uneori rezistentele alea de balast se duc si trapta 1 dispare din ecuatie , ventilatoarele plecand direct pe treapta 2.
Rezistenta pentru treapta 2 este schimbata in toamna, cea veche era coapta demult si mergeam cu ea shuntata ca sa plece ventilatorul in curent maxim direct din tr1.
Problema pe care o sesizez eu aici e declansarea tarzie a treptei 1. Cel mai bine se verifica cu o diagnoza in mers.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]