It is currently 23 May 2024, 15:15

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 713 Next
Author Message
PostPosted: 24 Aug 2009, 17:52 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
:lol: Foarte tare, o sa transmit mai departe informatia (stii tu cui) :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2009, 12:11 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
1ª 8
2ª 14,1
3ª 20,7
4ª 28,6
5ª 34,9
6ª 41

Viteza la 1000rpm in fiecare treapta, sa nu mai asteptati.


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2009, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 Oct 2008, 08:43
Posts: 311
Location: Iashington
Kali, vezi poate se potriveste asta:
http://www.alfaaccessories.com/product_ ... item_id=96" onclick="window.open(this.href);return false;

Poza mare e destul de detaliata ca sa poti face o comparatie cu ce ai tu sub capota

_________________
159 2.4 TI 210CP TNT (ex)
147 2.0 TS 190CP TNT (ex)
Alfa Romeo Wallpapers


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2009, 01:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ce ai pus tu link acolo este exact bara de rigidizare originala alfa de care s-a vorbit mai sus, ba mai mult, apare si intr-o poza pusa pe 1750 tbi. :bored:


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2009, 01:08 
Offline
User avatar

Joined: 11 Oct 2008, 08:43
Posts: 311
Location: Iashington
toshy Quote:
pai asa e ea de la mama ei din fabrica.
oricum, cel putin la mine, diferenta a fost sesizabila de cand o am.
dar... din ce spunea Gabi Dima, cica nu se mai face (bara) :(
Adevarat. Vroiam sa punctez ca se mai produce

_________________
159 2.4 TI 210CP TNT (ex)
147 2.0 TS 190CP TNT (ex)
Alfa Romeo Wallpapers


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2009, 11:52 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Multumesc pentru informatie Toni,voi mai vedea,oricum am vazut ca se fac livrari doar in UK...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2009, 13:14 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Oricum, din cate imi amintesc tu ai niste conducte urate care trec prin dreptul oalei de la amortizor, asigura-te ca se potriveste cea de la 2.2/2.4..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2009, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
sunt poze cu bara montanta pe 1750 pe pagina anterioara.


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 15:29 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
In vacanta m-am intors prin unele din locurile pe care le mai vazusem si cu 10 ani in urma,dar de la bordul altui automobil de culoare rosie.
In afara unei mici semnalizari a scaderii cu o gradatie a nivelului uleiului din motor aparuta dupa o etapa de drum pe care am incercat sa-i testez viteza maxima (nivel care apoi a revenit la normal),drumul pana in Peloponez si inapoi a decurs fara nici un fel de probleme.
Am inceput sa vad si sa simt cum e sa schimbi vitezele pe la 5000 rot/min si intr-un cuvant pot sa va spun ca motorul isi face treaba exemplar raspunzand la solicitari exact pe masura asteptarilor.
Deocamdata,in cei 7500 de kilometri parcursi pana acum si cu climatizarea pornita aproape non-stop,consumul mediu este de

Image

Probabil ca o sa mai scada dupa inca vreo zece mii de kilometri.


Attachments:
IMG_0904 (Medium).JPG
IMG_0904 (Medium).JPG [ 85.66 KiB | Viewed 2501 times ]
IMG_0902 (Medium).JPG
IMG_0902 (Medium).JPG [ 54.44 KiB | Viewed 2501 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ai inceput sa-i bagi benzina de 95?


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 18:17 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Numai de 95 i-am bagat de la inceput,si in strainatate si la noi (Efix).

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 19:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
eu m-am uitat pe sprit monitor si am crezut ca ai tinut-o cu 98 pana la 3k dupa care ai inceput sa pui 95 si ma gandeam ca te intreb daca ai simtit ceva :)


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Intreb si eu, dar fiind turbo, adica o compresie mai altfel, nu ar fi mai indicata benzina de 98+ ?


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 20:11 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
De regula motoarele supraalimentate au raport de comprimare scazut fata de cele normal aspirate ,in plus din amintiri si 75 turbo avea senzor antidetonatie ,asa ca nu e nici o problema cu benzina de 95.


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 20:15 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
In specificatiile motorului e recomandata benzina cu cifra octanica de 95.
E adevarat ca din cei 7500 km actuali,vreo 6000 sunt facuti numai prin strainatate,si stim cu totii ca alta e calitatea benzinei pe acolo,pe de alta parte motorul nu a dat pana acum nici un fel de semne de nemultumire fata de combustibilul cu care e alimentat.
Sincer,la masina (fara turbo) pe care o folosesc zi de zi am incercat sa vad daca e vreo diferenta intre Efix si Alto si nu am remarcat nici una.
O sa fac acelasi lucru la urmatoarele alimentari pentru SW si va tin la curent.
@toshy : nu am fost atent la toate detaliile pe care le-am completat la primele alimentari si de aceea apare initial o alta benzina...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
alfacorse, nu e asa. compresia e altceva fata de presiunea in cilindru.


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2009, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Alfacorse, ai picat examenul la tehnica auto.
E = S x (B + 1)
Unde E= compresia efectiva, B= boost(in atmosfere), S= compresia statica. Iar 1 ala e de la presiunea atmosferica normala.
Deci, in cazul 1.75 TBi, avind compresia statica 9.5:1, presupem(din lipsa de date) un boost de 0.5 sa zicem, E = 9.5 x 1.5 = 14.25
Mai e asa scazut raportul asta de compresie ?
OK, nu mergi mereu in boost maxim, aerul nu se distribuie uniform in toti cilindrii, rata de umplere nu e mereu ideala, de fapt e mai rar ideala, dar ideea de baza e tot aia.


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 18:03 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3239
Car: Giulietta QV
@ kali - eu cred ca cel mai bine este sa bagi benzina de 98 , cea de 95 s-o folosesti doar la "emergency" ; si pot pune pariu cu tine ca diferenta dintre 98 si 95 in cazul motorului turbo se simte imediat(si la consum si la Nm )

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2009, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Alexandrus Quote:
Alfacorse, ai picat examenul la tehnica auto.
E = S x (B + 1)
Unde E= compresia efectiva, B= boost(in atmosfere), S= compresia statica. Iar 1 ala e de la presiunea atmosferica normala.
Deci, in cazul 1.75 TBi, avind compresia statica 9.5:1, presupem(din lipsa de date) un boost de 0.5 sa zicem, E = 9.5 x 1.5 = 14.25
Mai e asa scazut raportul asta de compresie ?
OK, nu mergi mereu in boost maxim, aerul nu se distribuie uniform in toti cilindrii, rata de umplere nu e mereu ideala, de fapt e mai rar ideala, dar ideea de baza e tot aia.
:lol: :lol:

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2009, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Toni Quote:
toshy Quote:
pai asa e ea de la mama ei din fabrica.
oricum, cel putin la mine, diferenta a fost sesizabila de cand o am.
dar... din ce spunea Gabi Dima, cica nu se mai face (bara) :(
Adevarat. Vroiam sa punctez ca se mai produce
NU se mai produce , cel putin momentan , faptul ca este pe stoc la un dealer,magazin, etc din UK nu insseamna ca este de cateva zile adusa din Italia.
producatori ca Wiechers de ex. lucreaza deja la un concept de strut bar pentru 159 toate motorizarile ,cand va fi disponibil il vom vedea , testa.

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2009, 00:56 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
poze noi cu masina care a facut furori pana si printre angajatii AI :lol:
Attachment:
01.jpg
01.jpg [ 537.15 KiB | Viewed 2261 times ]
Attachment:
05.jpg
05.jpg [ 451.13 KiB | Viewed 2261 times ]
Attachment:
07.jpg
07.jpg [ 458.32 KiB | Viewed 2261 times ]
Attachment:
09.jpg
09.jpg [ 219.24 KiB | Viewed 2261 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2009, 06:53 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
toshy-raportul de comprimare e un parametru geometric constant -dar sunt curios ce legatura are compresia care se ia la rece ,cu motorul oprit ,si presiunea din timpul functionarii ?
alexandrus-da-mi si mie link-ul unde scrie ca motorul asta are raport de comprimare 9,5, ca de obicei asta e suficient pt motoare atmosferice.Si dupa determinarea ta ce carburant ar trebui folosit si cum de a functionat pana acum cu 95 fara probleme ?
Vreau sa invat de la cei mai buni !


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2009, 08:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
alfacorse Quote:
toshy-raportul de comprimare e un parametru geometric constant -dar sunt curios ce legatura are compresia care se ia la rece ,cu motorul oprit ,si presiunea din timpul functionarii ?
alexandrus-da-mi si mie link-ul unde scrie ca motorul asta are raport de comprimare 9,5, ca de obicei asta e suficient pt motoare atmosferice.Si dupa determinarea ta ce carburant ar trebui folosit si cum de a functionat pana acum cu 95 fara probleme ?
Vreau sa invat de la cei mai buni !
Am spus ca presupunem, ca sa zicem(da, stiu, e un typo acolo dar nu mai pot edita), nu ca as avea date concrete. La momentul respectiv mi-a fost lene sa caut si foloseam datele alea ipotetice doar ca exemplu. Intre timp mi-a trecut lenea si, stupoare, am presupus bine : http://www.fiatautopress.com/download/2 ... bi_eng.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu stiu la ce motoare natural aspirate din ultimii 5 ani mai e suficient un raport de compresie sub 10:1, poate la alea americane, small block de 5400cc si redline la 5800RPM, ca prin Europa se cam sare de raportul asta chiar si la cele mai mici motoare, mai ales la alea cu injectie directa.

Cit despre benzina, vedeai ca a fost doar o intrebare, nu o concluzie.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2009, 09:20 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Multumesc Alex :inlove:
Aceleasi date ma pregateam sa ale postez si eu aici,dar pana am "aranjat" fisierul daduse deja link-ul Alexandrus.
Le pun totusi,e la indemana pentru toata lumea.
Alaltaieri,dupa ce se consumase ce mai era in rezervor,am facut plinul cu Alto,nu stiu daca e autosugestie sau nu,dar parca se misca mai "natural"...


Attachments:
Tehnic 2 .JPG
Tehnic 2 .JPG [ 18.48 KiB | Viewed 2657 times ]
Tehnic 1 .JPG
Tehnic 1 .JPG [ 66.28 KiB | Viewed 2657 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 12 Oct 2009, 14:57 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Alexandrus ,merci pt lamuriri ,mai am una-care e treaba cu formula aceea cu compresia efectiva -eu as numi-o mai degraba echivalenta dupa alcatuirea formulei ,unde ai gasit-o ,si in ce se masoara (daca e efectiva) ?
De exemplu la GT-ul meu raportul de comprimare e 9:1 si compresia efectiva (masurata) e 145 psi (asa era gradat manometrul).
Kali ,grozava masina si interesante performantele motorului !


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 713 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]