It is currently 26 Apr 2024, 19:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 02 May 2011, 22:16 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Aha, deci pana la urma a ajuns la etapa de debut de la Campulung :)
Frumos, abia astept week-end-ul din iulie de la Sinaia :wink:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 04 May 2011, 23:16 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Pana la Sinaia ,va urma etapa din iunie de la Teliu unde vor fi mai multe masini ,printre care si Lancia Fulvia HF 1,6 a domnului Calin (PT).Chiar sunt curios daca motorul de Alfa preparat in Romania ,va face fata celui de Lancia preparat in Italia (Fassano).


Top
   
PostPosted: 05 May 2011, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
de unde pana unde se intinde traseul pe care se va efectua etapa la teliu?
eu m-am uitat pe site-ul postat de kali dar nu mi se pare concludent. eu sunt din bv si intamplator cunosc putin zona respectiva si as veni la etapa cu placere. as vrea insa sa stiu unde este sa imi aleg un loc bun pe traseu. am si niste amici pasionati de foto si poate ii tar si pe ei pe acolo sa imortalizeze momentul asa cum trebuie.

offtopic: traseul pe acolo pana la barajul siriu si chiar dupa el spre intorsura e extraordinar

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 May 2011, 18:59 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Pentru a nu polua topicul frumos al masinii ( cum fac eu acum ) poate ne strangem mai multi in acel we si mergem. Sunt si eu interesat sa merg. Scuze de offtpc.

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 05 May 2011, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Pentru a nu polua topicul frumos al masinii, puteti continua aici.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2011, 22:05 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Dupa incidentul de la Sinaia ,Alfa a fost reparata foarte rapid prin bunavointa patronului unei reprezentante Renault ,asa ca am putut participa si la Ranca.Un prieten m-a ajutat ,si chiar si roata ce parea distrusa iremediabil ,este acum reparata-mai trebuie doar sa o vopsesc.
Pt cei interesati ne putem revedea sambata si duminica (1-2.10) la ultima etapa din CNVTM la Rasnov.
P.S. In operatiunea de tinichigerie-vopsitorie s-a pierdut si sticker-ul alb cu Alfa Club de pe aripa stanga fata-poate reusim sa-l inlocuim la Rasnov. Merci !


Last edited by alfacorse on 28 Sep 2011, 22:19, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 28 Sep 2011, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2009, 13:53
Posts: 1203
Car: Spider 916
Location: Valcea/Bucuresti
O sa fim prezenti !


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 09:00 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
alfacorse Quote:
Dupa incidentul de la Sinaia ,Alfa a fost reparata foarte rapid prin bunavointa patronului unei reprezentante Renault ,asa ca am putut participa si la Ranca.Un prieten m-a ajutat ,si chiar si roata ce parea distrusa iremediabil ,este acum reparata-mai trebuie doar sa o vopsesc.
Pt cei interesati ne putem revedea sambata si duminica (1-2.10) la ultima etapa din CNVTM la Rasnov.
P.S. In operatiunea de tinichigerie-vopsitorie s-a pierdut si sticker-ul alb cu Alfa Club de pe aripa stanga fata-poate reusim sa-l inlocuim la Rasnov. Merci !
Ma bucur din suflet ca ai reusit sa faci masinuta. Aduc eu sticker. Ne vedem la Rasnov.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2015, 21:09 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Salutare ,cateva luni sau mai mult o sa am mai mult timp asa ca o sa mai postez cate ceva pana ne vedem la Fest ,unde daca se aproba ,doresc sa particip cu Fiat-ul 124 Spider (e rosu, asa ca se incadreaza in peisaj, si se poate admira si mai bine privelistea pe Transfagarasan).

Pana atunci poate ne vedem la prima etapa din CNVC , care se va desfasura ii zilele de 25-26 Aprilie la Rasnov (Valea Cetatii).
Ca sa fiti motivati sa asistati , la clasa I2B3 (masini istorice de competitie dupa 1970 ,cap cilindrica 1601-2000 cmc ) va lua startul in premiera , o Alfetta GTV 2.0 ,fosta masina de circuit in Italia ,restaurata in Romania, si cu motorul preparat si reglat in Germania.
Fritz a promis ca va scoate intre 195 si 197 CP. Din calculele mele, motorul asta ar trebui sa faca 7500 rot/min ,asa ca predictia mea este ca va rezista intre 2 si 3 ore ,deci in etapa 5 sau 6 s-ar putea sa se defecteze. Daca nu ,inseamna ca nu face nici turatia, nici puterea-oricum proprietarul, Catalin, este prietenul si colegul meu din Retromobil.

Eu mi-am remontat axa de admisie copiata dupa cea originala Autodelta (mi-a daruit-o prietenul Horia Popescu cu SS-ul si 8C-ul) si sper sa nu ma fac de rusine.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2015, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:wave: O sa fim acolo. Cu steaguri. :naughty:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2015, 20:28 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Astazi a fost o zi istorica GTV-ul meu in sensul ca pentru aniversarea mea de 50 de primaveri de maine ,mi-am facut un cadou de cca 7 CP (gratuit, prin eliminarea elicei ventilatorului montat pe fulia pompei de apa ). Ca sa nu scad prea mult la greutatea totala , am achizitionat un electroventilator (dezmembrari) pt aerul conditionat de la un Mercedes seria W 124 (pret 150 lei) ,asa pt mersul prin oras si relanti. Acum caut o solutie neinvaziva pt montarea lui in fata radiatorului.


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 09:59 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Vreau sa-i multumesc si pe aceasta cale colegului si prietenului Guru care a facut un efort deosebit si ieri mi-a donat (la un pret modic) un motor de 2 litri in vederea prepararii pt sezonul viitor.

De asemenea toate modificarile pe care le-am facut au avut efectul scontat in materie de performanta -prietenul Guru poate sa confirme ,am facut impreuna o tura ca sa-i multumesc pt gestul deosebit pe care l-a facut pt mine ,si nu a fost singular-si , ,desi pt multi poate parea incredibil, am scos timpi mai buni cu jenti de 6 j decat cu cele de 7 j , folosind anvelope identice.


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ai avut motor de 2l acum, la Rasnov, sau urmeaza sa-l montezi?
Guru a fost la etapa?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 14:13 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
La Rasnov am avut vechiul motor de 1.6 ,pe care l-am dezvoltat prin montarea unei axe de admisie (GTA Corsa Autodelta, 320 grade ,10.6 mm) copiata dupa cea de la SS-ul lui Horia ,setarile necesare la carburatoare si renuntarea la ventilatorul mecanic.
Motorul de 2 litrii m-i l-a adus Guru ieri ,si o sa-l prepar pentru la anul ,daca v-a fi cazul.


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Pai sper sa fie cazul . Oricum , cu noul motor sper sa mergi mai bine ca Ghigea cu GTV-ul . Asta pentru ca masina ta e si mult mai frumoasa deci sper la timpi mai buni ...


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Tehnic vorbind, GTV este mai bine configurat. Si cu toate ca as vrea, Serban tot nu o sa il bata la timpi. Cu siguranta se va mai apropia de el.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 20:58 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Apropo de SS-ul ala, pacat ca nu vede lumina zilei mai des. Ce piesa de masina!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 00:51 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Ghigea e un baiat talentat si determinat ,iar platforma tehnica a Alfettei e imbatabila.

Cel mai mare inamic al meu este insa greutatea ,peste 1 tona ,iar ideea de la care a pornit grupa masinilor istorice de competitie, a fost ca sa ne intalnim si sa ne simtim bine in grupul nostru de pasionati de masini sport frumoase (vroiam sa fim forlighteri) si sa fim un fel de muzeu pe roti pt a preda stafeta generatiilor viitoare. Din pacate s-a infiintat grupa in Campionatul National ,au aparut ambitiile si s-a ajuns la sume enorme cheltuite in afara tarii ,masini mai performante decat cele moderne (fara interioare ,fara climatizare ,fara instalatie electrica, cu geamuri de lexan si elemente de caroserie din fibra de sticla ,slick-uri,etc) si s-a produs dezbinarea.

Eu voi ramane fidel traditiei anilor 60, in care cu masina de concurs puteai merge si la servici sau in vacante ,dupa cum stiti eu sunt singurul care vine cu masina pe roti , si in afara de bancheta din spate pe care a trebuit sa o demontez ca sa fac loc arcului de securitate ,masina este stoc cu exceptia suspensiei (sport stradala) si prepararii mecanice a motorului pe care experimentez cu succes deverse solutii tehnice din trecut (asa am ajuns sa domin Logan-urile de N ,care sunt cu 200 kg mai usoare , au cutii de viteze speciale si suspensii profesionale+anvelope slick, singurul lor dezavantaj fiind ca au numai 90 CP).

Visul meu ,pe cale de realizare ,a fost sa posed un GT "scalino" cum este al meu cu interiorul de la 1750 (ca al lui Guru) si cu mecanica de GTV 2000 ,asa ca probabil ca viitorul motor va avea in jur de 160-165 CP (daca o sa-mi permit carburatoare de 45 mm-acum le am pe cele originale de 40 mm cu care se pot obtine maxim 145 CP).

Totusi placerea prepararii si a pilotajului sportiv nu au cum sa dispara.


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 08:15 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Ca sa va faceti o idee unde s-a ajuns cu istoricele ,Catalin cu Alfetta a batut un BMW M3 de H, si cu timpul de la antrenamente a fost la o secunda de timpul obtinut in cursa de Ferrari 430 Challenge.


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Probabil pe Ion Niculae , fost alfist :) . Pe unde o fi ajuns 147-le ala , ca la curse nu l-am mai vazut ?


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 10:13 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
A ajuns prin Ungaria sau Polonia, daca nu ma insel.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 10:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Serban, ce greutate are masina ta stock?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 11:32 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Cu motorul de 1.3 original, fabrica declara 920 kg. Cu motor de 1.6 ,rollbar-ul ,eu echipat cca 87 kg in viu si benzina ,ulei 7 litri ,si antigel 8 litri ,peste 1050 ,daca-i cred pe cei care au lucrat la masina inainte sa o cumpar eu ,inca 25 kg antifon ,deci cca 1100 kg la start. Poate o cantaresc la un Remat ,dar nu vreau sa ma enervez.


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Daca stiam ... Cand ai fost la pozele pentru calendar , in Faur chiar langa hala unde am facut pozele , e cantar pentru masini/camioane sa vada cata marfa ii incarca pe aia .


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 12:43 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Pai cantarul e si acum ,dar dupa aceea ce faceam ,umpleam rollbarul cu heliu ?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]