It is currently 06 May 2024, 05:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 3058 Next
Author Message
PostPosted: 15 Feb 2015, 13:49 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Selenia 20k chiar cu sigla Alfa Romeo pe cutie.Selenia 10w60 inca nu am avut in motor.


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2015, 13:52 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Am gresit mai sus in primul post cand am scris 10w60.Scuze


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2015, 14:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7046
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Atunci cand ai sa pui selenia Pure energy 5W40 in TS/JTS o sa zici ca e maserati :)


Acum lasand gluma la o parte... am si eu o intrebare,

Ce stiti de uleiurile Q8 ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2015, 17:41 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
cristianmiu Quote:
Ce stiti de uleiurile Q8 ?
Am eu in Juli de vreo 4000km, (5w40 Formula Excel) nimic de rau pan'acu'.
E prea devreme ptr concluzii.
E din petrol brut kuweitian (foarte curat, zice-se), rafinat in Olanda.

Date tehnice ai aici,
http://www.q8oils.co.uk/technicaldownlo ... _ID=247692

Sunt destul de complexe ca si compozitie, foarte aditivate, par sa-si dea interesul.


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2015, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7046
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Tinand cont ca mașina mea are DPF, m-am uitat la datele pt 159 / 1.9jtdm DPF si a rezulta 2 tipuri de ulei 5W30. din câte am înțeles mașinile cu DPF folosesc ulei cu indicativ C2 , si consider ca cel din următorul link ar fi ce trebuie.

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea datelor tehnice? Antonel?
http://pds.q8research.com/sheetcommerci ... 527&taal=E" onclick="window.open(this.href);return false;


Image

Multumesc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2015, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Ai mai jos datele tehnice pentru Q8 si cele recomandate de Alfa Romeo:

Q8 Formula Elite C2 5W-30
Density, 15 °C D 4052 kg/m³ 853
Kinematic Viscosity, 100 °C D 445 mm²/s 9.8
Kinematic Viscosity, 40 °C D 445 mm²/s 56.1
Viscosity Index D 2270 - 162
Apparent Viscosity, -30 °C D 5293 mPa.s 5200
Pour Point D 97 °C -33
Flash Point D 92 °C 205

Selenia WR PE 5W-30
DENSITY 15°C ASTM D4052 g/cm³ 0.850
VISCOSITY @ 100°C ASTM D445 cSt 10,2
VISCOSITY INDEX ASTM D 2270 -- 156
T.B.N. ASTM D 2896 mg KOH/g > 7
POUR POINT ASTM D 97 °C <-40

Selenia SPORT 5W40
DENSITY 15°C ASTM D 4052 g/cm³ 0,850
VISCOSITY @ 100°C ASTM D 445 cSt 14,6
VISCOSITY INDEX ASTM D 2270 -- 165
T.B.N. ASTM D 2896 mg KOH/g 11
FLASH POINT Cl. O. C. ASTM D 92 °C > 220
POUR POINT ASTM D 97 °C <-33

Uleiul cel mai potrivit ar trebui sa indeplineasca urmatoarele conditii:
-densitatea cea mai mica,
-indexul de vascozitate cel mai mare,
-tbn-ul cel mai mare (dar daca il schimbi repede, pana in 8 luni, sa zicem, adica faci multi km, conteaza mai putin),
-flash point-ul cel mai mare (vine vara, de asta chiar trebuie sa tii cont),
-pour point-ul cel mai mic (dar deja am scapat de geruri (sper) si pana in Decembrie faci iarasi schimbul),
-vascozitatea cea mai mare sau cea mai mica (in functie de uzura motorului).

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7046
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Am mai găsit un ulei de la q8 care pe foaie pare sa fie ok cât si un shell helix professional 5w30.

Atașez datele pt q8 formula m long life cât si pt shell hellix. Îmi poate cineva recomanda ceva între următoarele:

- selenia PE wr 5w30
- q8 C2 5w30
- q8 formula m Long life 5w40
- shell helix ultra professional 5w30

Va pot spune ca pt q8 am un preț destul de bun, spre f bun, motiv pt care am insistat pe el.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Attachments:
image.jpg
image.jpg [ 144.08 KiB | Viewed 3433 times ]
image.jpg
image.jpg [ 144.15 KiB | Viewed 3433 times ]

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR
Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 21:33 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Stai oleaca, e cam greu de comparat datele de la un 5w30 cu un 5w40. Ala de la Shell pare foarte bun (-48 la Pour point, +233 flash p e foarte tare!) Comparat si cu 5w30 de la Q8 (-33,+203), e clar mai bun. Densitatea zice la fel. Shell h ultra pro AP-L 5w30 e C2, déci merge pe DPF

La tine ce zice manualul?
Intai trebuie sa alegi vascozitatea pe care o vrei, apoi marca e usor de ales.


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2015, 00:53 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Am vazut ca s-a discutat aici despre Amsoil si m-am gandit sa intervin. Nu se gaseste in tara sau foarte greu, nu l-am folosit si nu ma pronunt, dar daca sunteti interesati se poate gasi in Germania pe diferite site-uri.
Scriu aici pentru a va ajuta in cazul in care vreti sa-l incercati. M-am uitat scurt pe net si se poate cumpara in Germania, deci daca vreti pot eu sa-l comand aici si cu primul drum de RO(cel mai probabil pe la mijlocul lui martie dar oricum pot sa trimit si prin altcineva) sa sa il trimit in tara.
Pe scurt, va interesati pe internet ce fel de ulei doriti si de unde, imi scrieti, eu il comand in Germania pe adresa mea si cu primul transport(mocca) il trimit in tara de unde tatal meu vi-l trimite prin curierul platit de voi. Nu castig nimic pentru ca voi vedeti preturile si imi dati exact cat dau si eu pe el.
Am vgasit si doua site-uri dar daca gasiti si altele e mai bine.
http://syntheticoil-europe.eu/en/3_amsoil" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ato24.de/schmierstoffe-lubri ... tw#/page/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu stiu daca e bun sau nu dar eu voi incerca sa bag in a mea.
Numai bine!

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2015, 17:20 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Primul site e romanesc, de pe la Cluj, am comandat o data de la ei si-s seriosi.
OT : Kaiserslautern... Acolo unde A6 are trei benzi si face suisuri coborasuri si viraje... Esti norocos, andreiblitz ! :)


Top
   
PostPosted: 07 Mar 2015, 19:42 
Offline

Joined: 07 Mar 2015, 03:00
Posts: 1
a luat cineva uleiuri Royal Purple din RO? Si de unde mai exact. Vreau sa incerc si eu uleiul acesta 8)


Top
   
PostPosted: 07 Mar 2015, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai nenilor... Puneti ce ulei vreti, atata timp cat nu e overrated sau contrafacut e ok. Eu de 2 ani bag Mabanol 10W40 made in... Nigeria!!! in Soim sau Girlfriend si am 47 la pantof si... Cristianmiu stie, nu cred c-o sa uite ride-ul cu Giulietta... Nici o problema, n-am reusit nici pana in ziua de azi sa bubui un motor de Alfa!!!!


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2015, 14:33 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Cateva teste empirice ultra simple (nu costa nimic), pentru a afla daca uleiul din motor e obosit si trebuie schimbat:
http://themotoroilevaluator.com/members ... z3dS3huCAp

Mi-a placut mai ales numarul 4, cu picatura de ulei de pe joja, lasata sa cada intr-un pahar cu apa.
Am incercat cu ulei nou, picatura pluteste "adunata" , la infinit, fara sa se amestece cu apa.
Am pus ulei folosit , la vreo 7000 de km, in vreo 10 sec picatura de ulei s-a dizolvat in apa. Deci e uzat, trebuie schimbat.

Stiu, 7000km pare putin in general, dar masina respectiva a facut multe drumuri scurte in oras; asta iarna a avut chiar un episod de "condens/maioneza" pe capacul de ulei.
Deci, e de la caz la caz, de unde si utilitatea testelor de mai sus.


Top
   
PostPosted: 22 Jun 2015, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
In cartea masinii pentru motorul 1.9 Mjet 16V se recomanda 5w40. Flacaii de la service au pus 10w40. Intrebarea este: avand in vedere ca masina ruleaza iarna intr-o tara in care temperaturile arareori scad sub 2-4 grade, ar fi vreo problema?
Din putinele mele cunostinte 5-ul, respectiv 10-le, reprezinta comportamentul uleiului la temperaturi joase, deci...
Ma astept ca o minte mai luminata decat mine in de-ale uleiurilor sa imi confirme ca nu e cazul sa imi fac probleme, sau invers.
Multam fain.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Jun 2015, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
In cartea masinii pentru motorul 1.9 Mjet 16V se recomanda 5w40. Flacaii de la service au pus 10w40. Intrebarea este: avand in vedere ca masina ruleaza iarna intr-o tara in care temperaturile arareori scad sub 2-4 grade, ar fi vreo problema?
Din putinele mele cunostinte 5-ul, respectiv 10-le, reprezinta comportamentul uleiului la temperaturi joase, deci...
Ma astept ca o minte mai luminata decat mine in de-ale uleiurilor sa imi confirme ca nu e cazul sa imi fac probleme, sau invers.
Multam fain.
Caracteristica pentru 5W40 e ca face fata temperaturilor atmosferice de la -25 pana la +35 iar 10W40 de la -20 pana la +35.
Preferabil e ca acelasi ulei (din acelasi schimb) sa nu fie folosit si la -20 si la +35, deci cei care fac km si fac peste 2 schimburi pe an pot fi linistiti.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 01:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
Multam fain pentru explicatie Antonel. Dupa cum spuneam, momentan iarna pe aici cu greu trec sub 0 temperaturile.
Insa gandindu-ma retrospectiv, pana acum cu 5w40 faceam si iarna si vara. in ultima perioada faceam 2 schimburi, unul toamna si unul primavara sau la inceputul verii. Dar s-a mai intamplat sa fac si un schimb pe an.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 13:00 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Uite, yux, in opinia mea de amator ne-expert:

-daca manualul zice ca masina ta suporta 5w40 si 10w40, atunci lasa-l in motor si data viitoare informeaza-te inainte sa mergi la service. Iti va consuma mai mult, se va uza cativa microni mai mult la pornire la rece, asta e.

-daca manualul zice strict 5w40, eu zic sa-l dai jos si sa te consolezi cu ideea c-ai facut un "engine flush" fara sa vrei. Nu de alta, dar canalele de ungere, turbo si ce mai are motorul au fost proiectate pe baza proprietatilor unui ulei de vascozitatea 5w40, si nu stie nimeni exact cum functioneaza cu un 10w. Diferenta notabila intre ele e la rece, cum s-a precizat mai sus. Eu zic sa nu risti.

M-am uitat putin pe diverse "configuratoare" pe net, dar nu reusesc sa-mi fac o idee; manualul masinii tale e lege.
-ca si compozitie, aditivi, etc, 5w40 sunt mai "dotate".

In general daca e un motor fara turbo, de turatii mici poti sa incerci si vascozitati mai mici.
Pentru motoarele de turatie si cele cu turbo, trebuie ca uleiul sa pastreze o anumita vascozitate si un HTHS peste o anumita limita, incat sa nu "rupa" pelicula de ulei la cald; deci nu poti pune nici viscozitati mai mici, trebuie sa stai in limitele cerute de constructor.

OffTopic:
Apropo de "engine flush", aveam niste resturi de ulei nou ramas prin bidoane vechi, l-am turnat la gramada in motor la Fiat, inainte sa pun uleiul "bun" definitiv, si l-am lasat sa mearga 10 min, pana s-a incalzit, dupa care l-am scos. Uleiul asta "de spalare", avand aditivii de spalare proaspeti si-n putere, a iesit incredibil de murdar din motor, dupa 10 min, cu tot felul de particule si depuneri.
Va recomand sa faceti acelasi lucru din cand in cand.
Unii merg vreo 500km, in acelasi scop, cu un ulei ieftineala sau cu resturi ramase in bidoane.
La Dacii unii spalau cu motorina... folosita pe post de ulei timp de 1min, dar eu unul n-as incerca asta. Nici motoarele, nici motorina nu mai sunt ce-au fost :)


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 19:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6615
Location: Brasov... oarecum.
Ca sa fiu sincer, eu am manual de Romania, unde apare doar 5w40. Ultima revizie am facut-o in UK pe la sfarsitul lui februarie, inceputul lui martie, cand temperaturile sunt in jur de 5-7 grade dimineata si 8-10 grade ziua. De ceva timp si locuiesc aici. Din cauza unei neintelegeri la service m-am trezit cu o revizie completa dupa ce cu 2 zile inainte facusem oricum revizia. Ca o paranteza, am facut acel flush de care ziceai, fara voia mea. Deci nu e vorba ca nu m-am interesat ce pun in motor. De 10w40 am aflat 3000km mai tarziu, intamplator. De atunci am mai facut 6400km.
Date fiind temperaturile de peste 0 grade, nu am observat nici o diferenta la pornirea la rece.

Intr-o alta ordine de idei, dat fiind faptul ca pe aici temperaturile exterioare arareori trec sub 0, are cumva sens o practica pentru10w40.
Ce este cert, este ca urmatorul schimb va fi cu 5w40.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2015, 08:20 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Nu cred ca ar avea vre-un impact major un "incident" one time, insa nu cred ca te opreste nimic sa faci un schimb cat de curand si sa treci din nou la 5W40, asta ca sa dormi linistit noaptea.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2015, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
Dupa destule informari si incercari pe propria piele declar urmatoarele: Alfa156 2.0 TS 155 cp, benzina, catalizator sport (mai permisiv, site metalice) + toba sport Ulter straight x flow: iarna 5w40 daca circuli mult si sunt frecvent -20 grd; vara 10w40 (sau 10w50, 10w60 pt raceri pololkari...) e destul de suficient daca e putin aditivat...Acum avem 2 chestii : baza de ulei si aditivii. Eu spun ce fac eu tinand cont de conditiile de mai sus. Iau o bazade ulei cat mai buna (IV sau/si V, gen Pao ester, ma rog cat mai sintetica posibil; marci mai accesibile, bune: ravenol, motul,valvoline synP, mai scumpe: RedLine, Royal Purple, Amsoil, Penrite, Pennzoil, Miller, R L) la care adaug aditivii (in ordinea marimii "nano"): bisulfura de Molibden _MoS2+ azoturade Bor ( Ceratec ul de la Liqui Moly), Zddp ul formula cu zinc si ultima aparuta cu coeficientul de frecare cel mai mic _ bisulfura de Tungsten/wolfram. O data la 2 schimburi (1 an sau max 8000 -10000 km) -tratament suprafete metalice Metabond Gold. Ar fi bine si la cutie sa se intervina in sensul de mai sus schimburile se pot face in mlsec in trepte depinde de indemanare. Vorbesc pt cunoscatori nu pt cei care cauta uleiuri sm sn , "eco friendly", care sunt saracite privind componentele de mai sus de ceva ani privind protectia motorului la presiuni extreme. Daca folosim turatiile spre rosu in trepte inferioare si viteze spre 200 si peste, cele zise mai sus sunt za best..Cine doreste sa aiba un ulei de ulei ce am spus mai sus e o varianta paranoica as spune de cel mai bun ulei de motor , dar in conditiile in care nu prea mai ai decat un surogat de catalizator ("sport") si ii dai in gura masinii insa stiintific. Pam, pam.


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2015, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Si cat ulei iti consuma intre schimburi daca mergi "stiintific" si des cu viteze de +200km/h?

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2015, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
insignifiant, sincer, daca tii cont de cele de mai sus. adica ulei de baza "cat mai sintetic" si pe urma il tratezi cu aditivii de frictiune minima care lipsesc de fapt in majoritatea uleiurilor comune, in urma ecologizarii si beneficiului servisarii motoarelor cat mai des. am o experienta proprie cu o Dacie Solenza prin anii 90 am dus-o un milion jumate d km cu uleiuri heavy duty si aditivi, fara nici macar un Rk sau o segmentare, masina sta si acum in parcare marturie ( multi s au mirat/ n au crezut), dar s-a uzat "moral" asta e...


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Nu era Solenza prin "90...oricum interesant ce spui tu, adica sa nu consume ulei aproape deloc daca mergi des cu viteze/turatii foarte mari.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7046
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ca sa ajungi la 200kmh cu 2.0 ts iti tre o autostrada, nu alta, dar dureaza destul pana ajunge la acea viteza... De multe ori abia ajunge, iar sa o si depasesti inseamna amortizoare f bune si anvelope de calitate aproape noi... Altfel mi se pare putin inconstienta


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Ajungi si peste 200 km/h daca e bun motorul, dar cum spui si tu, cam inconstienta sa conduci des asa pe drumurile noastre.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 3058 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]