TwinTwin Quote:
Tentat de reclama si de nume, am cumparat un set de Michelin CrossClimate imediat dupa Fest.
Am deja 15.000 km. Ia ghiciti cati mm mai au cauciucurile?
Si in plus la vitezele cu care merg pe autostrazile din "DE", adica peste 130 km/h sunt cam galagioase.
Daca o mai musca si altii, ma simt si eu mai bine
eu am muscat-o rau. 225/55/17 sunt cele mai scumpe
Povestea continua, nu in directia buna din pacate!
In ajunul Craciunului, intorcandu-ma de la Zalau la Oradea pe la Sinteu (precizare pentru cei care cunosc ruta), cu cca 3 km inainte sa se termine serpentinele, ma trezesc brusc pe pana, stanga spate. Gasesc cu greu un pic de loc intre doua curbe cat sa nu ocup cu mai mult de jumate de masina banda de rulare si imi desfac atelieru. Pentru cine nu stie la Cross ai o roata de rezerva care se comprima si un compresor. Eu nu mai aveam compresorul original ci o pocnitoare de la metro. De ce pocnitoare, pentru ca nu a reusit sa umfle complet roata inainte sa i se topeasca stecherul de bricheta, da m-am descurcat.
La demontarea rotii am constatat ca era roasa pe peretele interior si taiata.
Attachment:
SS1.JPG [ 220.35 KiB | Viewed 5719 times ]
Attachment:
SSD.JPG [ 131.1 KiB | Viewed 5719 times ]
Cum a ajuns in situatia asta> din cauza noroiului adunat intre telescop, farfuria telescopului si roata. La asta au mai contribuit si vibratoarele de pe dumul mai sus amintit care au determinat noroiul intarit sa se desprinda de pe telescop si sa alunece putin in jos , suficient cat sa asigure contact cu cauciucul care in cele din urma s-a dovedit mai moale si a cedat.
Verificand si roata din dreapta spate am constatat aceeasi situatie, doar ca din fericire noroiul nu s-a desprins de catre telescop iar uzura cauzata nu este atat de grava.
Daca se intampla cu o zi inainte ii spuneam lui mosu sa imi aduca un cauciuc, asa va trebui sa mai caut 750 lei pentru o bucata.