It is currently 10 May 2024, 22:09

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Jun 2011, 19:20 
Offline

Joined: 21 Jun 2011, 19:04
Posts: 4
Car: 156 , 1.8 jtd, 144 c
Va salut ,

Am achizitionat de curand o alfa 156 1.8 ts din 2000 , si as avea cateva intrebari daca e cineva amabil sa-mi raspunda ...

- am senzorul de la injector aprins .... vanzatorul mi-a zis ca problema e de la sonda lambda ca a pus-o pe tester ... si intradevar m-am uitat sub capota si una din sonde ( cea din stanga ) e contorsionata ... probabil in urma vreunui accident....

Intrebarea mea este daca asta poate fi cauza consumului exagerat de benzina si daca e o problema grava ( sonda trebuie schimbata neaparat ?) sau nu e asa urgent de schimbat

- alta problema am vazut ca are filtrul de aer schimbat , are pus unul din ala de la KN sport dar care nu are nici un suport nimic , pur si simplu sta atarnat pe langa motor ......asa trebuie sa fie astea sau trebuie sa-i pun unul normal ( poate afecta si filtrul asta consumul de carburant ?) am vazut ca e destul de curat ....


VA MULTUMESC !


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2011, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Poti sa mergi si fara sonda si nu cred ca ti se aprinde vreun bec.
Sonda lambda e pe evacuare, doar daca te bagi sub masina o vei vedea. Sonda lambda se verifica cam la 30000km si de obicei se schimba la 100000. Tot odata, o sonda defecta e una din cauzele consumului ridicat.
Asa sunt filtrele sport... stau "atarnate", si influenteaza mai mult sau mai putin consumul.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2011, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
1. Nu stiu cum naiba reusesc unii sa vanda masini chiar si stricate ... Clar martorul aprins nu are legatura cu sonda lambda .
2. Defineste consum exagerat ... Daca e sub 15 e ok . Obisnuieste-te cu el si nu iti fa vise ca vei ajunge la 8-9 in oras .


Top
   
PostPosted: 22 Jun 2011, 19:03 
Offline

Joined: 21 Jun 2011, 19:04
Posts: 4
Car: 156 , 1.8 jtd, 144 c
Ok mersi,
Dar eu la a mea pot sa vad sondele daca ridic capota , sunt 2 si sunt langa galeria care intra in motor ( seamana cu 2 bujii si au niste mufe ) nu sunt alea ? una e lovita si stramba .....

In legatura cu martorul de la bord ziceti ca nu are legatura cu sonda lambda ... ? e ceva gen injector de culoare rosie aprins in ceasul din dreapta ...


Consumul e pe undeva peste 15 .... !!!!! E normal ?


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2011, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Becul aprins poate avea zeci de cauze, doar un tester iti va spune, macar orientativ, unde e buba. Da, poate fi si de la lambda (dar nu-i obligatoriu). Consumul este intr-adevar mare.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2011, 08:43 
Offline

Joined: 30 Mar 2009, 22:42
Posts: 11
Car: AR,156 2.0,TS
Location: Targu Mures
salutare baieti, de cateva luni ma confrunt cu aceiasi problema, crezand ca sunt sondele lamda am descoperit o buba, cea a catalizatoarelor, cu greu am facut rost de catalizatorul bicompartimentat cel de care pomeniai u mai sus. Eu detin o alfa 156 ts euro 3, motor 2.0cm, problema ivita la schimbarea racordului flexibil a fost aceasta: catalizator principal cu ceramica zdrobita in el, eventual de la vreo lovitura puternica(uneori mergea infundat motorul, ceramica obstructiona gazele), catalizator secundar cu site deasemenea zdrobite. Solutia: catalizator principal inlocuit, cel secundar golit de acele site interioare.
Cat despre consum nu s-au simtit mari variatii, uneori in oras avea apetit mai mare;) sa nu mai zic caci am ramas socat de pretul catalizatorului principal plus racord flexibil si teava pana la catalizatorul secundat = 1000 euro pe original :uhuh: :thumbdown: , asa ca cu un pic de perseverenta si noroc gasesti solutiile ideale la un pret care nu ajunge pana in 150 de euro. O zi buna va doresc.
P.S. verifica si catalizatoarele;) :wave:


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2011, 14:34 
Offline

Joined: 21 Jun 2011, 19:04
Posts: 4
Car: 156 , 1.8 jtd, 144 c
Un mecanic bun in Valcea stiti ???


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]