It is currently 28 Apr 2024, 19:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: bucse powerflex
PostPosted: 10 Mar 2011, 22:19 
Offline

Joined: 14 Apr 2008, 12:11
Posts: 12
Location: cluj
salutare alfisti asi avea si eu o intrebare pentru voi in legatura cu niste bucse powerflex puse pe niste brate superioare daca vati pus careva pe masina si cum sunt.Pe mine ma bate gandul sa imi pun pe masina pentru ca nu mai rezist ,anul trecut am schimbat de 2 ori bratele superioare si nu m au tinut nici 10000 de km ambele schimburi fara sa bata.Cei care sunteti in cauza va rog frumos sa imi dati niste sfaturi. salutare


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 11 Mar 2011, 10:34 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
de curiozitate, ce brate ai pus?
se duc bucsele sau pivotul?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 11 Mar 2011, 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Am avut eu kit complet powerflex.
Pe fata am reununtat.Cu toate ca au fost montate conform instructiunilor, scartaiau ca dracu.
Pe puntea spate in schimb, paradis.
Nu scartaie nimic, iar de 3 ani de cand sunt montate, nu au uzura.

Cumpara un set de bascule ricambi originali pe fata, iar pe spate kit powerflex, poti sa stai linistit dupa mult timp.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 11 Mar 2011, 19:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Powerflex sunt prost facute, nu au santuri de ungere.
Exista variante mai bune pentru bucse poliuretan, cu santuri de ungere, cu tot ce trebuie. Vaselina din belsug pusa la montare si aia e tot.
De obicei se uzeaza si bucsa pivotului, insa exista si pentru asta o solutie, doar ca momentan nu am timp si resurse pentru a pune in aplicare respectiva solutie.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 12 Mar 2011, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Kitul meu powerflex avea santuri de ungere.
Atat fata cat si spate.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 12 Mar 2011, 22:54 
Offline

Joined: 14 Apr 2008, 12:11
Posts: 12
Location: cluj
nu stiu exact ce marca erau bratele dar stiu ca pe ambele am dat in jur de 500 ron erau cele mai ieftine si cred ca de aia nu tin la drumurile noastre.Careva din voi nu stiti daca exista alte solutii pentru bratele astea?De aia asi incerca si varianta cu powerflex pentru ca altceva nu stiu ce sa fac sa nu le schimb asa de repede multe salutari

am uitat sa mentionez se duc atat bucsele cat si pivotul. bucsele alea de la brate nu se pot schimba ca stiu ca pivotul se poate schimba si asi incerca si varianta asto


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 13 Mar 2011, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Well, bucsele Powerflex care mi-au trecut prin mina nu aveau nici urma de canale, erau lucioase :)
Cam asa ceva : http://www.ebspares.co.uk/SHOP/EB4/pic/EB123.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; Asta sunt alea in cauza, pentru bratele superioare.
Nici macar alea pentru bara stabilizatoare nu au canale, adica exact asa arata ce am avut eu de la Powerflex : http://www.powersparks.co.uk/powerflex/ ... 810-22.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Acuma, naiba stie, poate au mai multe revizii, desi cele pe care le-am vazut sunt post-fabrica arsa si alte nebunii, deci recente.

Cum sa se schimbe pivotul si nu bucsele ? Ce povesti nemuritoare ai citit ?
Pivotul se poate schimba dar e capsat acolo, trebuie scos prin frezare, dar sa pui altul....mai greu, ca nu ai cum si nici de unde lua altul. Dar, cum spuneam, exista optiuni insa nu acum.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 13 Mar 2011, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
a citit bine, dar s-a inversat la procesare.

bucsele se pot schimba, pivotul nu! pivotul se duce de obicei din cauza bucselor uzate, in rest e cel mai rezistent dintre acel combo.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 13 Mar 2011, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
N-as fi asa sigur ca pivotul se strica doar din cauza bucselor uzate, insa asta e principala cauza.
Oricum, exista solutii, exista un set complet de brate prototip :)


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 15 Mar 2011, 21:16 
Offline

Joined: 14 Apr 2008, 12:11
Posts: 12
Location: cluj
pivotul se poate schimba asa mi a spus cineva care la mai schimbat la dej judetul cluj dar la o alta masina un audi a 4 care are ceva brate asemanatoare si a zis ca tine mai mult ca de fabrica din cate am inteles ii baga ceva din teflon.nu stiu exact dar o sa ma interesez zilele acestea si o sa va spun mai multe
daca se pot schimba numai bucsele unde le gasesc


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 15 Mar 2011, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
am o rugaminte, incearca sa folosesti diverse forme de punctuatie in mesajele tale

bratele de audi difera de cele de alfa. pivotul se poate reconditiona doar, nu schimba. iar bucse normale gasesti la magazine de piese auto.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 15 Mar 2011, 21:38 
Offline

Joined: 14 Apr 2008, 12:11
Posts: 12
Location: cluj
Mersi mult am sa vad ce pot sa rezolv si va anunt.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 07:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Buta Lucian Lazar Quote:
pivotul se poate schimba asa mi a spus cineva care la mai schimbat la dej judetul cluj dar la o alta masina un audi a 4 care are ceva brate asemanatoare si a zis ca tine mai mult ca de fabrica din cate am inteles ii baga ceva din teflon.nu stiu exact dar o sa ma interesez zilele acestea si o sa va spun mai multe
daca se pot schimba numai bucsele unde le gasesc
Te rog si eu mult, ori scrii corectgramatical, cu semne de punctuatie, cratime si tot ce implica asta, sau cel putin in limitele bunului simt sa nu facem eforturi sa iti descifram mesajele, ori nu mai scrie deloc.

Da, se pot reconditiona si pivotii, mai greu si mai scump, dar nu neaparat corect. Se pot inlocui dar inca nu am determinat daca e optim cu ei bucsati sau cu bila metalica.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
Buta Lucian Lazar Quote:
pivotul se poate schimba asa mi a spus cineva care la mai schimbat la dej judetul cluj dar la o alta masina un audi a 4 care are ceva brate asemanatoare si a zis ca tine mai mult ca de fabrica din cate am inteles ii baga ceva din teflon.nu stiu exact dar o sa ma interesez zilele acestea si o sa va spun mai multe
daca se pot schimba numai bucsele unde le gasesc
Pivotul ramane acelasi, se schimba doat bucsa in care “sta” pivotul cu una din teflon sau alt material rezistent la uzura. Pe langa asta, daca mai pui bratului si bucse din poliuretan, o sa fii un om fericit la capitolul brate superioare/inferioare. Eu le’am pus acum aproape 20000 km si inca nu dau nici un semn de uzura/troncaneala sau scartait. Pana la acest al-4’lea rand de brate (custom made), toate imi picau intre 7000 si maxim 11000km...efectiv ma saturasem! "Imi pare rau" pentru producatorii de brate insa au pierdut un client. Decat scump si prost nu mai bine ieftin si bun? :evilook:


Attachments:
DSC01526.JPG
DSC01526.JPG [ 447.8 KiB | Viewed 7579 times ]
DSC01527.JPG
DSC01527.JPG [ 457.17 KiB | Viewed 7579 times ]

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.
Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 18:18 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Poti sa ne spui de unde le-ai achizitionat si la ce pret?


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
nu ai citit? "custom made" , adica exact cum auzi...la comanda, aici in Romania mai precis in Suceava.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2009, 10:49
Posts: 227
Car: Alfa Romeo 156
Location: Radauti- Suceava
Exact!Sunt pe cale si eu sa-i urmez exemplul.Am avut timp suficient sa ma conving ca este o alegere buna.(desi, initial, aveam o oarecare retinere).

_________________
123urban este o colectie de termeni care,desi nu si-au gasit locul in dictionarele traditionale, umbla libere si nestingherite in limbajul colocvial.E datoria noastra sa continuam de unde a lasat Academia:NUP-acronim pentru neinceperea urmaririi penale.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Bucsa in care sta pivotul nu e bucsa, daca nu ma insel, e doar o izolatie pentru a nu permite mizeriei sa intre, iar pivotul sta intr-un ball-joint.
Daca se inlocuieste doar izolatia respectiva n-ai facut nimic, e doar pansament pus peste cangrena.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 20:52 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
madkat Quote:
As vrea sa cred ca la partea "mama" a rotulei s-a referit.

SV KDT - as aprecia un mp cu pret/locatie. ;)
Eu ii spun bucsa, tu "partea mama, Alexandrus ball-joit (desi stiam ca balljoint e pivotul in sine)...chestia e ca vorbim de acelasi lucru. Din ce am vazut eu se inlocuiesc doua parti(bucse) din teflon, o parte arata ca o saiba profil semiluna (3) prin care trece pivotul si cealalta arata ca o covata (6). Chestiile alea doua preseaza puternic bila metalica a pivotului si cu cat e mai rezistent la uzura materialul cu atat rezista mai mult la frecus. In fine, ideea e ca sunt foarte multumit de rezultat.
Pisicana...ai mp.


Attachments:
ball joint.gif
ball joint.gif [ 9.64 KiB | Viewed 7526 times ]

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.
Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa.
E uimitor cat de ieftin poate fi un pivot cu totul.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 16 Mar 2011, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
Alexandrus Quote:
E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa.
............
Pai bila e metalica, face parte integranta din pivot (1), nu e acoperita cu vre'un strat de plastic sau ceva. De obicei nu se uzeaza decat daca mergi foooaarte mult timp cu bataie la pivoti astfel incat sa se sparga bucsa aia din teflon si pivotul (boltul) sa atinga camasa pivotului (metal pe metal) dar asta inseamna sa nu mai poti sta in masina de galagie.
Chiar daca pivotul ar avea ceva microni uzura, teflonu are proprietati elastice si se muleaza pe uzura deci...

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 17 Mar 2011, 23:00 
Offline

Joined: 14 Apr 2008, 12:11
Posts: 12
Location: cluj
Salutare,asi fi si eu interesat de asa ceva ,unde se poate face si la ce pret este toata treaba daca se poate


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 18 Mar 2011, 01:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
sv_kdt Quote:
Alexandrus Quote:
E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa.
............
Pai bila e metalica, face parte integranta din pivot (1), nu e acoperita cu vre'un strat de plastic sau ceva. De obicei nu se uzeaza decat daca mergi foooaarte mult timp cu bataie la pivoti astfel incat sa se sparga bucsa aia din teflon si pivotul (boltul) sa atinga camasa pivotului (metal pe metal) dar asta inseamna sa nu mai poti sta in masina de galagie.
Chiar daca pivotul ar avea ceva microni uzura, teflonu are proprietati elastice si se muleaza pe uzura deci...
Prostii. Politetraflouroetilen, adica substanta la care te referi tu cand scrii "teflon", e un polimer dur, nu sufera deformare plastica.
Probabil ca respectivele bucati ale carcasei bilei sunt metalice acoperite cu teflon, ar fi logic sa fie asa. Intr-adevar, se uzeaza mai greu ambele datorita coeficientului mic de frecare, dar eu unul as prefera sa inlocuiesc tot ansamblul pivotului daca nu costa prea mult.
De curiozitate, poti spune cat costa reparatia pivotului ?


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 18 Mar 2011, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
Alexandrus Quote:
sv_kdt Quote:
Alexandrus Quote:
E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa.
............
Pai bila e metalica, face parte integranta din pivot (1), nu e acoperita cu vre'un strat de plastic sau ceva. De obicei nu se uzeaza decat daca mergi foooaarte mult timp cu bataie la pivoti astfel incat sa se sparga bucsa aia din teflon si pivotul (boltul) sa atinga camasa pivotului (metal pe metal) dar asta inseamna sa nu mai poti sta in masina de galagie.
Chiar daca pivotul ar avea ceva microni uzura, teflonu are proprietati elastice si se muleaza pe uzura deci...
Prostii. Politetraflouroetilen, adica substanta la care te referi tu cand scrii "teflon", e un polimer dur, nu sufera deformare plastica.
Probabil ca respectivele bucati ale carcasei bilei sunt metalice acoperite cu teflon, ar fi logic sa fie asa. Intr-adevar, se uzeaza mai greu ambele datorita coeficientului mic de frecare, dar eu unul as prefera sa inlocuiesc tot ansamblul pivotului daca nu costa prea mult.
De curiozitate, poti spune cat costa reparatia pivotului ?
Din ce am vazut eu, in pivot nu exista nici o parte metalica acoperita cu teflon (cum ii spun eu). Pur si simplu pivotul (bila) sta intre doua bucse din politetraflouroetilen. De ce doua bucse si nu una turnata in jurul bilei...nu stiu. Important este ca se pot inlocui.
Manopera - mp.

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
 Post subject: Re: bucse powerflex
PostPosted: 18 Mar 2011, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Tare :)
Multumesc.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]