It is currently 27 Apr 2024, 16:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 143 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 19 Jul 2015, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Man, o ardem cu germania in sus, germania in jos... daca esti om, esti oriunde. Am intalnit si germani nesimtiti cum am intalnit si tigani cu obraz... pe bune, germania nu e Dumnezeu pe pamant. Oi fi baut eu cateva beri, insa ce treaba are germania cu bratele alea roz si cu aroganta lui mugur? Nici una. Offtopic.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Nu are nici o treaba cu rozul pus pe brate. Are cu bratele in sine si cu modificari aduse pe directie, ceea ce este ilegal. Bratele "originale", sunt legale din cate stiu eu. Si sa-mi fie cu iertare, tu ai inceput off-topicul. :tongue:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Omul a prezentat un proiect *DIY. ( punct )

*DIY = DO IT YOURSELF

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Feedback calitate piese - asa se numeste topicul ! Nicidecum, DIY. Si eu iti spun ca, din punct de vedere calitativ si legal, in acelasi timp, sunt mai bune cele vopsite in roz.

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 23:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Oricine e liber sa aleaga ca doar este democratie... insa nu as recomanda nimanui gunoaiele alea roz.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
cristianmiu Quote:
(...)nu as recomanda nimanui gunoaiele alea roz.
Man, de cand ai devenit asa alintat ?
Ai folosit tu personal minunile alea si ai ajuns la concluzia ca sunt gunoaie ?? Sau ai primit de undeva un feedback atat de reprezentativ incat ai concluzionat indubitabil ca n-au ce cauta pe o masina ?
Asa la prima vedere si mie mi se par create pentru masinile de fete (probabil exista si varianta pe albastru pentru baieti), dar totusi, pana nu le incerc nu m-as hazarda la o concluzie atat de radicala.
Tot mergand asa pe "argumentum ad populum" o sa cautam si prezervative fabricate de TRW, ca aia au cauciucul bun, iar Durex nu... deci sunt niste gunoaie.

Offtopic: mi-e lene sa mai scriu pe canalul celalalt, arcurile de care m-ai intrebat au 30 cm lungime, in stare libera, atat pe fata cat si pe spate.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 01:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nes, tu sigur nu ii mai dai contul tau din cand in cand lui coman? Eu sper ca da, ca altfel, daca ai ajuns sa ii copiezi si expresiile, e destul de grav :) cel putin "gunoi" si "lucru" in aceasi fraza numai la el am auzit :)
TwinTwin, la butoane nu e nimeni, nici macar eu nu sunt mai presus de regulament! Dar noua romanilor in general nu ne place sa traim dupa reguli, probabil si de aici problema... Eu ce am inteles din postul lui Mugur este ca se referea la ceva generic privind diferentele dintre un producator si un mecanic de curte, doar intamplarea face ca vorbim de coman pentru care omul si-a pierdut orice respect. Sunt sigur ca ar fi avut fix aceasi parere indiferent de cine ar fi fost confectionate acele brate, poti fi sau nu de acord cu parerea lui, dar respecta-i-o si nu mai rastalmaci cuvintele, hai sa nu transformam topicul intrr-o vendeta...


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 08:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Imi pare rau, poate ma mai 'aprind' si eu uneori...Referitor la coman, nu mai stiu nimic de existenta lui de ceva vreme, insa pur si simplu cum ma stiti, imi place sa fim mult mai uniti si datorita faptului ca suntem o comunitate mica, uneori ar fi bine veniti si oameni cu ceva cunostinte tehnice.

Acum haideti sa incetam cu offtopic-ul, cine doreste sa monteze brate roz, mov si cu buline o poate face si poate revine cu un feedback asupra lor aici ;)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
ma bag si eu in offtopic, si imi asum orice sanctiune.
nu am avut ocazia sa il cunosc personal pe comanr, insa daca i-am cerut ajutorul, a acceptat sa ma ajute fara sa stea pe ganduri.
consider ca proiectele lui DIY de pe forum sunt un mare plus, dar de aici fiecare isi face ce vrea pe masina lui, si avand in vedere ca suntem o comunitate unita am putea sa il ajutam pe neica nimeni sa isi obtina certificarile.
O avea si coman defectele lui, nimeni nu-i perfect, trebuie sa recunoastem, dar trebuie sa vedem si partea plina a paharului, iar uneori trebuie sa fim si toleranti, cu o anumita limita, binenteles.
Nu stiu ce chestii au fost in trecut intre voi, eu fiind relativ-nou pe aici, nu stiu din ce cauza si-a luat banarile, dar parerile lumii sunt impartite in comunitate vis-a-vis de sitatia asta.
Asa vad eu situatia de aici, din N-V

PS:
mugurel Quote:
Pe de alta parte nu mai poate nimeni sa imi schimbe parerea despre un om lipsit de orice urma de bun simt si care nu ezita sa isi bage si sa isi scoata cand vine vorba de unii din noi . Deci pentru mine ramane un ilustru nimeni ..
legat de asta, trebuie luata in calcul si cauza-efect, iar un conflict personal nu trebuie sa afecteze o comunitate.

Acum, va rog sa aruncati cu pietre-n mine! :oops1: :whip:

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
VladimirG Quote:
ma bag si eu in offtopic, si imi asum orice sanctiune.
nu am avut ocazia sa il cunosc personal pe comanr, insa daca i-am cerut ajutorul, a acceptat sa ma ajute fara sa stea pe ganduri.
consider ca proiectele lui DIY de pe forum sunt un mare plus, dar de aici fiecare isi face ce vrea pe masina lui, si avand in vedere ca suntem o comunitate unita am putea sa il ajutam pe neica nimeni sa isi obtina certificarile.
O avea si coman defectele lui, nimeni nu-i perfect, trebuie sa recunoastem, dar trebuie sa vedem si partea plina a paharului, iar uneori trebuie sa fim si toleranti, cu o anumita limita, binenteles.
Nu stiu ce chestii au fost in trecut intre voi, eu fiind relativ-nou pe aici, nu stiu din ce cauza si-a luat banarile, dar parerile lumii sunt impartite in comunitate vis-a-vis de sitatia asta.
Asa vad eu situatia de aici, din N-V

PS:
mugurel Quote:
Pe de alta parte nu mai poate nimeni sa imi schimbe parerea despre un om lipsit de orice urma de bun simt si care nu ezita sa isi bage si sa isi scoata cand vine vorba de unii din noi . Deci pentru mine ramane un ilustru nimeni ..
legat de asta, trebuie luata in calcul si cauza-efect, iar un conflict personal nu trebuie sa afecteze o comunitate.

Acum, va rog sa aruncati cu pietre-n mine! :oops1: :whip:
@Vladimir :goodpost:
REGULAMENT Quote:
2 Atacuri, insulte sau injurii, adresate public sau prin mesaje private, oricarui alt membru, echipei de moderare/administrare, sau Asociatiei AlfaClub Romania.

Se sanctioneaza astfel:
- 3 zi banare la prima abatere
- 7 zile banare la a doua abatere
- banare permanenta la a treia abatere


3. Flame (se intelege prin flame orice remarca care instiga la cearta; deseori, ironiile si sarcasmul pot fi considerate flame).
Pentru ca identificarea flame-urilor este ceva subiectiv, moderatorii nu vor interveni decat in unul din urmatoarele cazuri:
- in cazul in care userul vizat raporteaza postul celui care produce flame-ul (postul trebuie raportat explicit ca flame)
- in cazul in care userul vizat raspunde la flame si se porneste un conflict cu tenta personala, iar discutia denatureaza (caz in care ambii useri vor fi sanctionati la fel)
- in cazul in care un user are antecedente grave (incapand de la a 3a abatere), indiferent daca postul sau este sau nu raportat

Se sanctioneaza astfel:
- warning la prima abatere
- 3 zile banare la a doua abatere
- 7 zile banare la a treia abatere si dublarea pedepsei precedente la orice alta abatere ulterioara

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 11:42 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Dpmdv pe acest topic ar trebui fiecare sa lase feedback la ce a folosit pe masina lui sau ce experiente a avut pana acum cu piesele din discutie (aici intra mecanicii) si nu alte bla bla-uri. Mi s-ar parea aiurea sa acoord eu calificative si sa-mi dau cu parerea in legatura cu bratele lui coman sau cu astea roz, cand eu de fapt am pe masina total altceva.
La fel si pe topicul cu uleiuri, recomandari si descrieri, certificate, compatibilati si alte cele, cand eu n-am folosit uleiurile respective.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
andreiblitz Quote:
Dpmdv pe acest topic ar trebui fiecare sa lase feedback la ce a folosit pe masina lui sau ce experiente a avut pana acum cu piesele din discutie
Tocmai asta se spunea mai sus:
tzzivii Quote:
Am montat. Par fain făcute.
Plus de asta, eu, pe 156 am avut brate no-name de la 150.000km( cand am cumparat masina) pana la 212.000 si nu au fost probleme. In schimb, la 212k, am montat TRW-uri care dupa doua luni, au inceput sa scartaie. Din punctul meu de vedere, nu trebuie neaparat sa fie scumpe ca sa fie bune.
La 159 in schimb, am deja peste 95.000 km facuti in 2 ani si nu e nevoie inca sa schimb bratele. Nu stiu cand au fost schimbate si ce marca sunt, pentru ca nu m-am uitat pe facturi.
VladimirG Quote:
si avand in vedere ca suntem o comunitate unita am putea sa il ajutam pe neica nimeni sa isi obtina certificarile.
Si ce ar trebui sa facem noi, comunitatea ? Trebuie doar sa mearga cu ele la RAR, sau mai stiu eu ce institut se ocupa de brevete de inventii si inovatii, sa le dea la verificat si daca cei de acolo constata ca sunt niste brate sigure de pus pe masina, va primi intr-un final acele certificari.

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
@alfa146: eram sarcastic doar, stiu ca e o utopie :)

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
TwinTwin , dupa cum zice si ege , am folosit un termen generic ca sa evidentiez cat de mare e diferenta , si daca era vorba de tine as fi folosit acelasi termen , nu e vorba de coman neaparat .


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 14:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Sa revenim la subiect un pic vis a vis de calitatea pieselor si anume OEM vs aftermarket (chiar daca aftermarket-ul este facut de acelasi producator ca OEM) si diferenta mare de pret intre ele pe care unii considera ca se trage numai de la labelul "Ricambi Originali" sau BMW, Mercedes, etc...este total fals.
Intamplarea face ca eu lucrez in domeniul de automatizari industriale si din cand in cand ma intersectez si cu industria auto producatoare de piese.
Situatia este foarte simpla OEM costa mai mult chiar daca e facut de acelasi producator pentru urmatoarele motive (luate ca exemple generice)

-la oem verificarea aleatorie a pieselor de pe banda este mult mai frecventa si se depisteaza mult bine defectele de fabricatie si rebuturile
-la oem compozitiile metalelor, cauciucurilor etc sunt dictate de firma producatoare de masini, la aftermarket e la atitudinea fiecarui producator
-la oem tratamentele termice realizate pe piese se fac cu o anumita precizie de temperatura si o anumite uniformitate in cuptoare, la aftermarket precizii mai mici, uniformitate mai slabe, la unele tratamente chiar se sare peste ele.
-la oem tolerantele sunt mult mai mici decat la aftermarket
-la oem se folosec echipamente de productie mai performate, de generatii mai noi etc
-etc, etc

Si acum sa va povestesc o intamplare.
Am fost la Pirelli in fabrica si printre altele unul din cei de acolo mi-a prezentat fabrica si am ajuns in fata unor benzi de productie:
2 bezni de productie care scoteau acelasi model de cauciucuri iar tipul de acolo imi zice:
El: "Stii care e diferenta dintre cele 2?"
Eu: "Par la fel..."
El: "Nu sunt, uite vezi tu banda din dreapta este banda OEM, iar banda din stanga este banda pentru pulime"

Concluziile puteti sa le trageti singuri.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Ca si zet intamplarea face ca si eu am lucrat pentru un Tier 1 supplier din industria auto.

Unele repere sunt vandute ca OEM, altele vandute unor alti furnizori aftermarket care le re-vand cu mark-up`ul aferent. Nimic nou sub soare.

Nu cred ca se poate generaliza pe acest subiect, cateodata banul face diferenta, alteori nu. Depinde de un produs specific, o investigatie la radacini nu este intotdeauna posibila de catre end user. Sau n-are timp/chef (ca mine) :)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
zet Quote:
Si acum sa va povestesc o intamplare.
Am fost la Pirelli in fabrica si printre altele unul din cei de acolo mi-a prezentat fabrica si am ajuns in fata unor benzi de productie:
2 bezni de productie care scoteau acelasi model de cauciucuri iar tipul de acolo imi zice:
El: "Stii care e diferenta dintre cele 2?"
Eu: "Par la fel..."
El: "Nu sunt, uite vezi tu banda din dreapta este banda OEM, iar banda din stanga este banda pentru pulime"
Ești conștient că asta n-o înghite nimeni, nu ? Adică tu te plimbai așa cu manuțele în buzunar, fluierand, prin făbricuța de apartament care face anvelopele Pirelli cand deodată, hop ! în fața ta 2 benzi de producție, una în stanga și cealaltă în dreapta.... Și tot deodată așa, oarecarele ăla care îți prezenta ție fabrica (ca inginerii de la IMGB lui Ceaușescu, mă gandesc eu, din relatarea ta), deci oarecarele ăla, neîntrebat de nimeni și fără absolut nicio chestie s-a gandit el să-ți releve ție marele secret în legatură cu anvelopele OEM și anvelopele pentru "pulime"... Ntz, ntz, ntz !
Dudule, și în cazul în care asa ceva s-ar întampla, deși ma îndoiesc (din simplul raționament al costurilor cu 2 benzi de producție relativ apropiate calitativ, cand se poate merge pe una și bună), revin deci și spun: și dacă s-ar întampla asta, ar fi un secret atat de bine păstrat acolo, încat nu l-ar cunoaște decat cei care lucrează efectiv și în niciun caz nu l-ar devoala oricărui vizitator cărător de hartiile / diplomatul altcuiva prin fabrica... (îmi închipui ca nu ești vreun investitor interesat de Pirelli în așa măsură încat sa-ți spună ție ăia toate secretele de cum ai pășit în plant-ul respectiv).

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Domnule cu numar de inmnatriculare imi pari foarte sfidator si ai impresia ca le cam stii pe toate.
Asa pentru tine firma la care lucrez se ocupa cu automatizari industriale in special cuptoare care de altfel este o afacere de familie cu o cifra de afaceri cu multe "0" in coada. In al doilea rand nu sunt carator de hartii sau alte treburi de genul, ci am un doctorat in derulare si ma ocup de soft industrial PLC, Scada etc , iar pe langa astea ma ocup si de partea comerciala cand imi permite timpul.
Ca tot ai adus vorba de IMGB, chiar acolo majoritatea oalelor de turnare otel si sistemele lor aferente de preincalzire sunt facute/modernizate de noi.
Am avut aplicatii in mai multe fabrici din Romania decat poti tu sa enumeri din memorie. La ora actuala avem probabil peste 100 de cuptoare realizate si puse in functiune de noi si nu ma refer la cuptoare de facut cozonaci.
Iti atasez chiar si o poza ca sa te luminezi un pic:
Attachment:
WP_20150115_008edit.jpg
WP_20150115_008edit.jpg [ 224.67 KiB | Viewed 5211 times ]
Inauntru sunt niste bare din titan pentru platforme industriale maritime in caz ca te intrebai ce sunt
Asa ca stiu multe astfel de "secrete".


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
zet Quote:
Domnule cu numar de inmnatriculare imi pari foarte sfidator si ai impresia ca le cam stii pe toate.
Dimpotriva, daca le-as sti pe toate n-as mai pierde timpul pe forumuri etc, etc., ca sa ma informez pentru ca (nu-i asa?) deja le-as fi stiut pe toate.
Dar dincolo de meritele pe care ti le arogi (si pe care nu ti le contest, nu asta e scopul, ba chiar e imbucurator daca ai ajuns la performanta respectiva) nu-mi spune tu mie ca un gigant ca Pirelli dezvaluie secrete de fabricatie (cu atat mai mult unele care ar putea compromite intr-o oarecare masura brand-ul) asa, pur si simplu, la o tigare in coltul fabricii...
Sa fim seriosi, oricate automatizari ai fi facut tu, si sper sa faci cat mai multe in continuare, nu cred ca bei si te duci la c**ve cu directorul Pirelli ca sa "scape" aia astfel de informatii, mai ales la maniera prezentata de tine.
Nu ma intelege gresit, daca vroiai sa pari putin mai rotunjor sau doar simteai nevoia de putin alint, puteai sa-ti prezinti activitatea ta, de exemplu, pare interesant la prima vedere, sigur se gaseau cativa sa zica de bine, eu eram primul...
Aici ma opresc. Sper ca nu te-ai simtit lezat, nu asta a fost intentia, abordarea mea din celalalt post a fost metaforica, evident.
:wave:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Ce a vrut Lucian sa spuna si tind sa ii dau dreptate este ca si daca asa ceva ar fi real , ar fi un scret atat de bine pastrat incat nici angajatii nu ar stii ca exista anvelopa pt saraci si anvelopa pt "spalati" . Iti dai seama ca s-ar duce draq increderea consumatorului daca asa ceva ar fi stiut si de nea Gigi de la magazie si divulgat oricui . Eu unul nu cred . Iar in cazul in care omul ala stia un secret de felul asta ar fi semnat niste clauze de confidentialitate atat de drastice de si-ar vinde si familia ca sa acopere despagubirile . Inclin sa cred ca mai vorbesc si ei asa sa se dea importanti .
Insa nu exclud posibilitatea ca pe una din benzi sa iasa anvelope cu anumite insemne sau coduri cerute de anumiti producatori sau piete .


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Rog un moderator sa stearga toate posturile mele de pe acest topic.
Probabil ca in urma comentarilor zeflemitoare ale unora am avut un impuls de a spune mai multe decat era cazul.
Nu-mi place deloc cum merg lucrurile pe acest forum in ultima vreme, observ ca principala preocupare este cearta si jignitul celorlalti care nu duce la nimic productiv.
Tot ce va spun nu sunt secrete sunt lucruri care se stiu in anumite domenii, la fel cum nici eu nu stiu diverse "secrete" ale unor caratori de hartii.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1246
Car: Giulia
Location: Bucuresti
... De la caldura vi se trage? :oops:

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Asta cu piesele/cauciucuri s-a mai discutat si pe un alt topic, dar era in legatura cu masinile ( acelasi brand si model dar fabricate pentru anumite zone geografice).
Concluzia este clara, fiecare producator incearca sa isi maximize profiturile si foloseste dupa cum crede de cuviinta retele ( secrete sau nu) de fabricatie sau modalitatile de verificare a standardelor de calitate.

Dupa umila mea parere, asta cu feedback-ul pozitiv/negativ, mai ales la niste consumabile, este o chestiune de mare subiectivitate. Ex, socrul meu nu a schimbat la Fiat Albea niciun pivot de peste 100k km desi circula in Bucuresti. La fel si cauciucurile, le are de peste 6 ani cred. Insa atunci cand mergi cu el si vezi cum conduce si cata grija are de masina, inteleg iclar de ce il tin consumabilele astea asa de mult.

@zet : foarte tare domeniul in care lucrezi :clapping:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
In plus fata de asta masina la finalul liniei de productie(la nemti cel putin) primeste o nota(are o denumire specifica nu mai stiu cum se numeste) in functie de diferite abateri de la calitate apărute pe linie de productie, in general abateri minore pe care noi ca end user nu le percepem dar care la un moment dat pot face diferenta intre o fiabilitate mai ridicata sau scăzută
Notele de
9-10 pleacă spre SUA
7-8 rămân in Germania sau se duc in Europa de vest
Iar restul in Europa de Est


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2015, 00:26 
Offline

Joined: 11 Jun 2014, 14:04
Posts: 91
Car: Alfa Romeo GT
Sunt trimise in SUA dupa sau inainte ca marmota sa le inveleasca in staniol? :smart:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 143 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]