It is currently 29 Mar 2024, 14:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1435 posts ]  Go to page Previous 142 43 44 45 4658 Next
Author Message
PostPosted: 20 Aug 2016, 01:15 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
Se foloseste ulei 5w40 in benzinare si in diesele fara dpf.Asigura o protectie mai buna decat 5w30.
La dieselele cu DPF sa va orientati la ulei 5w40 c3.
Evitati uleiurile c2/c3 deoarece contine boron nitride in cantitate foarte mare.
C2-ul e mai slab la protectie decat C3.
Foarte important uleiul care il alegeti 5w40 c3 sa mentioneze in fisa uleiului ca a trecut testul pe cama folosit in industrie OM646LA. Da cea mai mica uzura pe cama.
Se gaseste acel test pe google.


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2016, 10:21 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
zveroboy78 Quote:
Vad c-au schimbat si vascozitatea pt 1,9 si 2,0 diesel, in 2007 era 5w40, in 2010 era 5w30.
Bulibaseala totala.

Din ce vad pe site la Shell, pentru 1,9 diesel FARA DPF e 5w40 (au existat si fara DPF pe 159 , se pare), iar pt alea cu DPF... 5w30.
Nu reusesc sa vad sensul, parca s-au distrat amestecand vascozitatile cu DPF-urile.

Poate ar trebui deci sa va ganditi la un 5w40 cu ACEA C3? Ca sa imbinati si protectia si DPF-ul? Intreb, voi decideti in final. ;)
ca bine zici zvero :)

Uleiuri bune 5w40 full saps A3B4 SHU 5w40, Petronas Syntium 3000 5w40, Valvoline Maxlife 5w40, Valvoline Synpower 5w40, Fuchs Titan Supersyn 5w40

Cu C3 5w40, aveti asa: Valvoline Synpower Xtreme Mst C3 5w40, Fuchs Titan GT1 XTL 5w40,Shell Helix HX7 ECT 5w40, Petronas Syntium 3000 AV 5w40, Selenia Sport Power 5w40 (varianta cu C3 - care a cumparat-o si zvero)

Valvoline xtreme mst c3 5w40 si shell sunt primele uleiuri care au trecut testul pe cama de industrie OM646LA (testul pe 2014) https://www.cectests.org/public/info_/g ... 9_1993.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Niste detalii legate de uleiurile Fuchs cu tehnologia XTL. O folosesc ei si la camioane. Usureaza pornirea iarna, uleiul are o fluiditate mai mare. Reduce cu pana la 3% consumul de combustibil.Motorul este silentios la pornirea la rece.
https://www.youtube.com/watch?v=KWTGvzilMrQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fuchslubricants.com/titan-gt1-sae-5w-40-xtl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fuchslubricants.com/Content/ ... ochure.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fuchslubricants.com/Content/ ... 584094.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fuchslubricants.com/titan-gt ... 5w-30--xtl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fuchslubricants.com/titan-gt ... -5w-30-xtl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.energy.ca.gov/ab1007/documen ... ENARIO.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.otctoolkits.com/xtl-projects ... oil-price/" onclick="window.open(this.href);return false;

Altfel, mai bun ca el, uleiul cu esteri Fuchs Titan Pro Race S 5w40.
Avantajul la uleiurile esterice este ca uleiul sta lipit de piese cat timp motorul sta nepornit. Deci se evita startul uscat fara ungere in primele secunde pana impinge pompa de ulei uleiul prin tot motorul. Uleiurile esterice mai au avantajul ca face motorul silentios pe toata durata cat motorul functioneaza pornit.

De evitat gama de uleiuri Motul de orice fel !
Motul 300V, flagship-ul lor este 50% mineral(hidrocracat). 8100 X-Cess unul dintre "top-of-the-line"-uri este pana la 100% mineral "hidrocracat".
Nici Motul si nici LM n-au trecut testul pe cama OM646LA. Sunt uleiuri foarte slabe.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2016, 11:17 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
zveroboy78 Quote:
Pai ma bucur ca Selenia, firma legata traditional de Fiat/Alfa, se relanseaza puternic, cu retete noi si bune, ambalaje noi, au pana si un site nou aniversar (25 ani) care in sfarsit arata decent.
a postat userul zveroboy78 (Lucian) din Franta, feedback pe alt forum legat de uleiul Selenia Sport Power 5w40. Pe aceasta cale ii multumim mult pentru feedback-ul dat legat de ulei.

uitati si VOA ptr uleiuri 5w30 http://pqiamerica.com/March2013PCMO/Mar ... final.html" onclick="window.open(this.href);return false;
realizat in ultimii ani de PQIA (Petroleum Quality Institute of America)


Attachments:
selenia feedback.JPG
selenia feedback.JPG [ 139.15 KiB | Viewed 3964 times ]
Top
   
PostPosted: 28 Sep 2016, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1087
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
castrol edge 5w-40 pentru 1.4 multiair. Tocmai ce l-am comandat si vreau sa va intreb de parere aveti despre el?

_________________
din 06.2021 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 07:05 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Era o idee buna daca citeai intai pe aici ca sa vezi ca in general Castrolul e o posirca. Ce ai luat tu am impresia ca nu se atinge de MB 229.5, care este unul din standardele cele mai importante din zona asta.

Incearca sa renunti la comanda daca poti. Noua gama de la Selenia e chiar ok.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 15:56 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Producatorul zice ca are doar MB229.31 http://www.castrol.com/en_gb/united-kin ... 5w-40.html

Insa apare totusi pe lista MB229.51 https://bevo.mercedes-benz.com/bevolist ... 51_en.html

Marea problema e ca nu mai are aprobarea Porsche A40, alt test foarte sever pt uleiuri, despre care am vorbit aici.

In conditiile in care exista pana si uleiuri de benzinarie (MOL,Gazprom), unele facute in Romania ( Lukoil) care indeplinesc aceasta norma... eu personal nu l-as pune nici primit gratis, mai ales intr-un MultiAir.
Are balta peste, mult, bun si ieftin, de ce sa ma leg la cap...


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 23:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4295
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Am gasit un ulei Motul, 8100 X-POWER 10W-60, insa nu gasesc nici un pret in lei. http://www.opieoils.co.uk/pdfs/Motul/81 ... 0W60%20(EN" onclick="window.open(this.href);return false;).pdf
"Recommended for Aston Martin / Alfa Romeo GT séries / Lotus / BMW M Séries / Maserati / Ferrari V12 / TVR / Lancia / Jaguar / Audi R8 5.2L GT"

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 00:28 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Vrei tu neapărat Motul? Uite încă ceva fără preț în lei* :lol:

VI 184 :shock:


* lubrifuchs nu au pe site, dar poate aduc

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 02:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
Oricat m-as chiombi la specificatiile unui ulei tre sa recunosc, raman usor talamb si probabil mi-ar trebui macar vreun an de studiu asiduu ca sa inteleg ce si cum.
Asa ca va intreb pe voi astia mai cititi ca mine ce imi recomandati pentru un 1.9 Mjet 16V care are perioade lungi de sedere, cand tot uleiul se scurge in baie si pornirea e metal pe metal. Evident un 5w40 sau cum am vazut mai nou ca au aparut si 0w40.

Multam fain in avans.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 02:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4295
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
@sneaker Nu ca vreau neaparat, dar la urmatorul schimb parca as pune totusi. Am mai avut Motul si totul a fost bine. M-am uitat si pe site oficial si cel romanesc si nu apare nicaieri. Ciudat...
Deloc de neglijat si ce ai pus tu. :D

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 06:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@yux, eu folosesc de ceva vreme petronas 7000 0w40, f mișto la pornire când afara sunt sub 5grade ;)


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
Temperatura nu e o problema aici. Vad sub 5 grade din ani in pasti.
Ma intereseaza un ulei care sa adere pe componentele motorului timp indelungat.
Imi inchipui ca aceleasi probleme le intampina si cei cu masini istorice sau supercaruri care sunt pornite de 3 ori pe an. Si ma gandeam ca poate exista o astfel de gama de uleiuri.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 01:29 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
yux_mm Quote:
cand tot uleiul se scurge in baie si pornirea e metal pe metal.
Yuxule, pe forumul ala american (bitog), unde printre multe balarii mai gasesti si opinii ale unora din industria uleiurilor, mecanici etc., se pune periodic aceeasi intrebare, oamenii au masini de colectie, mai vechi sau mai noi, pornite rar.

Au fost cateva raspunsuri gen "desfa capacul de la motor dupa un an sau mai multi, si vei vedea ca uleiul tot sta aderent pe metale"

Acu' n-am desfacut motoare state ani de zile, dar ai prins ideea: cam toate uleiurile adera, nu se scurge tot in baie, sa ai metal pe metal la pornire.

Ca sa-ti raspund la intrebare, totusi: cel mai bine adera pe metale esterii (POE, gr V), datorita faptului ca sunt molecule polare (adica cu sarcina electrica, opusa fata de cea a metalului). Mai slab aderente, dupa cunostintele mele de amator, sunt PAO (gr IV).

Problema e alta: daca ai un ulei prost (stiu ca nu-i cazul tau, dar exagerez ca sa explic), mineral (din petrol), un 10w40 sau 15w40 no-name de-ala la punga, ala se mucifica in baie, dupa luni de stat, din cauza continutului ridicat de parafina.
Deci pompa de ulei nu poate sa-l impinga pana unde trebuie. Pelicula aia ramasa pe piese nu te-ajuta prea mult, ungerea motorului se realizeaza prin separarea pieselor metalice de catre uleiul care circula sub presiune (hydrodynamic lubrication) https://bobistheoilguy.com/states-of-lubrication/

Acum, majoritatea uleiurilor minerale (gr III) sunt asa de bine purificate prin distilare si hidrocracare (de unde denumirea HC), slabe sanse sa patesti asa ceva.

In practica, ai doua solutii:

- ori dai banu' foarte gros si iei un ulei 5w40 esteric http://www.opieoils.co.uk/c-953-ester-s ... e-oil.aspx , gen Redline sau Fuchs Titan Race (fostul Silkolene) Pro S (restul nu stiu cat de esterice sunt) ; ar mai fi Ardeca Pure Sports (sincer nu stiu unde l-ai putea gasi) http://www.ardeca-lubricants.be/en/oilp ... 42/?p=1042, Penrite ester (in Australia...) si alte cateva aproape imposibil de gasit. Le banuiesc si pe noile Selenia/Petronas, v. mai sus.

Parerea mea e ca nu se merita, oricum ai pelicula pe metal, cu orice ulei, si nu pelicula te salveaza, ci uleiul ramas suficient de fluid pt a fi pompat in motor.

- ori iei un 5w40 decent, mai ales Shell Helix Ultra (asta aparut in 2014, GTL, scrie "PurePlus Technology" pe el, il gasesti peste tot si e ieftin).
E ulei sintetizat artificial din CO si H2 rezultate din gaz natural (GTL=Gas-to-Liquid), adica puritate extrema, asta sigur nu are parafina care sa se solidifice in baie daca zace. https://en.wikipedia.org/wiki/Fischer%E ... ch_process

Repet, marea majoritate a uleiurilor de azi, fie ele si minerale, sunt foarte bune.

LE nu da bani pe uleiuri pt masini de colectie, alea mergeau cu benzina cu plumb, si aveau camele din nush ce material, uleiurile alea trateaza problema asta, nu faptul ca masina zace nepornita.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 02:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
Multam fain. M-am mai dezmeticit oleaca. La faza cu vascozitatea ma gandisem si eu: practic, cu cat este mai putin vascos la pornire, cu atat ajunge mai repede sa lubrifice diferitele componente.
Cred ca urmatorul o sa fie Titan Race Pro S 5w40. RedLine e destul de nepopular inca prin Europa am impresia. Cred ca mai astept oleaca.

In alta ordine de idei, stiu ca e o diferenta imensa intre o masina de colectie, ce zace intr-un garaj cu controlul umiditatii, si trocariciul meu, dar m-am folosit de comparatie ca sa explic dilema mea.

Inca o data multam fain. Esteri sa fie :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 02:36 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Nu e neaparat vorma de controlul umiditatii, cat de diferenta dintre materialele folosite, gen axe cu came, pistoane si alte cele. Alea de colectie inca n-au prins din plin toata politica asta cu "Cost reduction". :D

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 07:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2197
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
am inteles ca pentru motorul meu 1.9 jtd fara dpf trebuie sa pun ulei cu ACEA C2,daca pun cu C3 se intampla ceva?

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 09:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
C2 / C3 la fără DPF?


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2197
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
cristianmiu Quote:
C2 / C3 la fără DPF?


Sent from my mobile
scuze,se pare ca nu am inteles,citind repede ca c3 este mai bun decat c2 pentru dpf,am crezut ca c2 este pentru masini cu dpf. pentru non dpf cred ca este API SM/CF.intrebarea ramane:ce se intampla daca pun c3?

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 10:42 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Diferenta intre ACEA C2 si C3 : C2 sunt uleiuri oleaca mai "slabe" (HTHS intre 2.9 si 3.5), care sacrifica protectie in schimbul Fuel Economy

ACEA C3 (si A3/B4) au HTHS > 3.5 mPa.s - protejeaza bine contra uzurii.

http://www.oilspecifications.org/acea.php

HTHS e rezistenta la forfecare si temperaturi inalte.


-pentru DPF trebuie ACEA C.... (3 sau 2, in functie de manual)

-pentru non-DPF trebuie ACEA A3/B4, merge la o adica si ACEA C3 (au ambele HTHS>3.5)


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2197
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
ok,am inteles.
eu vreau sa cumpar petronas syntium 3000 5w40,am vazut ca este 3000E 5w40 si 3000AV 5w40 cu c3.
o sa cumpar 3000 5w40.

l.e,daca nu are aprobarea fiat este o problema?eu am folosit numai selenia 5w40 pana acum.

in print screen este intradevar 3000E,am gresit poza,pun si cu 3000 simplu:


Attachments:
Untitled.png
Untitled.png [ 218.87 KiB | Viewed 4030 times ]
syntium 3000 5w40.png
syntium 3000 5w40.png [ 217.1 KiB | Viewed 4007 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Last edited by bluecar on 01 Oct 2016, 11:22, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 11:15 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
bluecar Quote:
o sa cumpar 3000 5w40.
Bravo, ai prins ideea.
Petronas Syntium 3000E este pt motoare fara DPF (este ACEA A3/B4)
Petronas Syntium 3000 AV este pt DPF (ACEA C3)


Aprobare Fiat? Doar Selenia are. Ciudata treaba, parteneriate, ghesefturi. Selenia FL (Fiat Lubricants) face parte din Petronas (>2008), de-aia nu s-or mai fi obosit sa puna aprobari Fiat la uleiurile Petronas.

In rest, celelalte marci scriu "indeplinesc"/"recomandat pentru" specificatia FIAT xxxx.xx

Daca vrei musai sa ai si aprobare Fiat, pune Shell Helix Ultra (care indeplineste...) sau vreun Selenia (singura care are, cica)

De vreme ce Petronasul are MB229.5 si Porsche A40, e un ulei foarte bun.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 11:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2197
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
multumesc de informatii,o sa merg pe syntium 3000E 5w40 si nu 3000 5w40.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sau 0w40 ca tot vine iarna :)


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2197
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
cristianmiu Quote:
Sau 0w40 ca tot vine iarna :)


Sent from my mobile
nu am vazut syntium 3000 0w40,doar cel 7000 cum ai tu.si 5w40 si-a facut treaba.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2016, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pai 7000. Personal nu văd ce ar dauna un ulei pt DPF intr-o mașina NON DPF, ținând cont ca motorul este fix la fel.


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1435 posts ]  Go to page Previous 142 43 44 45 4658 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]