It is currently 24 Apr 2024, 13:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1435 posts ]  Go to page Previous 124 25 26 27 2858 Next
Author Message
PostPosted: 24 Sep 2014, 21:59 
Offline

Joined: 28 Jul 2010, 17:59
Posts: 10
Din pacate nu am gasit pe nicaieri 20k asa ca am optat pentru Selenia Gold. Nu mai puteam astepta pentru ca nivelul era la minim si in plus era neschimbat de un an, asa ca m-am grabit. Sper sa fie ok. Urmatorul schimb o sa fie 20k, asa cum e recomandat.
Merci mult de ajutor! :peace:


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2014, 17:56 
Offline

Joined: 27 Oct 2006, 23:45
Posts: 170
Location: linga Dunare km430 Oltenita
eu o sa fac experienta cu uleiul asta http://www.repsol.com/imagenes/es_en/RP ... 464062.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
AR 147 2.0TS selespeed
MB VITO 2.2 CDI
Ford focus c-max 1.6tdci
ex:Fiat Stilo 1.6
ex:Daewoo Espero 1.8
ex:Dacia 1304
ex:Aro 10 1.6vw 4x4


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2014, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 26 Apr 2010, 11:58
Posts: 280
Car: ALFA ROMEO 155
Location: Bucuresti
Selenia Gold e o porcarieeee!, 20 K e foarte bun!


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2014, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Revin cu "putin" feedback dupa ce aseara am facut schimbul de la Selenia 20K la Valvoline VR1 Racing 5w50.

Pe scurt, Selenia 20K a stat in motor mai putin de un an( aproape 5.000 Km) si am completat cu vreo 3 litri, a iesit din baie foarte negru si foarte apos. Mi-e greu sa cred ca era contrafacut, l-am luat de la Italoparts (nu fac reclama). Mecanicul insa a zis ca e normal, eu nu prea cred asta.

Legat de VR1, am mers foarte putin aseara, dar e o diferenta mai mult de semnificativa la felul cum porneste masina, cum se aude motorul in mers si cum sta la relanti - adica silentios, e prima data de cand am masina cand mi se pare ca merge normal motorul, nu se chinuie.

Nu e deja-vu, pana si consoarta m-a intrebat de ce nu se mai aude asa tare motorul.

Ramane de vazut cat va consuma; momentan sunt multumit de cum merge motorul cu el.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2014, 12:02 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Atenție la data fabricației. Ca idee, pentru a menține un motor cât se poate de curat e indicat schimburi cât mai dese, astfel încât sa se curețe motorul, baia.

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2014, 12:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Sub 1an, doar vreo 5000km, si completat cu vreo 3litri... ceva nu e DELOC bine. Uleiul ala nici nu a apucat sa-si faca treaba, dar in conditiile in care a fost scos sub forma de spalatura, e clar ca nu a avut calitati dar nici proprietati.
Selenia 20k se vinde la Italoparts ca si tigarile in tutungerie, adica bine; asa ca le poti da un feed-back direct lor. Foarte rau ca s-a ajuns la asa ceva.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2014, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Antonel, e o idee buna insa cred ca ar fi trebuit sa fac niste poze aseara la ulei sau nu stiu. In afara de cuvant si probabil factura nu am nimic concret.

Si vis a vis de sfatul lui ionutp, nu m-am uitat si eu la data fabricatiei, sa fiu sincer nici nu mi-a trecut prin cap.

Cum ziceam mecanicul a dat din umeri si a zis asa e normal, mie nu mi s-a parut ok in conditiile in care 80% din el era constituit din schimburi, deci ulei nou.

Nu zic sa fi iesit cum a intrat dar zici ca vazuse des 6 mii de ture pe circuit, ceea ce nu a fost cazul.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2014, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
De curiozitate, voi ce ulei folositi pentru motoarele dieel cu filtru de particule ( DPF ) ? In cartea mea de GT recomanda 5W40, insa tind sa cred ca manualul este accelasi ca si pt motorizarea fara DPF, adica neactualizat... la 159 , 1.9jtdm DPF ce recomanda?

Pe site-ul Selenia pentru motoarele diesel cu filtru de particule este recomandat Selenia Pure Energy 5W30... deci cum este pana la urma?

Cand am cumparat masina, fostul proprietar folosise la ultima revizie Mobil 5W30... eu am pus Selenia WR5W40... este ok? sau trebuie musai sa pun 5W30 ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
cristianmiu Quote:
De curiozitate, voi ce ulei folositi pentru motoarele dieel cu filtru de particule ( DPF ) ? In cartea mea de GT recomanda 5W40, insa tind sa cred ca manualul este accelasi ca si pt motorizarea fara DPF, adica neactualizat... la 159 , 1.9jtdm DPF ce recomanda?
Poti descarca manualul pt GT de aici.
Selenia WR 5W40 scrie si in manualul de 159 din 2007:


Attachments:
oil.JPG
oil.JPG [ 87.86 KiB | Viewed 4143 times ]

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6
Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 09:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Yep.. si la 1.6 ts recomandau 10w40 si eu in ultima instanta puneam 5w40, care era mult mult mai ok decat 10w40... De asemenea pentru motoarele euro5 ( 1.6 jtdm si 2.0 jtdm ), este recomandat 5w30... Din ce am citit, 5w30 ajuta putin la filtrul de particule
Quote:
The fulfilment of the ACEA C2 specification certifies the low ash content, which is an indispensable characteristic to protect the particulate filter from residual combustion products that could cause dangerous clogging of the filter itself.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 11:49 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
madkat Quote:
@antonel - da, selenia este o saramura infecta, insa, chiar si asa, consumul tau de ulei nu este cauzat (doar) de asta... E ceva in neregula, ori il mananca ori il pierde...
Razvan, nu Antonel. Iar Razvan a avut distributie rupta si apoi reparatie, poate de acolo a ramas cu problema de consum. A schimbat uleiul, poate reuseste sa ne zica daca e in mai bine.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 22:35 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
cristianmiu Quote:
De curiozitate, voi ce ulei folositi pentru motoarele dieel cu filtru de particule ( DPF ) ?
Singura cerinta obligatorie este sa fie LowSAPS sau MidSAPS = ( low ash)
Vascozitatea e mai putin importanta, poti pune 5w30, 5w40, sau cel mai bine 0w30


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
valerica Quote:
madkat Quote:
@antonel - da, selenia este o saramura infecta, insa, chiar si asa, consumul tau de ulei nu este cauzat (doar) de asta... E ceva in neregula, ori il mananca ori il pierde...
Razvan, nu Antonel. Iar Razvan a avut distributie rupta si apoi reparatie, poate de acolo a ramas cu problema de consum. A schimbat uleiul, poate reuseste sa ne zica daca e in mai bine.
Am mers doar in oras in ultima vreme, n-am nici 500 km facuti cu VR1.

Pana acum pare ok, pe joja s-a stabilizat la maxim, inca are culoarea initiala, motorul e mai silentios, variatorul nu mai face urat, si cand face, face mai putin ca inainte (2-3 secunde)

O sa revin cand adun mai multi km cu impresii.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2014, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
De curand am incarcat la fabrica Pentosin GMBH, ulei cutie automata Mobil ATF lt71141 si am intrat in posesia certificatului de analiza fara de care nu se poate livra produsul. Asadar il atasez in vederea compararii cu alte produse similare cat si pt informarea noastra a utilizatorilor.


Attachments:
20141019_104249.jpg
20141019_104249.jpg [ 162.9 KiB | Viewed 3938 times ]

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v
Top
   
PostPosted: 05 Nov 2014, 22:09 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
As avea si eu o nelamurire daca ma poate ajuta cineva. Care e diferenta intre Selenia Star 5w40 si Selenia Star Pure Energy 5w40 si ce se intampla daca iti este recomandat unul si il folosesti pe celalat.

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2014, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Razvan29 Quote:
valerica Quote:
madkat Quote:
@antonel - da, selenia este o saramura infecta, insa, chiar si asa, consumul tau de ulei nu este cauzat (doar) de asta... E ceva in neregula, ori il mananca ori il pierde...
Razvan, nu Antonel. Iar Razvan a avut distributie rupta si apoi reparatie, poate de acolo a ramas cu problema de consum. A schimbat uleiul, poate reuseste sa ne zica daca e in mai bine.
Am mers doar in oras in ultima vreme, n-am nici 500 km facuti cu VR1.

Pana acum pare ok, pe joja s-a stabilizat la maxim, inca are culoarea initiala, motorul e mai silentios, variatorul nu mai face urat, si cand face, face mai putin ca inainte (2-3 secunde)

O sa revin cand adun mai multi km cu impresii.
Small update:

Am adunat putin, vreo 550 km, in care au intrat si cateva drumuri in afara orasului, unde a vazut cateva forje.

Consum ochiometric pe joja aproximativ 200 ml.

Imi permit sa estimez ca la 1.000 Km va fi cam 400 ml, deci asta ar insemna ceva mai mult de o injumatatire a consumului de la 800-900 la 1.000 km(Selenia 20K AR)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2014, 12:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
pai este normal... uleiul este mai gros putin... oricum, este semi-decent

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2014, 20:30 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
O aplicatie simpla si desteapta pentru comparat si descifrat specificatiile uleiurilor ( de pe etichete, manual etc).
Va ajuta sa alegeti/verificati compatibilitatea uleiului cu ceea ce cere fabricantul motorului vostru in manual.
https://www.lubrizol.com/apps/relperftool/pc.html


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2014, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pare interesant. Dar pe mine ma depaseste putin. Nu sunt chiar atat de tehnic...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2014, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
zveroboy78 Quote:
O aplicatie simpla si desteapta pentru comparat si descifrat specificatiile uleiurilor ( de pe etichete, manual etc).
Va ajuta sa alegeti/verificati compatibilitatea uleiului cu ceea ce cere fabricantul motorului vostru in manual.
https://www.lubrizol.com/apps/relperftool/pc.html
foarte intreresant linkul tau, poti vedea usor difrentele intre norme ca si agent anti-uzura sau alte lucruri, oricum pe multe uleiuri bune sau foarte bune scrie "exceeds norma X" adica ele pot sta mai bine decat in acele grafice, teoretic :D
ce tari sant normele de la porsche.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Dec 2014, 15:20 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Cea mai severa pare aia de la Mercedes-Benz (la capitolul Daimler), MB229 (2012), si mai ales MB229.2

Pai uleiul care are astea pe eticheta, Porsche A40 si MB229, cam are tot ce-i trebuie; si-s multe, inclus marci mai putin celebre, gen Lukoil.

Cele doua sectoare din dreapta (FuelEconomy si Aftertreatment Compatibility) sunt mai putin importante (poate conteaza pentru cei cu Diesel DPF sau benzina Euro6 - ca Giulietta 2014 MA)


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2014, 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am observat ca daca folosesti ulei low saps si la masinile care nu au dpf apar depuneri mai mici pe senzorul map/admisie, in final toate masinile vor merge cu low saps din cauza normelor.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2011, 13:33
Posts: 44
Car: 156 1,9 sportwagon
Location: GALATI
eu am ales sa folosesc castrol de data asta.sper sa fie bun


Attachments:
1420977987500.jpg
1420977987500.jpg [ 78.7 KiB | Viewed 3821 times ]
IMG_20150111_140657.jpg
IMG_20150111_140657.jpg [ 96 KiB | Viewed 3821 times ]

_________________
dacia logan 1.4 mpi opel vectra b 1.6 16v alfa romeo 156 sw 2.4 jtd ford mondeo 1.8 alfa romeo 156 sw 1.9 jtd
Top
   
PostPosted: 14 Jan 2015, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Ieri, mi-am omorat timpul analizand mult mai in aprofunzime treaba asta cu uleiurile. Am citit cat mai multe informatii si am sintetizat.
Alegerea unui ulei poate fi atat de complicata incat daca afirmam ca unul anume este bun sau prost dam dovada de foarte multa superficialitate.
Din pacate nu am acoperit decat o mica parte de analiza stricata (am luat in calcul 2 producatori si 3 tipuri de ulei), asadar putini dintre voi veti gasi in postarea mea un raspuns concret.

In primul rand, am mers pe recomandarea fabricantului in ceea ce priveste motorizarea de pe masina mea (benzina, 2.0 16v): 10W40 sau 10W60 (in situatia unui condus sportiv).

Ca sa simplific si mai mult (si asta nu va place multora) m-am raportat doar la uleiuri produse de Selenia si ca alternativa am luat in calcul si unele produse de Petronas. Au rezultat asadar: 4uleiuri 10W40, 3 uleiuri 10W60 si mi s-a parut interesant si unul 10W50.

Fac abstractie de cei 2 producatori mai sus mentionati, dar unul care se respecta face mai multe tipuri din aceiasi categorie (dar cu particularitati diferite).

Deci nu e asa de simplu sa spui: "pune 10W40", chiar si din asta ai alternative (de la acelasi producator).

Am luat fisa cu caracteristicile tehnice ale fiecaruia si am analizat urmatoarele valori:
-densitatea la 15*C,
-vascozitatea la 100*C,
-indicele de vascozitatea - cu cat e mai mare, cu atat gradul de vascozitate e mai stabil la diferente de temparaturi,
-TBN-ul - cu cat e mai mare cu atat si timpul de utilizare a uleiului e mai mare,
-flash point-ul - temperatura maxima la care uleiul poate fi folosit,
-pour point-ul - temperatura minima la care uleiul mai are proprietati de ungere.

Pe langa aceste valori (masurabile), exista pentru fiecare ulei: descriere, caracteristice si recomandari (fac parte din marketing dar nu sunt de neluat in calcul).

Oricum, in alegerea uleiului mai trebuie tinut cont si de:
-uzura motorului - pentru un motor nou trebuie un ulei mai putin vascos, iar pentru unul mai uzat trebuie unul mai vascos, aici trebuie luat in calcul ca din aceasta caracteristica ne putem confrunta cu 2 riscuri: sa alegem un ulei mai putin vascos care sa nu-si prea fac treaba si sa supunem motorul la o uzura, sau sa alegem unul vascos si sa creasca consumul de carburant,
-cand se face schimbul, implicit cati km rulam cu un schimb, si aici trebuie luat in calcul TBN-ul (eu, de exemplu, nu il folosesc mai mult de 10000km, si nu depasesc 1 an, depinde care dintre acestea atinge limita),
-stilul de condus, respectiv de utilizare a motorului, si atunci uleiul trebuie sa fie cat mai stabil, la diferente mari de temperatura si presiune, dar mai ales la temperaturi si presiuni mari,
-temperaturile de utilizare ale motorului (temperatura la pornire e foarte importanta, mai ales pe timp de iarna, iar aici cei mai avantajati sunt cei care au garaj sau fac mai mult de 2 schimburi pe an, si care pot folosi strict un ulei pentru perioada rece si altul pentru perioada calda).

As vrea sa pot spune ca cel mai bun ulei e cel cu: densitatea cea mai mica, indexul de vascozitate cel mai mare, tbn-ul cel mai mare, flash point-ul cel mai mare, pour point-ul cel mai mic, vascozitatea cea mai mare sau cea mai mica, dar nu exista asa ceva, exista doar un ulei care indeplineste mai multe conditii bune dar e deficitar pe altele, si atunci trebuie stiut clar care e cel mai bun compromis pe care il faci (de exemplu: Selenia 20K Alfa Romeo la mai putin de -27*C nu prea mai are proprietati de ungere, si are si un tbn mic, asadar e un ulei "sezonier" pe care nu l-as folosi pe timp de iarna; intre Racing si Sport doar tbn-ul difera, cel Sport poate fi folosit mai mult; daca vreti un ulei care sa faca fata si la -40*C Abarth 10W50, face fata cu brio).

Tot ce am spus mai sus e cu titlul informativ, concluziile imi apartin, poate vor fi unii care vor veni cu alte argumente (eventual cu caracteristicile tehnice ale altor uleiuri).

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2015, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Ai reusit sa pui foarte ok in cuvinte concluziile tale; si pe mine m-au secat toate articolele, testele, parerile de pe forumuri s.a.m.d, in consecinta treaba cu alesul celui mai bun ulei este o lupta cu morile de vant. E ca si cum ai argumenta care e cea mai buna pasta de dinti; chiar daca pe hartie ai informatiile negru pe alb, sunt prea multe variabile ( de la tipul motorului, uzura lui, stilul de condus, temperaturi, etc) incat poti doar alege "raul cel mai mic".

Cum am zis si pe topical tau, daca alegi niste uleiuri mai high end, nu prea poti da gres ( sau cel putin nu foarte grav)

Ca un guideline, ca sa simplifici treaba si mai mult, se poate aplica tactica colegului de mai sus - Iei un Castrol si speri sa fie bun (nerecomandat) sau nu mai tii cu casa si iei ceva foarte scump ( partial nerecomandat).

Ah si mai e problema disponibilitatii, ca degeaba bagi Redline si te trezesti cu baia sparta in concediu la munte :)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1435 posts ]  Go to page Previous 124 25 26 27 2858 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]