It is currently 25 Apr 2024, 03:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1436 posts ]  Go to page Previous 121 22 23 24 2558 Next
Author Message
PostPosted: 18 Feb 2014, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3502
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
gabrieldima Quote:
Hai La Revedere :naughty:
Te-a suparat ca nu zicea de bine de Selenia ;) ?
Dimpotriva, eu ca si vanzator din domeniu sunt primul interesat de chestii noi , inovatoare , doar ca stilul asta agresiv de vanzare in care denigrezi totul mai putin produsul tau nu isi are locul in societatea noastra de consum, poate in Americi de unde provine si modelul asta violent de a impune un produs.
Cat despre cat de bun sau rau e Selenia nu ma pot pronunta eu ci utilizatorii , cu bune sau cu rele uleiul asta inca nu este contrafacut si decat sa te bucuri ca ai bagat te miri ce Castrol care costa la achizitie mai putin decat untdelemnul de la supermarket cred ca e de preferat uleiul recomandat de prostii aia de la fabrica ce au produs kktul de motor din dotare ...

_________________
no sleep at night , waiting to drive again ALFA ROMEO
piese Alfa Romeo tuning & styling;piese Alfa Romeo din dezmembrari;piese aftermarket si originale
Vodafone 0732557732 Cosmote 0785184245 Orange 0751314197
gabriel@alfisti.ro http://www.alfisti.ro/shop" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 11:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu e nimic inovator in ce a propus nenea iulius, exista uleiuri vegetale folosite in industrie de vreo 90 de ani, probabil e o formula imbunatatita(aditivi) pentru a da niste rezultate bune in motoare de turatie/sarcini grele.

din ce am vazut la producator pe site sant o gama de produse destinate industriei

intotdeauna uleiurile astea din plante se comporta bine pe termen scurt sau foarte scurt din cauza ca nu sant niste produse stabile in timp in prezenta elementelor cu care interactionaza(oxigen, temperatura, apa, carburant). deasemenea si timpul de raft este mai mic decat la un produs sintetic de calitate, pentru ca asa stau lucrurile, un ma intereseaza ce zice americanu' sau iulius, pentru ca daca e altfel, e cam minciunica, bine asta nu stiu cat afecteaza daca au reusit sa stabilizeze formula pentru o perioada de cativa ani.

chiar am vazut ca au prins si nisa aia cu dragsterul castigator si cu motorul pe metanol. cert e ca nu o sa pice nici un motor cu uleiul ala, problema e ca pe la 7-8k km indicii de aciditate devin sensibil mai mari decat la celelate uleiuri de top(motul) , banuiesc ca daca faceu comparatia cu uleiuri mai slabe , sta la fel sau mai bine.

analizele spun destul de multe, in fata lor ar trebui ca un tip care promoveaza uleiul asta sa explice ca defapt producatorul nu mizeaza pe un ulei long-life ci pe unul care e in stare sa protejeze motoare de curse/motoare solicitate din industria agricola pentru un numar de kilometri bunisor.

lucrul asta arunca uleiul in alta nisa, total nepotrivita unei masini de zi cu zi in oras/kilometri putini pe an, care probabil ca se simte mai bine cu selenia 20k sau alte uleiuri asemenea decat cu RL.
nu intelgeti ca el se degradeaza cand il arunci in padure, devine biodegradabil , in motor e sigilat :mrgreen:

nu stiu cat de mult ne putem baza pe faptul ca e un ulei "verde", in mod sigur dupa utilizare ar trebui colectat, banuiesc ca si producatorul recomanda asta.

pretul vine capac peste toate inclusiv peste stilul atotstiutor...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 18 Feb 2014, 11:56, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
coman, fara suparare, dar prefer sa-l cred pe omul de mai sus care pare ca are ceva studii in domeniu, si nu pe tine care le stii pe toate.
De acord ca a "luat-o pe ulei" si si-a meritat "pauza", dar cumva ai contribuit din plin la derapajul discutiei...

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cand vrei sa vinzi asa un ulei incepi cu ce e rau, capeti mai multa credibilitate.
oricum de cumparat o sa fie cumparat doar de o mana de oameni, dintre care doar unul sau doi o sa aiba cu adevarat nevoie de el...

discutia e mai mult dovedirea clara a faptului ca nu exista uleiul absolut asa cum nu exista nici masina cea mai buna, vezi tigania cu vw vs alfa adusa de iulius din lumea in care el traieste.

cei care vand asa ceva(aditivi,uleiuri), americani, prezinta mereu lucrurile la modul absolut.

daca ti se pare ok ca tu bajbai cand cumperi ulei si altii de pe aici care au masini nu ascutitori, am exagerat.(vezi primul post cand a fluierat in biserica)

la urma urmei e normal sa ne spunem si noi punctul de vedere, chiar nu ma intereseaza daca nenea lucreaza la fabrica, e chiar o circumstanta agravanta.

ps:
nu stiu de ce las eu impresia ca le stiu pe toate, pe forum se discuta 99% despre masini, putina electica, pe bune ca nu ma pricep la fotografie, pictura, medicina, muzica si alte 999 de meserii frumoase

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Sper sa intelegi odata ca nu faptul ca iti expui punctul de vedere e problema , conteaza CUM o faci . Si deobicei o faci intr-un stil scarbos cu jigniri gratuite care atrage automat si raspunsuri in aceeasi nota , ceea ce duce inevitabil la pagini intregi de offtopic , nervi si nimic care ar fi in beneficiul nostru , cei care poate asteptam niste clarificari si informatii bune pentru Alfele noastre .
Sincer cred ca moderatorii sunt blanzi cu tine , chiar daca stiu ca in fond esti baiat bun si vrei sa ajuti atunci cand poti .
Poate faci un efort si raspunzi si tu mai la subiect , fara jigniri , care , dupa cum vezi , indeparteaza noii useri luati la poola de tine inca de la primul lor post .


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ia reciteste din urma...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Nu are rost . Stiu ce zic si nu e vorba doar de topicul asta . Nu o sa incepem acum alta discutie care nu duce nicaieri . Sper doar sa intelegi ceva din ce ti-am zis si sa faci efortul minim de a respecta orice om care intreaba / spune ceva pe aici .


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 13:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu unde am simtit bun simt, am oferit bun simt, unde nu, nu.
ba chiar am avut decenta sa raspund cu mult bun simt la injurii de multe ori. :peace:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
gabrieldima Quote:
Alexandrus Quote:
gabrieldima Quote:
Hai La Revedere :naughty:
Te-a suparat ca nu zicea de bine de Selenia ;) ?
Dimpotriva, eu ca si vanzator din domeniu sunt primul interesat de chestii noi , inovatoare , doar ca stilul asta agresiv de vanzare in care denigrezi totul mai putin produsul tau nu isi are locul in societatea noastra de consum, poate in Americi de unde provine si modelul asta violent de a impune un produs.
Cat despre cat de bun sau rau e Selenia nu ma pot pronunta eu ci utilizatorii , cu bune sau cu rele uleiul asta inca nu este contrafacut si decat sa te bucuri ca ai bagat te miri ce Castrol care costa la achizitie mai putin decat untdelemnul de la supermarket cred ca e de preferat uleiul recomandat de prostii aia de la fabrica ce au produs kktul de motor din dotare ...
Hai ma, serios ? Aia cu vanzator si interesat chiar e putin tongue in cheek, asa.
Restul deja ... deci Selenia e bun, dar nu spui tu si nici stiinta, ci aia care il cumpara, dar Castrol e prost ca spui tu fara ascunzisuri.

Hai sa iti explic eu cum vad tot circul asta.
Tu intri rar pe forum si cand o faci, nu vad sa te intereseze chestiile astea triviale ci mai mult partea comerciala, adica postezi mai mult la publicitate. Dintr-o data te apuca cheful de a bana, si pe cine alegi tu, nu pe comanr, care in general are o atitudine de grobian rasa pura, e omniprezent si priceput la toate, masacreaza limba romana dupa ce in pealabil o violeaza putin, iar pe topicul asta a intrecut orice masura de mi s-a facut sila sa mai citesc, nu, nu pe el ca e de-al ... nostru(?!?!?!), ci pe iuliu, care a fost practic luat la ... tenis dar nu i-a raspuns cu aceeasi moneda, a pastrat un ton civilizat, chiar daca o fi fost putin agresiv si acid.
Mai pe scurt, ori nu ai urmarit discutia sa vezi cine a initiat scandalul si ai luat superficial o decizie de a bana pe cine ti-a fost mai usor, ori te-a deranjat ce spunea iuliu si ai ales sa il trimiti in vacanta. Oricum ar fi, nu iesi bine din asta.

Nu mai zic, nivelul tehnic al forumului e undeva pe la genunchiul broastei, sunt multi care se plang de asta si vor ceva mai mult (evident, de la altii, ca ei aparent nu pot sa faca mai mult decat sa ceara), dar cand vine cate unul si incearca sa faca o infuzie de informatie scoateti furcile si topoarele in intampinarea lui, cum indrazneste sa spuna el ca pamantul e rotund nu e centrul universului.....


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3502
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Hai ma, serios ? Aia cu vanzator si interesat chiar e putin tongue in cheek, asa.

Restul deja ... deci Selenia e bun, dar nu spui tu si nici stiinta, ci aia care il cumpara, dar Castrol e prost ca spui tu fara ascunzisuri.

Hai sa iti explic eu cum vad tot circul asta.
Tu intri rar pe forum si cand o faci, nu vad sa te intereseze chestiile astea triviale ci mai mult partea comerciala, adica postezi mai mult la publicitate. Dintr-o data te apuca cheful de a bana, si pe cine alegi tu, nu pe comanr, care in general are o atitudine de grobian rasa pura, e omniprezent si priceput la toate, masacreaza limba romana dupa ce in pealabil o violeaza putin, iar pe topicul asta a intrecut orice masura de mi s-a facut sila sa mai citesc, nu, nu pe el ca e de-al ... nostru(?!?!?!), ci pe iuliu, care a fost practic luat la ... tenis dar nu i-a raspuns cu aceeasi moneda, a pastrat un ton civilizat, chiar daca o fi fost putin agresiv si acid.
Mai pe scurt, ori nu ai urmarit discutia sa vezi cine a initiat scandalul si ai luat superficial o decizie de a bana pe cine ti-a fost mai usor, ori te-a deranjat ce spunea iuliu si ai ales sa il trimiti in vacanta. Oricum ar fi, nu iesi bine din asta.

Nu mai zic, nivelul tehnic al forumului e undeva pe la genunchiul broastei, sunt multi care se plang de asta si vor ceva mai mult (evident, de la altii, ca ei aparent nu pot sa faca mai mult decat sa ceara), dar cand vine cate unul si incearca sa faca o infuzie de informatie scoateti furcile si topoarele in intampinarea lui, cum indrazneste sa spuna el ca pamantul e rotund nu e centrul universului.....[/quote]



Ba uite ca sunt chiar interesat de ce se poate vinde si nu ma stramb cand spun asta
Selenia e doar una dintre marcile de ulei pe care le vand, imi este egal ce vand daca de maine as putea sa ofer un alt ulei avand garantia ca e original si de calitate, numai ca feedbackul asta vine in ani de zile nu printr-un postulat emis la primele posturi ale unui forumist
Nu intru rar pe forum , sunt NON STOP pe forum, daca nu scriu nu inseamna ca nu ma informez, ca scriu la publicitate e dreptul meu si tu stii foarte bine ca din asta traiesc si sa ma bag in discutii de dragul postatului nu ma mai pasioneaza .
Am citit toata discutia si pe aratura cel mai tare a luat-o mr iuliu.m asa cum iti place si tie sa o iei din cand in cand si evident ca ti se pare ca esti doar putin agresiv si acid
Nivelul tehnic al acestui forum este mult peste al altor marci reprezentate in online si chiar daca e la nivel de balta unii isi iau informatii bunicele de aici,un sfat, o parere, o vorba buna, evident ca daca vrei sa-i cresti valoarea esti liber sa corectezi, combati, updatezi informatiile continute pe un ton normal si fara atitudini de zeu ...

Altceva ?
E retoric , nu vei fi multumit niciodata daca nu ai ultimul cuvant ....

p.s.
mizeria aia de Castrol , ex. 10w40 Magnatec costa la achizitie de la un distribuitor oarecare 18 lei in timp ce concurenta pe segmentul premium are preturi de la 25 lei in sus, faci un calcul ca trebuie sa castige si importatorul direct plus distribuitorul cat si magazinul care il vinde si vezi ce costuri de productie ies de aici, nu i asa ca au gasit ei tara in care extrag cel mai smecher petrol , cu cea mai mica salarizare a fortei de munca si evident au si cea mai buna calitate ? NU , ESTE FAKE .

_________________
no sleep at night , waiting to drive again ALFA ROMEO
piese Alfa Romeo tuning & styling;piese Alfa Romeo din dezmembrari;piese aftermarket si originale
Vodafone 0732557732 Cosmote 0785184245 Orange 0751314197
gabriel@alfisti.ro http://www.alfisti.ro/shop" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@alexandrus

dupa cum vezi exista intotdeuana niste motive, faza e ca exista acel castrol de care vorbeste iuliu si gabidima , fara sigiliu la gura bidonului, de provenienta dubioasa si destul de ieftin.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Am urmarit cu atentie topicul asta. Am vrut sa atasez un pdf. cu lista de uleiuri aprobate de Mercedes-Benz pentru SLS AMG Black Series, un V8 de 622 de cai si 635 Nm, dar imi spune ca nu pot atasa fisiere pdf. Sper sa reuseasca Ege. Ideea atasamentului era sa sublinieze faptul ca daca pentru un motor cu performantele respective Mercedes e de acord ca uleiurile din lista aia - nu e una scurta - sunt ok, atunci putem sa le folosim si noi linistiti, cu conditia, sigur, ca ele sa nu fie contrafacute. Acuma eu nu spun ca daca un ulei nu apare in lista aia automat e un ulei prost, mi-e clar si mie ca sunt uleiuri care din motive mai mult sau mai putin legitime poate nu apar acolo, dar totusi, sunt o multime de uleiuri in care Mercedes are incredere ca pot fi bagate in motoare de inalta performanta fara a fi afectata garantia, deci sunt ok.

P.S. Ca si curiozitate, in compartimentul motor al SLS-urilor vandute in Europa, Mercedes scrie "Mercedes recomanda Mobil 1", in timp ce in cazul celor vandute in Orientul Mijlociu scrie "Mercedes recomanda Shell". Ca si fapt divers, uleiurile ambalate de Mercedes sunt Petronas.

L.E. Multumesc, Ege !


Attachments:
Multigrade engine oils (specification 229).pdf [27.47 KiB]
Downloaded 228 times

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”
Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
gabrieldima Quote:
Alexandrus Quote:
Hai ma, serios ? Aia cu vanzator si interesat chiar e putin tongue in cheek, asa.

Restul deja ... deci Selenia e bun, dar nu spui tu si nici stiinta, ci aia care il cumpara, dar Castrol e prost ca spui tu fara ascunzisuri.

Hai sa iti explic eu cum vad tot circul asta.
Tu intri rar pe forum si cand o faci, nu vad sa te intereseze chestiile astea triviale ci mai mult partea comerciala, adica postezi mai mult la publicitate. Dintr-o data te apuca cheful de a bana, si pe cine alegi tu, nu pe comanr, care in general are o atitudine de grobian rasa pura, e omniprezent si priceput la toate, masacreaza limba romana dupa ce in pealabil o violeaza putin, iar pe topicul asta a intrecut orice masura de mi s-a facut sila sa mai citesc, nu, nu pe el ca e de-al ... nostru(?!?!?!), ci pe iuliu, care a fost practic luat la ... tenis dar nu i-a raspuns cu aceeasi moneda, a pastrat un ton civilizat, chiar daca o fi fost putin agresiv si acid.
Mai pe scurt, ori nu ai urmarit discutia sa vezi cine a initiat scandalul si ai luat superficial o decizie de a bana pe cine ti-a fost mai usor, ori te-a deranjat ce spunea iuliu si ai ales sa il trimiti in vacanta. Oricum ar fi, nu iesi bine din asta.

Nu mai zic, nivelul tehnic al forumului e undeva pe la genunchiul broastei, sunt multi care se plang de asta si vor ceva mai mult (evident, de la altii, ca ei aparent nu pot sa faca mai mult decat sa ceara), dar cand vine cate unul si incearca sa faca o infuzie de informatie scoateti furcile si topoarele in intampinarea lui, cum indrazneste sa spuna el ca pamantul e rotund nu e centrul universului.....


Ba uite ca sunt chiar interesat de ce se poate vinde si nu ma stramb cand spun asta
Selenia e doar una dintre marcile de ulei pe care le vand, imi este egal ce vand daca de maine as putea sa ofer un alt ulei avand garantia ca e original si de calitate, numai ca feedbackul asta vine in ani de zile nu printr-un postulat emis la primele posturi ale unui forumist
Nu intru rar pe forum , sunt NON STOP pe forum, daca nu scriu nu inseamna ca nu ma informez, ca scriu la publicitate e dreptul meu si tu stii foarte bine ca din asta traiesc si sa ma bag in discutii de dragul postatului nu ma mai pasioneaza .
Am citit toata discutia si pe aratura cel mai tare a luat-o mr iuliu.m asa cum iti place si tie sa o iei din cand in cand si evident ca ti se pare ca esti doar putin agresiv si acid
Nivelul tehnic al acestui forum este mult peste al altor marci reprezentate in online si chiar daca e la nivel de balta unii isi iau informatii bunicele de aici,un sfat, o parere, o vorba buna, evident ca daca vrei sa-i cresti valoarea esti liber sa corectezi, combati, updatezi informatiile continute pe un ton normal si fara atitudini de zeu ...

Altceva ?
E retoric , nu vei fi multumit niciodata daca nu ai ultimul cuvant ....

p.s.
mizeria aia de Castrol , ex. 10w40 Magnatec costa la achizitie de la un distribuitor oarecare 18 lei in timp ce concurenta pe segmentul premium are preturi de la 25 lei in sus, faci un calcul ca trebuie sa castige si importatorul direct plus distribuitorul cat si magazinul care il vinde si vezi ce costuri de productie ies de aici, nu i asa ca au gasit ei tara in care extrag cel mai smecher petrol , cu cea mai mica salarizare a fortei de munca si evident au si cea mai buna calitate ? NU , ESTE FAKE .
Omule, calitatea unui ulei nu e sondaj de opinie, e o stiinta exacta, ca matematica. In matematica nu se stabileste rezultatul unei functii prin sondarea parerilor unui numar mare de persoane.
Daca tu crezi altfel te inseli. Nu stiu ce pregatire ai tu, chiar nu stiu, eu toata viata am evitat chimia, insa oricat m-as da eu de ceasul mortii tot nu pot sa nu admit ca e o stiinta exacta, la fel ca fizica, matematica etc (pe care de bine de rau le-am mai studiat).
Asa ca te rog, mai mult pentru binele tau, lasa argumentul asta cu ani de zile mii de clienti ca nu te ajuta ba chiar iti dai singur in cap cu el, poate nu in publicul de aici unde sferti-doctismul e la putere, dar daca scoti capul in lume si aduci astfel de argumente vei fi luat cel mult in bascalie, daca nu ignorat complet.

Nu iti este deloc egal ca vinzi X sau Y, tu acoperi o cerere, acea cerere dicteaza ce vinzi tu, e simplu. Daca in manualul de service Alfa Romeo scria sa puna in motor ulei de floarea soarelui, tu ulei de floarea soarelui vindeai. Nu mai veni cu gogomanii din astea pe care nu le crezi nici tu, daca de maine ai vinde numai piese de maxima calitate la preturile lor corecte ai avea 3 clienti care ar cumpara de 2 ori pe an fiecare.

Ce am inteles eu pina acuma, in afara de faptul ca imi bat capul de pomana, este ca tu (si de fapt toti de pe forumul asta) mai degraba accepti sa citesti 3 fraze (scrise cu picioarele) in care organul sexual masculin este pomenit de 10 ori in termeni vulgari, nici macar stiintifici, decat sa citesti replici acide dar pe un ton civilizat. Alt argument penibil, ca altfel nu ii pot spune, este vechimea, daca userul e nou clar trebuie sa fie spasit si sa accepte orice tampenie venita din partea unuia mai vechi, indiferent de calitatea argumentelor, caz in care 90% din membrii forumului asta ar trebui sa nu miste in fata mea (daca mai introducem si factori precum calitatea argumentelor, exprimare, etc, deja e genocid), iar ru ai intotdeauna dreptate in discutiile cu mine.
Daca asta e nivelul impus si sustinut aici pe forum, iar dovezile indica asta, ce as putea eu sa mai spun ?

PS. Poti avea ultimul cuvant pentru ca eu prefer sa ma uit cum se usuca vopseaua, cum se topeste zapada, etc, mi se par activitati mult peste nivelul intelectual al injuraturilor si argumentatiilor pe care le citesc aici.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2014, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@alexandrus
eu daca as vinde un produs de nisa, fara aprobari pentru alfa sau pentru alt producator, scump si cu termen de livrare marisor as incerca sa pun totul pe tapet deschis, as arata avantajele dar si DEZavantajele si as pune mai putin accentul pe calificarea celorlalti, m as baza mai mult pe cei care reusesc sa inteleaga anumite aspecte.

eu zic sa nu mai bati toba pe injuraturi pentru ca au fost putine, crede ma. :)

iulius a gresit, a venit ca un guru, si daca ne luam dupa el, ajungem toti sa punem unisol in alfe. nu ca nu ar fi o idee buna insa nu pentru toata lumea si nu oricum.

imi place ca esti un pic de partea lui iulius, mai sant si altii sigur, si eu sant oarecum, insa a facut el sa fie bine, asta denota ca forumul are ceva echilibru de opinie.

acum am vazut si eu ca omv este pe lista la mercedes, chiar nu stiam, merci valak.
fix uleiul ala o sa mearga pe alfa mea la vara, acum am 5w30 pe care l am prezentat si imi place foarte mult cum se comporta masina mai ales in perioada de start-up si la consum.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am facut o poza bidonului de ulei omv, observati calitatea ambalarii, in mod sigur bixxol nu e un ulei nasol sau contrafacut, il recomand cu caldura, toata gama lor de uleiuri e absolut de calitate si sant uleiuri made in austria.

am si un pdf cu specificatii pentru fiecare ulei in parte, sper sa reusesc sa il atasez.

nu am nici o legatura cu omv, consider utile informatiile avand in vedere ca pot fi luate in calcul aceste uleiuri care se gasesc usor in benzinarie si au o calitate foarte buna indraznesc sa spun peste multe alte goange de pe piata.


Attachments:
catalog bixxol.pdf [2.45 MiB]
Downloaded 122 times
omv bixxol special 5w30.jpg
omv bixxol special 5w30.jpg [ 341.55 KiB | Viewed 2052 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 08 Mar 2014, 20:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
Nu am mai postat de mult pe acest site, dar o fac acum pentru ca vreau sa schimb uleiul de motor la Alfa mea -156 2.0Ts. Am urmarit majoritatea postarilor despre acest subiect- Doamne ce filosofari, ce inflamatii, teorii si parateorii, cred ca pe forum exista destul narcisim din partea unora dar bineinteles si niscaiva interese si muuuult orgoliu. Cat despre mine spun ca am pus Motul 5w40 sintetic in alfita si nu am prea fost multumit per ansamblu, ulterior (acum) am trecut la Valvoline MaxLife 10w40 (masina are 176000 km reali-cam 10000 in Romania) si sunt multumit, masina trage, nu consuma ulei, nu zgomote la rece etc. ;totusi fac cam 30 km/zi si max 10000 pe an in medie si nu prea trag de masina (rar a vazut peste 5000 de ture), asa ca poate nu e destul de relevant. Masina sta in garaj atent intretinuta, consumabile in termen si de calitate. Uleiul, zica cine ce o vrea eu il schimb obligatoriu anual si la max. 8000-10000 km INDIFERENT ce ulei pun (in sensul de ulei performant). Nu agreez uleiurile Mobil, Castrol si in general cele ce apar cu duiumul prin supermarketuri (Selenia inca nu am incercat si nici nu cred ca am sa o fac). La urmatorul schimb am sat trec la un alt brand, probabil Amsoil, Redline, Penrite sau Royal Purple (gen PAO/ester) - se gasesc la cateva firme specializate din Budapesta la preturi decente 5l cam 100 euro, maxim. (apropo stau aproape de granita de vest, Sannicolau Mare) si oricum am sa-l schimb la max 10000 sau 1 an, la mine e lege. Cam asta e parerea mea sau atitudinea mea privind lubrifiantul motorului unei masini pentru o cat mai eficienta si indelungata exploatare.
Cu respect Andrei din Timis, Romania.


Top
   
PostPosted: 10 May 2014, 14:49 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Sincer imi pare rau ca discutiile cu iuliu.m au luat-o pe aratura. Am intrat prin toamna pe forumul cu pricina de pe Softpedia si m-am urzicat rau si eu din cauza atitudinii "maestrilor" de-acolo, printre care si iuliu.m
Cum zice o vorba stramoseasca de pe Facebook: "10% din certuri apar din cauza argumentelor diferite, 90% din cauza TONULUI nepotrivit"
Dincolo de asta, am avut barbatia sa recunosc ca de fapt nu stiam mai nimic despre subiect si ca aroganta "marilor maestri" e partial justificata. Nu-i necesara, dar e justificata, oamenii chiar se pricep. Repet pentru toti, TONUL conteaza enorm!

Vreau sa va spun ca pe motorasul rahitic de pe Panda (1.1 benzina) se simt foarte bine toate nuantele si diferentele intre diverse tipuri de ulei si benzina. La un V6 nu cred c-o sa simtiti. Si-am testat destule, fara sa vreau:

-Cel mai bun: momentan merg cu Fuchs Titan Supersyn 0w30 (pret foarte ok, 12euro/L) recomandat de izgonitul iuliu.m La 4500de km dupa schimb se comporta inca ca-n prima zi. Sunet plin, urca lin si rapid in ture. Asta-i diferenta intre un ulei sintetic "pe bune", care-si pastreaza proprietatile prin "esenta" sa, si-un ulei HC clasic, incarcat cu aditivi, care se "consuma" in primele sute/mii de km.

-Catastrofa: Motul Synergie Tech+ 5w40, "100% full-sintetic", cica, o posirca infecta. Imediat dupa schimb: sunet de motoreta, vibratii urate la relanti si acceleratie gen, sprint jalnic, parca-ai avea viscolul din fata, decelarare brusca, cum iei piciorul de pe pedala de acceleratie.

-Medii: Lukoil Luxe Syntetic (ei, da!?) 5w40 : chiar mai bun decat Fuchs, ceva incredibil, parca ai motor electric... dar vraja dureaza maxim 1000km...
Liqui Moly Synthoil High Tech 5w40: un ulei in mare parte sintetic, nu se "simte" prea senzational, dar care dupa 8000km incepe sa faca zgomot, vibratii. Au confirmat si multi altii acelasi lucru.
Selenia 10w40: in primii doi ani, cat era in garantie. Nimic impresionant, oricum eram tufa la mecanica, nu boschet ca acu' :)

Cam atat despre experiente personale; pe Giulietta, cu garantia, sunt deocamdata "client captiv" Selenia. Sper s-o tina macar cu 0w30 cum scrie in manualul pentru MY2014.


Ce-am priceput:

- sintetic e mai bun ca HC (hidrocracat), si pentru mult mai multi km. Sigur, poti sa-ti pui HC si sa-l schimbi des, sau daca tii mult la masina mai pui un ban, TE DOCUMENTEZI si-apoi pui cu mana ta ceva sintetic, unele se gasesc la preturi normale (gen Fuchs-ul de care ziceam)

-majoritatea fabricantilor mint pe etichete CA PORCII, dupa procesul din sua, intre fabricantii de uleiuri, castigat de cei mincinosi. La fel ca-n industria alimentara ("Pate de ficat" cu... 19% ficat si restul... UE, pastrama cu 80% apa sarata etc) Asta-i capitalismul mult dorit, enjoy!
Deci, daca nu va place sa fiti mintiti, furati la kil si la calitate, cautati pe net macar astea:
1.Data Sheet al uleiului (unul sintetic are Punctul de curgere la -50 ... -55 grade Celsius, daca e -38 sa zicem, producatorul minte grav)
2.Safety Data Sheet , unde scrie exact compozitia chimica (in mare): acolo producatorul se da de gol cu "Heavy Parrafinic Distilated " etc. Din petrol, deci, nu "100% sintetic" cum scrie pe eticheta!!!
Exemplu practic aici, la ultimul post de pe pagina, referitor la maretul Motul 300v : http://forum.softpedia.com/topic/15073- ... __st__1728

-tot ce-i nou si eco(LowSAPS) e saracit in ce priveste unele elemente de protectie a motorului, pentru ca ele strica DPF-ul si catalizatoarele. Deci daca n-aveti "boli" de-astea, luati-va FullSAPS cu TBN mare (Total Base Number >10, ca sa neutralizeze acizii rezultati din combustie), si cu specificatiile cat mai vechi permise de motorul vostru (SL mai bine decat SN)
Si la urma urmei, kkti-va-n el de catalizator, ca nu el va urca pe serpentine, ci motorul. La cei cu dizele si DPF... nasol, trebuia sa va ganditi :D ca dizel si gri metalizat e sacrilegiu la Alfa :D Acu sariti-mi in cap.

-alea "subtiri", cu vascozitate cinematica buna (gen 0w...), circula repede la pornire si ung toatea alea, taman cand e uzura mai mare. Dar asta stiati deja. Nu va temeti, ca nu-l papa nici peste 100K Km; doar la motoarele ataaat de uzate, incat doar margarinele gen 10w sau 15w raman in motor. Decat sa ajungeti sa turnati smoala sau aracet sau miere de albine, mai bine va faceti curaj si recunoasteti in fata oglinzii ca trebuie segmentat motorul.

-in general lasati etichetele si reclamele si uitati-va bine la datele tehnice: HTHS, PourPoint etc. Incercati sa intelegeti bine la ce se refera, articolul de pe Wiki e ok http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Si-asa majoritatea producahotilor is foaaarte zgarciti la detalii de-astea concrete, si acu stiti de ce!

-reveniti la forumul ala, cam pe la pagina citata de mine mai sus, cititi, intelegeti, puneti un ulei ca lumea si veti vedea abia atunci ce masina aveti!

-nu uitati ca majoritatea motoarelor cu care mergem functioneaza in conditii extrem de dure (oras, porniri dese), cerintele pentru uleiuri sunt mult mai severe la motoarele noi decat la Dacia 1300. De-aia e un subiect foarte important, zic eu.

Si nu, n-am nimic de vandut, nici interese sau apartenente.


Top
   
PostPosted: 10 May 2014, 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ti-as da Like daca as putea..


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 May 2014, 16:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
foarte frumos spus, din experienta mea cu diverse motoare si uleiuri(una nu extraordinar de mare) rezulta ca materialele folosite intr un motor dau anduranta si fiabilitatea motorului, uleiul, antigelul si alte smac uri sant fineturile, daca un motor este proiectat prost cu subansamble subdimensionate , cu repere "la limita" , cu capacitate de racire/ungere "la limita" el va avea probleme indiferent ce ulei se va pune in el.

orice om care crede ca a gasit cel mai bun ulei din lume se inseala, pentru ca fiecare motor se uzeaza diferit si raspunde diferit la diverse uleiuri de calitate.

astea sant oarecum "sf" uri pentru ca durata de viata a unui motor facut la standardele actuale depaseste durata de viata a multor subansamble si in final ce rost are o masina putreda cu un motor impecabil, asa gandesc toti producatorii de masini acum, asa isi calculeaza costurile, asa fac si producatorii de uleiuri.

tota lumea merge pe un minim necesar pentru a respecta cerintele din fisa, eu nu imi inchipui ca alfa romeo si cu selenia merg impreuna ca sa se strice motoarele vandute cat mai repede.

propulsoarele cu probleme merg cu cele mai bune uleiuri si tot praf sant pentru ca nu au fost proiectate cum trebuie sau pentru ca in atingerea anumitor performante au trebuit facute compromisuri care le stiti cu totii: consum de ulei, uzura marita datorita turatiei mari atinse pentru a oferi performante.

mi as dori ca acel ulei vegetal cum este acel rli sa fie nu de trei ori (cum este si pretul) ci de 10 ori mai bun decat un ulei sa zicem selenia insa in realitate lucrurile nu stau asa.

am adus pe tapet testele facute in usa la un moment dat pe acest ulei uzat si se pare ca acest produs de nisa este foarte bun insa nu este asa stabil , lucru care este de inteles. asta nu inseamna ca uleiul este prost, doar ca e un produs de nisa care are plusuri si minusuri, care probabil este intr un proces de perfectionare.

toti cei care aveti masina in garantie ar fi bine sa folositi doar uleiul recomandat de producator pentru ca daca apar probleme , nu neaparat din cauza uleiului, va fi un motiv sa nu fiti despagubiti, oricum uleiul recomandat nu e unul nepotrivit, este testat.

toate motoarele noi vin cu recomadari pentru ulei sintetic sau in ce forma este el prezentat ca sintetic (oricum nu mineral 100%).

de a lungul timpului s a observat ca orice producator nou intrat pe piata a intrat cu o formula foarte buna de ulei dupa care, dupa ce si a format o piata, a umblat destul de mult la calitate, nu cred ca e o noutate in vre un domeniu, toti "e la fel" cu mici exceptii la care uleiul te costa cat o distributie insa si aceia mai au timp de gandire :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Jul 2014, 23:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
extrem de interesant, 8 focusuri, 8 tipuri de ulei, analize inainte/dupa, rezultate, concluzii.

folositi google translate si lasati sa traduca in engleza, o sa se inteleaga foarte bine, e din rusia :oops:

http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=4970" onclick="window.open(this.href);return false;


ce e pacat e ca multe din marcile alea nu se gasesc la noi dar cateva se gasesc.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 03 Jul 2014, 20:43 
Offline

Joined: 07 Jul 2013, 13:17
Posts: 182
Car: Alfa Romeo 164
Eu am pus Castrol, Selenia Gold, Agip si Shell in timp.Cel mai bine imi da senzatia ca merge cu Castrol.


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2014, 20:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
dupa cum ai vazut dupa mega testul respectiv au gasit zero miligrame de crom(segment) si intre 9 mg si 12mg fier(camasi) deci mare diferenta nu este ca si uzura, prin presupunerea ca nu sant contrafacute si au vascozitatea recomandata isi fac cam toate treaba in niste limite ale bunului simt.

motoarele au mers in turatie mare si foarte mare, nu au avut nevoie de uleiuri racing si consumul de ulei a fost relativ moderat, cel mai important e sa il schimbi la timp si sa nu fie de pe vapor, cam atat.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jul 2014, 12:55 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Foarte interesant testul, multumiri pt link.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2014, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
lasand la o parte glumele cu si despre rusi eu am observat ca se pricep la uleiuri, carburanti si fac teste, le publica, nu merg cu cioara vopsita cum fac italienii sau americanii, miere pentru motor sau popcorn magic.

exista o elita cam in orice domeniu acolo si acea elita este mult peste ce gasesti in europa sau america, poate doar japonia ar putea sa concureze cu ei de la egal al egal dar din pacate multa populatie e debusolata si la ei ca si la noi si e proasta sau prostita.

ps:

fac o paranteza , mi aduc aminte prin anii 70 la sfarsit au reusit sa puna mana pe un mig29 aterizat sau dezertat cumva prin turcia si au constatat ca pilotul avea casca dotata cu sistem de ochire ce urmarea retina pilotului, foarte multi au facut spaima atunci :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jul 2014, 15:53 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Daca tot ai atins un subiect care ma pasioneaza de mult (aviatia militara si istoria militara a URSS), nu pot sa ma abtin de la oleaca de offtopic (scuze moderatorilor)

Glumele cu rusi is bune, problema e ca in contextul politic actual (Ro e-n Nato, puliticienii nostri pupa poala Vestul binefacator), multi inculti iau bancurile si propaganda drept realitati, crezand ca-i suficient sa-i dai rusului una peste cap cu "Carticica sefului de cuib" ca el sa se retraga pan' la Ural. Cand apuci sa "cercetezi" cine-s ei, de unde vin si ce-au facut in ultimele 300 de ani, nu mai e asa simplu.

Ai dreptate, au fost primii care au inventat sistemul de ghidaj al rachetelor dupa miscarile castii pilotului ("Shchel-3UM", un emitator laser pe casca, un sistem de oglinzi in carlinga). Cu atat mai devastator in lupta apropiata, cu cat era montat pe niste avioane deja foarte manevrabile (MiG29 si Su27). Nu stiu de nici un avion MiG29 aterizat la turci, poate n-am aflat eu.

Dar asta-i nimic pe langa ce chestii halucinante si SF stiau sa faca rachetele anti-nava P500 in anii 70, de exemplu ( electronica pe lampi!, dar faceau niste chestii pe care nici aia cu "Razboiul Stelelor" nu si le imaginau macar):
"The missiles were intended to be used in salvos; a submarine could launch eight in rapid succession, maintaining control of each through a separate datalink. In flight the group could co-ordinate their actions; one would fly up to 7,000 meters (23,000 feet) and use its active radar to search for targets, forwarding this data to the other missiles which remained at low altitude. The missiles were programmed so that half of a salvo would head for a carrier target, with the rest dividing between other ships. If the high flying missile was shot down another from the salvo would automatically pop up to take its place. All of the missiles would switch to active radar for the terminal phase of the attack." sursa: wikipedia
Va dati seama, astia aveau rachete care "se organizau" intre ele, isi imparteau "treburile"! In '76!.

Ca nivel tehnologic, au fost mai mereu inaintea adversarilor, cu doua exceptii:
-comunicatiile radio proaste in '41-'43, care-i handicapau enorm la nivel tactic (ca la strategie ii bateau pe toti la fund, vedeti contextul general al luptelor de la Stalingrad, Kursk etc, care nu trebuie luate ca niste operatiuni izolate, si-o sa va dati seama ce geniali erau la planificare, sincronizare si organizare)
-tehnologia chip-urilor electronice, la care au ramas in urma in anii '78-'84

Avantajul lor a fost/este gandirea extrem de realista si pragmatica, solutiile genial de simple (orice bou e-n stare sa construiasca un motor complicat, dar trebuie un geniu ca sa-l faca simplu, deci robust si fiabil). Plus organizarea (mai putin perioada betivanului Eltin...) Plus ca in comunism nu exista "uzura programata" si alte metode de furat caciula clientului, si nici nu ajungea orice gangster analfabet sa conduca tara sau un minister sau o fabrica.

Pacat ca nu si-au pus mintea sa faca si autoturisme. Ca la camioane si masini de teren si-au pus mintea si le-au iesit binisor.
..................
Hai c-am luat-o destul pe aratura. Ideea e ca ivanii au un alt stil de-a gandi si de-a face, pe care-l admir, si cred ca merita luati in serios. Si poate ca inca n-au invatat cum sa fure clientul eficient :)

Din testul respectiv rezulta si ca uleiul lor (THK) e cel putin comparabil cu alea "de marca". Eu unul am fost multumit cat am mers cu ulei Lukoil (in pofida ironiilor...) , si cat am fost in tara am alimentat mereu cu benzina de la ei (aici sigur n-o sa fie multi de-acord cu mine, dar fiecare cu experienta si benzinaria lui)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1436 posts ]  Go to page Previous 121 22 23 24 2558 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]