Dupa ce tocmai am finalizat a 7 editie Alfa Fest dar prima cu participare internationala iata planul pentru anul viitor:
1. Alfa Fest 2013 se va desfasura in luna Iulie in intervalul 18-21 ( de miercuri pana duminica). Perioada bineinteles ca poate suferi schimbari insa este aleasa pentru conditiile meteo si pentru a nu se suprapune cu perioada concediilor din August (precum a fost pentru unii situatia din acest an).
2. Editia din 2013 va fi una INTERNATIONALA orientata spre turismul automobilistic.
3. Evenimentul va avea 3 componente:
A. Concurs Treasure Hunt pe un traseu de 438 km cu start din Sibiu pe data de 18 Iulie si sosire in Sibiu pe data de 20 Iulie. Traseul este Sibiu - Sebes - Ranca - Rm. Valcea - C. de Arges - Balea Lac - Cartisoara - Sibiu. Concursul se va desfasura pe parcursul a 3 zile si implica check point-uri peste noapte la Ranca si la Balea Lac.
B. Concurs de frumusete pentru masinile participante in zia de 20 in Piata Mare din Sibiu
C. Expunerea masinilor in data de 21 in Piata Mare din Sibiu.
4. Proiectul evenimentului Alfa Fest 2013 poarta denumirea Alfa Fest TA/TF (Transalpina/Transfagarasan) si trebuie inceput din septembrie.
A. Descrierea proiectului trebuie realizata in luna Septembrie.
B. Trebuie filmate cadre pentru promo in Septembrie in Sibiu, pe Transalpina si pe Trasfagarasan (practic trebuie sa parcurgem tot traseul intr-un weekend)
C. Trebuie facut bugetul pentru realizarea evenimentului pana la sfarsitul lunii Octombrie pentru a putea incepe discutii cu evenrualii sponsori.
D. Trebuie facuta o cerere la CNADNR pentru a afla stadiul lucrarilor pe tronsoanele de drum de pe traseul nostru.
E. Demersuri la Primaria Sibiu pentru rezervarea spatiului Piata Mare pe datele de 18, 20, 21 Iulie (eventual cooptata primaria ca partener).
F. Contractarea unei agentii de BTL care sa gestioneze logistica si resursele necesare organizarii (echipamente, oameni la check point-uri, productia si distributia materialelor de informare, scena si sonorizare in Piata Mare pentru seara de Sambata, DJ, formatii etc.)
G. Contractarea unei agentii de PR care sa se ocupe de emiterea comunicatelor de presa, de facilitarea unor interviuri in media, de documentarea FOTO/VIDEO a evenimentului.
In linii mari acesta este planul pentru anul viitor si pentru acest obiectiv a fost necesar Alfa Fest Transfagarasan 2012. Cei din afara tarii isi doresc sa viziteze Romania, sa vada Transalpina si Trasnfagarasanul. Asta este si ceea ce discuta ei pe forum-uri de cateva luni incoace si acesta este feedback-ul pe care mi l-au dat atat inainte cat si dupa Alfa Fest.
Bineinteles, realizarea proiectului depinde in buna masura de starea drumurilor, de disponobilitatea sponsorilor, de cea a primariei Sibiu si de climatul economic general. Daca acest eveniment se poate organiza punct cu punct acoperind macar cele descrise mai sus, este posibil sa avem la Treasure Hunt 50 de masini iar in weekend in Piata Mare 100 de masini.
Perioada evenimentului este posibil sa fie schimbata in functie de conditiile pe care le vom intampina pe parcurs (disponibilitatea spatiilor publice, starea lucrarilor la carosabil etc).
Inca ceva. Proiectul pentru sponsori va cuprinde Alfa Fest LM (local meetings) cu minim 4 locatii (Bucuresti - Sibiu sau Brasov sau Transfagarasan - Bucovina - Oradea) si Alfa Fest TA/TF International Meeting. Vom cauta sa oferim un pachet pentru parteneri pe 1 an. Planul este ca Alfa Fest TA/TF sa devina un eveniment international traditional. Un fel de Miglle Miglia romanesc.
Opinii/sugestii/implicare?