It is currently 28 Apr 2024, 09:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 17 May 2023, 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Sora-mea locuieste la 14 km de circuit. Intradevar e cam nasol. Insa m-a distrat un clip trimis de nepotu-meu, cu un biciclist echipat cu gizme de cauciuc, care a dat de un crap frumusel pe strada. :lol: Daca nu ar fi tragic, sigur era un clip frumos. Tara de care spuneai, e Slovenia.

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 18 May 2023, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 760
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
Haz de necaz :lol:
Attachment:
rarrihaha.JPG
rarrihaha.JPG [ 94.57 KiB | Viewed 1929 times ]

_________________
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 2003 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 25 May 2023, 09:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Aston Martin Honda din 2026:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... dC5QQ.html

Daca usa de la Red Bull a fost inchisa, oportunitatea pentru japonezi a venit de la Aston Martin.


Top
   
PostPosted: 29 May 2023, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Cat de binevenita a fost ploaia! Altfel, plictiseala maxima. Si culmea, cu cateva tururi inainte de a auzi mesajul lui Russel ca ploua in zona virajului 3, am vazut pe ecranul uneia dintre echipe "no rain expected". "Ne mintim ca la meteo" e valabila si in F1.
Nimic bun de la Ferrari. Sainz pare ca vrea, dar nu poate. Leclerc pare ca are o problema cu moralul. Daca lucrurile nu se misca cum trebuie, atunci pica total. Asteptam imbunatatiri inca de la cursa din Azerbaijan. Nimic concludent. Sa vedem daca se intampla ceva in Spania. Deocamdata nu Mercedes e echipa a patra, ci Ferrari este.

Desi ma intereseaza Ferrari, recunosc faptul ca ieri m-am ofticat la culme cand Aston Martin a dat-o de gard cu strategia pentru Alonso. Daca i-ar fi pus din prima pneuri I si nu M (ploaia fiind deja intensa), atunci Aston Martin aveau sansa reala, poate unica din sezon, la victorie (prima din F1). Verstappen era inca pe M, se chinuia sa ajunga la boxe, asa ca au dat cu piciorul unei sanse nesperata la victorie.


Top
   
PostPosted: 29 May 2023, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 417
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
A fost un șoc să văd că Alonso a ieșit după primul pit-stop cu slick-uri! Chiar și așa, începusem să sper la o luptă în ultimele tururi, când diferența dintre el și Verstappen scădea cu fiecare tur, pâna ajunsese la vreo 16,5secunde! După, Verstappen a ridicat ritmul și aia a fost tot!..Ferrari au comis-o din nou cu Sainz..băgându-l prematur la standuri, să apere poziția față de Hamilton! I-au distrus cursa! Dacă aveau inspirația să îl mai țină și să facă un singur stop altul ar fi fost rezultatul, dar cumva trăiesc cu impresia că echipa aia nu se concentrează decât pe Leclerc!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 30 May 2023, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
S-au concentrat anul trecut pe Leclerc, tot la Monaco :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2023, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Daca Binotto ar reveni acum la Ferrari ar spune ca nu a gasit nimic schimbat, ca totul este la fel ca atunci cand a plecat. Inca ii dau credit lui Vasseur, pentru ca este greu sa schimbi ceva ce nu a mers atata timp, insa problema este ca Ferrari merge in jos si nu in sus. Mercedes se amageste ca "closed the gap to Red Bull". E o tampenie, evident, dar adevarul este ca masina lor se imbunatateste, a urcat la nivel de Aston Martin si a depasit Ferrari, fiind clar favoriti la locul 2. Ferrari o ia in jos de la cursa la cursa. Problema pare ca nu este la management, ci in alta parte.


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2023, 23:40 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu cred ca cei de la Ferrari au avut de pierdut in general si datorita faptului ca muti angajati sunt italieni , nu stiu cati ingineri italieni or fi in echipa ,dar din ce presupun anglo-saxoni sunt mai buni, pana la urma ingineri proiecteaza monopostul si motorul ,daca nu il fac cum trebuie de la inceputul sezonul ce sanse sa mai aibe pe parcurs.
Red Bull si Mercedes nu cred ca mai aveau succes daca erau conduse de italieni.


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2023, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Mai in gluma, mai in serios:


Attachments:
File comment: Se adauga si Spania: peste 24 secunde.
F1 - 1.png
F1 - 1.png [ 595.85 KiB | Viewed 1467 times ]
File comment: Ambele lansate in 2019. : )
F1 - 2.png
F1 - 2.png [ 557.9 KiB | Viewed 1467 times ]
Top
   
PostPosted: 17 Jun 2023, 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Ferrari va aduce îmbunătățiri importante pentru cursa din Canada. Pariez astfel pe o victorie lejeră.


Attachments:
Screenshot_20230617-130601~2.png
Screenshot_20230617-130601~2.png [ 664.43 KiB | Viewed 1355 times ]
Top
   
PostPosted: 18 Jun 2023, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 223
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Fiind fan infocat Ferrari, ma uit la curse de F1 de cand eram copil. Din 1996 nu am ratat nici o cursa, insa in sezonul asta si in ultimele 2-3, cursele astea, sau ce dracu sunt, ca nu mai seamana a curse, reusesc de fiecare data sa ma adoarma profund.

Nu mai exista suspansul duelurilor lungi care te tineau cu sufletul la gura, pilotul din spate apasa butonul magic DRS, si gata duelul. 7 feluri de anvelope, iar alegerea lor face diferenta, in loc sa o faca pilotul. Pilotul conteaza din ce in ce mai putin, cursele seamana mai mult cu un joc de strategie decat cu un sport cu motor. Plus o multitudine de reguli si penalizari pentru diverse nimicuri.

Si vad ca toata lumea il ridica in slavi pe Verstappen, eu nu vad nimic special la el, e doar un pilot care are cea mai buna masina. Hamilton, Alonso, de exemplu, sunt piloti care au reusit de-a lungul timpului sa se bata pentru victorie avand masini inferioare, si-au demonstrat valoarea. La Verstappen am observat destule greseli de pilotaj, din care a scapat cu bine doar pentru ca spatiile de esapare sunt acum asfaltate si "iarta" orice greseala. In trecut, ieseai pe pietris si daca nu abandonai, tot pierdeai timp, pierdeai victoria, acum totul e mult mai usor pentru piloti si rezultatele nu reflecta valoarea pilotului.

In seara asta am preferat sa scot Alfa la plimbare, am renuntat de tot la ideea de a ma uita la cursa. Banuiesc ca nu am pierdut nimic.

Iar referitor la performantele celor de la Ferrari, eu nu ii blamez pentru lipsa de rezultate. Ferrari e o echipa cu traditie in motorsport, iar chestia asta nu mai seamana deloc a motorsport.

_________________
Weekend: Alfa 166 Super 3.0 V6 24V
Summer: Alfa Spider 3.0 V6 12V

Daily: Renault Megane Estate 1.3 TCe EDC


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2023, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Multi sunt multumiti cu rezultatul lui Ferrari (P4 si P5) prin prisma locurilor castigate comparativ cu grila de start (P10 si P11). Da, strategia a dat roade, Ferrari alegand sa nu intre la boxe sub SC. Dar sa ii spui lui Sainz inca din turul 20 (sau ceva de genul) sa nu il atace pe Leclerc, asta este de toata jena. Daca se luptau pentru victorie, as fi inteles. Era riscant sa piarda primele 2 locuri dintr-o prostie. Dar cand esti pe P4 si P5, chiar sa nu incerci nimic? Pai cum poate Sainz sa piloteze zeci de tururi cand stie ca nu are voie sa faca nimic? Cum naiba sa progresezi cand nu faci nimic sa te lupti, ci doar sa te plimbi pe circuit?
Nu stiu care este situatia din interiorul echipei, dar din exterior se vede nevoia de o schimbare majora, inclusiv de piloti.


PS1: Foarte tare Albon. Fara DRS i-a tinut in spate pe cei cu masini mai performante (Ocon, Stroll, Norris etc.), pe un circuit pe care se poate depasi in mai multe locuri.

PS2: Mi-a placut dialogul dintre Alonso si inginerul sau, respectiv ceea ce a urmat:
"Inginer: Hamilton came 1.9 s behind you.
Alonso: Leave him to me."
Urmarea: Diferenta a crescut in cateva tururi la 5 secunde.


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2023, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
centurion Quote:
Multi sunt multumiti cu rezultatul lui Ferrari (P4 si P5) prin prisma locurilor castigate comparativ cu grila de start (P10 si P11). Da, strategia a dat roade, Ferrari alegand sa nu intre la boxe sub SC. Dar sa ii spui lui Sainz inca din turul 20 (sau ceva de genul) sa nu il atace pe Leclerc, asta este de toata jena. Daca se luptau pentru victorie, as fi inteles. Era riscant sa piarda primele 2 locuri dintr-o prostie. Dar cand esti pe P4 si P5, chiar sa nu incerci nimic? Pai cum poate Sainz sa piloteze zeci de tururi cand stie ca nu are voie sa faca nimic? Cum naiba sa progresezi cand nu faci nimic sa te lupti, ci doar sa te plimbi pe circuit?
Nu stiu care este situatia din interiorul echipei, dar din exterior se vede nevoia de o schimbare majora, inclusiv de piloti.


PS1: Foarte tare Albon. Fara DRS i-a tinut in spate pe cei cu masini mai performante (Ocon, Stroll, Norris etc.), pe un circuit pe care se poate depasi in mai multe locuri.

PS2: Mi-a placut dialogul dintre Alonso si inginerul sau, respectiv ceea ce a urmat:
"Inginer: Hamilton came 1.9 s behind you.
Alonso: Leave him to me."

Urmarea: Diferenta a crescut in cateva tururi la 5 secunde.
Hai ca iti explic eu de ce nu a fost lasat Sainz sa forteze: incercau sa limiteze cat mai mult pierderile, pozitiile detinute erau bune(au ramas pana la final asa), masina este una care nu gestioneaza bine uzura pneurilor - de aici rezulta ca daca se luptau ar fi fost nevoie de inca 1 intrare la boxe, ceea ce ducea la pierdere de puncte pretioare. Nu rezolvau nimic, dar absolut nimic, daca se luptau, oricum erau departe de ritmul redbull/aston/mercedes asa ca nu avea nici un rost lupta lor, ba mai mult riscau sa vina perez peste ei, daca o faceau. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2023, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Nu ai inteles ideea din postul meu. E logic ca ritmul pe care l-au avut a fost pentru limitarea daunelor.
Ceea ce am scris a fost:
Pe de o parte, la nivel de echipa, problema este ca nu vor progresa niciodata in felul acesta. Sunt 15 ani de cand nu sunt in stare sa faca o masina castigatoare, si nici nu pot progresa pe parcursul unui sezon. Red Bull a recuperat ecartul fata de Mercedes, devenind masina de referinta. Mercedes au fost sus. Au avut apoi o masina execrabila, insa au reusit sa o faca competitiva, recuperand inclusiv pe parcursul sezoanelor. La Ferrari pare ca niciodata nu este nimic posibil. Tot timpul probleme, scuze, situatii nefavorabile, astrele care nu s-au aliniat etc. Mercedes, cand mergea pe limitarea daunelor, terminau pe podium cu o masina.
Pe de alta parte, sa fii pilot la Ferrari si sa ti se spuna sa nu depasesti ca sa poti lua cat de multe puncte poti, mai bine schimbi echipa. Nu de asta esti acolo. Esti acolo ca sa castigi. Sau sa te lupti pentru victorie.

Explicatii exista pentru orice. Nu stiu cum naiba se intampla ca doar la unii (Ferrari) apar mereu probleme.


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2023, 19:49 
Offline

Joined: 10 Jul 2012, 21:56
Posts: 91
Car: Giulia Veloce rosso
Location: Bucuresti
Cred ca e necesara o schimbare de perspectiva.

Desi poate ca nu pare, e un sport de echipa si nu un sport individual in care performanta se reduce la cea a pilotilor.
Vorba cantecului din sportul national: „avem echipa, avem valoare” :D

Focusul in cursa asta a fost pe acumularea de puncte pentru echipa, plan indeplinit!
Trecand peste spiritul competitiv de care trebuie sa dea dovada fiecare pilot in parte, toti il au si toti sunt exceptionali, este vorba si de disciplina si orientare spre atingerea obiectivelor echipei.
Nu incap in ecuatie vedetisme, bagat capul in poza in lumina reflectoarelor cu orice chip (a se citi sub orice forma si/ sau prin actiuni proprii).

Sainz a confirmat in timpul cursei ca e confortabil in zona in care se pozitionase, a venit si confirmarea de la boxe sa ramana acolo si sa nu strice echilibrul.
Sainz si Leclerc au mers excelent in sincron, Perez nu i-a deranjat, au facut o cursa de rutina „ceas” in care au gestionat excelent uzura anvelopelor si au adus cele mai multe puncte pentru constructor din cursa, dupa Verstappen/ Perez.

Puncte acumulate la constructori in MP al Canadei:
Red Bull – 34
Ferrari – 22
Aston Martin – 20
Mercedes – 15
Bravo lor, au nevoie sa reduca ecartul la constructori!

_________________
Actuale:
'18 Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T/ Q4/ 8AT
'22 KIA XCeed 1.5 Turbo MHEV/ FWD/ 6iMT
'10 Mazda 3MPS BL 2.3 DISI Turbo 35x CP/ FWD/ 6MT
'04 Mazda RX8 Revolution 1.3 Renesis/ RWD/ 6MT

Foste:
'16 Renault Megane 3RS MT/275 CP CUP
'15 Nissan Juke 1.6 DIG-T MT/190 CP, Acenta Open Air
'13 Mazda 6 2.0G MT/165 CP Revolution
'06 Mazda RX8 1.3 Renesis 5MT/192 CP Challenge
'02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2023, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Nu a fost un week-end rau pana la urma considerand situatia in care este Ferrari.
Vineri, in ultimul tur din Q3 al lui Leclerc, cred ca am depasit 20 la tensiune. La iesirea din ultimul viraj, cand vedeam timpul pe tur, am sarit de bucurie crezand ca este in pole. Putin a lipsit pana la urma.
Duminica am stat cu emotii ..... primele 3 viraje. Apoi Verstappen a pus nordul pe busola. Stiu ca nu e frumos, dar speram ca olandezul sa aiba o problema la boxe (cand a intrat pentru pneurile soft) cat sa treaca Leclerc si sa castige cursa. Nu a fost sa fie, insa Ferrari pare sa fie pe drumul care sa-i permita recuperarea pana la locul 2 in clasamentul constructorilor. Sainz a fost unul dintre cei 8 piloti penalizati dupa cursa, astfel incat a fost retrogradat 1 pozitie in clasamentul cursei.

Daca nu ne putem bucura de victorie, macar merita mentionat podiumul cu numarul 800 pentru Ferrari.
Statistica:
https://www.mostlyf1.com/statistics/all ... nstructor/


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2023, 09:43 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Pentru Ferrari a fost inca o cursa de genul "am avut o zi grea", "nu a fost cum ne-am dorit", "revenim mai puternici cursa urmatoare".
7 luni de la venirea lui Vasseur, insa nicio schimbare comparativ cu Binotto. Nu omul a fost problema, ci in mediul/sistemul intern este o problema.


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2023, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Asta cu sistemul poti sa o mai spui o data. Ani de zile in urma compania pt care lucrez livra combustibilul pt divizia motorsport inclusiv F1 la fabrica din Marranello. Mergeam cam o data pe luna si descarcam acolo iar tancurile de stocare se gaseau in spatele halei "Motoare". Nu vrei sa stii cum se auzea din acea hala, motoare turate in diferite plaje, la relanti, etc. Un inginer de acolo avea in gestiune combustibilul si descarcând l-am intrebat daca pot intra si eu in hala respectiva sa "imi curga balele" cateva minute. Tipul amabil spune Da insa a zis ca trebuie sa vb cu "paznicul" halei. Raspunsul aluia a fost zeflemist: "doar cei care cumpara un Ferrari au parte de un tur al fabricii" si "daca cumva spionezi". Iti dai seama ca m-am uitat cu scarba la el si m-am "scuzat" ca am doar cardul la mine si nu pot cumpara o masina iar partea cu spionatul, i-am sugerat sa se gandeasca la faptul ca eu am hartiile cu certificatele de analiza si compoziție a combustibilor folositi de ei in F1 si nu numai......Si-a dat seama de prostia spusa si facuta dar deja era prea tarziu. Deci Da, confirm ca sistemul e prost si prafuit.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2023, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
82sas Quote:
Raspunsul aluia a fost zeflemist: "doar cei care cumpara un Ferrari au parte de un tur al fabricii" si "daca cumva spionezi".
Portarii cu simtul raspunderii "ridicat" sunt peste tot in lume. Mici Dumnezei (de fapt cred ca Sf. Petru) in perimetrul lor ingust. Stii vorba aia, "prostul pana nu e fudul, parca nu e prost destul".
Putea sa explice civilizat ca regulile companiei/fabricii nu permit accesul acolo decat in conditii stricte si din pacate nu iti poate indeplini cerinta.

Ceva similar a fost prin 2015. Eram prin Anglia si voiam sa profit de ocazie si sa vizitez cateva locuri ce apartin unor constructori legendari: Lotus, Aston Martin si Jaguar. Am ajuns si la Enstone (daca nu gresesc inca era Lotus in F1, Renault revenind in 2016). Doamna de la paza, de la poarta principala, mi-a spus ca imi multumeste pentru interesul in Lotus, dar ca acolo nu se poate vizita nimic. Nu este permis. Trebuie sa merg la fabrica (la Hethel) pentru ca acolo stie ca se mai organizeaza tururi. Atat de simplu si civilizat.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2023, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Ferrari a avut un ritm de cursa foarte bun, fiind aproape de victorie, insa doar ghinionul a facut sa rateze locul 1. Si podiumul. Si cateva locuri fata de podium. Per total au terminat la peste 1'10" fata de locul 1. Iar tururile se faceau de catre cei din fata intre 1'20" - 1'22". Dar nu e problema, revin mai puternici cursa viitoare. Ghinionul, soarta, astrele aliniate prost ... doar astea sunt de vina pentru ultimele zeci de sezoane de la Ferrari. Niciodata oamenii, niciodata deciziile luate prost, niciodata greselile asumate, doar contextul si factorii externi.

Pentru mine Hungaroring inseamna 1998, cu probabil cea mai faimoasa conversatie radio din istoria F1:
“Michael, you have 19 laps to pull out 25 seconds. We need 19 qualifying laps from you.
Ok. Thank you.”
Urmarea o stiti cu totii.

Cand ai asta ca si referinta si vezi unde este azi Ferrari, nu poti crede ca poate exista o asemenea prapastie. O vezi, dar nu poti crede ca e adevarata. Sa ramana doar numele de tine, sa repeti greselile an de an, neschimband nimic in intern, asta e peste puterea mea de intelegere.


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2023, 03:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pai pe langa un Michael mai ai nevoie de un Jean si un Ross, ca sa faci treaba. Cred ca si de unu' Luca mai ai nevoie totusi.
Poti sa il chemi si pe Rory...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2023, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
De acord cu tine ca totul a plecat de la Luca. El l-a sunat pe Jean, iar apoi telefoanele au sunat mai departe catre Michael, Ross si Rory. Stefano era deja acolo.

Si de 16 ani incoace nu mai poti face acelasi lucru? Altii cum au reusit?


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2023, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pai unii pot, altii nu. Asta e limita lor. Vorba aia, "atat s-a putut".

Tu in cat timp alergi suta de metri? Nu esti nici pe aproape de ce poate Usain Bolt. Poti sa te antrenezi si sa reduci diferenta, dar nu o sa il poti egala sau intrece.
Ferrari te au pe tine. Competitia il are pe Usain.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2023, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
yux_mm Quote:
Tu in cat timp alergi suta de metri?
Mai in gluma, mai in serios, chiar m-ai facut curios. In adolescenta scoteam 12.8 - 12.9 secunde. Eram constant acolo, rar 13 secunde. De atunci nu am mai verificat. Pana azi dimineata, dupa alergarea zilnica. Am folosit aplicatia de pe telefon, eu am dat start la cronometru, eu am oprit, deci exista o marja de eroare. Rezultatul: 19 secunde. :censored: Mi-am stricat ziua. Mai bine nu faceam. Deci peste 20 ani mai tarziu, aproape 15 kg in plus, peste 6 secunde in plus. :thumbdown: Nici pentru AlphaTauri nu ma calific. :lol:


Revenind on-topic, Vasseur a declarat acum 2 zile in cadrul unui interviu: "I’m very open with you to say we are doing too many mistakes." Primul pas sa corectezi ceva este sa admiti ca ai o problema.


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2023, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Luand doar partea plina, locul 3 e tot ce se putea obtine in conditia in care Perez nu facea vreo prostie.
Am zis ca ma duc duminica dimineata sa aprind o lumanare ca sa ploua tare, sa se anuleze cursa, iar Ferrari sa castige prin anularea ei (primind jumatate din puncte). Nu am reusit sa o fac, asa ca a fost cursa uscata si "doar" un loc 3. :)

Interesanta discutia din Verstappen si inginerul lui de cursa ("I’d ask you to use your head a bit more."), dar si declaratia lui de dupa cursa:
“The car has been performing really well. Of course, they want to keep it under control but I’m the one in the car feeling how the tyres are behaving. They have the numbers but it’s still also a feeling thing and I think as long as they tell me from there what they’re seeing then I can make my mind up in terms of how to push it out."

Un alt motiv pentru care il consider pe Verstappen un pilot "de scoala veche". Nu este un robot care sa fie coordonat de la boxe, caruia sa i se spuna mereu ce sa faca, asa cum e in prezent in curse. El este in masina, el este pe pista, nimeni nu poate simti mai bine ca el cum se comporta masina, cum se degradeaza pneurile etc.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]