It is currently 28 Apr 2024, 00:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 325 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next
Author Message
PostPosted: 25 Sep 2019, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Pai stii si tu ca pe astfel de circuite stradale cam asta conteaza, pozitia pe grila de start :) Vettel a tras tare pe gumele noi, da, dar presupun ca stii ca Leclerc nu a fost anunt ca Vettel a intrat la boxe pentru schimb si deci nu a avut ocazia sa mareasca si el ritmul.
Anyway, urmeaza cat de curand Sochi :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2019, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Ce plm de strategie a facut Ferrari azi?

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2019, 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Presupun ca te referi la ultimul schimb al lui Leclerc, cand a trecut de pe medii pe softuri si a pierdut astfel locul 2?
Caci altfel, a fost curat ghinion!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2019, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 760
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
Cum sa ratezi startul cand esti cel mai experimentat pilot de pe grila de start? :roll:

_________________
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 2003 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2019, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Ferrari:
Jenant tot ce s-a intamplat ieri:
- Leclerc: "Mama, Sebastien nu ma lasa sa trec in fata." Cum sa te lase cand el e cel mai rapid si se departeaza de tine si de Hamilton? Daaahhhh!
- Strategia Ferrari: de ce sa il mai chemi o data pe Leclerc sa schimbe cand stii ca va cadea pe locul 3 iar Bottas va avea grija sa apere spatele lui Hamilton????? Chiar credeau ca Leclerc va trece de Bottas usor si apoi il va ataca pe Hamilton???
In rest, ghinion pentru Vettel (si pentru Ferrari, ar fi putut fi victorie pentru ei) si, cum spunea Mercedes, "Deliciously ironic" cum germanul a contribuit involuntar la victoria lui Hamilton.

Alfa Romeo:
Cursa de cosmar oricum pentru ambii piloti. Raikkonen a avut emotii la start.


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2019, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Daca prin emotii intelegi Smirnoff.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2019, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Nu stiu ce a ales, fiind in Rusia, diversitatea e mare. Probabil a combinat cateva. :D


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2019, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Am si eu 2 observatii:
Kimi a fost comic de-a dreptul :D :D :D ! Din pozitia 16 pe grila face un start fals, dar tot el isi opreste masina imediat, anuland astfel avantajul creat si toti cei 4 piloti din spate trec lejer pe langa el in primii 100 metri. Urmeaza apoi si un "drive-thru penalty", pentru ca evident sistemul nu interpreteaza moral situatia. A fost ca o autoflagelare.
In legatura cu Charles care in cateva tururi luase peste 4 secunde de la Vettel, si avea dificultati reale in a se apropia de acesta, italienii interpreteaza interesant in media ca micul print s-a specializat intr-atat de bine in setup-ul de calificare al masinii (cu rezultate impresionante), incat uneori acest context "totul pentru pole" dauneaza echilibrului masinii pentru un ritm ideal de cursa. In rest pentru mine Vettel ieri a platit o polita in raport cu intelegerea visavis de calificarile la Monza. Iar Ferrari a revenit la erorile "clamorose" de strategie de la inceputul sezonului.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 07:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Foarte interesanta analiza lui Valentin Raducanu: https://www.pitstops.ro/2019/09/30/form ... 19-review/


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 814
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
La finalul acestui MP Vettel cred ca a castigat respectul/simpatia multora prin declaratia: "Bring back the fucking V12!".


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 09:25 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
si ca si un 'fun fact' legat de V12: In era V12 (1989-1994) dintr-un total de 96 curse, Ferrari a castigat 10 curse, si a avut 70 de abandonuri, din care 24 duble abandonuri. Deci chestia asta cu 'Bring back V12' din punct de vedere al fiabilitatii nu tine. Monoposturile curente sunt de departe cele mai fiabile de cand exista Formula 1.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Foarte interesanta analiza lui Valentin Raducanu: https://www.pitstops.ro/2019/09/30/form ... 19-review/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Misto!

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
F1 a fost redusa la managementul pneurilor. Te uiti la o cursa intreaga asteptand sa vezi cine intra la standuri, in ce tur si ce pneuri monteaza. Totul are legatura cu pneurile, cand se schimba si ce se monteaza. Se poate ceva mai trist decat atat?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Valak Quote:
Se poate ceva mai trist decat atat?
Cum sa nu !? Formula E :sleep:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
https://www.pitstops.ro/2019/09/27/ferr ... r-hibride/

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Valak, permite-mi sa nu fiu de acord cu tine.. Cred ca este despre ce a fost vorba intotdeauna, adica masina si pilot! Doar ca, la varf, diferentele sunt atat de mici (atat intre masini, cat si intre piloti), incat managementul anvelopelor a ajuns o variabila importanta. Singurul lucru trist in toata povestea asta este ca managementul anvelopelor impiedica monoposturile sa ruleze foarte aproape unul de altul. Dar inteleg ca se lucreaza la asta pentru 2021..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Nu stiu la ce sezon se refera, dar cred ca poza asta spune totul.


Attachments:
sug19yuc6xr11.jpg
sug19yuc6xr11.jpg [ 59.82 KiB | Viewed 2805 times ]

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”
Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Mie nu-mi spune nimic :lol: Vrei, te rog, sa elaborezi?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 14:29 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Avem un singur motor, o singura transmisie, o singura unitate electrica, o singura baterie etc. , dar avem 9 tipuri de anvelope. Nu poti schimba aproape nimic la masina fara sa fii penalizat, dar poti alege intre 9 tipuri de anvelope. Sunt multe, sunt putine? Daca ar fi 17 tipuri ar fi mai bine, mai rau? Inteleg cum s-a ajuns aici, dar chiar asta vrem sa fie varful de lance tehnologic, anvelopa ? Adica aici am ajuns, aici se face diferenta, la ce compozitie are cauciucul din anvelope si pe ce anvelope te prinde intrarea unui Safety Car? N-ar avea mai mult sens sa folosesti doar doua tipuri de anvelope, Slick si Wet si sa-i obligi pe toti sa se concentreze pe altceva? Oare industria asta nu ar avea mai mult de castigat daca nu alegerea anvelopelor ar decide o cursa?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Sunt multe tipuri pentru ca si circuitele si conditiile de cursa sunt foarte diferite. Dar..exact in sensul simplificarii managementului dar si pentru conditii fix egale pentru toata lumea exista un singur furnizor de pneuri cu contract multianual, iar acest furnizor decide in exclusivitate cele (doar) 3 tipuri de slick permise per race. Si sunt reguli foarte stricte, complexe, valabile pentru toata lumea, iar regulamentul e de altfel disponibil in multe locuri publice online. Sigur ca sunt strategii diferite, dar nici pe departe nu decid pneurile resultatul, ci complexul furnizori-echipa-pilot-conditii cursa, nu neaparat in aceasta ordine. Mie imi place ca e asa.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Last edited by georgecristian on 01 Oct 2019, 15:05, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 14:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Trebuie sa recunosc ca imi vine foarte greu sa urmaresc in totalitate o cursa, desi am incercat de cateva ori de dragul Alfa Romeo Racing/Kimi. Sunt departe de a fi un cunoscator. Logica mea e urmatoarea: ai anvelopa asta, te descurci cu ea. Vrei apasare ca la balamuc si o faci varza in 5 tururi, e fix problema ta, te asteapta un set proaspat la boxe. Dezvoltand anvelope din ce in ce mai performante care sa faca fata abuzului aerodinamicii te concentrezi pe o directie lipsita de importanta, pe de-o parte si mai si ucizi orice urma de spectacol, depasirile devenind foarte greu de realizat.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 15:15 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
SUnt doar 3 anvelope / race , iar anvelopa vine in stransa legatura cu consumul de combustibil. Nu poti sa mergi full power , pt ca alimentarea cu combustibil nu mai este permisa.
Da-i timp , o sa inceapa sa-ti placa. Pe mine ma tine in priza mereu, desi e destul de putin wheel to wheel racing.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Cursele sunt monotone din cauza diferentelor dintre monoposturi, nicidecum a anvelopelor. Vezi prima parte a sezonului, cand Mercedes a avut incontestabil cea mai buna masina in materie de performante. Chiar si atunci, existau dueluri interesante la mijlocul clasamentului, sau chiar la varf, intre echipele 2 si 3 (Ferrari si Red Bull).
Cu riscul de a ma repeta, cred ca singura problema reala este degradarea anvelopelor in "aerul murdar", ceea ce intr-adevar nu prea permite wheel to wheel racing.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
ALXege Quote:
Cursele sunt monotone din cauza diferentelor dintre monoposturi, nicidecum a anvelopelor. Vezi prima parte a sezonului, cand Mercedes a avut incontestabil cea mai buna masina in materie de performante. Chiar si atunci, existau dueluri interesante la mijlocul clasamentului, sau chiar la varf, intre echipele 2 si 3 (Ferrari si Red Bull).
Cu riscul de a ma repeta, cred ca singura problema reala este degradarea anvelopelor in "aerul murdar", ceea ce intr-adevar nu prea permite wheel to wheel racing.
Depinde de circuit, vezi suspansul de la Monza, unde pilotii Mercedes a fost in siajul lui Lec cvasipermanent in spatiul unei 1 secunde, si nu degradarea pneurilor i-a oprit sa treaca in fata, vezi incercarile de depasire repetate ale lui Ham de exemplu. Eram acolo si locuruile 1-2 treceau asa aproape unul de altul pe langa mine, ca iti taiau respiratia.. :D De exemplu Ham a avut aproape 50 de tururi de mers in aceste conditii si pneurile au tinut, cu acelasi nr de schimburi ca Lec.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu-mi dau seama daca postarea ta este menita sa ma contrazica, da, a fost hard racing si deci spectacol si suspans, iar Ham a platit cu pretul anvelopelor.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 325 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]