It is currently 27 Apr 2024, 08:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Formula 1, sezonul 2013
PostPosted: 01 Feb 2013, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Marele circ incepe sa-si reia pregatirile si deja "acrobatii" ies la incalzire. Astazi, Noul Ferrari F138. Ca o modificare vizibila de altfel, ar fi aripa fata cu tot cu "nose". Unii zic ca e 'best looking monopost" , sa speram ca va fi si performant.


Attachments:
221865_10152479799930494_1904408861_n.jpg
221865_10152479799930494_1904408861_n.jpg [ 58.98 KiB | Viewed 4664 times ]

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v
Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Ieri la Sepang, cea mai spectaculoasa imagine!! Poate concura linistit la fotografia anului in sport!


Attachments:
Alo.jpg
Alo.jpg [ 83.28 KiB | Viewed 4600 times ]

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Sunt extrem de dezamagit de ceea ce se intampla in F1. Se pare ca avem cateva vedete din care TREBUIE sa se aleaga campionul: Vettel (ce i-a facut echipa lui Webber e foarte greu de inghitit), Hamilton, Alonso. Daca nu il lasi pe tanarul Rosberg sa il depaseasca pe marele Hamilton, unde mai e fair-playul si suspansul acestui sport? De cand ma stiu, am fost contra "senatorilor de drept"! O fi un calcul rece, de sanse generale, dar s-ar putea ca sa ajung sa nu ma mai uit la F1, asa cum nu ma mai uit cu nici un chip la ciclism.

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
dincolo de controversele create, de gestionarea "un pic" defectuoasa a situatiei din partea RedBull Team, mie asta mi-a placut cel mai mult: Sebastian Vettel VS Mark Webber. :bigeyes: :bigeyes:

aaa, si Hamilton. :lol: :lol:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Poti citi ceea ce se intampla si altfel. Anume, e prima oara (primul sezon) cand concurenta valorica in interiorul echipelor care conteaza a devenit atat de manifesta, evidenta! Cel putin la Ferrari, Mercedes, RB, unde pana acum, ordinele de echipe erau justificate si de diferenta de performanta dintre pilotii coechipieri, obiectiv vorbind. Ce vedem acum? Massa este mai rapid decat Alonso, Webber este foarte bully, Rosberg ii ataca statutul lui Hamilton pe pista. Erau si inainte dueluri de coechipieri, dar erau cazuri mai degraba izolate. Vom vedea cum sunt gestionate duelurile la nivelul de conducere, ok. Dar pilotii "underdog" au pus presiune mare pe ierarhiile prestabilite!
Una peste alta, mie cursa de ieri mi-a placut foarte mult, a fost extrem de dinamica, plus aspectele mentionate. Sunt premise pentru "a hell of a season"!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 12:34 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
lucianm Quote:
(ce i-a facut echipa lui Webber e foarte greu de inghitit)
Echipa nu i-a facut nimic lui Webber, de data asta Vettel si-a luat lumea in cap si nu a ascultat ordinul de echipa care a fost foarte clar: "21", respectiv pozitiile pe care cei doi piloti le aveau dupa iesirea de la ultimul pit-stop trebuiau sa fie si cele de la final.
Oricum, de data asta triplul campion mondial si-a dat arama pe fata, dupa parerea mea a pierdut mult mai mult comportandu-se astfel...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Corect, Vettel a fost cel care a incalcat ordinele de echipa. Christian Horner a recunoscut ca RB ii lasa pe pilotii lor sa se bata pana la ultimul pit stop, dupa care "interesele de echipa devin mai mari decat cele ale pilotilor". Webber incerca sa isi conserve masina si pneurile, RB notificase pilotii sa mentina pozitiile Webber - Vettel, dar Vettel a ignorat , cu riscuri mari.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Mi se pare ca Vettel se afla, oarecum, in postura de lose lose situation. Este apostrofat, pe bune dreptate, ca nu a respectat ordinele de echipa dar, daca nu ar fi facut depasirea, s-ar fi spus, probabil, ca este un fricos servil, ca ierarhia NU este stabilita pe pista s.a.m.d. Gestul lui este de greu de inteles, cu atat mai mult cu cat manevra a fost suficient de periculoasa iar riscul RB Team de a pierde doua masini ce se aflau la conducere a fost iminent, si evidentiaza ceva probleme in cadrul echipei. Insa, in locul lui dac-as fi fost, cred ca as fi facut acelasi lucru. :oops:

asemenea lui georgecristian, sper sa avem parte de "a hell of a season"!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 15:24 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ce circ ! :)
N-am fost niciodata fanul lui Vettel astfel incat as putea foarte usor sa-l critic si eu acum. Dar totusi...a aratat ca are gingobilute, a aratat ca are stofa de campion, a aratat ca este in stare de a face orice pentru a castiga. Cu riscul de a ma repeta, este totusi un sport barbatesc, nu concurs de plantat panselute ! Prin contrast, oricat de talentat ar fi Rosberg, pot sa pariez ca nu va ajunge niciodata campion ! Apoi Hamilton...pisicuta lui se pare ca l-a inmuiat de tot. Ori asta ori i-a luat mintile atat de mult incat sa se rataceasca prin pit-uri. Si scuzele si multumirile ipocrite de la sfarsit, cum ca coechipierul lui merita sa fie pe podium ?!
Cat despre Alonso, a riscat inutil. Stateam ca ace, stiu ca dupa razboi e usor sa fii viteaz, dar la felul cum scrijelea cu botul cazut, era o chestiune de secunde pana sa se rupa de tot. Decizia lui, decizia lui Domenicali, a fost un risc inutil. Mai bine ultimul dar in cursa, decat afara de pe locul doi ! Massa ? Incerc sa-l privesc cu simpatie, dar ieri a dezamagit. Sunt alti piloti, chiar numarul doi in echipele lor, mai capabili.


Attachments:
alonso malaesia (Custom).jpg
alonso malaesia (Custom).jpg [ 54.99 KiB | Viewed 4508 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 15:28 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
penibil ca Ferrari l-au tinut in pista pe Alonso si pentru turul 2, ce asteptau ? sa se repare singur nasul masinii ? sa cada ca dintii de lapte si sa creasca altul la loc ?

Vettel a comis o eroare punandu-se deasupra echipei si F1 e un sport de echipa chiar daca pilotul culege laurii si e cel care ramane in istorie. sunt curios cum vor decurge urmatoarele curse la RB pentru ca sigur vor fi situatii cand Webber va trebui sa-l protejeze pe Vettel. iar Vettel a mai comis-o si mai si in Turcia 2010 cand l-a acrosat pe Webber cand erau pe primele 2 pozitii. daca atunci avea scuza ca era tanar, acum, 3 titluri mondiale mai tarziu, probabil ca scuza e ca are "sange de campion" si nu s-a putut abtine cand a simtit victoria in nari.

cadrele de dupa cursa, "de la cantar" superbe, realizezi ca totusi pilotii sunt oameni, au emotii, reactii. "21, ok ?" :D

la egalitate cu Ferrari la penibilii etapei sunt Mercedes. ok, ca Hamilton a vrut sa schimbe la boxele McLaren mai e cum mai e, cand esti cu gandul la *cenzurat* intervin automatismele ce inlocuiesc creierul de pilot, dar team radio Rosberg - "negative" ? cat de demotivant sa fie un asemenea raspuns ? e abia a doua cursa, n-as zice ca e clar ca Hamilton e mai bun/cu sanse mai mari la titlu de piloti, sunt mai multi factori de luat in considerare: Lewis e la primul lui sezon la nemti, apoi Nico a demonstrat totusi ceva cat a fost in echipa cu Schumi etc.
raspunsul la team radio a fost mult prea brutal, imo.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Exact, scenele de dupa cursa au fost mai palpitante decat cursa in sine. Webber a demostrat totusi ca este superior, calm si corect, un adevarat team player. A iesit putin din norme, atingand cu comentariile intreaga echipa, dar in rest, dupa parerea mea, a avut un comportament demn. Cu sangele lui de australian, m-as fi asteptat sa-i sara la beregata lui Vettel, sau macar sa-i scape sticla de sampanie in moalele capului. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
A iesit putin din norme?? Webber era negru pe podium, iar faza cu interviul a fost incredibila, fara precedent oricum! Sa il acuzi in momentul de maxima audienta pe coechipierul tau, aflat la 1 metru distanta, pt comportament incorect, in acelasi timp sa vorbesti public despre politicile echipei..
Mai lipseau injuraturile sau pumnii, OK. E totusi F1, nu fotbal.
Si cursa mi s-a parut superba, multe depasiri la limita, cu inversare pozitii la urmatorul viraj, etc. Cel putin duelul Webber-Vettel a fost formidabil,, nu mai vazusem asa ceva demult!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
N-am vazut conferinta de presa, doar interviurile de pe podium.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Vettel este un cnut fara doar si poate si a demonstrat-o de-a lungul timpului, insa de data asta am cam mixed feelings. Ce-a iesit din nerespectarea ordinelor de echipa a fost bonusul ptr. noi, telespectatorii, multa lume (inclusiv subsemnatul) s-a indepartat de F1 cand ordinele de echipa faceau legea. Sigur, nu a fost fair fata de Webber care se astepta la altceva, dar...As fi vrut ca si Rosberg sa aiba mineralele respective sa-i ia fata lui Hamilton. Si eu presimt ca va fi un hell of a season in care se vor plati multe polite in cadrul echipelor :twisted:
Aaa, asta cu imi pare rau ptr. X sau Y e ipocrizia tipica, cred ca mai rau da o astfel de declaratie dupa. Cum adica nu stiai ce faci, nu te bagai intr-o depasire riscanta in care puteai compromite ambele masini daca nu stiai ce faci. Sau daca lui Hamilton ii parea atat de rau dupa Rosberg de ce nu s-a opus ordinelor de echipa in timpul cursei? Sa fim seriosi...

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Daca gandim un pic mai departe adica la cati bani investeste echipa , mi se pare absolut normal sa dea ordine si sa faca jocurile . Adica e ok sa bagi zeci de milioane de euro doar pentru spectacol ? Ha , cine mai crede ca asta e miza ? Bagi bani ca sa scoti si mai multi bani . Si pentru asta ai o strategie de echipa care trebuie respectata ... nu il lasi pe Webber sa castige o etapa cand probabil alta nu va mai castiga sau sansele sunt minime . Normal ca il "impingi" in fata pe favorit .
Altfel , ce sa zic , pare un pic revigorata competitia , sunt sanse sa faca audienta mai mare ca anii trecuti dar toate cacaturile astea electronice , anvelopele care tin 10 tururi plus cinspe mii de intrari la boxe au omorat rau spectacolul si rolul pilotilor in competitie . S-a vazut si in greselile mecanicilor ; nu poti sa strangi un surub , uiti un furtun in calea masinii , il lasi pe unu sa iasa cand vine altul si se busesc ... e mai mult circ la standuri . Nu prea mai depinde de piloti castigarea cursei decat in proportie foarte mica iar greselile altora ii si demoralizeaza cand ei dealtfel isi fac treaba foarte bine ...

Vis ... Daca as avea ceva de zis in F1 as interzice comunicarea intre piloti si echipa pe durata cursei , off toate sistemele de cacat , anvelope care sa tina minim juma de cursa si poate ar fi mai ok ca echipele sa aiba un singur pilot ca sa nu mai existe nr.1 si nr.2 .
Si mi-as mai dori ca sporturile astea cu audienta mare sa fie transmise de televiziuni cu acoperire nationala ( chiar si pay/view ) numai sa nu mai depind de cacanarii de RCS .


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 18:03 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
http://www.automarket.ro/blog/mester/di ... /multi-21/

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2013, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Daca Vettel il depaseste pe Webber, cat se poate de barbateste, a fost evident pentru Webber ca urmeaza o lupta, e un nenorocit. Daca Rosberg, desi avea benzina si putea pleca dupa masinile celor de la Red Bull, ramane docil si nu indrazneste sa-l depaseasca pe colegul sau, e un lache. Pai hai sa ne hotaram ! Asa cum s-a spus si mai sus, daca esti un campion nu accepti ordine din astea stupide, nici atunci cand te avantajeaza, nici atunci cand te dezavantajeaza. Nu-i vad pe Senna sau Raikkonen inghitind vreodata mizerii de-astea, in schimb nu ma mira sa-i vad pe Schumacher sau Rosberg facandu-le, fiindca asa cum spunea cineva, e o diferenta mare intre un pilot rapid si un campion. Webber nu a fost luat prin surprindere, a fost depasit de un pilot mai rapid, punct. Cat despre Hamilton, daca e intr-adevar campion si se simte aiurea, poate oricand sa se urce pe frana data viitoare cand o sa fie inaintea lui Rosberg si sa-l lase sa treaca in fata.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2013, 14:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2498
Location: Bucuresti
Eu am inteles altceva: ca Red Bull a decis, in urma solicitarii lui Vettel, sa il oblige pe Webber sa il lase pe neamt sa treaca in fata. Iar Webber nu s-a putut abtine sa ii faca putin joc de glezne lui Vettel, pana sa il lase sa treaca (ceea ce mi se pare de inteles. Eu nu l-as fi lasat deloc).
Si, pana la urma, e ceva ce zice mugurel: se fac simulari, studii (inclusiv de marketing), si se decide ca, anul asta, Vettel trebuie sa fie piua intai la RB. Ceea ce e contra tuturor principiilor mele. E la fel cum se fac vedetele in muzica de ceva timp: reiese dintr-un studiu ca trebuie sa fie gagica, mulatra (e mai trendy, amestecul intre rase, etc), mai inalta de 1,55 ( ca sa fie vizibila pe scena), dar nu mai inalta de 1,70 (ca inhiba toate piticele si toti masculii intimidati de femei inalte), cu ochelari (ca sa vibreze si toate pustoaicele de liceu, ceva mai tocilare), etc, si apoi se cauta persoana. Voce?? Come on, asta se face pe calculator, toata lumea stie...
Prin urmare, ce daca anul asta Webber e mai in mana si bulan decat Vettel? Fuck off, treci pe doi! Se uita mai multi nemti la F1 decat australieni, ma intelegi? :naughty:
Exact de aia nu o sa ma mai uit eu, daca situatia asta continua.
Mai nou sunt fan declarat rugby! :ok:

_________________
Ford Focus ST3 Ecoblue
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2013, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
lucianm Quote:

Mai nou sunt fan declarat rugby! :ok:
Now you're talking...
Eu is fan din anii 80 de cand ma lua tata pe 23 august cu galezii sau Les Bleus-ii lui Serge Blanco. Rugby Union, dar am vazut si ceva meciuri de Rugby League la Antipozi, o varianta ceva mai alerta si mult mai brutala. Poate facem topic dedicat sa nu murdarim utilajele de F1 cu balonul nostru oval :)

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2013, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
dand Quote:
... Poate facem topic dedicat sa nu murdarim utilajele de F1 cu balonul nostru oval :)
Ma bag si eu la de-astea. Asa poate nu mai uit nici eu sa ma uit la meciuri, ca in ultima perioada le-am cam ratat.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2013, 19:24 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
dand Quote:
Vettel este un cnut fara doar si poate si a demonstrat-o de-a lungul timpului, insa de data asta am cam mixed feelings. Ce-a iesit din nerespectarea ordinelor de echipa a fost bonusul ptr. noi, telespectatorii, multa lume (inclusiv subsemnatul) s-a indepartat de F1 cand ordinele de echipa faceau legea. Sigur, nu a fost fair fata de Webber care se astepta la altceva, dar...As fi vrut ca si Rosberg sa aiba mineralele respective sa-i ia fata lui Hamilton. Si eu presimt ca va fi un hell of a season in care se vor plati multe polite in cadrul echipelor :twisted:
Aaa, asta cu imi pare rau ptr. X sau Y e ipocrizia tipica, cred ca mai rau da o astfel de declaratie dupa. Cum adica nu stiai ce faci, nu te bagai intr-o depasire riscanta in care puteai compromite ambele masini daca nu stiai ce faci. Sau daca lui Hamilton ii parea atat de rau dupa Rosberg de ce nu s-a opus ordinelor de echipa in timpul cursei? Sa fim seriosi...
nu-mi plac ordinele de echipa de tipul "fernando is faster than you" sau "negative", insa la RB lucrurile stau altfel si ordinul e de fapt sa nu se atace intre ei in ultima parte a cursei, lucru perfect de inteles cand vrei sa conservi lucrurile si mai ales ca au avut incident in trecut chiar de pe locurile 1/2.
sunt de aceeasi parere privind ipocrizia "nu mi-am dat seama ca tocmai te depaseam cu 300 km/h"
Cristian_Nita Quote:
excelent articolul. o obiectie la partea cu Senna vs Prost cand au fost coechipieri. au avut intelegeri intre ei pentru primul viraj al cursei (incalcata de Senna) si mai tarziu s-au si ciocnit tot pe cand erau coechipieri (Prost abandonand). asa ca... ordinele de non-atac intre coechipieri nu sunt chiar atat de malefice after all...


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2013, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
ovi30 Quote:
excelent articolul.
inca unul: POVEŞTILE FORMULEI 1: Villeneuve - Pironi

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2013, 15:37 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Asta e deja clasica, rămâne intr-adevăr întrebarea din final la care din păcate nu am mai avut răspuns... :(

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2013, 20:22 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
mugurel Quote:
Daca as avea ceva de zis in F1 as interzice comunicarea intre piloti si echipa pe durata cursei , off toate sistemele de cacat , anvelope care sa tina minim juma de cursa si poate ar fi mai ok ca echipele sa aiba un singur pilot ca sa nu mai existe nr.1 si nr.2 .
eu as renunta la aripa mobila, o tampenie - cum adica sa favorizezi pilotul din spate pentru ca e la mai putin de 1 sec ? oricum are avantaj dpdv aerodinamic pentru ca e in spate, nu ?

as reintroduce alimentarea in timpul cursei. n-am inteles de ce a fost scoasa.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2013, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Quote:
F1′s 10 bitterest team-mate feuds

7- Michael Schumacher v Eddie Irvine

A small (and possibly apocryphal) story to illustrate the difference between these two personalities. Schumacher enters a hotel bar and Irvine shouts: "Michael, come and have a drink with us!" Schumacher declines: "No thanks, I don't drink alcohol. I can't." Irvine: "Why? Are you pregnant?"

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]