It is currently 28 Apr 2024, 00:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 30 Mar 2013, 02:30 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
N-are niciun avantaj, dimpotriva ! Masinile de F1 au cel mai prost coeficient aerodinamic posibil, cu cat mai prost, cu atat mai bine, pentru ca pot transforma rezistenta la inaintare in apasare si castiga aderenta. Pilotul din spate are probleme mari cu turbulentele create de masina din fata si stabilitatea lui pe viraje e compromisa.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 21:30 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
dar in linie dreapta cel din spate nu intampina aceeasi rezistenta din partea aerului ca cel din fata, nu ? de aici si avantajul...
altfel, de ce toti pilotii cauta sa se lipeasca de fundul masinii din fata (chiar si cand cel din fata incearca trase diferite de cea ideala) ?


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2013, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ce-mi mai plac conspiratiile astea din F1. :)
De ce a ramas Webber fara benzina ? Cine e blonda cu uniforma echipei Red Bull care l-a acompaniat si l-a inregistrat in timp ce dadea interviuri ziaristilor dupa calificari ?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 26 May 2013, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Massa e un baiat simpatic si am toata compasiunea pentru el, sper ca se va reintoarce de la spital fara nici o problema, dar as avea ceva sa-i spun: demisia !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 May 2013, 14:18 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: --
Location: --
Massa nu e pilot, insa ce coaie au Perez si Sutil, eh ?


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Salut, baieti!

Am fost la Spa Francorschamps weekend-ul trecut, a doua mea experienta la Grand Prix-ul belgian, dupa 2011. Pentru cine e tentat sa mearga acolo la anul, va stau dispozitie cu multe informatii si sfaturi, mai ales. Circuitul si senzatiile ca spectator sunt fantastice, si chiar nu se compara cu nimic. Sa fii acolo si sa vezi cu ochii tai ce inseamna inclinatia teribila de la Eau Rouge-Raidillon, vitezele de aproape 300 km/h cu care urca pilotii , depasirile de pe segmentul Kemmel, etc..!! Iata cateva poze, dupa final. Prima poza este de la Kemmel straight, sector Bronze, in fata ecranului. Experienta ca spectator la Bronze necesita o abordare (program) foarte dificila, pentru ca la Spa este o competitie teribila pt locurile de pe terasele naturale de la liziera padurii. De exemplu, ca sa prinzi un loc bun pe Kemmel cu vedere la ecran, trebuie sa fii la circuit de dimineata devreme. Sunt armate de germani, britanici, nordici, care campeaza langa circuit si aduc cu ei minicorturi , scaune, scari, nebunie totala. L Silver si Gold e alta discutie, am stat la Silver in 2011 chiar dupa La Source, era ca la teatru, puteai intra linistit si cu 15 min inainte de start.


Attachments:
photo 2.jpg
photo 2.jpg [ 524.49 KiB | Viewed 2577 times ]
photo 4.jpg
photo 4.jpg [ 545.7 KiB | Viewed 2577 times ]
photo 5.jpg
photo 5.jpg [ 299.32 KiB | Viewed 2582 times ]
photo 3.jpg
photo 3.jpg [ 214.95 KiB | Viewed 2575 times ]

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
atmosfera din tribune cred ca e mai bengoasa decat cursa in sine , care mie mi se pare un mare fas de cand cu toate regulile de cacat si ordinele de echipa .

Ma duc si io la MotoGp la Valencia . Pe doua roti si fara comunicare in timpul cursei pilot/bo$$ inca e spectacol ....


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Ordine de echipa au fost mereu. Fata de trecut, competitivitatea eu zic ca a crescut in ultimele sezoane. Iar atmosfera este in continuare formidabila, iti cam ingheata sangele in vine cand apar masinile in turul de formare, trebuie sa fii acolo sa intelegi. OK, Formula 1 nu mai este demult o intrecere de capa si spada, dar pentru cine este bine documentat, complexitatea tehnica a echipelor nu face decat sa adauge atractivitate din punctul meu de vedere. Si caracterul pilotilor este in continuare decisiv si foarte interesant de urmarit ! Apoi, se vede cu ochiul liber ca la echipele mari exista diferente de valoare intre coechipieri vezi Alonso - Massa, Kimi-Grosjean, Vet-Web, chiar Ham - Ros, etc. Mi-a placut ce ziceau italienii ieri in relatie cu performanta lui Webber din cursa. In timp ce Vettel a mers ca o racheta, "Webber a condus precum un taximetrist", s-a luptat din greu cu restul plutonului.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2012, 11:51
Posts: 158
Car: Alfa Romeo Giulia
Nu ma mai uit de multi ani la productia asta. MotoGP e la un milion de ani distanta, chiar daca si acolo sunt probleme cu spectacolul de multe ori.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce - Furia Rosie TurboDiesel viewtopic.php?f=90&t=29268
Ex Alfa Romeo 159


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2013, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
in cazul in care ati ratat momentul cand Alonso il "culege" pe Webber de pe pista (2013 Singapore): video

:lol: :lol: Ferrari sends Webber bill for Singapore taxi ride
grandprix Quote:
Ferrari apparently also joined the fun, as the German newspaper Bild published a joke invoice sent from the team's Maranello headquarters to Australian Webber.

The bill, listing the salesperson as 'Fernando', charged Webber a whopping $27,500 - including a $2,500 'tip' - for the 'after hours' taxi service.


Attachments:
alonso-webber-singapore-2013.jpg
alonso-webber-singapore-2013.jpg [ 23.59 KiB | Viewed 2482 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]