It is currently 27 Apr 2024, 10:12

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Formula 1 - Sezonul 2010
PostPosted: 21 Dec 2009, 11:00 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
FIA a anuntat calendarul competiţional al Formulei 1 pentru 2010.
Printre noutăţi se numără revenirea cursei de la Montreal, dar şi prezenţa în premieră a Coreei de Sud, cu condiţia ca circuitul să fie aprobat de FIA.

Din punctul de vedere al regulamentului noutatile principale pentru viitorul sezon vor fi :

1.Interzicerea alimentarii cu combustibil la pit-stop-uri (pentru prima oara din 1993 incoace).Consecintele vor fi, evident, scurtarea timpului petrecut la boxe pana in jurul a doar 4-5 secunde si folosirea unor rezervoare cu aproape 80 de litri mai mari, respectiv aproape de 250 de litri.
2.Datorita maririi numarului de echipe la 13 sistemul de acordare a punctelor va fi diferit de cel folosit pana acum, in 2010 el prezentandu-se astfel :Locul 1-25p., locul 2-20p., locul 3-15p, urmatorii 7 clasati primind 10, 8, 6, 5, 3, 2, respectiv 1 punct pentru cel de-al zecelea clasat.
3.Greutatea masinilor va creste de la 605 la 620 de kg.(printr-o intelegere stabilita la nivelul echipelor se pare ca sistemul KERS nu va fi folosit in sezonul 2010)
4.Anvelopele fata vor fi mai inguste (245 in loc de 275 mm) iar "capacele" de roti vor fi interzise.
5.Tot datorita maririi numarului de masini prezente la start la 26, formatul calificarilor va cuprinde acum 8 eliminati in Q1 si Q2, cu ultimii 10 concurand pentru pole-position in Q3.(Interzicerea realimentarii va insemna ca masinile vor folosi in toate cele trei faze ale calificarilor miminum de combustibil posibil)

Calendarul complet :

14 Martie – Bahrain (Sakhir)
28 Martie – Australia (Melbourne)
4 Aprilie – Malaysia (Kuala Lumpur)
18 Aprilie – China (Shanghai)
9 Mai – Spania (Catalunya)
16 Mai – Monaco (Monte Carlo)
30 Mai – Turcia (Istanbul)
13 Iunie – Canada (Montreal)
27 Iunie – Europa (Valencia)
11 Iulie – Marea Britanie (Silverstone)
25 Iulie – Germania (Hockenheim)
1 August – Ungaria (Hungaroring)
29 August – Belgia (Spa Francorchamps)
12 Septembrie – Italia (Monza)
26 Septembrie – Singapore
10 Octombrie – Japonia (Suzuka)
24 Octombrie – Coreea de Sud (Yeongam)
7 Noiembrie – Brazilia (Interlagos)
14 Noiembrie – Abu Dhabi (Yas Marina)

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
chiar te asteptam cu topicul asta! :clapping:

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 20:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Budapesta venim ! :mrgreen:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 20:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pazea !

Trebuie sa reeditam ce am facut sezonul asta, eventual in numar mai consistent.


Attachments:
DSCF1399.jpg
DSCF1399.jpg [ 335.22 KiB | Viewed 5576 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 23 Dec 2009, 20:13 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Zvonurile s-au confirmat de aceasta data ! Michael Schumacher va fi prezent la startul sezonului 2010 alaturi de Mercedes GP si refacand cuplul de succes de odinioara alaturi de Ross Brawn...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2009, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
In primul rând mulțumim de topic.
Referitor la faptul ca s-a întors Schumacher in sezonul competițional, nu prea cred ca e o idee prea buna.Eu l-am admirat ca pilot, nu și ca persoana.Părerea mea e ca ar fi trebuie sa se împace cu gândul, ca a FOST campion mondial, și ca șansele lui sunt cam slabe în momentul de fata dar vom vedea.Sunt tare curios de ce mai e în stare.

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2009, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Autoritatile romaneze (Roma , Italia) au anuntat ca sunt interesate de organizarea unui Gran Premio de Formula 1 in sezonul 2012 si ca acesta va fi un circuit stradal la fel ca cel din Principatul Monaco. Astfel Italia va deveni a doua tara cu doua mari premii in calendarul compatitional dupa Spania.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2009, 01:17 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
este semnat acordul cu Bernie, dar pana la oficializarea lui mai este...
organizatorul este Flamini, cel ce organizeaza si campionatul Superbike.
intre timp , in Italia s-a iscat polemica intre Monza si Roma...
capitala Hoata samd....
dupa modelul Festivalul de film de la Venetia , hop si festivalul de la Roma... :scratch:

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2010, 23:55 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Ultima idee a lui Bernie (e mai degraba buna de "funny stuff"...) :

"Ecclestone made bigger headlines late Wednesday with his controversial proposal to install "shortcuts" at each circuit that each driver can use five times a race.
"You wouldn't get stuck behind a slower car," he explained. "It would be great for TV. I've tried to push the teams on this because I don't think the efforts to increase overtaking are working, but they haven't gone for it." :shock:

Sper sa fi fost doar o ratacire de moment...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2010, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Mosul se indreapta cu pasi repezi spre senilitate.

Sper sa nu fie prea offtopic, dar am cautat cu search si nu am gasit, sper sa nu fi comis o gafa.Dar ma gandeam ca ar fi frumos sa stim ca si Alfa Romeo a participat la curse de Froumula 1.Chiar a castigat Campionaul Mondial Inaugural.
Pentru mai multe informatii clik aici http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_in_Formula_One" onclick="window.open(this.href);return false;
Scuze in romana nu scrie mai nimic.

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2010, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
s-a modificat din nou sistemul de punctaj:

1st: 25 points
2nd: 18 points fata de 20
3rd: 15 points
4th: 12 points fata de 10
5th: 10 points fata de 8
6th: 8 points fata de 6
7th: 6 points fata de 5
8th: 4 points fata de 3
9th: 2 points
10th: 1 point

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2010, 22:22 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Alaturi de noua varianta de acordare a punctelor, lunea viitoare Consiliul Mondial FIA va trebui sa aprobe si propunerea ca primii 10 clasati pe grila sa ia startul cu anvelopele folosite in calificari, element care, adaugat interzicerii alimentarilor cu combustibil, va mai "condimenta" putin batalia de pe circuite...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2010, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
scuderria ferrari a lansat azi masina pentru 2010 numita F10

Chassis
Carbon-fibre and honeycomb composite structure
Ferrari longitudinal gearbox
Limited-slip differential
Semiautomatic sequential electronically controlled gearbox – quick shift
Number of gears: 7 +Reverse
Brembo ventilated carbon-fibre disc brakes
Independent suspension, push-rod activated torsion springs front and rear
Weight with water, lubricant and driver: 620 kg
BBS Wheels (front and rear): 13”


Engine
Type: 056
Number of cylinders: 8
Cylinder block in sand cast aluminium: V 90°
Number of valves: 32
Pneumatic distribution
Total displacement: 2398 cm3
Piston bore: 98 mm
Weight: > 95 kg
Electronic injection and ignition
Fuel: Shell V-Power
Lubricant: Shell Helix Ultra
http://www.formula1.com/gallery/launches/2010/472.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=cP2BlXMa ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2010, 22:04 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Azi McLaren au prezentat si ei modelul 2010 : MP4-25
Attachment:
MP4-25_1 .jpg
MP4-25_1 .jpg [ 47.33 KiB | Viewed 5365 times ]
Attachment:
MP4-25_2.jpg
MP4-25_2.jpg [ 36.3 KiB | Viewed 5365 times ]
Mercedes au facut prezentarea oficiala dar doar pentru prezentarea pilotilor si a culorilor ce vor fi vazute pe masina din acest sezon (la prezentare a fost adus monopostul Brawn 2009...)

Si totusi Ferrari...
Attachment:
F10_1.jpg
F10_1.jpg [ 49.58 KiB | Viewed 5365 times ]
Attachment:
F10_2.jpg
F10_2.jpg [ 32.18 KiB | Viewed 5365 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Este o perioada efervescenta in lumea Formulei 1, cand toate echipele isi prezinta noile monoposturi si noii piloti care le vor purta – asa cum spera fiecare dintre team manageri-, spre glorie.
Dintre toti constructorii, Renault surprinde in alegerea pilotilor, sau, cel putin, a celui de-al doilea pilot.
Daca zeci si zeci de ani nu a existat vreun pilot care sa vina din tarile est-europene, iata ca pentru sezonul 2010 firma franceza a pregatit o adevarata revolutie!
Dupa Zsolt Baumgartner, primul pilot crescut cu salam cu soia care a pilotat in Formula 1 pentru Minardi in prima jumatate a anilor 2000, fara sa obtina insa rezultate notabile, a venit randul polonezului Robert Kubica, in a doua parte a respectivului deceniu, sa apere valorile pilotajului de dincolo de (fosta) cortina, de data aceasta cu rezultate excelente!
Kubica a semnat devreme pentru Renault si astepta cu nerabdare sa-si cunoasca coechipierul. Pe “surse”, acesta urma sa fie Nick Heidfeld, rapidul si nonconformistul german. Stupoare, insa. Astazi, la prezentarea echipei, noul pilot desemnat este un…rus, pe numele sau Vitaly Petrov.
Astfel, fosta Regie Nationala a uzinelor Renault, devine prima echipa de F1 care isi pune sperantele in doi piloti est-europeni, recunoscand calitatea sportivilor din aceste tari. Si castigand un capital enorm de simpatie pe doua piete de desfacere extrem de importante pentru produsele marcii.
Pe cand un pilot roman in F1?
sursa: realitatea.net

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
Renault F1 Team au prezentat masina R30


Attachments:
R30.jpg
R30.jpg [ 46.27 KiB | Viewed 5324 times ]
R30-6.jpg
R30-6.jpg [ 35.69 KiB | Viewed 5324 times ]

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER
Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 11:48 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
La Valencia, unde azi incep primele teste oficiale din sezon, BMW Sauber (si Renault) si-au prezentat si ele monoposturile pentru 2010.
Attachment:
Bmw Sauber C29.jpg
Bmw Sauber C29.jpg [ 35.01 KiB | Viewed 5324 times ]
O mica remarca : ambele monoposturi seamana izbitor cu MP4-25, avand "nasul" inalt, capota motorului legata de aripa deportanta si prizele de aer foarte inaltate, solutii aerodinamice total diferite de cele adoptate de italieni pentru F10 (deocamdata nu prea am vazut fotografii cu faimoasele difuzoare spate...)

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
BMW Sauber??? De cand?

Echipele inregistrate pentru sezonul 2010 si situl oficial F1 sunt:

* CAMPOS
* FERRARI
* FORCE INDIA
* LOTUS
* MCLAREN
* MERCEDES GP
* RED BULL
* RENAULT
* TORO ROSSO
* US
* VIRGIN
* WILLIAMS

De la Rosa nu apare in lista de piloti.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 17:04 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Dany Quote:
BMW Sauber??? De cand?
De la Rosa nu apare in lista de piloti.
am observat si eu ca site-ul oficial nu e actualizat. incompetenta sau altceva?
BBC e mai bine informat:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp ... efault.stm" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Nu sunt inginer in domeniul aerodinamicii dar parca monopostul Ferrari are o linie mult mai "blanda" fata de Renault sau Sauber iar coeficientul de frecare e mai scazut. Sper sa nu gresesc. Oricum e bine din punct de vedere al spectacolului ca avem monoposturi diferite si nu "trase" toate la indigo.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
de la rosa a fost pus pe lista bmw sauber( ramane numele bmw dar motorizarea e ferrari) imediat dupa ce si-au recastigat locul pe grila 2010, iar apoi titularizat.
azi in testele de la valencia:
Monday morning test times from Valencia:
1. Felipe Massa, Ferrari, 1:13.088, 32 Laps
2. Pedro de la Rosa, BMW Sauber, 1:13.247, 27 Laps
3. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:13.543, 39 Laps
4. Gary Paffett, McLaren, 1:14.018, 34 Laps
5. Rubens Barrichello, Williams, 1:14.449, 42 Laps
6. Robert Kubica, Renault, 1:15.298, 37 Laps
7. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 1:19.279, 10 Laps

tot azi cu ocazia testelor de la valencia au mai fost dezvaluite masinile mercedes gp(w01), toro rosso(STR5) si Williams (FW32)


Attachments:
tororosso-tr5.jpg
tororosso-tr5.jpg [ 49.48 KiB | Viewed 5287 times ]
W01.jpg
W01.jpg [ 82.73 KiB | Viewed 5287 times ]

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER
Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
82sas Quote:
...iar coeficientul de frecare e mai scazut...
Coeficient de frecare cu ce? Cu aerul? E variabil la toate masinile (drag coefficient). Cu solul? Depinde de cauciucuri.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Ma referisem la aerodinamica deci era normal ca vorbeam de coeficientul de frecare cu aerul. Nu cunosc denumirea tehnica corecta de aceea am zis-o "pe limba romana". :)

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
Designer-ul aerodinamicii are doua preocupari esentiale: crearea fortei de apasare(downforce, pentru a ajuta cauciucurile masinii sa apese pe trasa si sa imbunatateasca fortele tangentiale(cornering forces); si sa reduca maxim posibil franarea(drag) cauzata de turbulente si care incetineste masina. (pe scurt o traducere de pe site-ul oficial)

cu dedicatie pentru Kali :D


Attachments:
mcl diff.jpg
mcl diff.jpg [ 146.9 KiB | Viewed 5265 times ]
fer diff.jpg
fer diff.jpg [ 138.36 KiB | Viewed 5265 times ]
Mgp diff.jpg
Mgp diff.jpg [ 128.31 KiB | Viewed 5265 times ]
renault diff.jpg
renault diff.jpg [ 227.74 KiB | Viewed 5265 times ]
sauber diff.jpg
sauber diff.jpg [ 121.49 KiB | Viewed 5265 times ]
tr diff.jpg
tr diff.jpg [ 188.24 KiB | Viewed 5265 times ]
williams difuser.jpg
williams difuser.jpg [ 158.36 KiB | Viewed 5265 times ]

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER
Top
   
PostPosted: 02 Feb 2010, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 12:26
Posts: 883
Location: Constanta
vipi77 Quote:
de la rosa a fost pus pe lista bmw sauber( ramane numele bmw dar motorizarea e ferrari) imediat dupa ce si-au recastigat locul pe grila 2010, iar apoi titularizat.
azi in testele de la valencia:
Monday morning test times from Valencia:
1. Felipe Massa, Ferrari, 1:13.088, 32 Laps
2. Pedro de la Rosa, BMW Sauber, 1:13.247, 27 Laps
3. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:13.543, 39 Laps
4. Gary Paffett, McLaren, 1:14.018, 34 Laps
5. Rubens Barrichello, Williams, 1:14.449, 42 Laps
6. Robert Kubica, Renault, 1:15.298, 37 Laps
7. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 1:19.279, 10 Laps

tot azi cu ocazia testelor de la valencia au mai fost dezvaluite masinile mercedes gp(w01), toro rosso(STR5) si Williams (FW32)
vipi , l-ai uitat undeva pe schumacher , care a scos 0,363 peste massa si s-a clasat pe locul 3 . rosberg pe 4 si ceilalti accordingly.
http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/ ... 2019.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
de la rosa e la sauber-ferrari in cel mai rau caz , dar eu zic ca e la sauber punct . bmw s-a retras din f1 .

_________________
Image

AR 156 2.5 V6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]