It is currently 20 Apr 2024, 14:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 29 Mar 2015, 17:09 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Alonso este "loser-ul" zilei si al sezonului!
In lumina ultimelor evolutii, mutarile Ferrari de la sfasitul sezonului trecut pot fi trecute fara probleme la capitolul "geniu" managerial! Sa recapitulam doar cateva:
Pat Fry, tech manager, inlocuit cu James Allison, fost Lotus F1, fost Ferrari, fost Benetton, nu in aceasta ordine :-)
Nikolas Tombazis, chief designer, inlocuit cu Simone Resta, fost no 2.
Marco Mattiacci, team principal, inlocuit cu Maurizio Arrivabene, fost Philip Morris.
Luca Cordero di Montezemolo, chairman, inlocuit virtual cu Sergio Marchionne.
Last , but not least, Fernando Alonso, inlocuit cu Seb Vettel. Alonso devenise un balast psihologic, si a mai fost si vorba de pretentii contractuale gigantice pentru o eventuala reinnoire.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2015, 20:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Cred sincer ca nici unul nici altul nu-si doreau reinnoirea :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2015, 21:05 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Nu m-as arunca inca sa zic ca Marchionne e un geniu in ceea ce priveste scuderia, pentru ca ce se intampla acum e rodul muncii de anul trecut, indeosebi a lui James Allison, iar rezultatele se vad de abia acum; insa cred si sper ca a facut ordine si sunt intradevar pe drumul cel bun.

Team radio Vettel dupa finish : https://www.youtube.com/watch?v=iPVUzPR8FC4" onclick="window.open(this.href);return false; - mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut/auzit live cum s-a manifestat.
Quote:
This is what Ferrari is all about.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2015, 07:38 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2013, 03:34
Posts: 428
Car: 147 1.6 120CP
Location: Bucuresti
Se pare ca Renault + Red Bull Racing nu mai sunt "egal love". Public si clar de data asta.
http://www.curierulnational.ro/Auto/201 ... arele+Circ" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Buburuza (147/1,6/120 CP)


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2015, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Nu mai sunt de anul trecut in relatii bune, anul asta s-a pus capac la tot cu certurile dintre Horner si Abiteboul. Prin paddock umbla zvonul cum ca Renault sunt determinati sa cumpere Toro Rosso, Franz Tost (principal Toro Rosso) e foarte incantat de idee, evident va fi "works team" si nu client.

Red Bull au contract pana in 2020, daca nu le mai ies cifrele clar pleaca, de fapt vand, alte zvonuri zic ca Audi ar fi interesati sa cumpere echipa.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2015, 12:06 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Nu stiu in ce masura victoria de ieri se datoreaza unei strategii foarte bine pusa la punct, a ultimelor schimbari de management insa m-a bucurat foarte mult castigarea etapei de catre Ferrari. A fost emotionant mesajul de final al lui Vettel dupa trecerea liniei de finish.
Sper ca ieri sa fie poarta catre podiumuri ce vor urma.

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2015, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Merc au fost prinsi cu pantalonii in vine, strategie slaba si au suferit din cauza degradarii pneurilor datorita temperaturii mari la sol.

James Allison stie sa dezvolte sasiuri care se impaca foarte bine cu pneurile, mai ales uzura exagerata a Pirelli-urilor.

Si eu sper la fel, intr-o continuare a performantei de ieri.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2015, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Cursa din Bahrain a fost despre Formula 1, tehnica, electrizanta!!
Iar Ferrari e acolo, clar. Vettel cam jenant, cu 3 greseli imense, dar Kimi solid, consistent, ca pe vremuri.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2015, 22:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Chiar comentau oamenii inante de cursa pe Sky despre Kimi ca ar fi momentul sa demonstreze ceva, daca nu isi doreste sa ii fie atribuit locul doi in echipa pentru restul campionatului. Si iata ca a facut-o! Bernie in schimb vrea schimbari si le vrea repede, o spune cu fiecare ocazie. Se va reveni la motoare aspirate?!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 10:14 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Imi place Kimi. Imi place ca munceste si recupereaza. Imi place ca in urma muncii sale a fost rasplatit. Acum, nu pot sa nu ma bucur de necazul altuia, dar daca Kimi nu recupera atat de mult nu era in pozitia de a profita de eroarea lui Rosberg. Slabut Vettel dar mai are si astfel de momente, important e sa invete sa gestioneze mai bine situatiile de gen.
Marius, ceva discutii solide ca se intorc la aspirate ? Chiar ar fi posibil ?

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 21:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cum spuneam, Bernie in ultima vreme o tot tine ca trebuiesc schimbate motoarele, dar inca nu stie nimeni cum. Am urmarit cursa pe Sky, si a punctat din nou in scurtul interviu cu Martin Brundle de dinaintea cursei. A spus ca nu ii plac cum suna si ca isi doreste motoare zgomotoase ca inainte. :roll:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 316
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Nu cred ca se va mai reveni la aspirate...e impotriva trendului din intreaga industrie auto. Si sunt convins ca ar putea iesi mai zgomotoase si motoarele astea actuale, cu turbo...deci nu aici ar fi problema. Marea schimbare pe care o vad eu in bine ar fi sa se renunte la tendinta actuala, in care F1 a devenit un sport in care trebuie sa reduci pe cat posibil consumul de combustibil si de anvelope. In F1 astea n-ar trebui sa conteze, sa le permita sa consume oricat, sa le dea un numar mai mare de seturi de pneuri...si atunci se pot concentra pe performanta pura si pe spectacol. Inteleg ca e o isterie planetara legata de consumul masinilor, dar totusi F1 ar trebui sa insemne performanta maxima, nu consum redus. Cine vrea sa vada curse "verzi" are Formula E :D

E jenant sa auzi in comunicatiile radio cum prioritatea zero e in 90% din cazuri sa nu termini benzina sau sa nu omori ultimul set de anvelope, in loc sa auzi "maximum attack". In plus, inainte de curse, cand sunt prezentate recordurile de timp din anii precedenti pe respectivele circuite, parca te apuca nostalgia cand vezi ca in 2004 Schumacher stabilea timpi pe tur cu 5-6 secunde mai mici fata de cei din actuala era turbo

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
AndreiMR Quote:
...
In plus, inainte de curse, cand sunt prezentate recordurile de timp din anii precedenti pe respectivele circuite, parca te apuca nostalgia cand vezi ca in 2004 Schumacher stabilea timpi pe tur cu 5-6 secunde mai mici fata de cei din actuala era turbo
Pe mine ma lasa rece timpii pe tur din cursele de acum 2-3..ani. Pot avea nostalgie pentru intrecerile, maniera de pilotaj, tot ce tine de spectaculos din trecut, dar nu pentru niste cifre relative, care au relevanta pentru intrecerea curenta si cam atat. Nici in trecut nu priveam altfel timpii pe tur. Nu suntem la atletism. De acord, complexitatea reglementarii in F1 a crescut accelerat in detrimentul spectacolului pur, dar cumva era inevitabil, are legatura cu progresul umanitatii in general, putem numi asta isterie :) . Revolutia tehnologica, gestiunea energiei, eficienta, etc. F1 e si o chestiune de etica. Sa ne gandim doar la cum s-a schimbat treptat viziunea despre siguranta pilotilor. Cred ca erau tari si cursele de care sau luptele de gladiatori in arena.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2015, 21:28 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Sunt total de acord cu tine georgecristian. As merge si mai departe si as spune ca a te plange de timpii pe circuit mai mari din prezent e ca si cum te-ai plange ca masinile de strada sunt mult mai grele decat cele de acum 20 de ani fara a tine cont de cat de mult au evoluat din punct de vedere al sigurantei pasive si active si cat de multa tehnologie inglobeaza.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 May 2015, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Astazi se sarbatoreste prima cursa de Formula 1 ce a avut loc in anul 1950 si castigata de Farina pe Alfa Romeo, urmat de alte doua Alfe "inchizand" astfel podiumul. Cred ca e un eveniment ce trebuie marcat cum se cuvine pe aceasta pagina cat si pe pagina de Facebook. :clapping:


Attachments:
IMG_728102951730077.jpeg
IMG_728102951730077.jpeg [ 42.56 KiB | Viewed 4535 times ]

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v
Top
   
PostPosted: 13 May 2015, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
:goodpost:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 May 2015, 10:06 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Aceea foto care face 1000 cuvinte...
Attachment:
podium.jpg
podium.jpg [ 49.48 KiB | Viewed 4477 times ]

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 27 May 2015, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Haha, m-a distrat maxim cursa asta chiar daca am adormit efectiv de vreo 3 ori pana la lap 60.

Dupa accidentul lui Verstapen si iesirea safety car-ului a fost show.

Mi-a placut de Vettel la interviu, "I`m happy" cu un zambet ca asta :mrgreen:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2015, 08:37 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Cum vi s-a parut Canada?

Cred ca Ferrari au ritmul sa puna presiune pe Merc-uri, dar au avut parte si de putin ghinion. Vettel, jos palaria, incep sa cred ca Raikkonen nu va mai sta prea mult, chiar daca spin-ul sau se zice ca ar fi fost cauzat de o problema in ceea ce priveste maparea motorului.

De asemenea, comentariul dintre ALO si boxe, priceless: https://www.youtube.com/watch?v=lKEyN5Hu57Q" onclick="window.open(this.href);return false; ( posibil sa nu stea prea mult pe YT din cauza FOM)


Attachments:
10609475_1415866625387279_1282084351045945298_n.jpg
10609475_1415866625387279_1282084351045945298_n.jpg [ 70.01 KiB | Viewed 4420 times ]

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE
Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
RIP Jules Bianchi (1989 - 2015)

S-a stins sambata noapte, in urma accidentului de la Suzuka de anul trecut. Avea un viitor promitator, Luca di Montezemolo a declarat ca ar fi dorit sa piloteze pentru Ferrari in cazul in care s-ar fi luat decizia de 3 masini per constructor.

Primul pilot care a decedat intr-o cursa dupa 20 de ani dupa moartea lui Senna...ce este si mai trist, datorita punctului obtinut anul trecut la Monaco, Manor/Marussia a trecut in fata Caterham-ului la constructori si a adjudecat banii care au asigurat participarea (si viitorul de altfel) in sezonul curent. Din pacate nu a stiut ce impact a avut in final cursa aceea :(

Odihneasca-se in pace


Attachments:
ob_71cfa2_marussia-jules-bianchi-monaco-2014.jpg
ob_71cfa2_marussia-jules-bianchi-monaco-2014.jpg [ 222.49 KiB | Viewed 4280 times ]

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE
Top
   
PostPosted: 27 Jul 2015, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Excelenta cursa de ieri de pe Hungaroring, cred ca una din cele mai faine curse din ultimele sezoane.

M-au distrat maxim greselile celor de la Merc, nici unul nu si-a putut mentine calmul, Maldonata 3 penalizari intr-o cursa ( record ? ) si TR-ul lui Vettel in 3 limbi, victoria dedicate lui Jules Bianchi, lacrimogen momentul.

Podium dublu red bull, cine s-ar fi gandit, dupa cursa Marko si Horner n-au pomenit nimic de Renault, cred ca despartirea e inevitabila. Sunt chiar curios daca Renault o sa revina ca si constructor, se zvoneste ca vrea sa cumpere Lotus sau Torro Rosso.

Abandonul lui Raikkonen, nasol moment nu stiu daca Bottas ar fi o solutie mai buna la cum a mers ieri.

TR-ul lui Vettel, probabil va fi scos de FOM cat de curand: https://www.youtube.com/watch?v=WqfHWtjp8dY" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2015, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
RIP Justin Wilson (1978-2015)

Chiar daca nefericitul incident a avut in loc in IndyCar, Justin Wilson a concurat in sezonul 2003 de Formula 1 la Minardi si Jaguar, a avut rezultate bune pentru un pilot de 1.93m. Se zice ca Minardi au fost atat de impresionati de el incat au construit un sasiu complet personalizat pentru dimensiunile lui.

Justin Wilson a decedat in urma leziunilor suferite dupa ce o parte din nose cone-ul altei masini l-a lovit in cap.

Puteti citi aici mai multe despre el.

In urma accidentului, FIA se pare ca a reluat discutiile despre noi masuri de protectie a pilotilor in zona capului, se discuta iarasi de inchiderea partiala cockpit-ului.

Referitor la Spa-Francorchamps, nu prea e nimic de zis, dezamagitoare cursa pentru Ferrari, care se pare ca sunt in disputa cu Pirelli dupa explozia anvelopei de pe masina lui Vettel in penultimul lap.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2015, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Pirelli a replicat ca pneurile lor au un "wear life" pe fiecare cursa, comunicat tuturor echipelor, iar Ferrari depasise bine limita pentru Spa prin strategia cu o singura oprire. Discutia ar fi de ce Ecclestone nu impune aceasta recomandare in mod strict, cu penalizari de abateri eventual. Este totusi o chestiune critica.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2015, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Ferrari au declarat ca reprezentantul Pirelli alocat echipei le-a confirmat ca anvelopele pot duce 40 de tururi, ma gandesc ca luase in calcul ca erau totusi la SPA, in consecinta conditii mai neobisnuite.

Cateodata iti iese, alteori nu. Vettel era ofticat ca faza asta l-a aruncat din lupta pentru titlu ( dpdv matematic bineinteles)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2015, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Cum vi s-a parut Singapore dupa a 3-a victorie a lui Vettel in acest sezon? :)

Umbla zvonuri ca Merc n-ar merge prea bine cu noile directive Pirelli pentru presiunea in pneuri, nu ar fi reusit sa se mentina in plaja de temperatura pentru rularea optima.

Ferrari a venit cu un setup axat pe puntea spate ( preferata de Vettel), revizia noua a motorului precum si niste duct-uri pe fata care ajuta pneurile sa intre in temperatura optima mai repede.

Sa vedem ce se mai intampla la Suzuka, alte zvonuri cum ca Button isi va anunta in Japonia retragerea :(


Attachments:
singapore.png
singapore.png [ 552.23 KiB | Viewed 4001 times ]

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]