It is currently 27 Apr 2024, 13:00

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 18 Apr 2019, 13:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
Salutare,

Desi sunt pe aici de ceva timp, am ezitat pana acum sa-mi fac o introducere corespunzatoare, dar better late than never!
Asadar, din frageda pruncie am fost indragostit de aceasta minunata marca ce ne-a adus atata bucurie de-a lungul anilor! Drept urmare, prin octombrie anul trecut, am constatat ca am niste bani care se plictiseau teribil si am decis sa achizitionez 159-le perfect! Uite asa m-am procopsit cu o Alfa Romeo 159 Ti, Q4, 2.4 Jtdm 10.2009 si 194.000 de km, intr-o conditie aproape imbecabila din punct de vedere estetic si cu cateva mici minusuri la capitotul tehnic! “Fiara” , ca asa ii umbla porecla, statea deci foarte bine avand in vedere varsta si kilometrajul! Absolul totul functional, nicio eroare, full service history, un teanc de facturi cu tot ce s-a schimbat la masina si manopera aferenta! Tara de provenienta, Germania! Dupa achizitie, am facut ce ar fi facut orice om normal si anume, schimbat tot kitul de distributie, pompa de apa, ulei, filtre, un detailing si un tratament al tapiteriei! Si de aici, distractia.
Dupa ce am schimbat pompa de apa, la niste timp dupa, masina a inceput sa fiarba dintr-o data urmat de mesajul excessive fluid in radiator, pe masura ce incetinesc, temperatura revine la 90 si mai merg mult si bine! Binenteles ca atunci cand face asta, refuleaza antigel pe la buson datorita spumei excesive ce se formeaza in vas! Innainte de a cumpara eu masina, i s-a schimbat termostatul si antigelul si in Romania, de catre cel ce a adus-o! Nu imi imaginez ca s-a facut aerisire ca la carte! Cand am schimbat pompa de apa, nu s-a golit instalatia de antigel, ci s-a completat cu altul, ba chiar peste nivel! Nici atunci nu s-a facut aerisire corect, pentru ca graba si mecanici multi-marca! Disperat fiind de spumele din vas, i am mai facut eu aerisiri periodice, iar ieri am luat decizia de a goli instalatia si a spala cu apa distilata plus aerisire cum scrie la manualul de service! Am golit amestecatura de antigel care era foarte tulbure si murdar, practic plin de rugina si am inlocuit cu apa! Acum nu mai face spuma, dupa aerisirea corecta dar cand accelerez pe loc, tot mai apar basici de aer in vas! Mentionez ca masina nu consuma antigel sau ulei, antigelul nu prezinta urme de ulei, uleiul nu a fost contaminat de antigel, pe evacuare nu il scoate!
Stiu ca varianta ideala este sa ajung cu ea la Tzivii, dar imi este aproape imposibil(really long story) pentru ca timpul nu este cel mai bun prieten al meu(ca idee, de jumatate de an am prezoanele si garnitura de la galeria de evacuare in portbagaj)
Ca intrebare pentru voi, innainte de a casuna pe chiuloasa sa o dau jos, ca in proportie de 95% numai de acolo poate fi, aveti vreo sugestie pe unde sa mai incerc, unde sa o mai caut? Ar mai fi de precizat ca am o factura care atesta ca actuala chiulosa a fost shimbata in Germania impreuna cu galeria de admisie, cand masina avea 140.000 de km! Acum are 204.000!

Va las si cateva fotografii pentru a vedea cum arata fiara care imi mananca zilele!
Va multumesc tuturor!
Image
ImageImageImageImage


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Incearca varianta ieftina mai intai , adica schimba capacul vasului de expansiune cu unul nou, de origine.

Altfel, frumoasa masina :D


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
mugurel Quote:
Incearca varianta ieftina mai intai , adica schimba capacul vasului de expansiune cu unul nou, de origine.

Altfel, frumoasa masina :D
Mersi!
Asta a fost primul lucru pe care l am facut!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Sa o folosesti sanatos! Bafta cu reparatiile!

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
DanS Quote:
Sa o folosesti sanatos! Bafta cu reparatiile!
Mersi mult!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
MidniteMedia Quote:
mugurel Quote:
Incearca varianta ieftina mai intai , adica schimba capacul vasului de expansiune cu unul nou, de origine.

Altfel, frumoasa masina :D
Mersi!
Asta a fost primul lucru pe care l am facut!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Atunci nu mai incerca varianta asta :lol:


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
mugurel Quote:
MidniteMedia Quote:
mugurel Quote:
Incearca varianta ieftina mai intai , adica schimba capacul vasului de expansiune cu unul nou, de origine.

Altfel, frumoasa masina :D
Mersi!
Asta a fost primul lucru pe care l am facut!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Atunci nu mai incerca varianta asta :lol:
m-am oprit pe la al doilea buson, primul second, al doilea nou OEM!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Asta e cazanul de la Galati cu care era sa se friga Traian. Pe care dupa ce l-a platit si a vomitat antigelul dupa 20 de km a avut buna inspiratie sa il returneze si sa-si ia banutii inapoi.
Se stie masina, are km dati inapoi, iar “micile probleme tehnice” sunt cel mai probabil fisuri in chiulasa. Mici, evident. Foarte mici. Starea estetica “aproape impecabila” poate sa se datoreze mai degraba unei erori de perceptie datorata dioptriilor decat efectului polish-ului dat in spatele blocului.
Masina nu e dezastru, se poate pune pe linia de plutire cu o suma mai mult sau mai putin consistenta. Depinde de cat de mult vrei sa o duci catre starea initiala. Chestia nasoala e ca toate astea trebuiau sa fie reflectate in pretul de achizitie. La vremea aia un 4.500 hai 5.000 tras de par poate facea, dar nu 7.000+ cat visa Leustean.
Spor la lucru oricum, incet-incet o faci tanc.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2019, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
BZ-76-DIA Quote:
Asta e cazanul de la Galati cu care era sa se friga Traian. Pe care dupa ce l-a platit si a vomitat antigelul dupa 20 de km a avut buna inspiratie sa il returneze si sa-si ia banutii inapoi.
Se stie masina, are km dati inapoi, iar “micile probleme tehnice” sunt cel mai probabil fisuri in chiulasa. Mici, evident. Foarte mici. Starea estetica “aproape impecabila” poate sa se datoreze mai degraba unei erori de perceptie datorata dioptriilor decat efectului polish-ului dat in spatele blocului.
Masina nu e dezastru, se poate pune pe linia de plutire cu o suma mai mult sau mai putin consistenta. Depinde de cat de mult vrei sa o duci catre starea initiala. Chestia nasoala e ca toate astea trebuiau sa fie reflectate in pretul de achizitie. La vremea aia un 4.500 hai 5.000 tras de par poate facea, dar nu 7.000+ cat visa Leustean.
Spor la lucru oricum, incet-incet o faci tanc.
Iti garantez ca masina nu e nici pe departe cazan, iar kilometri sunt 100% reali, si cand garantez chestiile astea o fac pe o baza! Masina asta nu a vazut polish, nu stie ce e aia, daca ai fi vazut o de aproape ai fi inteles!
Si cand spun mici probleme tehnice ma refer la prezoanele rupte de la galeria de evacuare!
Nu il cunosc pe Traian, dar ma bucur nespus ca masina nu a ajuns la el!
Salut!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 00:32 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Salut. Foarte frumoasa masina. Pana la urma e cea din Galati? (Citisem pe grupul de pe fb despre problema avuta)
Vezi ca pe forumul asta statutul de non-cazan il au doar masinile super intretinute , gen "i.am schimbat uleiul si 2 bucse de la bascula (una sh dar mai merge)" . Daca.i pui si.o bielwta antiruliu aftermarket poate ajungi si in sectiunea "garaj". Data viitoare cand iei o decizie proasta fa.o macar pe banii tai , ca daca o faci pe.ai lui bz se supara si da cu entuziasmul tau de pamant.


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
Andrei.v Quote:
Salut. Foarte frumoasa masina. Pana la urma e cea din Galati? (Citisem pe grupul de pe fb despre problema avuta)
Vezi ca pe forumul asta statutul de non-cazan il au doar masinile super intretinute , gen "i.am schimbat uleiul si 2 bucse de la bascula (una sh dar mai merge)" . Daca.i pui si.o bielwta antiruliu aftermarket poate ajungi si in sectiunea "garaj". Data viitoare cand iei o decizie proasta fa.o macar pe banii tai , ca daca o faci pe.ai lui bz se supara si da cu entuziasmul tau de pamant.
:)))) da, este cea din galati!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
MidniteMedia Quote:
Andrei.v Quote:
Salut. Foarte frumoasa masina. Pana la urma e cea din Galati? (Citisem pe grupul de pe fb despre problema avuta)
Vezi ca pe forumul asta statutul de non-cazan il au doar masinile super intretinute , gen "i.am schimbat uleiul si 2 bucse de la bascula (una sh dar mai merge)" . Daca.i pui si.o bielwta antiruliu aftermarket poate ajungi si in sectiunea "garaj". Data viitoare cand iei o decizie proasta fa.o macar pe banii tai , ca daca o faci pe.ai lui bz se supara si da cu entuziasmul tau de pamant.
:)))) da, este cea din galati!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Masina asta am cumparat-o eu pt jumatate de ora. In oras nu facea probleme, cat timp ne-am plimbat sa facem actele.
Cum am iesit din oras si i-am dat talpa, a fiert apa in mai putin de 20-30 km. Din spusele mecanicilor era chiuloasa belita.
Acum e clar :))
Masina e intradevar frumoasa, are inclusiv piele pe bord.
Asa ca nu o mai lungi, schimba-i chiuloasa ca altele nu ai ce sa ii faci.
Ce ma bucuram eu ca imi luasem 2.4 Q4 :))

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
traian1981 Quote:
MidniteMedia Quote:
Andrei.v Quote:
Salut. Foarte frumoasa masina. Pana la urma e cea din Galati? (Citisem pe grupul de pe fb despre problema avuta)
Vezi ca pe forumul asta statutul de non-cazan il au doar masinile super intretinute , gen "i.am schimbat uleiul si 2 bucse de la bascula (una sh dar mai merge)" . Daca.i pui si.o bielwta antiruliu aftermarket poate ajungi si in sectiunea "garaj". Data viitoare cand iei o decizie proasta fa.o macar pe banii tai , ca daca o faci pe.ai lui bz se supara si da cu entuziasmul tau de pamant.
:)))) da, este cea din galati!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Masina asta am cumparat-o eu pt jumatate de ora. In oras nu facea probleme, cat timp ne-am plimbat sa facem actele.
Cum am iesit din oras si i-am dat talpa, a fiert apa in mai putin de 20-30 km. Din spusele mecanicilor era chiuloasa belita.
Acum e clar :))
Masina e intradevar frumoasa, are inclusiv piele pe bord.
Asa ca nu o mai lungi, schimba-i chiuloasa ca altele nu ai ce sa ii faci.
Ce ma bucuram eu ca imi luasem 2.4 Q4 :))

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Salut,

Stiu ce ai patit tu cu masina ca mi a povestit chiar Cornel, cum ai cumparat o, cum te ai intors cu ea de la Braila, tot! Acum nu ca ii iau apararea ca ar fi culmea, dar omu a fost foarte sincer in ceea ce priveste masina, tot ce mi a spus ca are probleme mecanice sau estetice, intradevar asa au fost! Mi a dat pana si termostatul pe care l a schimbat dupa ce ai returnat masina, care era blocat pe inchis plus vas si buson noi, originale! Mai repede tind sa cred ca nici el nu stia de buba asta pentru ca nu face, ca regula generala cand ii dai talpa! Am mers cu ea cu 200 aprope mereu constant de la Bucuresti la Pitesti si nu a facut nimic, nicio problema! Dar in schimb s a umplut de spume la 60 in a patra odata! Ieri la fel, am mers special mai mult in forja, nimic!
Astea sunt motivele care ma fac sa incerc sa elimin absolut orice varianta! Nu vreau sa desfac motorul daca nu sunt sigur ca aia a ramas ultima solutie! Ca e simplu de diagnosticat o problema de racire prin dat chiulasa jos! Asa cum am zis, cel mai probabil de acolo este, dar trebuie sa fiu sigur mai intai! De asta am intrebat daca s a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare si daca a existat vreo alta rezolvare!

Mersi!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 20:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

Verifica tot traseul de răcire, inclusiv radiator. Dacă ai făcut asta și totul este ok... atunci rămâne doar să-i dai chiuloasa jos.

Oricum, dacă îl mai fierbi de câteva ori... posibil sa apăra și alte probleme.

In rest mașina este echipa mișto! Bafta la reparații!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
nesquick Quote:
Salut,

Verifica tot traseul de răcire, inclusiv radiator. Dacă ai făcut asta și totul este ok... atunci rămâne doar să-i dai chiuloasa jos.

Oricum, dacă îl mai fierbi de câteva ori... posibil sa apăra și alte probleme.

In rest mașina este echipa mișto! Bafta la reparații!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cred ca fiert de 30 ori din Octombrie pana acum :(

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
nesquick Quote:
Salut,

Verifica tot traseul de răcire, inclusiv radiator. Dacă ai făcut asta și totul este ok... atunci rămâne doar să-i dai chiuloasa jos.

Oricum, dacă îl mai fierbi de câteva ori... posibil sa apăra și alte probleme.

In rest mașina este echipa mișto! Bafta la reparații!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Salut!

Mersi de raspuns, asta urmeaza sa fac dupa sarbatori! Faza e ca toata povestea cu fiertul se petrece in 20 de secunde! De la fiert la ne fiert! Adica sare instant la 130 cu mesaj in bord si cand incep sa franz pentru a opri, coboara si acul la 90 pe masura ce incetinesc! Opresc pe loc, termocupla pe viteza mare pana supla rece rece, iar termostatul arata tot 90! Si pe urma daca plec mai merg mult si bine fara sa mai creasca temperatura!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 20:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Verifica si instalatia electrica + senzorul de temperatura pozitionat pe termostat.
Adica apa chiar fierbe fizic si refuleaza sau temperatura creste doar pe indicatorul de temperatura?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 20:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
traian1981 Quote:
nesquick Quote:
Salut,

Verifica tot traseul de răcire, inclusiv radiator. Dacă ai făcut asta și totul este ok... atunci rămâne doar să-i dai chiuloasa jos.

Oricum, dacă îl mai fierbi de câteva ori... posibil sa apăra și alte probleme.

In rest mașina este echipa mișto! Bafta la reparații!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cred ca fiert de 30 ori din Octombrie pana acum :(

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
De vreo 4 sau 5 ori! Faza e ca eu nu mai cred termistatul ala cand sta la 90! Cu toate ca masina regenereaza!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
nesquick Quote:
Verifica si instalatia electrica + senzorul de temperatura pozitionat pe termostat.
Adica apa chiar fierbe fizic si refuleaza sau temperatura creste doar pe indicatorul de temperatura?
Fierbe pe indicator, fizic nu am vazut o niciodata fierband, iar cand refuleaza e din cauza spumei! Se umple jumatate din vas cu spuma, pe care o scoate pe la buson! Spun ca nu am vazut o sa fierba fizic niciodata pentru imediat ce s a ridicat la 130 am orit si am verificat furtunele si nu erau mai fierbinti decat normal, normal insemnand cand imi indica cam 80 de grade!
Ce sa mai inteleg din asta?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Nu ar fi prima de la Galati cu aceeasi problema. Sa o stapanesti sanatos, masina merita!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2019, 22:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
tzzivii Quote:
Nu ar fi prima de la Galati cu aceeasi problema. Sa o stapanesti sanatos, masina merita!
:))) Mersi!
Poate chiar reusesc sa mi fac timp si sa ti o aduc sa i dai de cap! Ca mi se rupe sufletul de ea cand o vad prin ce dileme trece!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 21 May 2019, 15:02 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Singura dilema este aparitia spumei in vasul de antigel. Cresterea temperaturii destul de brusc este de la aerul din instalatie. Acesta apare din cauza fisurilor la chiuloasa (posibil garnitura arsa), sau probabil probleme si la racitorul EGR. (care este inchis la forja, deci nu apare gaze cu presiune in el). In frana de motor, dispare cauza ce creaza aer in instalatie, si senzorul citeste din nou temperatura antigelului, asta ar explica scaderea brusca a temperaturii, conform indicatorului.
Oricum prin eliminare reusesti sa depistezi problema.


Top
   
PostPosted: 21 May 2019, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
ursulet Quote:
Singura dilema este aparitia spumei in vasul de antigel. Cresterea temperaturii destul de brusc este de la aerul din instalatie. Acesta apare din cauza fisurilor la chiuloasa (posibil garnitura arsa), sau probabil probleme si la racitorul EGR. (care este inchis la forja, deci nu apare gaze cu presiune in el). In frana de motor, dispare cauza ce creaza aer in instalatie, si senzorul citeste din nou temperatura antigelului, asta ar explica scaderea brusca a temperaturii, conform indicatorului.
Oricum prin eliminare reusesti sa depistezi problema.
Multumesc mult pentru input! Oricum este clar ca una din cele doua e cauza problemei! Curios e faptul ca de cand am inlocuit antigelul cu apa distilata, n a mai fiert deloc, in schimb am putut constata cam cata rugina si mizerie se regaseste pe tot traseul de racire!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2019, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
Va salut dupa ceva timp!
News flash, in caz ca e cineva interesat, masina nu mai fierbe! Finally! A costat, dar a meritat!
Va multumesc pentru ajutor!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2019, 08:03 
Offline

Joined: 06 Jun 2018, 12:16
Posts: 31
Car: -
MidniteMedia Quote:
Va salut dupa ceva timp!
News flash, in caz ca e cineva interesat, masina nu mai fierbe! Finally! A costat, dar a meritat!
Va multumesc pentru ajutor!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ce i-ai facut?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]