It is currently 09 May 2024, 06:34

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 03 Oct 2016, 15:16 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
In weekend am tot verificat la masina si am tot facut teste sa inteleg ce se intampla.
Am verificat si traseul electric care este destul de scurt.
Pleaca din stanga de langa baterie (ECU) se desparte in 2.
1. ramura o ia prin fata motorului catre injectoare, debitmetru, sennzor temp apa etc
2. ramura mai groasa prin spate pe deasupra electromotorului pana la joja de ulei und eurca la suprafata.
Prin aceasta ramura trec fire de la:
- vana EGR,
- senzor presiune MAP
- regulator presiune carburant
- senzor presiune ulei
- senzor temperatura ulei
- senzor axa cu came
- senzor turatie

Ramura este in copex plastic infasurata cu o banda textila groasa.
Cum putea sa faca probleme doar firele de la regulator?
Le-am testea si sunt bune, nu fac scurt la masa sau la + 12V.

Din cate am vazut regulatorul primeste un semnal intre 1V si 4V si se deschide in intervalul 40%-25% orice este in afara da eroare.
Daca se inchide mai mult de 25% da eroare P0091 daca se deschide mai mult de 40% da eroare P0092 si reseteaza ECU deci opreste motorul.

Regulatorul original (R1 in grafice) de pe masina are rezistenta 3.7 Ohm.
In weekend am testat si cu altul identic (R2 in grafice) ce are 3.2 Ohm.

Cu regulatorul R1 eroarea P0091 apare cand presiunea din rampa este mult mai mica decat cea ceruta si se vede in grafice.
Din aceasta cauza ECU comanda regulatorul sa inchida tot mai mult si cand ajunge aproape de 20% probabil ca face scurt inauntru
pentru ca apare eroarea P0091. La ralanti (850 Rpm) presiunea ceruta este 270bari si cea primita este 265-270bari

Reglulatorul R2 cu care am testat era initial blocat. Cand turam motorul tacanea insa si-a dat drumul dupa putin timp.
Presiunea data este mai mare decat cea ceruta insa apare o intarziere in sensul ca este o diferenta de timp de cand cere presiune mare pana o primeste. cand aceasta intarziere este mai mare (in functei de sarcina) apare eroarea P0091.
DIn cauza ca face presiune mult mai mare decat cere ECU comanda imediat regulatorul sa deschida si ii taie tensiunea ceea ce duce la deschiderea regulatorului peste 40% uneori si la 54% avand ca consecinta scaderea brusca a presiunii din rampa sub 20bari si motorul se opreste. Chiar si la ralanti acest regulator da 300bari fata de 270bari cat este necesar.

Am pus din nou regulatorul initial R1 si daca merg economic (cu pedala sus) P0091 apare foarte rar.
Insa la cateva minute dupa ce temp motorului a atins 90grade se opreste motorul cauza fiind tot deschiderea peste 40% a regulatorului.

Ma gandeam ca e poma de inalta presiune insa cu regulatorul asta baga presiune.
SI atunci ma gandesc la ECU sau un lat scurt ce il poate face sa se reseteze.

Graficele cu regulatorul original:
Attachment:
File comment: Regulatorul original - Presiunea din rampa
R1 - Presiune rampa.png
R1 - Presiune rampa.png [ 91.61 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulatorul original - Corectii injectoare
R1 - Corectie injectoare.png
R1 - Corectie injectoare.png [ 115.23 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulatorul original - Deschidere regulator
R1 - Deschidere regulator carburant.png
R1 - Deschidere regulator carburant.png [ 60.86 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulatorul original - Semnal regulator
R1 - Semnal regulator carburant.png
R1 - Semnal regulator carburant.png [ 58.64 KiB | Viewed 7278 times ]

Graficele cu regulatorul de test:
Attachment:
File comment: Regulator de test - Presiunea in rampa
R2 - Presiune rampa alt regulator.png
R2 - Presiune rampa alt regulator.png [ 74.49 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulator de test - test in mers normal
R2 - Test in mers normal.png
R2 - Test in mers normal.png [ 121.13 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulator de test - test in mers economic
R2 - Test in mers cu pedala max 30%.png
R2 - Test in mers cu pedala max 30%.png [ 120.11 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulator de test - test 0-60Kph schimbare trepte la 2500 Rpm
R2 - Test acceleratie 0-60Kph (schimbat 2500Rpm).png
R2 - Test acceleratie 0-60Kph (schimbat 2500Rpm).png [ 106.37 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulator de test - acceleratie maxim 3000Rpm
R2 - Test acceleratie pana in 3000Rpm.png
R2 - Test acceleratie pana in 3000Rpm.png [ 107.51 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulator de test - problema regulator ce opreste motorul
R2 - Problema regulator peste 50% scade presiunea si se opreste motorul.png
R2 - Problema regulator peste 50% scade presiunea si se opreste motorul.png [ 99.09 KiB | Viewed 7278 times ]
Am schimbat din nou regulatorul original.

Regulatorul de carburant are 2 pini ce cin de la ERU din mufa B01 pini 19 si 49.
Regulatorul este pe iesirea din pompa daac se deschide se duce mai multa motorina pe return presunea in rampa scade, iar daca se inchide se duce mai mult amotorina in rampa si presiunea creste.

Daca pompa nu mai poate furniza presiune mare e posibil ca regulatorul sa fie fortat la limite si astfel sa para aceste erori citite de ECU ca si cum ar fi scurtcircuit.

Adaug si grafice cu momentele cand apar erorile:

P0091 - regulatorul se inchide la maxim (ca si cum ar primi tensiune mai mare) pentru a compensa diferenta intre presiunea ceruta si cea furnizata in rampa.
Attachment:
File comment: Regulatorul initial - Momentul cand apare erparea P0091
R1 - Aici apare eroarea P0091.png
R1 - Aici apare eroarea P0091.png [ 159.63 KiB | Viewed 7278 times ]
Attachment:
File comment: Regulatorul de test - Momentul cand apare eroarea P0091
R2 - Aici apare eroarea P0091.png
R2 - Aici apare eroarea P0091.png [ 105.45 KiB | Viewed 7278 times ]

P0092 - apare doar dupa ce apare P0091 si cred ca are legatura cu functionarea al presiune joasa.
regulatorul se deschide la maxim (ca si cum ar primii 0V) moment in care presiuena scade deoarece motorina se duce pe retur si motorul se opreste.
Attachment:
File comment: Regulatorul initial - Moemntul cand apare eroarea P0092
R1 - Aici apare eroarea P0092 si se opreste motorul.png
R1 - Aici apare eroarea P0092 si se opreste motorul.png [ 142.55 KiB | Viewed 7278 times ]

Cand motorul se opreste se obseva presiuena de ralanti (850Rpm) ceruta de 270bari si oferita tinde la 0bari deci e normal sa se opreasca motorul.


Last edited by fiat_stilo on 03 Oct 2016, 15:37, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 03 Oct 2016, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Daca presiunea pe joasa e buna (constanta) si nu ai retur mare pe unul din injectoare nu prea iti mai ramane altceva de facut decat sa schimbi pompa. Poti sa incerci sa anulezi si filtrul, pentru mai multa siguranta, dar cel mai probabil ai o pompa defecta.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2016, 15:38 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Filtrul e nou UFI - SOfima schimbat dupa aparitia problemei din pacate :(.


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2016, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
corectiile pe injectoarele 2,3, si 4 nu sunt cam mari.parca in alt topic ti-a spus tzzivii sa schimbi injector ceva.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 10:21 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Injectoarele 3 si 4 le-am facut in primavara, inj. 3 avea corectie zvea aproape -3 la 200 Rpm si inj. 4 avea corectia peste 4.
Nici atunci nu aparuse eroarea in bord.
Nu contest ca nu am problema si cu injectoarele pentru ca am consumul cam mare o sa le vina si lor randul.
Acum insa problema e alta si suspectez din ce in ce mai mult pompa de inalta presiune.

In aceasta dimineata am condus vreo 15-16 Km pe la scoala, gradinita si la servici fara sa se aprinda martorul de la motor.
Daca nu apas pedala de acceleratie mai mult de 30-40% eroarea nu apare.
Insa imi pleaca dimineata foarte greu,iInvarte mult si apoi porneste zdruncinat.
Dupa ce a stat foart emult oprita (cateva ore) pleaca foarte greu asta a aparut de vreo 3 zile.
Daca o opresc si incerc din nou pleaca normal.

Incep sa cred ca este intradevar pompa pentru ca daca era ceva electric eu zic ca se manisfesta si la sarcini mai joase, gropi, viraje, etc.

Am o pompa second insa daca bag motorina in ea si invart putin curge motorina cu mizerie.
Nu stiu ce sa fac sa o pun asa, sa o scot pe cea de pe masina si sa o repar?


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
nu stiu daca se repara pompele astea,fa proba cu una data jos de pe masina in fata ta si daca merge o platesti.cred ca si cele de pe 2.4 jtd merg(nu sunt sigur dar colegii pot confirma)
daca pompa ce o ai merge curatata incearca sa o pui,daca a avut si apa in ea si aruginit nu cred ca mai functioneaza in parametri.
din ce au spus colegii pe forum corectiile la injectoare nu trebuie sa depaseasca +/-1,la tine au sarit de 2.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Intreaba-i pe cei de la Express Diesel cat te-ar costa sa ti-o reconditioneze ei ! Cel mai probabil o vei duce pe-a ta si vei primi una gata reconditionata, cu garantie, dar nu stiu ce preturi practica.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 16:24 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Am sunat la Express Diesel pe Soseaua Alexandriei.

Preturi pentru pompa de injectie tip CP/CR1H3 cod 0445050150.

Diagnoza masina 100-150RON (cu programare)
Verificare pompa pe stand 264RON (dureaza o zi)
Regulator de carburant 450RON
Reparare pompa 400-1700RON (3-4 zile)
Pompa reconditionata 1700RON (cu pompa veche la schimb)
Pompa noua in jur de 5500RON

Am primit de la ei si confirmarea ca la aceste erori P0091 si P0092 este in 80% din cazuri pompa de inalta presiune.
Daca pompa nu lucreaza in parametri ECU forteza regulatorul sa iasa din intervalul normal de fucntionare.
Cand il forteaza spre inchis apare eroarea P0091.
Cand il forteaza pe deschis apare eroarea P0092 si scade presiunea in rampa fapt ce duce la oprirea motorului.

Nu inteleg de ce sunt preturile astea mari.
Diagnoza nu depaseste 10 minute.
Kitul de repatie consta in cateva inele de cauciuc si costa in jur de 100RON
Repararea unei pompe nu depaseste 30-45min.

Pompa second cred ca am sa o returnez.
Am gasit la e-piesa pompa reconditionata BOSCH (cu garantie si parametri ca una noua) cu 1400RON (cu pompa veche la schimb).


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
cu toare ca se spune ca eu adun ce arunca altii,as merge pe una sh,preturile sunt de la 200 pana la 600.cu 1700 lei cumperi si injectoare si mai raman si bani.sunt destule masini cu motorizarea asta(am inteles ca masina este un fiat stilo)la dezmembrat cu km mai putini.
acum tu decizi ce si cum

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 22:50 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Multumesc mult pentru sfaturi.

Cred ca o sa incerc pompa second sa o pun pe masina sa vad cum merge.
Am dat 700RON pe ea (Itl-Prts dezmebrari) si arata destul de bine, adica pare foarte putin folosita.
Tipul de acolo a zis ca e de pe un motor de test pe care la primit cu cateva mii de kilometri.
Daca e sa ma uit dupa fulie asi zice ca nu are mai mult de 10.000Km de functionare.
Micile pete de rugina de pe fulie ma face sa ma gandesc cum a fost pastrat.
Astfel de pete la interior sunt fatale pentru buna functionare a pompei.
Eu am inundat-o cu motorina si i-am pus dopuri improvizate :).
Daca nu e buna o returnez si cred ca o sa optez pentru repararea pompei originale.
Sau in cel mai rau caz schimbul pe una reparata.

Oricum va tin la curent cu evenimentele atat timp cat sunt membrii interesati.

Poze cu pompa secondhand.


Attachments:
IMG_20161004_223349.jpg
IMG_20161004_223349.jpg [ 207.17 KiB | Viewed 7066 times ]
IMG_20161004_223401.jpg
IMG_20161004_223401.jpg [ 227.89 KiB | Viewed 7066 times ]
IMG_20161004_223411.jpg
IMG_20161004_223411.jpg [ 152.54 KiB | Viewed 7066 times ]
IMG_20161004_223431.jpg
IMG_20161004_223431.jpg [ 248.92 KiB | Viewed 7066 times ]
Top
   
PostPosted: 06 Oct 2016, 21:23 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Salut din nou.

Azi de dimineata am inlocuit pompa originala cuc ea second.
Pompa second nu era buan. Nu reusea sa faca presiunea necesara.
Masina pornea numai cu spray si caraia rau.
Tinuta turata (cu sprituri) pe la 2000-2500 Rpm abia facea 180 bari.
Asa ca am pierdut 350RON "la ruleta", ce sa fac cine nu risca nu castiga niciodata.

Asa ca dupa pranz am plecat cu tatal meu sa duc pompa originala la Express Diesel pe Sos. Alexandriei.
Am ajuns destul de greu a fost aglomerat rau.

Am lasat pompa si achitat constatarea 264RON am confirmat ca vreau sa o repare.
Astfel banii de constatare vor fi avans pentru reparatie urmand probabil sa mai rotunjesc probabil vreo 400-500RON
Ma suna maine dupa pranz ca sa imi spuna ce si cum.

Apoi am dus pompa de injectie second inapoi la centrul de dezmebrari si am recuperat cei 700RON dati pe ea.
Daca e gata pompa maine si reusesc sa o iau poate mi-o monteaza sambata.

Balanta pana acum:
700RON - pompa second hand
350RON - montare pompa second hand
150RON - demontare pompa second hand
264RON - verificare pompa de injectie
-700ON - recuperare bani pompa second-hand

TOTAL 764RON

400-500RON - reparare pompa
200RON - montare pompa reparata

Sper sa nu sar in total de 1500RON

Va tin la curent. Seara placuta.

PS: pompa second era de pe un Alfa Romeo 156 1.9 JTD 120CO din 2007
PPS: Acum stau cu emotie (pot spun chiar ca imi doresc) sa imi spuna maine ca era pompa defecta.
Altfel incepe cosmarul si nu cred ca ii mai dau eu de capat.


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2016, 04:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
sunt pompe care nu se strica asa repede,alfa 145 1.9 jtd era din 99 si avea peste 200k km+50,60k sau mai mult facuti in ultimii ani de noul proprietar.acum o foloseste la o ferma si probabil ii baga motorina proasta ca ii bate un injector.
senzorul de presiune de pe rampa este verificat/schimbat?tot cand aveam 145 parca citisem ceva despre el pe net.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2016, 10:14 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Am primit raspuns de la ExpressDiesel.
Pompa mea este in parametri dar debitul este la limita de jos.
Si regulatorul este bun.
E posibil ca atunci cand i se cere performanta sa nu faca fata, ECU sa o forteze din regulator si astfel sa apra eroarea.
Tot la fel de posibil este ca erorile mele sa fie de la altceva.
Reparatia pompei mele pentru ca are peste 10 ani depaseste 1750 RON cat este o pompa reconditionata de ei.
Am decis pentru a fi sigur ca nu e de la pompa sa o dau la schimb la ei.

O sa iau o pompa remanufacturizata in fabrica BOSCH care este echivalenta cu una noua ca performanta zic ei.
Pretul este 1540 RON cu pompa mea la schimb din care se scade 264 RON dati pe verificare.

Din ce am citit pe internet in 90% din cazuri a fost din cauza pompei de inalta presiune.
Problema loveste orice motor diesel indiferent de marca sau marime.
De la motorele Multijet pana la cele americane de 6L la dube gen Fiat Ducato si chiar camioane usoare Isuzu NPR.

Sper sa se rezolve cu pompa ca deja am ajuns pe la 2000RON cu distractia :(.

In catva cazuri am gasit si ca e posibil sa fie ceva pe firele electrice.
Vroiam sa verific azi dar vremea nu ma lasa.

Va tin la curent pana rezolva problema ma gandesc ca si pe Alfa fiind acest motor este oarecum de interes


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2016, 17:37 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Am schmimbat pompa cu una refacotrizata in fabrica Bosch din Italia.
Ca noua zic ei cu certificat de garantie tot si am montat-o.
Masina face la fel, in a 2-a in sarcina da eroarea P0091.

Are cineva alte idei? Au mai ramas injectoarele, ECU Bosch 16C39 si instalatia electrica.

Instalatia electrica contine toate firele de la toti senzorii si actuatorii din spatele motorului.
Cum se putea intrerupe exact firele de la regulator?


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2016, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Trage tu alte doua fire de la regulator la calculator, anuleaza firele din cablajul masinii, in felul asta excluzi posibilitatea unui scurt pe cablaj. Asa, de proba, incearca sa mergi putin si cu mufa EGR-ului scoasa (poti incerca si cu mufa debitmetrului scoasa) si vezi daca iti mai ia eroare pe regulator !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2016, 20:35 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Am incercat sa trag alte fire insa nu am mufa cu 2 pini s apun in capt la regulator.
imi e frica sa pun papuci sa nu fac scurt.
Acum pompa e noua si nu m-as risca.

Am facut si teste cu Multiecuscan. Treaba e cam la fel da eroare insa putin mai sus in sarcina mi sa parut mie.
Apoi a dat eroare si la turatie joasa la 350bar presiune carburant.
Consumul orar la ralanti e mult mai mare 0.72-0.90l/h inainte aveam 0.56-0.64l/h.

In momentul cand presiunea ceruta depaseste 700bar apare eroarea.
Regulatorul incearca sa inchida ca sa suplineasca cu tot ce baga pompa si nici asa nu reuseste.
Daca pompa de inalte nu primeste debitul necesar nici nu are cum sa dea debitul dorit.

Pompa din rezervor pare ca baga insa e posibil ca de bitul sa nu fie constant.
Atunci cand accelerez sau iau viraj sa nu mai dea pentru o fractiune de secunda debit.

O sa intreb la ExpressDiesel in ce consta diagnoza la ei si daca ei cred ca ma pot ajuta.

PS: O problema absolut similara la un Alfa GT 1.9 JDTm chiar recurenta.
Ambele dati s-a dovedit a fi pompa de inalte. La mine se pare ca e altceva.
GT Jtdm P0091 , P0094


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2016, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Am facut si eu niste teste cu Bravo II 1.6 mjet.
Am folosit MES pt Stilo van 1.9 avind in vedere ca ECU-urile sint identice.
Da-mi o adresa de mail sa-ti trimit tot fisierul daca crezi ca te ajuta.
Ti-am raspuns si pe clubfiat forum dar nu ai mai intrat.


Attachments:
ScreenHunter_69 Oct. 11 16.45.jpg
ScreenHunter_69 Oct. 11 16.45.jpg [ 247.56 KiB | Viewed 6651 times ]

_________________
DA !
Top
   
PostPosted: 11 Oct 2016, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
fiat_stilo Quote:
Consumul orar la ralanti e mult mai mare 0.72-0.90l/h inainte aveam 0.56-0.64l/h.
Nu are nici o treaba. Consumul la relanti depinde de temperatura motorului.
Acum este mai rece afara si temperatura motorului mai mica.
0.56 l/h obtii cind temperatura motorului este pe la 90 grade aprope sa porneasca ventilatorul de racire pe treapta 1

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2016, 22:19 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
@aschiuta: sunt stilo_mw_my2006 de pe clubfiat. setnicgabriel@gmail.com
Oricine are idei si vrea sa discutam despre problema ma poate contacta.
In weekend cu cei din bucuresti ma pot si vedea daca au ceva idei de verificat.

Azi am mers cu masina si eroarea e inca prezenta, becul ramne aprins.
Motorul merge mai bine cand este rece, si dupa ce se incalzeste trage mult mai bine sub 2000 Rpm.
Peste 2000 Rpm cum intra in limitare trage plat ca un motor pe benzina adica trebuie sa il turezi.
Problema majora este ca pleaca foarte greu dupa ce sta 15-20min ca si cum ar pierde presiune din rampa si/sau ar intra aer pe conducte.
Pleaca in a 2-3 -a incercare (invarte peste 5 secunde sa plece).
Porneste incet ca si cum ar trage motorina si ar reface presiunea din rampa.

Am facut programare la diagnoza la BOSCH ExpressDiesel pe Sos. Alexandriei pentru joi dimineata. Sa vad ce zic si cei de acolo.
Deja ma gandesc ca este ceva simplu gen trage aer pe undeva pe conducta si motorina se scurge in rezervor.


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2016, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Eu zic iar, vezi injectoare...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2016, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
tzzivii Quote:
Eu zic iar, vezi injectoare...
Dupa graficele lui corectia injectoarelor arata chiar mai bine decit la mine.
Eu nu am nici o eroare.
Eu as mai verifica inca o data daca distributia este pusa la punct corect.
Daca mai are cineva posibilitatea sa faca niste grafice cu MES-ul, eventual la acelasi tip de motor si sa i le trimita cred ca ar fi foarte bine.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2016, 14:16 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
Nici eu nu cred ca e de la injectoare.
Injectoarele 3 si 4 le-am curatat si calibrat la cei de la Ilioara.
Si nu vad ce putea sa se intample cu ele.
Pe de alta parte nici eu nu am fost atent sa verific din cand in cand.
Parca stiu ca injectorul 3 avea corectie in jur de -1 si inj. 4 in jur de +1.
Acum vad ca inj3 e tot cam pe acolo insa inj.4 a crescut corectia foarte mult.

Corectiile astea sunt inselatoare deoarece se bazeaza pe acceleratia imprimata arborelui cotit de catre injectia pilot.
Si prin corectii defapt ajusteaza injectia principala pentru a asigura motoeului un mers regulat.

Acum corectia arata cum se comporta partea electrica a injectorului insa mecanic injectorul poate ramane deschis daca e infundat si pe acolo sa se scurga motorina din rampa in cilindru.

Mie imi porneste greu insa nu scoate fum la pornire e ca si cum motorina din rampa s-ar scurge pe la regulatorul din pompa.

Maine dimineata merg la diagnoza la BOSCH pe Soeaua Alexandriei si vad ce si cum.
Va tin la curent.


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2016, 16:46 
Offline

Joined: 01 Oct 2016, 21:51
Posts: 14
Car: Fiat Stilo 19 MJ 120
@tzzivii: Ai avut dreptate. :clapping:
Am rezolvat problema.
Injectorul nr. 3 schimbat cu unul nou nout (nereconditionat) am ramas si cu injectorul meu.
Masina merge brici si trage bine acum.

Cand a pus baiatul eprubetele am dat la automat 3 sec si la injectorul 3 s-a umplut eprubeta.
La celelalte injectoare er 2-3ml.
Deci acolo era problema.

100RON Diagnoza computerizata
50RON Demontat/montat injector
52.80RON Schimbat o-ringuri retur
877RON Injector nou BOSCH 0445110276 (Made in Turkey)

1079.80RON Total

Ca o ironie a sortii cadn am luat-o de la reparat masina avea 107.975Km :ziped:

Multumesc tutoror celor care mau ajutat cu o parere sau un sfat.
Sper sa va pot intoarce candva serviciul.


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2016, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pam pam. ma bucur ca ai rezolvat. sper sa nu mai ai probleme.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2020, 15:00 
Offline

Joined: 09 Jun 2020, 14:50
Posts: 2
Car: Bravo 1,9 JTD
Salut,
Fiind nou pe forum, rog indurare daca gresesc topicul.
Sotia are un Fiat Bravo, 1.9 JTD cca 168k km din 2008
Pentru alte motive (3 suruburi de fixare de sub bancheta din spate) azi am plecat de langa Campina spre Targoviste. In Aninoasa mi se opreste motorul, mesaj check engine - insufficient motor oil pressure. Opresc pe dreapta opresc motorul (deja oprit) din cheie, porneste la prima cheie. Check engine in continuare aprins. Scot borna plus. fumez o tigare, o bag la loc, check engine...
Ajung la dezmembrari, se stinge becul de check engine. Merg in service, eroare P0091 si P0092. Se reseteaza eroare, se face test nimic. Plec inapoi, mi se opreste motorul de cca 20 ori, din ce in ce mai des. Ajung acasa beau 2 beri de nervi, ma duc sa pornesc motorul, surpriza check engine e stins.
Ma apuca toti dracii!
Maine cu motorul rece ma gandeam sa gasesc unde e regulatorul ala si sa verific mufa. Nu am interfata de fiat, ci doar de Ford (alta ragalie, alte probleme...)
Ce sa mai verific?
Multumesc.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]