ALXege Quote:
Back ontopic, ibiza, apuca-te de citit AlfaOwner, sunt cateva masini pe-acolo automate cu soft.
Da, asta fac mai nou. Din ce vad, baietii sunt destul de hotarati: remap + DPF off + EGR off
Intrebarea mea pornea de la un anunt de pe mobile:
Alfa Romeo 159 Alfa SW 2,4 JTDM 20V Dist. Qtronic € 6.400. Masina arata foarte bine, dar are deja remap + DPF off + EGR off si am zis sa vad ce experienta are lumea cu acest combo pe Q-tronic. Fiind relativ aproape de mine, as fi mers dupa ea... dar e deja vanduta.
Inca nu am apucat sa conduc 2.4 de 210CP, dar Q-tronic-ul merge frumos. Am devenit brusc foarte lenes sa nu vreau sa mai apas ambreiajul. Faza amuzanta: in timpul unui foarte scurt drive test, a trebuit sa opresc sa las alta masina sa treaca; desigur, exact inainte sa se opreasca de tot masina am vrut sa calc ambreiajul si cum nu am gasit decat pedala de frana, masina s-a oprit foarte brusc - memorabila amintire.
Cert e ca acum stiu destul de clar ce configuratie vreau: 2.4 jtdm SW Q-tronic, piele, xenon, senzori de parcare spate, volanul in piele de culoare neagra
Good to have: bare longitudinale pt portbagaj, scaune electrice si incalzite, navi aftermarket sau deloc, senzori de parcare fata, trapa, al 2lea set de jante pt iarna
Acum, ma intreb daca se merita sa vad
aceasta masina, avand in vedere ca are aprins becul de check engine. In rest, masina e foarte interesanta: piele (foarte) rosie , padele pentru schimbat vitezele. Jantele nu sunt cea mai bine alegere, dar cred ca merg.
Daca era SW, cred ca
asta ar fi fost o masina foarte interesanta pentru mine.
comanr zicea ca ii plac tevile de esapament curate. Am vazut la 2.4 ca au tevile curate. Se poate considera ca tevile curate indica un motor Euro4 in buna stare de functionare (si cu DPF activ)?