It is currently 27 Apr 2024, 19:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4188 posts ]  Go to page Previous 1164 165 166 167 168 Next
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2021, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Masina de Bihor pare un deal mai bun in aparenta ca e 2010 si a preluat elemente de la versiunile TI. Atentie, masina nu e neaos TI. Asta ca sa nu te prosteasca vanzatorul.
Cea de la Dan e TI, desi evacuarea aia e cam de porc.

Din cate stiu Dan ia masinile, in general, de la licitatii unde din cate am inteles de asemenea, masinile vin cu istoric curat, fara manarii la km. Cea de Bihor ramane de vazut daca da au ba.
Avand in vedere bugetul tau corect, eu as vorbi cu Dan de la Autoruate sa iti aduca/ gaseasca o masina 2010 cu interiorul updatat, poate chiar un TI care la anul ala 2010-2011 e the best of din ce s-a pus de-a lungul timpului pe modelul asta.

Succes la cautari.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2021, 13:15 
Offline

Joined: 10 Dec 2020, 00:49
Posts: 2
Salut, mersi mult pentru replyuri.

Din pacate m-am hotarat sa pun pauza (temporar :D) la achizitia masinii din mai multe motive:
1. Nu prea exista mecanici/serviceuri care sa lucreze pe Alfa si mai putini pe motoarele pe benzina in zona Clujului. Am dat telefoane la serviceuri si am discutat si cu un prieten ce aduce masini de dincolo si mi-a confirmat chestia asta (a avut si el o Alfa in trecut, dar avea un service mai mic al lui si mesterea mai mult el la masina). Cand am sunat, am zis ca m-ar interesa un schimb de segmenti la pistoane (poate chiar si pistoane sa fie ceva mai extrem) si garnitura de chiulasa, dar toti mi-au zis ca nu fac nici macar schimb de distributie! Din cei care lucreaza pe motoare, lucreaza doar pe Diesel, dar prefer TBi :D
Exista destui care lucreaza la suspensie/frane/directie/caroserie etc, dar ma intereseaza sa existe si pentru motor, ceea ce nu prea este.

2. Legat de ce ai zis aici yux_mm, m-am gandit si eu la asta si am ajuns la concluzia ca asta ar fi cea mai potrivita optiune, doar ca din ce am observat pe alte site-uri, un TBi in bugetul actual nu prea exista, majoritatea fiind de la 10k+, dar cu km relativ putini (sub 13-15k) si din poze destul de ingrijite. Ce-i drept nu am ajuns la licitatii, mai mult pe mobile si ce am mai gasit pe google. Daca e sa aleg asa, atunci mai am nevoie de cateva luni sa strang diferenta + in contextul economic actual nici nu m-as grabi sa cheltui 10k+ euro pe o masina doar asa (mai ales o Alfa ca stiu ca sunt scumpe de intretinut, desi ma simt pregatit pentru asta... cred :P) + ceva schimburi de piese initial etc. :D
Quote:
Din cate stiu Dan ia masinile, in general, de la licitatii unde din cate am inteles de asemenea, masinile vin cu istoric curat, fara manarii la km. Cea de Bihor ramane de vazut daca da au ba.
Avand in vedere bugetul tau corect, eu as vorbi cu Dan de la Autoruate sa iti aduca/ gaseasca o masina 2010 cu interiorul updatat, poate chiar un TI care la anul ala 2010-2011 e the best of din ce s-a pus de-a lungul timpului pe modelul asta.
3. Legat de asta Artanis94, cu siguranta, garantia e bine primita, doar ca un drum Cluj-Bucuresti ar fi destul de dificil pentru rezolvarea unor probleme de motor/cutie (daca vor aparea, nu imi doresc asta, evident :D). Asta ar implica platforma si as prefera sa evit situatii de genul asta, dar as fi dispus sa fac asta in caz extrem.
Quote:
Daca ar fi sa cumperi de la el, ai avantajul ca primesti garantie pe cutie + motor pe 2 ani (sau 30.000km). Tot cu el poti vb mai multe daca exista un istoric sau daca sunt ceva interventii pe masina.
Cred ca cel mai bine ar fi sa mai astept sa vad ce apare pe piata in perioada urmatoare + mai strang ceva bani pentru buget si poate am noroc sa prind un model bun la pretul potrivit. Revin cu informatii/intrebari cand ma hotarasc sa fac achizitia, mai tarziu.
Mersi din nou pentru replies, toate cele bune!

PS: daca mai aveti si voi alte sugestii/tips/info legat de ce am scris, apreciez inputul.


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2021, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Te pripesti.
In primul rand, cand e vorba de mecanici, cel mai bine intrebi aici: viewtopic.php?f=5&t=1940&start=1075 . Sau pe forum in general. Mai insista daca nu primesti raspuns imediat, unii intra mai rar.
E adevarat ca nu toti mecanicii se baga la Alfe, dar momentan asta e situatia nu numai in Ro. Prin alte tari unii mecanici nu se baga la mai mult de filtre si ulei indiferent de marca. Am un amic in Irlanda cu o Toyota Avensis, 1.6 benzina, 2006 sau ceva de genul. Se chinuie sa faca orice altceva decat ulei si filtre. Si masina aia nu erocket science ca sa nu mai spun de popularitate.

I privinta preturilor, din cate am observat e undeva la paritate cu marcilor premium si modelele echivalente ale vremii. Uneori preturile pentru piese merg peste, alteori sub.
Uite aici un site unde poti vedea preturi. Majoritatea sunt OEM si nu e cel mai ieftin magazin. Deci daca mergi pe aftermarket si alegi cu grija magazinul, poti iesi mult mai ieftin decat crezi.

https://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_159_parts.shtml.

Nu compara preturile la piese si consumabile cu cele pentru marcile populare, Dacia, Renault, Opel, VW, etc. Desi la consumabile, mai ales la partea de fluide, un ulei 5w40 merge la fel si pe o Dacie si pe o Alfa sau Mercedes daca motoarele respective cer respectivul ulei.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2021, 09:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Dețin alfa de vreo 10ani... In tot acest timp am deținut mai multe modele și motorizări. Știi de cate ori am avut intervenții la cutie/motor? Niciodată :)
Am avut un diesel cu care am mers peste 80k km... Noul proprietar îl folosește și acum... Până la 280k km știi câte intervenții la motor sau cutie a avut? Zero

Iar dacă e sa se întâmple o avarie gravă se găsesc mecanici... insa daca cumperi o mașină corecta și o întreții corespunzător, nu vei avea probleme până la 200-250k cel puțin.



Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2021, 10:14 
Offline

Joined: 24 Dec 2016, 14:45
Posts: 51
Car: O
Salut,sunt interesat de aceasta alfa,ce ziceți de https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... GL070.html mai are și una pe alb care îmi place,la ce sa fiu atent la ele?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2021, 10:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Fi atent la cele 166 de pagini de sfaturi in primul rand.
Apoi daca vrei sa il intrebi ceva pe vanzator, e aici pe forum, Dans.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2021, 16:12 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
Ii gasesti restul de masini in acest topic - viewtopic.php?f=64&t=22421
Ar fi ok, ai avea avantajul unei gerantii intre 6-24 luni pe motor + cutie, depinde de masina in parte.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 14:56 
Offline

Joined: 29 Aug 2018, 08:09
Posts: 13
Salut, prieteni!

Va scriu pentru a va cere sfatul in legatura cu aceasta Alfa superba:

https://www.publi24.ro/anunturi/auto-mo ... de413.html

In primul rand trebuie sa mentionez ca masina e la vanzare de mai mult de un an si jumatate, mai exact inceputul lui iunie 2020.

Va cer sfatul pentru a va intreba daca aveti ceva informatii despre masina/proprietar, stiind ca aceasta comunitate este una destul de exclusivista.

As dori sa va mai intreb care credeti ca este motivul pentru care o masina cu km relativ putini si la primul proprietar (asta am aflat) nu s-a vandut nici dupa atata timp? Acum un an jumate era la vanzare pentru 8200E, apoi a fost si cu 8500, apoi a inceput sa scada pana a ajuns la 7550e.

La aproximativ 95000 km cam ce credeti ca as putea schimba la ea in afara uleiului si a distributiei? Este posibil sa fie nevoie sa fie schimbate elemente de suspensie (brate superioare, inferioare, capete de bara, bielete antiruliu, amortizoare, arcuri)? Pentru mine 95000 km par putini, dar am tot auzit de la alti proprietari ca au schimbat si genul asta de piese la kilometrii astia si vreau sa-mi fac un calcul cam ce suma as putea sa investesc pentru ca la pretul asta nu cred ca e in perfecta stare.

Va multumesc in avans pentru parerile voastre.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 16:40 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
Nu vad sa mentioneze nicaieri de motorizare, dar daca a mentionat ca are 210 CP, inseamna ca e diesel de 2.4. Motive pot fi multe, incepand de la faptul ca toata lumea da in cap motoarelor diesel (taxe mari, poluare etc etc), asigurarile si mai mari de cand a falimentat City Insurance, pana la intretinere. A fost o masina din clasa premium la vremea ei, costurile de intretinere reflecta acest lucru.
Numarul de km din bord nu prea conteaza, chiar si un garage queen poate avea garnituri/furtunuri/cauciucuri imbatranite. Masina trebuie verificata temeinic de cineva care cunoaste masini italience.

Poti incepe sa te interesezi de unde provine masina (daca nu din RO), si sa verifici istoric pe siteuri de profil, de tipul rarom(punct)ro, sau care or mai fi. "Prim proprietar" sau "unic proprietar" e cel care a cumparat masina de noua. Asa mai fac astia de aduc masini din afara si zic ca sunt "unici properietari", pe cand in Austria sau Germania a avut alti 3 inaintea lui. :))

Suspensiile sunt relativ fragile pe modelele acestea si scump de intretinut, daca poti aranja si un test drive cu proprietarul sa vezi cum se comporta pe drum, ar fi si mai bine.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Este din 2008, cat ai vrea sa coste? Deja mi se pare ușor piperat prețul...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 18:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Artanis, 59 e un xu totul alt animal decat 47/56/GT. Pe partea de articulatii e la paritate cu concurenta vremii.
Dar bineinteles, vremea isi poate spune cuvantul asupra cauciucurilor bucselor.

Leone,
Daca sunt pe bune km aia articulatiile tre sa fie alea din fabrica, deci te poti astepta la cauciuc imbatranit. De amortizoare nu mi-as face griji la km astia iar de arcuri nici atat.
Dpf, egr au cam fost calcaiul lui Ahile la motorul asta. Gurile rele spun ca si chilasa (sper ca am scris bine) cam crapa des pe motorul asta. Dar aici ii cum ti-o fi norocul.
Verifica volanul de ce are mizeria aia de husa si intreaba proprietarul de ce a pus-o. Poti sa iti dai seama.de multe doar vorbind cu omul. E un volan care se simte foarte bine in mana ai nu are nevoie sa fie mai gros decat este.

Mergi si vezi masina. Sumt cativa mecanici pe forum unde o poti duce pentru o inspectie.
Daca mai si negociezi ceva la prerul ala poate fi o masina faina.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 18:36 
Offline

Joined: 29 Aug 2018, 08:09
Posts: 13
[quote=Artanis94 post_id=393241 time=16
Poti incepe sa te interesezi de unde provine masina (daca nu din RO), si sa verifici istoric pe siteuri de profil, de tipul rarom(punct)ro, sau care or mai fi. "Prim proprietar" sau "unic proprietar" e cel care a cumparat masina de noua. Asa mai fac astia de aduc masini din afara si zic ca sunt "unici properietari", pe cand in Austria sau Germania a avut alti 3 inaintea lui. :))

Suspensiile sunt relativ fragile pe modelele acestea si scump de intretinut, daca poti aranja si un test drive cu proprietarul sa vezi cum se comporta pe drum, ar fi si mai bine.
[/quote]

Din cate am aflat, este primul proprietar, a luat masina de nouă. Ultima revizie a fost făcută acum un an si jumătate, iar distribuția acum 60000 km, deci nu prea a mai băgat bani in mașină. Probabil are nevoie de o revizie mai amănunțită.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 18:56 
Offline

Joined: 29 Aug 2018, 08:09
Posts: 13
Ma gândeam ca poate o scot la un 7000, desi omul nu prea pare ca vrea sa lase la pret pt ca o are la vânzare de atata timp.
Mulțumesc pentru sfaturi!


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
Sincer, mi se pare cam mare pretul, chiar daca are pana in 100k! Pt un pre facelift si nici extrem de bine dodat, e scumpa! Are totusi 14 ani, la varsta asta nu te mai ajuta kilometri putini, prea mult! Si sa nu uitam chiulasa, cand te lasa, 1500 de euro sunt ai tai!
Pai asa, eu cat ar trebui sa cer pe a mea, 7000? Ca are totul nou in afara de amortizoare?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
Sincer, mi se pare cam mare pretul, chiar daca are pana in 100k! Pt un pre facelift si nici extrem de bine dodat, e scumpa! Are totusi 14 ani, la varsta asta nu te mai ajuta kilometri putini, prea mult! Si sa nu uitam chiulasa, cand te lasa, 1500 de euro sunt ai tai!
Pai asa, eu cat ar trebui sa cer pe a mea, 7000? Ca are totul nou in afara de amortizoare?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 20:00 
Offline

Joined: 29 Aug 2018, 08:09
Posts: 13
MidniteMedia, din cate am văzut eu, e modelul facelift si e TI, are destule dotari, cel putin pt mine. In rest, sunt de acord cu tine.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 20:21 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
yux_mm Quote:
Artanis, 59 e un xu totul alt animal decat 47/56/GT. Pe partea de articulatii e la paritate cu concurenta vremii.
Dar bineinteles, vremea isi poate spune cuvantul asupra cauciucurilor bucselor.
Stiu ce spui, dar tot "sensibila" e. In primul rand ca sunt din aluminiu, in al doilea rand, bucsaraia nu o poti schimba - trebuie piesa intreaga noua in caz de ceva.

@Leone - cumva aici ar fi o situatie cu dublu tais - din perspectiva lui, il inteleg de ce e piperat pretul. Masina o are de la 0 km, a dat cred ca vreo 25-30.000 euro pe ea de noua (sau cat or fi costat), a avut grija de ea. Daca m-as pune in pielea lui, probabil as face la fel, as tine de pret pentru ca doar el a circulat cu ea, si doar el stie ce a facut in masina.
Din perspectiva ta, e o masina din 2008, motor destul de mare (dpdv al taxelor in RO), mai mult ca sigur se va nimeri ca de acum incolo sa fi nevoit sa mai schimbi piese diverse. Trebuie sa gandesti bine daca s-ar merita efortul sau nu. De verificat, oricum trebuie s-o verifici, atat VIN-ul masinii, cat si starea mecanica. De asta iti sugerez, daca ai de gand sa-i faci omului o oferta, sa aduci un mecanic cu tine sa o verifice cat de mult posibil, inclusiv diagnoza.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2018, 16:26
Posts: 129
Car: Alfa 159 Ti Q4
De acord cu tine, dar vezi ca Ti ul este in egala masura si blestem si binecuvantare! Iti spun din experienta si eu am 2.4 Ti Q4! Vine la pachet cu costuri mai mari la anvelope, adica 235/45 R19, pt iarna nu poti merge mai jos de R17 pt ca altfel nu incap peste etrieri! Garda joasa neprietenoasa cu Romania! Arcurile se vor rupe la un moment dat, daca nu cumva sunt rupte deja! Articulatia are de suferit mult mai mult la un Ti din cauza jantelor de 19 foarte grele, deci vei schimba mai des brate si alte nebunii, in special la fata, unde e foarte grea!
Nu ma intelege gresit, nu vreau sa te descurajez, masina este ce trebuie, eu cand imi voi lua Giulia n am sa vand ‘59 le, este masina mea de suflet, dar trebuie sa fii constient de cheltuieli si ce inseamna intretinere la masina ca asta! Nu sa ai asteptari de VAG!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2022, 02:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Artanis, si concurenta vremii avea brate de aluminiu. Multe modele actuale din clasa respectiva au si ele brate de aluminiu, asta le face pe toate sensibile?
In plus, nu toata concurenta vremii are brate la care sa se poata schimba doar pivotul. Asta le face si pe alea sensibile? Ca din cate imi dau seama sensibilitatea asta devine norma, sau?...

Intr-o alta ordine de idei nu am sesizat sa se planga pe aici posesorii de 59 de articulatii. Cel putin nu la modul la care ii face sa se planga 56-le si derivatele ei. De alte belele da, dar nu de articulatii.
Istoric vorbind, platforma pe care e construit 59-le dateaza de pe vremea mariajului Fiat-GM si era dedicata a inlocui 66-le la Alfa si alte modele din gama GM. A venit divortul si Alfa s-a vazut in situatia de a inlocui deja imbatranitul 56 si cu optiuni putine: o platforma obosita de Croma si cam atat. Asa ca au luat platforma ce urma sa inlocuiasca 66-le, au bagat-o la apa, au omorat 66-le si aia a fost. De unde si greutatea usor mai mare pe fiecare segment de motorizare/echipare fata de concurenta. Un 2.4/3.2 Q4 in configuratie de top depaseste binisor 1700kg, ceea ce la vremea respectiva cam era gabarit de clasa urmatoare.

Personal cred ca 59-le e un real pas inainte la capitolul fiabilitate fata de 56 si derivatele ei.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2022, 09:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Am avutn147/GT cât și 159... Pot confirma că la capitolul fiabilitate progresul tehnologic al vremii este considerabil. Eu dețin varianta facelift (2009), însă diferențele sunt minore comparativ cu varianta non facelft.
La brațele din fata sunt folosite bucsi mari (silence), iar acest lucru se vede. De peste 2ani circul cu un set de brațe superioare noi și 0 probleme la capitolul scârțâit sau bătăi. lucru aproape imposibil la platofrma 56 și derivate.
Mașină este mai grea cu aproximativ 300-400kg fata de GT.

Brațele sunt din aluminiu și nu poti schimba doar pivotul, ci doar toata piesa complet.
Piesele de suspensie sunt ceva mai scumpe că la platforma 156. Că idee... Un braț superior TRW este in jurul a 350lei, iar unul inferior aceiași marca in jurul a 700-800lei.

La capitolul sistem de frânare, iarăși preturile sunt puțin mai mari (discuri mai mari 330) cât și prețul ușor mai ridicat al plăcuțelor (pentru etrierii brembo). Pe de altă parte beneficiezi de un sistem de frânare net superior platformei 156, datorita etrierilor din aluminiu brembo.


La capitolul revizie și schimb de ulei, posibil ca piesele sa coste maxim 100lei in plus, deci iarăși diferența de pret foarte mică.

Revizia de distribuție și accesorii, este la același preț... Sau foarte similar.

Locurile unde vei simți o diferență vor fi la prețul anvelopelor, consum și impozit...însă cu siguranță compensează prin placerea condusului și rezerva de putere (200cp).

Spor la cumpărături!

Sent from my SM-G973F using Tapatalk



_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2022, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Da, da. 159 e ok dpdv fiabilitate. Chiar enervant de fiabil as zice.

Atat ca anii isi cam spun cuvântul, e destul de probabil sa fie nevoie de o împrospătare a tot ce înseamnă bucsa/furtun. Si amortizoare la fel. Dar asta e general valabil pt orice masina mai veche, deci...ok.

Ca idee, ieri am desfacut/schimbat semnalizatoare laterale (pe motiv ca cele vechi deveniseră plqngacioase), copt era plasticul iar siliconul de etansare uscat, ca și inexistent. 13 ani au servit, iarăși, nu poți sa te superi.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2022, 12:31 
Offline

Joined: 29 Aug 2018, 08:09
Posts: 13
Mulțumesc tuturor pentru păreri! Si eu cred ca 159 e o mașină fiabilă, nu cred ca se strica fara motiv, sau mai mult decat altele din clasa ei.
Legat de costurile de întreținere, cred ca parerile sunt subiective si depind foarte mult de ce experiențe am avut anterior si de mașinile cu care facem comparație. E adevărat ca acele brate care se schimba cu totul sau bara stabilizatoare la care nu se gasesc separat bucsile sunt niste lucruri puțin absurde, dar in rest, nu cred ca sunt niste costuri peste mărcile premium, plus ca emoția stârnită nu se compară cu a niciunei alte mărci premium...


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2022, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Bucsile de bara stabilizatoare se gasesc si separat.
Sunt multe legende urbane...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2022, 20:11 
Offline

Joined: 29 Aug 2018, 08:09
Posts: 13
yux_mm Quote:
Bucsile de bara stabilizatoare se gasesc si separat.
Sunt multe legende urbane...
Bine de știut....


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2022, 21:44 
Offline

Joined: 07 Jul 2022, 21:39
Posts: 7
Car: I don't have a car
Salutare.

De peste jumatate de an am dat de tot ce inseamna Alfa Romeo si efectiv sunt innebunit dupa brandul asta.
Urmeaza sa achizitionez o masina in perioada foarte apropriata (2-3-4 saptamani) si am ochit un 159 frumos rau.
Aici am nevoie de ajutorul vostru. Fiind nou in lumea aceasta a Alfelor, nu stiu ce motorizari sa aleg si de ce sa ma feresc.

Am gasit un 159 2.0 16V DPF, pachet Giugiaro Sport - Ti, 170 cai din 2010, cu destul de putini kilometrii si vreau sa aflu daca motorul acesta este ok, ce probleme apar la el (exceptand probleme clasice de diesel).
Cum se comporta?

Link catre anunt: https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... H0q77.html

Apreciez orice feedback si mersi in avans! Numai bine!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4188 posts ]  Go to page Previous 1164 165 166 167 168 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]