It is currently 23 May 2024, 11:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Jan 2007, 01:51 
Offline

Joined: 04 Jul 2007, 19:51
Posts: 45
Salut,

sunt nou aici pe forum si motivul e ca sunt proaspatul posesor al unei Alfa 159, motor 1.9 JTDm 150 CP, versiunea Distinctive (cea mai dotata, contine inclusiv tapiterie completa piele), plus alte cateva "adaosuri" precum senzori parcare, xenoane, jante 225/R17, alarma din fabrica.
Am luat-o inainte de Craciun si intre timp am facut vreo 1600 km, asa ca am putut sa-mi fac o prima impresie.
Pana acum am avut (si mai am inca) un 407 versiunea ST Sport, motor 2.0 HDi 136 CP, dotari cam full in afara de piele si navigatie.

Daca va intereseaza, iata cam ce am de comentat, comparativ cu 407:

Motorizare:
- relativ comparabile, amandoua diesel, cu cuplul identic (320 Nm/2000 rot), in schimb puterea maxima mai mare la Alfa (150 CP fata de 136 CP, ambele la 4000 rot)
- totusi, motorul de Alfa e mai liniar, trage bine de la turatii mai joase - pot sa cobor cu el pe la 1300-1500 rot fara sa se inece, cum e cazul la 407. De asemenea, problema aceea enervanta de care se plang multi la 407, ca are o mica intrerupere de putere pe la 2000 rot, la Alfa nu exista. Mi se pare ca lipseste si "turbo lag"-ul, intarzierea aceea cand ii dai pedala la fund - Alfa raspunde aproape instantaneu
- inca un lucru pe care l-am remarcat: motorul de Alfa se aude o idee mai tare dinauntru, in schimb e mai bine echilibrat, la relanti nu are absolut nici un fel de trepidatie - la 407, la relanti se simte o usoara trepidatie in volan.
- consum: puterea mai mare vine cu un pret - consumul este cu vreo 1.5 l/100 mai mare la Alfa ca la 407: la mers intins afara (aprox. 140 km/h cu cruise control) nu am scazut sub 7.5 l/100 - la 407 nu treceam niciodata de 6 l/100. La ambele merg cu clima pornita in permanenta si cu farurile aprinse. E drept ca motorul este inca nou, probabil ca dupa cateva mii de km se va mai lasa, s-ar putea sa mai scada si consumul.

Suspensii:
- aici e ceva ce mi se pare un pic deranjant la Alfa: suspensiile sunt foarte tari, pe drumuri cu denivelari, in special afara, se simte destul de tare, ai senzatia uneori ca mergi in caruta. Inteleg ca asta este pentru ca suspensia e reglata sport, deci mai tare ca sa nu se incline in curbe, totusi mi-ar fi placut sa fie ceva mai confortabila. Probabil ca cu timpul o sa ma obisnuiesc.

Spatiul interior:
- se stie ca 407 e considerata relativ mica in spate, din cauza ca habitaclul e impins destul de mult spre spate pentru a crea o imagine sport asemanatoare cu un coupe; totusi, Alfa "reuseste" sa fie si mai mica, un adult in spate va sta cu genunchii presati de scaunul din fata, chiar daca nu e dat foarte mult in spate
- de asemenea, locul din mijloc este impracticabil pentru un adult intrucat are tunel central - 407 nu are, asa ca se poate sta destul de bine si pe locul din mijloc
- locurile din fata dau senzatia la prima vedere ca sunt mai stramte la Alfa din cauza consolei centrale foarte late si a marginilor rotunjite pe langa pasageri. Totusi, dupa ce te obisnuiesti, ce diferenta de clasa! In Alfa parca totul se muleaza pe dupa tine ca intr-un bord de avion, totul inauntru urla "sport", scaunele sunt mai confortabile chiar ca in 407 - desi 407 mi se pare una din cele mai confortabile masini de cursa lunga, am fost asta vara cu ea in Grecia si am mers 4000 km fara sa simtim oboseala. In paranteza fie spus, acum cateva zile am avut ceva de luat din 407 si m-am suit putin la volan - diferenta de confort si de feeling e foarte mare
- tot la capitolul spatiu interior, Alfa sta prost la spatiile de depozitare - torpedoul e f. mic, asa cum e si spatiul de sub cotiera centrala - comparativ cu torpedoul imens si climatizat de la 407, unde ai loc sa pui chiar o sticla de 2l. Cineva spunea ca la Alfa n-ai loc nici unde sa-ti tii o cutie de prezervative, absolut necesara la o asemenea masina :lol: - un pic exagerat, dar destul de aproape de adevar.

Portbagajul:
- iarasi, desi la 407 nu e printre cele mai mari, totusi are doua buzunare de depozitare laterale foarte utile (poti tine fel de fel de maruntisuri, de la perii si carpe pana la trusa medicala), precum si o plasa elastica pe fundul portbagajului cu care poti ancora bagaje de la cele mai mici pana la valize mari
- Alfa in schimb ara portbagajul chiar mai mic ca 407, nu are buzunare laterale si nici plasa elastica. Tinerea unor bagaje mici, precum trusa medicala sau extinctorul obligatorii este un cosmar, nu le poti ancora usor si la fiecare curba ti se rostogolesc prin tot portbagajul.

RadioCD-ul:
- la Alfa, radioul mi se pare ceva mai putin sensibil, la posturile fara o emisie foarte puternica (de ex. Guerilla) receptia se intrerupe 1-2 sec. din cand in cand, destul de des pentru a fi enervant; CDul nu are CDtext, nu poti sa vezi cine canta daca informatia asta exista pe CD
- in schimb, CDul stie MP3 si afiseaza titlul, autorul, etc - nu inteleg cum de nu stie CDtext la CDurile audio obisnuite
- calitatea sunetului mi se pare usor superioara la Alfa - mentionez ca la nici una nu am sistemul JBL, respectiv Bose, doar sistemul cu 6 sau 8 boxe standard

Imagine:
- indubitabil mai buna la Alfa - are alura de masina premium, toate finisajele sunt superioare, de la cum arata interiorul, bordul cu aluminiul cu striatii, ceasuri analogice intoarse spre sofer, pielea de calitate excelenta, pana la micile detalii de genul capota motor care se deschide singura ridicata de 2 pistoane hidraulice, comparativ cu 407 care are doar o sarma cu care sprijini capota.

Una peste alta, se vede diferenta de bani - 407 a fost 25000 Euro cu motorul cel mai bun disponibil si aproape full, doar fara navigatie si piele; in schimb Alfa a fost cu aproape 9000 Euro mai mult - e drept ca are piele in plus, dar in rest dotari aprox. similare, iar motorul este cel mai mic disponibil pe 159 (daca ignoram acel 1.9 de 120 CP care mi se pare penibil pentru o Alfa). Diferenta de bani trebuie sa se vada undeva - si cred ca se vede.

Dupa cum am mai spus, eu am fost foarte multumit de al meu 407 si continui sa fiu, daca nu mi se oferea ocazia de a primi Alfa, as fi condus mai departe foarte multumit 407-le.

Cam asta e - astea sunt impresiile mele si astept comentarii.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007, 02:21 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Bine ai venit pe forum. Multumim mult pentru textul scris, este foarte bine argumentat si pntru mine, cel putin prezinta un mare interes:
Parintii sunt in situatia de a-si schimba masina si inca oscileaza exact intre cele 2 masini mentionate de tine.(inclusiv motorizari, dotari, ...identice). Cu permisiunea ta am sa folosesc textul de mai sus pentru a-mi manipuIa in continuare parintii ca un ultim coup de gras.
Daca nu sunt prea indiscret, as vrea sa aflu de eventualele discounturi oferite de dealer, pe site-ul oficial spuneau ca ele merg pana la 2500 euro, in realitate , lucru aflat de la alti proaspeti posesori de 159, acestea nu au depasit 3% din valoarea masinii, adica aproximativ 700 euro.
Pretul pentru pachetul distinctive la motorul tau tot 31.000 euro este? Sunt interesat de opinia unui posesor cat mai proapat, deoarece odaa cu aderarea in UE, au aparut diverse zvonuri in leg cu ieftinirea sau fluctuarea intr-un fel sau altul a pretului.
Sper ca nu sunt insistent. Am sa inchei aici.
Inca o data, bine ai venit, sper sa te simti ca acasa in aceasta comunitate si..... esti asteptat la o proxima intalnire.
Eventual ai putea sa-ti faci un topic separat la sectiunea 159 unde ti-ai putea descrie/mandri/plannge/rade/ofta/lauda/suspina alaturi de noi in marea aventura numita Alfa Romeo.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007, 10:34 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Catastrat, bine ai venit pe forum in primul rand. Apoi sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!
Impresiile tate mi-au placut foarte mult, sunt obiective si bine argumentate. Nice :up:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jan 2007, 12:33 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Bine ai venit pe forum si felicitari pentru alegerea facuta. Vis a vis de cele spus de tine am un singur amendament. Partea legata de rigiditatea articulatiilor. Alfa este o masina confortabila prin compromisul adus in detrimentul sportivitatii (caracteristica nativa de altfel). Deci ar trebui mai intai sa te gandesti ca Alfa este o masina sportiva care a fost adusa la un anumit nivel de confort doar cat sa nu isi piarda talentul :D. Personal prefer sa fie rigida ca sa stea bine pe curbe si sa cer mai mult de la masina decat sa o folosesc doar ca si mijloc de transport relaxant. Comparatia intre Alfa si Peugeot de fapt nu prea ar trebui sa existe deoarece provin din specii diferite. Apropiate cei drept prin dorinta francezilor de a avea o marca sportiva (multe modele desenate tot de pininfarina), insa cu diferente destul de mari cat sa nu incapa numele lor pe aceiasi bucata de hartie :D
Probabil Peugeot poate fi comparat cu Renault, cu VW, cu cateva japoneze sau coreene dar nu cu Alfa, BMW, Audi, Jaguar, Saab sau altele . Sunt ligi diferite care au si puncte comune, insa trebuie evaluate mai mult prin prisma valorilor pe care le poarta. Alfa iti va oferi oricand mai multa distinctie decat orice Peugeot sau altceva din clasa lui. Tocmai pentru ca aceste valori sa se pastreze in timp, nu vor fi aduse foarte multe modificari la partea de feeling intr-o Alfa.

Nu stiu daca este prima ta Alfa insa daca acum descoperi valorile marcii o sa ai multe surprize placute :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2007, 02:04 
Offline

Joined: 04 Jul 2007, 19:51
Posts: 45
@alfa33. inteleg partea cu rigiditatea articulatiilor, dar parca e un pic cam mult... si la 407 aveam versiunea sport, statea pe curbe exceptional (chiar sunt curios sa testez 159 mai tare, inca nu am apucat, dar ceva teste spuneau despre 407 ca e singura familiala careia ii sta mai bine pe pista decat pe sosea - asta spune cam cum statea in curbe). In fine, probabil ca o sa ma obisnuiesc.
Da, este prima mea Alfa, si inainte de asta nu eram un fan al marcii, chiar mergeam cumva pe linia generala ca "italienele au fiabilitatea proasta" - insa 159 m-a cucerit, am stat destul de mult in cumpana ce masina sa aleg. Am avut si un topic: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0 am considerat multe marci, pana la urma am ajuns la Alfa in urma unui discount generos al unui prieten care e dealer.
Si aici ajung la intrebarea lui @Alexx: masina costa aproape 34000 Euro pret de lista (are in plus jenti 17", xenoane, oglinzi pliabile electric, alarma din fabrica si cred ca nu am uitat altceva). Am avut un discount f. mare de la un bun prieten, cam 3000 Euro, dar iti spun ca in conditii normale nu cred sa obtii mai mult de vreo 500 Euro.
Quote:
Nu stiu daca este prima ta Alfa insa daca acum descoperi valorile marcii o sa ai multe surprize placute Very Happy
astept cu nerabdare... deocamdata are mici inconveniente care ma scot din sarite (vezi receptia intrerupta la radio, sau faptul ca am descoperit ca scaunul soferului se incalzeste f. slab).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2007, 10:18 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Bina ai venit pe forum catastrat ! :)
Am citit cu plcere textul postat de tine,imi face placere sa citesc o parere pertinenta,mai ales cand vine din parte unui om care se pare ca are ceva experienta in a evalua o masina.Mi se pare mie sau ai fost si tu atins de "virus" ? :wink:
Sper sa te bucuri de noua ta achizitie cat mai mult si in cele mai bune conditii,iar cat despre micile neajunsuri cred ca ceilalti posesori de 159 iti vor da explicatii care sa faca experienta de alfist mai placuta si usoara.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2007, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
am citit tot topicul de pe masini.ro. M-am distrat copios cand am vazut reactiile in urma alegerii tale. Se confirma inca o data ca romnul este nascut sa manance toata vitza r...t nemtesc. In Afara de volsvagan si alte masini anoste nu stiu sa recomande romanii. 99% comenteaza in sens negativ Alfa Romeo dar nici macar nu au condus vreo data.... stiu ei de la un prieten care a avut un prieten care a avut o alfa, cam asa se poarta discutiile in general. Vis a vis de teste comparative, sunt destul de multe, facute de experti in care Alfa 159, la stabilitate este pe primul loc peste BMW, Mercedes, Peugeot, Toyota si altele. Eu sunt si pe vreo 2 formuri Alfa de afara (alfaowner.com, sportalfa.com) iar acolo oamenii nu sunt nici pe departe atat de fericiti cu marcile germane. In vest de fapt Alfa se bucura de mult mai muta popularitate decat in Romania. Este de ajuns doar sa arunci un ochi in Olanda, Belgia, Anglia sau Germania ca sa vezi cati posesori de alfa exista si se bucura de ele fara probleme. Alfa mea GTV V6 2000 Turbo are 157 000 km, este fabricata in septembrie 98 si nu are nici o problema asa ca partea cu fiabilitatea pica din start. Oricum, iti doresc sa te bucuri de masina si sa treci peste micile detalii care te deranjeaza pentru ca sunt alte aspecte care iti vor aduce satisfactii. Mentionez aici tinuta de drum, sportivitatea, eleganta si traditia de care este legata aceasta marca. In 2010 se implinesc 100 de ani de cand Alfa Romeo face masini sport, timp in care a devenit un simbol al curselor auto si al design-ului. Daca esti interesat de istoria Alfa si de valorile marcii iti pot pune la dispozitie tone de materiale :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2006, 00:30
Posts: 570
Location: Suceava
Legat de sportivitatea si de stabilitatea Alfei 159 pot spune un singur lucru: masina poate suporta o acceleratie laterala in curbe (sa forta centrifuga, cum vreti voi sa-i spuneti) de 1G! :twisted:
Singura din clasa ei!
Punct.

_________________
Ex - Alfa 166 2.0 TS Distinctive
Ex - Alfa 156 SW 2.0 TS Distinctive


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 01:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Nu vreau sa divaghez, dar noua serie 3 depaseste aceasta cifra. Nu sunt oaia neagra a familiei Alfa, dar iata si dovada:
http://www.youtube.com/watch?v=pqVv7sTFS50
1,10 G atinsi de o femeie la volan pe un drum public.
Intamplarea a facut sa vizionez filmul ieri....

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Last edited by Alexx on 08 Jan 2007, 02:38, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 02:35 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
auzi si tu ce a dreaq esti: O femeie...
ea e THE WOMEN...nu doar o femeie...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 09:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu stiati, dar Zagato atingea peste 1,3G! Mai e si 155 Q4 care atingea 1,2G... Exemple sunt muuulte!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 09:45 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Pai da, si daca sari de la balcon depasesti lejer 2G :D Gata cu offtopicul ca i stricam omului treaba aici :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
catastrat Quote:
ceva teste spuneau despre 407 ca e singura familiala careia ii sta mai bine pe pista decat pe sosea
Uite un test in care se vede atat comportamentul 407lui cat si al Alfei, precum si al altor masini concurente..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2006, 15:54
Posts: 1018
Location: Oradea
Mda, clar. Si este vb de siguranta inainte de toate, iar daca ne gandim cate mai aduce Alfa pe langa asta... :clapping: :up:

PS: n-as vrea o invitatie la dans fara acordul meu... :lol:

_________________
Alfa Romeo 155 Q4 '95 WB
Alfa Romeo per sempre !


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Asta este unul din testele de care spuneam. Acolo se vede clar unde pierde Peugeot prin cresterea confortului. Sincer, la cum imi place sa conduc, probabil ca as iesi repede in decor cu un 407

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
@Catastrat: Observatiile tale sunt sunt juste, si pe mine ma irita de ex. ca uneori nu gasesc unde sa pun mobilul. :D Insa.. paralela cu 407 mi se pare si mie nepotrivita, tocmai pentru ca Alfa a vizat intodeauna altceva decat aspectul pur utilitar sau concurenta in segmentul "familial" (vezi istoria si personalitatea sportiva Alfa) . Altfel, chapeau pentru francezi si industria lor auto, cred ca masinile lor sunt o punte intre personalitatea italiana si rigoarea - formalismul german.
Apoi, suspensia pe 159 mi se pare mai confortabila decat la 156, dar rigida suficient pentru o tinuta impecabila de drum (nu sunt cuvinte gratuite, chiar asa e). In general, 159 si-a asumat (justificat)pretentii de clasa superioara fata de 156. Pe de alta parte, am descoperit si eu anumite rateuri in asamblare (zgomote bord , sper rezolvabile) , finisare, sau functionare-proiectare ciudata a sistemului de climatizare ( nu exista mod manual, totul este automatic, vrei nu vrei porneste singur compresorul A/C cand i se pare ca este umiditate in masina, il opresti, porneste iar; sau daca este o diferenta de peste 10 grade intre temp exterioara si cea dorita in interior, dupa 5 min computerul preia comanda si creste puterea fluxului de aer (rece la inceput, evident) , desi tu nu ti-ai dorit asta, etc).
Ar mai fi o chestie: la viteze peste 130 km/h, oglinzile laterale fac un zgomot cam mare , potrivit cu dimensiunile lor( nu inteleg de ce sunt atat de mari)..
Despre fiabilitatea 159 nu stiu inca mare lucru (ma nelinisteste putin excesul de electronica), dar am (inca) si un 156 2.0 TS, masina mea timp de 7 ani ! Inca imi iubesc 156-le foarte tare.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 10:05 
Offline

Joined: 04 Jul 2007, 19:51
Posts: 45
@georgecristian, interesante observatiile tale; de cand ai 159?
Si eu ma lovesc de unele lucruri pe care le mentionezi tu, desi functionarea climatizarii mi se pare ok (imi place ca e asa electronizata).

Comparatia cu 407 nu am facut-o neaparat pentru ca ar fi din aceeasi clasa, ci pur si simplu prin prisma unui utilizator al ambelor masini - prima impresia la Alfa comparativ cu 407.
Apoi, desi amandoua se inscriu in clasa medie, 159 nu este tocmai o masina de familie - pretentiile ei sport, precum si locul mic din spate si din portbagaj ar depuncta-o la categoria asta.
Cand spuneam ca 407 e singura familiala careia ii sta mai bine pe pista decat pe sosea, ma refeream la comparatia strict cu cele din clasa familiala, gen Avensis, Vectra, Laguna, Mondeo, C5 si Passat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 16:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
August 2006, dar am mers foarte putin cu ea (2000 km, din cauza de litigiu cu Auto Italia, rezolvat in final) In plus alternez cu 156-le meu pentru zilele cu trafic mare in Bucuresti.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]