Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

159 SW 2011 TI
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=26933
Page 3 of 4

Author:  Danny20 [ 31 Mar 2019, 19:20 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Salut. Un numar de telefon te rog...vreu sa te intreb ceva legat de menu si navigatie. 0754488623. Multumesc

Author:  coasamihai [ 03 Apr 2019, 20:10 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Astăzi am trecut la rotile de vara. În rest nimic nou sub soare, doar adunam kilometri. Image

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  nesquick [ 03 Apr 2019, 21:46 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Foarte misto masina ta!

Combinatia de culori si echiparea, fac toti banii! Si asta o spune unul caruia nu-i plac vagoanele.

PS. din poze pare ca spatele este mai lasat comparat cu fata... si teoretic ar fi trebuit sa fie la accelasi nivel sau chiar mai ridicat... posibil ca pe viitor sa-ti ceara un set de amortizoare/arcuri.

Drumuri faine !

Author:  coasamihai [ 03 Apr 2019, 21:49 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

nesquick Quote:
Foarte misto masina ta!

Combinatia de culori si echiparea, fac toti banii! Si asta o spune unul caruia nu-i plac vagoanele.

PS. din poze pare ca spatele este mai lasat comparat cu fata... si teoretic ar fi trebuit sa fie la accelasi nivel sau chiar mai ridicat... posibil ca pe viitor sa-ti ceara un set de amortizoare/arcuri.

Drumuri faine !
Merci fain. Nu sta pe o suprafață plana poate de aici iluzia. Amortizoarele spate au fost schimbate.
Iar despre arcuri.....la TI am cam o singura opțiune când le schimb: trecerea la eibach pentru ca cele de TI sunt foarte foarte scumpe din ce am auzit. Deocamdată nu vreau sa sacrific chiar atât de mult confortul.

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  nesquick [ 03 Apr 2019, 22:53 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Nu stiu cat costa la 159 arcurile TI OEM, insa la GT, arcurile sport de Q2 costa aprox 100e / buc, care cel putin teoretic sunt mai scurte putin comparativ cu cele standard. Practic eu am pus arcuri TRW cu acceleasi specificatii si spatele sta mai sus cu maxim 2cm comparat cu arcurile originale. Posibil ca diferenta sa fie din cauza varstei arcurilor vechi, don't know...

Author:  Freajka [ 08 Apr 2019, 15:31 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Acum 3 ani doar arcurile erau cat un kit B12. Saream de 1500 euro pe OEM.

Author:  coasamihai [ 23 Apr 2019, 16:47 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Sa mai trecem în revista o "mini" revizie.
Schimbat astăzi:
- ulei la cutia de viteze
- răcitor EGR (preventiv)
- o conducta la sistemul de răcire*
- brat superior stanga
În rest toate bune pana acuma. Urmează o călătorie în mai de vre-o 3k km după care urmează schimbul de ulei unde o sa fac și O ringul de la pompa de ulei și cel de la joja.
*pentru posesorii de 159 2.0 jtdm: este o conducta transversala compartimentului motor, între motor și radiator care are obiceiul sa rugineasca. Eu am avut "norocul" sa se fisureze și sa pierd antigel...asa ca grija mare la conducta respectiva. Image

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 18 May 2019, 16:01 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

S-a încheiat și prima călătorie mai lunga inafara tarii cu Alfa. A fost un "road trip" de aproape 2400 de km pe traseul Cluj-Cracovia-Praga-Cluj. Cu încă o mini excursie la Auschwitz Musseum. Ma declar incantat de mașină și de cum s-a comportat în toată săptămâna ce se încheie imediat. Am fost 4 persoane și bagaje dar nu am simțit o clipa greutatea ei. Ca și consum am avut 7.5 pe tooata călătoria. O fi mult o fi puțin? Nu știu, cert ii ca pe mine ma mulțumește.
P. S. Nu e parcata pe loc pentru persoane cu dizabilități ci e parcata pe locul unde îți pui aer în roti. ImageImage

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 12 Jun 2019, 17:16 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Mai trecem in revista o revizie.
A fost făcut schimbul de ulei și filtre, pe lângă care a mai fost schimbat Oringul de la pompa de ulei (preventiv) și oringul de la joja unde aveam o pierdere de ulei. Dând jos DPF ul a mai găsit un furtunel copt care a fost și el schimbat. În rest toate bune. Săptămâna viitoare ne așteaptă Grecia. ImageImageImageImageImage

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 21 Jul 2019, 08:48 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Bun. A trecut și concediul. De la ultima revizie am reușit sa fac 7k de km. După întoarcerea din Grecia a început sa sune rulmentul pe dreapta fata, asa ca vineri l-am schimbat și s-a făcut liniște. Am reușit sa fac și o boacana pe meleagurile grecești, am frecat o janta de bordura de m-a durut câteva zile bune. În iarna vor fi refăcute toate 4. Ca problema pe care o întâmpin mai nou este o serie de fluctuatii la pornire dimineața. Din ce m-am documentat ar fi regulatorul de presiune. Deocamdată vedem cum evoluează și după acționăm. Nu sunt erori pe tester. Las și câteva poze sa se vadă ca i-a plăcut alfei în "deplasare"
P. S. Tot mulțumit de modelul asta după un an și doua luni și 28k km. ImageImageImageImageImageImage

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 07 Oct 2019, 16:14 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Quick update:
Încă o revizie bifata. Ulei și filtre (motorina, aer, ulei, polen)
Urmează în iarna brate inferioare și dus jantele de TI la recondiționat.
În rest mașina merge bine. Ma declar mai mult decât mulțumit.

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 24 Dec 2019, 09:14 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Ca tot a venit Crăciunul alfa a primit și ea câteva cadouri.
Brate inferioare noi plus bucșile mari de la ele de poliuretan.
S-a mai schimbat și regulatorul de xenon pe fata. În rest toate bune. Adunam km fericiți!
Sărbători fericite tuturor and Drive Safe! ImageImage

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 06 Mar 2020, 13:05 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Salutare. Urmează sa schimb frânele pe fata. Între discuri Ate și Brembo ce îmi recomandați?

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  georgeg [ 06 Mar 2020, 13:12 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

coasamihai Quote:
Salutare. Urmează sa schimb frânele pe fata. Între discuri Ate și Brembo ce îmi recomandați?

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk
Nu stiu in momentul de fata cum mai sunt Brembo, cand aveam 59-le Q4 stiu ca au inceput sa bata imediat dupa schimb, desi fusesera "rodate" cum trebuie. In acel moment concluzia a fost ca materialul este prea moale si se deformau destul de repede. Si oarecum la fel am patit si cu masina de circuit, puse de proba niste brembo noi, dupa 2-3 ture de circuit au cedat, dar aici e vorba de altfel de mod de utilizare.
Vezi ce mai zic si colegii, as incerca totusi ceva mai bun de atat.

Author:  coasamihai [ 06 Mar 2020, 16:49 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Merci. Am comandat Ate. Vedem după ce le montez cum se comporta.

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 19 Mar 2020, 21:17 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Pregătiri de vara! Image

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  nesquick [ 19 Mar 2020, 21:44 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Ce sunt alea?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Author:  alfetta [ 19 Mar 2020, 21:56 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

falken azenis

Author:  mugurel [ 19 Mar 2020, 21:59 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

nesquick Quote:
Ce sunt alea?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Anvelope dooh

Author:  coasamihai [ 19 Mar 2020, 23:17 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

alfetta Quote:
falken azenis
Exact. Falken azenis FK510

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 19 Mar 2020, 23:17 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

mugurel Quote:
nesquick Quote:
Ce sunt alea?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Anvelope dooh
Hahaha.... Cred ca la marca se referea Cristi.

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 11 Jun 2020, 09:15 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Jurnal de bord.
Am făcut o revizie de filtre și ulei.
De ceva timp ma confruntam cu ceva întreruperi la prima pornire pentru un minut. A fost făcut un tester la prima pornire și problema arătată era injector ul 2 care avea o corecție de pana la 5. A fost demontat și dus la o firma specializata pentru reconditionare. Surpriza a fost când m-au sunat băieții sa îmi spună ca injectorul este în stare perfecta și nu necesita reconditionare. A venit mecanicul (merci Radu) și mi-a inversat injectorul 2 cu 3 pentru a vedea dacă este problema pe cilindru. A făcut și o recalibrare la egr și la regulatorul de presiune din testerul Bosch. Surpriza a fost în următoarea zi când totul mergea perfect și relantiul era stabil și fără întreruperi.
Urmează sa fac distribuția și apoi sa vina concediul sa o pot scoate la drum.
P. S. Merci Cătălin KDK penteu sfaturi.

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 24 Jun 2020, 08:40 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Trebuia făcut...
-Distribuție și pompa de apa OM
-Chit accesorii
-Perii alternator
-Curățare admisie și egr
(schimbat garnituri)
-Antigel
Asa ca a întrat în lucru luni dimineață pentru lista de mai sus. Alte probleme nu au fost găsite. Capetele din admisie erau în stare perfecta fără joc și fără scurgeri. Pun și câteva poze trimise de Radu.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 20 Sep 2020, 08:18 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Încă o revizie...
Deși erau doar 9k km am făcut schimbul de ulei pentru ca msina trebuia dusa la service. S-au făcut urmtorele:
-schimbat EGR cu unul nou OE
-bielte antiruliu fata lamforder
-cabluri frana de mana Bosch
-senzor presiune admise Bosch
-ulei și filtre.
Egr ul a fost schimbat pentru ca nu închidea bine in "talpa" plus avea un șut pe la 2k de ture cu motorul relativ rece. Acuma masina merge bine și cred ca trage de toți caii de una soft. Încă încerc sa imi dau seama.
Am mai refăcut pielea de la schimbtor si frana de mana plus retapitat nuca de la schimbtor. ImageImage

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk


Author:  coasamihai [ 13 May 2021, 17:39 ]
Post subject:  Re: 159 SW 2011 TI

Sa facem un update scurt.

Undeva prin iarna a inceput sa imi faca figuri ambreiajul. In sensul in ca imi ramanea pedala undeva jos pana in jumatatea cursei si trebuia trasa cu piciorul. Totul a culminat cu faptul ca nu a vrut sa intre in viteza la un moment dat pe autostrada. Oprit pe banda de urgenta unde a revenit la un oarecare normal. Din momentul respectiv stiam ca ambreiajul este pe duca doar ca timpul nu imi permitea tragerea masinii pe dreapta. Am avut noroc si a mai mers pana zilele trecute. A mers chiar foarte bine in ultima luna. Pentru ca nu mai vroiam emotii a intrat la schimb luni. Daca tot a fost in service au fost facute mai multe operatiuni. Momentan masina functioneaza foarte bine si este o placere la condus. Urmeaza un reglaj de directie si motorina cat incape. :D

-ambreiaj+volanta+rulment
-simering arbore
-o ring sorb pompa de ulei
-garnitura termoflot
-rulment roata spate
-placute de frana spate
-ulei in cutia de viteze
-lichid de frana
-ulei servodirectie
-ulei motor+filtre (aer, ulei, motorina, polen)

Ca problema la care nu am gasit rezolvare este rulmentul intermediar de pe planetara dreapta. Din ce mi-a zis baiatul care imi lucreaza, ar avea un inceput de uzura doar ca nu l-a gasit nicaieri sa mi-l aduca.

Page 3 of 4 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/