It is currently 29 Mar 2024, 09:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1772 posts ]  Go to page Previous 164 65 66 67 6871 Next
Author Message
PostPosted: 15 May 2017, 07:37 
Offline

Joined: 23 Nov 2015, 22:19
Posts: 30
Car: 159
JMEKERU2010 Quote:
Salutare.De ceva timp am schimbat electromotorul deoarece cel vechi ramanea cuplat bendixu. Acum vreo 2 zile am sesizat ca dupa ce motorul ajunge la temperatura normala de 90 grade si vreau sa pornesc masina,porneste dar zici ca se rupe.(se aude un sunet metalic)Tin sa precizez ca face doar la cald ,la rece pornește fara nici-o smucitura. Indiferent ca apas ambreiajul sau nu face urat de tot.Intrebarea mea este sa fie oare de la electromotorul sau vreun tampon.Nu stiu ce sa mai cred pentru ca la rece nu am niciun fel de problema.Daca cineva sa confruntat cu problema asta va rog din suflet sa ma ajutati.Multumesc anticipat. PS:Electromotorul care l-am montat pe masina mai intai a fost verificat pe banc ,gresat etc.
Am gasit problema electromotorul.Asa ca trebuie dat jos din nou si vazut care e problema.Acum intrebarea mea este daca stie cineva sau a mai desfacut electromotorul lucrand doar pe deasupra.Fara sa mai dau scutul jos sau sa o ridic pe elevator.As vrea sa lucrez pe deasupra binenteles dacă se poate si daca odata demontat are loc să-l scot.Astept un raspuns.Multumesc.


Top
   
PostPosted: 16 May 2017, 07:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 11:25
Posts: 121
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Zalău
Dup 8 ore de stat in soare la munca, la pornire imi apare in bord "Excessive radiator fluid temperature...". Nu porneste usor la prima apasare de buton, daca tin mai mult apasat de butonul de pornire o ia mai greu. Sau trebuie sa incerc si a 2-a oara si atunci porneste usor.
A gasit cineva o rezolvare?
Zicea tzzivii pe forum ca ar putea fi de vina bateria. Insa bateria nu are inca 1 an de cand e pe masina. Erori nu am pe tester.

Alte sugestii? :wave:

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2006 - 1.9 16V 150 CP
ex: Fiat Grande Punto 2006 - 1.4 8V 77 CP
ex: Fiat Punto MK2 1999 - 1.2 8V 60 CP


Top
   
PostPosted: 16 May 2017, 07:33 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2015, 16:32
Posts: 27
Car: Alfa Romeo Giulia
Location: Galati/Iasi
Daca gasesti rezolvarea, mi-ar prinde bine si mie. Bateria si la mine este ok. Ca sa nu mi se intample prea des incerc pe cat posibil sa o las la umbra. Spor!


Top
   
PostPosted: 16 May 2017, 07:35 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 11:25
Posts: 121
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Zalău
Sa speram ca vom gasi o rezolvare. Din pacate eu nu am umbra la munca :( asa ca tot la bronzat va sta. Bafta si tie!

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2006 - 1.9 16V 150 CP
ex: Fiat Grande Punto 2006 - 1.4 8V 77 CP
ex: Fiat Punto MK2 1999 - 1.2 8V 60 CP


Top
   
PostPosted: 16 May 2017, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2014, 21:28
Posts: 114
Car: Giulietta 2.0
Location: Ploiesti / Bucuresti
Subscriu.
La mn a inghitit si niste clapete si presupuneam ca e din cauza aia, dar dupa ce am rectificat chiuloasa si am inlocuit 10 supape, porneste la fel.
Ce mai e de mentionat este ca face asa doar cand este cald, nu doar la soare. Adica eu o tin la -1 in parcare si cand vrea tot asa porneste.
Motorul l am refacut vara trecuta, peste iarna n am avut probleme. Acum a inceput sa faca iar. Masina merge ft bine, dar are tusea asta la pornire care e enervanta.

_________________
Giulia 2.2 JTDM
Ex: Giulietta 2.0 JTDM Rosso Competizione - 200 hp
Ex: Alfa 159 SW Rosso Competizione 1.9 JTDM - 200+ hp
Ex: Alfa 159 SW Exclusive 1.9 JTDM - 150 de Ponei


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 10:07 
Offline

Joined: 02 Dec 2015, 16:36
Posts: 110
Car: Alfa Romeo 159
Location: Targoviste
Aceeasi problema o am si eu doar ca nu imi apare mereu eroarea asta însă pornește aiurea si scoate si fum negru semn ca se îneacă.La temperaturi scăzute e totul perfect, pornește la sfert.Eu suspectez regulatorul de la pompa de înalte ori un senzor de temperatura care îi dă comanda sa injecteze mai multa motorina si o îneacă.


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2014, 21:28
Posts: 114
Car: Giulietta 2.0
Location: Ploiesti / Bucuresti
Dap, partea ciudata la mine este ca dupa eroarea "Excessive radiator fluid temperature..." imi mai apare si "Anti-Pollen Fliter Clogged".
Oricum, nimeni nu are nicio idee asupra carui fapt s-ar datora acest comportament ciudat? Mai are si altcineva problema aceasta la pornire?

Ca si completari, masina la mine are:
- DPF scos fizic + soft
- EGR blocat + soft
- clapete SWIRL eliminate si Admisia sudata.

Am gasit urmatorul post pe Alfa Owner :
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... start.html

La sfarsit, omul zice ca si-a rezolvat problema punand o valva( ca in poza atasata) pe furtunul de iesire de la rezervor, pt ca i se intorcea motorina inapoi cand nu o folosea mai mult timp.


Attachments:
valva.jpg
valva.jpg [ 14.97 KiB | Viewed 6772 times ]

_________________
Giulia 2.2 JTDM
Ex: Giulietta 2.0 JTDM Rosso Competizione - 200 hp
Ex: Alfa 159 SW Rosso Competizione 1.9 JTDM - 200+ hp
Ex: Alfa 159 SW Exclusive 1.9 JTDM - 150 de Ponei
Top
   
PostPosted: 21 May 2017, 22:15 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 11:25
Posts: 121
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Zalău
@fpope La fel imi apare si mie mesajul "Excessive radiator fluid temperature"...urmat de filtru de particule infundat.
Mesajul acesta imi aparea doar dupa ce masina statea 8 ore la munca, in soare. Ei, azi dimineata, cand sa vin de la o nunta, pe la ora 4:00 erau 13 grade afara. Acelasi mesaj mi-a aparut.

Deci, care sa fie solutia?...eu nu mai inteleg nimic :(

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2006 - 1.9 16V 150 CP
ex: Fiat Grande Punto 2006 - 1.4 8V 77 CP
ex: Fiat Punto MK2 1999 - 1.2 8V 60 CP


Top
   
PostPosted: 22 May 2017, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2014, 21:28
Posts: 114
Car: Giulietta 2.0
Location: Ploiesti / Bucuresti
Aparent ar trebui sa ne facem un fan club propriu, al celor cu porneala balbaita. Ca am fi deja 4....
Cred ca solutia se va afla tot inlocuind piese, pana ajungi sa schimbi motoru cu totu. :bash:

_________________
Giulia 2.2 JTDM
Ex: Giulietta 2.0 JTDM Rosso Competizione - 200 hp
Ex: Alfa 159 SW Rosso Competizione 1.9 JTDM - 200+ hp
Ex: Alfa 159 SW Exclusive 1.9 JTDM - 150 de Ponei


Top
   
PostPosted: 23 May 2017, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 21:09
Posts: 61
Car: AR 159 2.4 Jtdm
Location: Timisoara
Acum o luna am scos bornele de la baterie si sa resetat unitatea audio, chestia e ca acum nu.mi mai apare equalizerul, sunetul e mult mai redus ( adica innainte pe vol 4 se auzea cum se aude acum la vol 14), aveti vreo idee ,? am scos bornele la baterie de cateva ori pana acum dar nu.si mai revine.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2017, 11:34 
Offline

Joined: 11 Nov 2015, 15:05
Posts: 11
Car: Alfa Romeo 159
Location: Vulcan
Vanylla Quote:
Buna! Detin o AlfaRomeo 159 1.9jtdm de 2 ani.Mergea struna, nu aveam ce sa reprosez, dar cam de 8 luni imi face zile fripte. Din cand in cand ( nu stiu ce declanseaza aceasta reactie) in mers, la scosul pe liber , sau decelerari moare motorul din senin...pur si simplu cade acul de la turometru si moare. La primele incidente de genul, reporneam masina din prima. Acum o saptamana m-a lasat in drum cand mi-a fost lumea mai draga, de sarbatori, nu a vrut nicicum sa mai porneasca, eram pe pasul sa sun la tractari, dar dupa juma de ora a pornit si nu a mai facut figuri. Am duso la servis, a pus testerul si au zis ca sunt erori la debitmetru ( erori p0111, p0101 ). Maine merg sa il schimb. Sper sa se rezolve. Intrebare: voi ati patit asa ceva? Pe langa eroarea cu debitmetru, apare in bord cand bag cheia, simbolul de volan cu o cheie, dar porneste nu are probleme.Unul din mecanici zicea ca s-ar putea sa nu recunoasca cheia si deaia se opreste motorul( dar chiar in mers?) Este posibil asa ceva? Pe tester nu apare nici o alta eroare. Filtrul de particule are 0% infundat ( 5 regenerari in 2000 de km). Problema cu cheita si volanul a aparut de cand au fost gerurile din iarna.

Update! Am schimbat debitmetrul, si minunea a tinut o luna, acum iar moare motorul,
Nu e constanta treaba , ci din cand in cand, si nu imi dau seama dece .. am duso iar la tester si nu apare nici o eroare, decat cea cu cheia si volanul... nu stiu ce sa mai fac. Am observat totusi, ca atunci cand are de gand sa faca figuri, cand pornesc motorul, are tendinta sa se accelereze motorul singur, acul de la turometru nu sta fix ci are o oscilatie ( fara aer conditionat pornit, initial credeam ca de la el)
Dupa osciltia acului de la turometeu, daca o accelerez( pe liber, pe loc) pana la 3000 rpm, acul scade brusc si moare motorul. 😒 Abar nu am ce sa ii mai fac


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2017, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
La admisie ai umblat?

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2017, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2015, 19:41
Posts: 17
Car: 159 1.9Jtdm 150hp
Location: United Kingdom
Salut colegi,
pentru ca nu am fost sigur unde sa postez, am sa postez aici,
care din aceste 2 modele de placute de frana sa le comand
am o alfa romeo 159 1.9 150cai din 2006
Multumesc.


Attachments:
placute frana.jpg
placute frana.jpg [ 159.09 KiB | Viewed 6225 times ]
Top
   
PostPosted: 18 Jun 2017, 23:56 
Offline

Joined: 17 Feb 2012, 23:36
Posts: 103
Car: Alfa Romeo 159
Location: Zalau
fpope Quote:
Aparent ar trebui sa ne facem un fan club propriu, al celor cu porneala balbaita. Ca am fi deja 4....
Cred ca solutia se va afla tot inlocuind piese, pana ajungi sa schimbi motoru cu totu. :bash:
Count me in, si eu am aceeasi problema si cam aceleasi simptome, ce am observat in plus:
- prima pornire merge mereu bine, indiferent ca e cald, frig, prima pornire din zi este ok si decurge normal
- daca parchez si opresc masina, iar dupa 1-2-3 ore revin sa o pornesc, atunci apare exact problema descrisa de voi: trebuie sa tin mult pe buton, tot incearca sa porneasca, uneori reuseste (cam dupa 15 secunde), alteori trebuie sa las butonul (moment in care apare excessive radiator fluid temperature... si anti-pollen filter clogged...). Apoi, la a doua incercare de obicei porneste normal.
- o exceptie la punctul 1: daca pun contactul si o las asa peste 1 minut, cu el pus dar fara sa incerc sa pornesc, pornirea e mereu cea dificila de care vorbiti si voi, tot incearca iar in final apare erorile.

Ma gandeam ca e prea ciudata problema ca sa o mai fi intalnit si altcineva, mai ales ca prima pornire merge ok, dar se pare ca pentru Alfe nimic nu e prea ciudat :).


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2017, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jan 2015, 14:05
Posts: 402
Car: 159
salut
vreau sa fac o recalibrare la clapeta de acceleratie.
am nevoie de un soft care sa citeasca parametrii motor la 159 1.8 mpi, testat daca se poate.
am incercat cu fes 1.9 si mes 3.5.2 si nu citeste niciunul engine.
help please!


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2017, 08:19 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Salutare,as vrea si eu o indrumare la o problema ce mi-a aparut ieri,eram in trafic si am oprit sa ma incadrez pe o straduta,moment in care motorul a inceput sa mearga in suturi,la relantiu dadea sa se opreasca dupa care revenea la normal,asta cu suturi de fum negru,in momentul cand o tineam putin accelerata,motorul functiona normal,ca si comparatie sa va dati seama de cum facea,ceva asemanator ca la tractoarele vechi cand erau pornite dupa o perioada indelungata.Daca aveti vreo idee,mi-ar fi de ajutor.

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2017, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Imi raspund singur,primul suspect era corpul clapeta,de cateva saptamani cand opream motorul,avea un tremurat,lucru care mi sa mai intamplat si vinovata era chiar clapeta,asa ca azi am dat-o jos din nou si am gastit condens pe circuite cu rugina pe acolo,am curatat bine cu spray pt circuite electrice,am refacut lipicurile cu aer cald si acum sper sa tina,in poza placa este deja curatata,urma sa refac lipiturile.Poate cuiva o sa fie de folos :wave:


Attachments:
IMG_20170621_111021.jpg
IMG_20170621_111021.jpg [ 3.06 MiB | Viewed 5953 times ]

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205
Top
   
PostPosted: 24 Jun 2017, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jan 2015, 14:05
Posts: 402
Car: 159
vlad159 Quote:
salut
vreau sa fac o recalibrare la clapeta de acceleratie.
am nevoie de un soft care sa citeasca parametrii motor la 159 1.8 mpi, testat daca se poate.
am incercat cu fes 1.9 si mes 3.5.2 si nu citeste niciunul engine.
help please!

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 25 Jun 2017, 08:41 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2015, 19:41
Posts: 17
Car: 159 1.9Jtdm 150hp
Location: United Kingdom
Salut, am o nelamurire, de ce furtunul asta e asa de incarcat? Cepoate fi defect?


Attachments:
IMG_5223.JPG
IMG_5223.JPG [ 1.12 MiB | Viewed 5792 times ]
Top
   
PostPosted: 25 Jun 2017, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7423
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Epurator gaze, turbo.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2017, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2015, 19:41
Posts: 17
Car: 159 1.9Jtdm 150hp
Location: United Kingdom
Ce pot face ? Sau ce sa incerc sa schimb/repar?
E grav ce e acolo?
Multumesc


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2017, 12:52 
Offline

Joined: 11 Nov 2015, 15:05
Posts: 11
Car: Alfa Romeo 159
Location: Vulcan
Vanylla Quote:
Buna! Detin o AlfaRomeo 159 1.9jtdm de 2 ani.Mergea struna, nu aveam ce sa reprosez, dar cam de 8 luni imi face zile fripte. Din cand in cand ( nu stiu ce declanseaza aceasta reactie) in mers, la scosul pe liber , sau decelerari moare motorul din senin...pur si simplu cade acul de la turometru si moare. La primele incidente de genul, reporneam masina din prima. Acum o saptamana m-a lasat in drum cand mi-a fost lumea mai draga, de sarbatori, nu a vrut nicicum sa mai porneasca, eram pe pasul sa sun la tractari, dar dupa juma de ora a pornit si nu a mai facut figuri. Am duso la servis, a pus testerul si au zis ca sunt erori la debitmetru ( erori p0111, p0101 ). Maine merg sa il schimb. Sper sa se rezolve. Intrebare: voi ati patit asa ceva? Pe langa eroarea cu debitmetru, apare in bord cand bag cheia, simbolul de volan cu o cheie, dar porneste nu are probleme.Unul din mecanici zicea ca s-ar putea sa nu recunoasca cheia si deaia se opreste motorul( dar chiar in mers?) Este posibil asa ceva? Pe tester nu apare nici o alta eroare. Filtrul de particule are 0% infundat ( 5 regenerari in 2000 de km). Problema cu cheita si volanul a aparut de cand au fost gerurile din iarna.
Update! Debitmetru schimbat... problema persista si mai mult.........pe tester nu apre nici o erore, nu stiu ce sa ii mai fac, moare motorul cand e lunea mai draga si porneste dupa minim 3 incercari.. sfaturi??


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2017, 08:17 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jan 2008, 00:59
Posts: 41
Car: 159 TBI TI
Location: Bucuresti
Un binevoitor mi-a iimpins un senzor de parcare median in interiorul barei, in acea camasa pe care o au senzorii oem, credeti ca e vreo sansa sa-l repozitionez fara sa dau jos bara?


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2017, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 16:45
Posts: 296
Car: AR 166 TB / 159 Jtdm
Location: Bucuresti
Nu cred ca ai cum, insa poti incerca sa desfaci doar suruburile ce sustin bara in partea de sus si cele de la carenajul rotilor. Ai 2 suruburi, cate unul pe fiecare parte, la coltul stanga/dreapta ce il poti desface cu o cheie de 8, apoi cate 3 suruburi cruce pe fiecare parte pt carenele rotilor. Au mai ramas cele torx (t30?), de sub capota portbagajului,
Poti incerca sa glisezi bara usor spre exterior si sa-ti faci putin loc sa umbli la senzorul cu probleme.
Bafta

_________________
AR 166 v6 tb
AR 159 Jtdm

ex:
156 2.0ts
147 1.6ts
166 2.0tb v6
156 2.4jtd


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2017, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jan 2008, 00:59
Posts: 41
Car: 159 TBI TI
Location: Bucuresti
Da, n-ai cum, am desfacut bara pe jumatate si l-am pus la loc. Trebuie scos si stopul pentru acces la surubul care tine bara la partea superioara. Mersi


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1772 posts ]  Go to page Previous 164 65 66 67 6871 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]