It is currently 29 Mar 2024, 16:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1772 posts ]  Go to page Previous 145 46 47 48 4971 Next
Author Message
 Post subject: Re: Probleme 159 mai
PostPosted: 24 Oct 2014, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
ZooM Quote:
Am uita o alta mica problema care mi-a fost comunicata de la service cand am remediat o pana la roata si mi-au zis ca roata stanga spate se invarte cam greu...cu frana de mana libera...cei de la service mi-au sugerat un etrier nou...in Romania am mai schimbat garnituri la etriere...a mai avut cineva problema asta si exista vreun kit de reparatii etrier? Sau e mai bine , safe ...easy ...unul nou....?
Cu troncanitul nu stiu ce sa-ti zic. Pot fi multe cauze - suspensie, directie, etc. Ar trebui verificat.
In ceea ce priveste etrierul, am avut si eu problema asta la scurt timp (2-300 km) dupa ce am schimbata placute/discuri.
O aerisire noua a sistemului si a fost ok,


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2014, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 00:50
Posts: 294
Car: Alfa Romeo 159
Location: Danemarca
Placutele si discul sunt bune am dat etrierul jos si am vazut ca daca retrag pistonul etrierului e ok...dupa 2...3 apasari de pedala , discul de frana se invarte greoi...
Am sa ii fac o aerisire si am sa vad cum functioneaza...


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2014, 21:34 
Offline

Joined: 18 Oct 2014, 18:02
Posts: 27
Car: Alfa Romeo 159 1,9 j
Location: Bucuresti
Salut.

Postez aici pt ca nu am gasit un topic dedicat. Astazi, cand am vrut sa plec cu masina, am bagat cheia, am apasat butonul si....surpriza. nimic. A facut un click la final si gata. Banuiesc ca bateria e cam terminata, mai ales ca a stat cam nepornita in ultima vreme.
Intrebarile mele:
- ce tip de baterie trebuie sa iau? Masina nu mai are bateria originala, ci una pe care scrie RENAULT.
-vreo precautie la schimbarea ei? Ma refer la vreun sistem care se va reseta, ceva? Imi va cere codul de la cd-player?

Multumesc anticipat de suport


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 02:23 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
vlad_j Quote:
Salut.

Postez aici pt ca nu am gasit un topic dedicat. Astazi, cand am vrut sa plec cu masina, am bagat cheia, am apasat butonul si....surpriza. nimic. A facut un click la final si gata. Banuiesc ca bateria e cam terminata, mai ales ca a stat cam nepornita in ultima vreme.
Intrebarile mele:
- ce tip de baterie trebuie sa iau? Masina nu mai are bateria originala, ci una pe care scrie RENAULT.
-vreo precautie la schimbarea ei? Ma refer la vreun sistem care se va reseta, ceva? Imi va cere codul de la cd-player?

Multumesc anticipat de suport
Ca sa raspundem, ar trebui sa stim ce varianta de motorizare are masina. In ceea ce priveste codul, este posibil sa trebuiasca sa-l introduci, dar la mine nu a fost cazul.
Daca vei cauta pe forum vei gasi o gramada de discutii privind acumulatorii - marci, opinii utilizatori etc.

P.S. Completeza locatia !


Last edited by tm08alt on 29 Oct 2014, 02:28, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 02:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
Nu avem aceeasi masina dar cand am schimbat bateria nu mi-a cerut nici un cod.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 08:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3222
Car: Giulietta QV
Dupa ce conectezi bateria cea noua trebuie sa astepti 5 minute in care sa nu faci nimic , nici macar sa deschizi usa sau portbagajul , nimic. La sfarsit va ramane doar data de setat in CB.
Sa ai grija ca mufa de la masina sa stea fix cuplata pe borna bateriei , sunt unele baterii cu borne subdimensionate.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Salut, am un zgomot continuu in partea din fata in diminetile acestea reci care se accentueaza la actionarea directiei. Dupa aproximativ 10-15 minute, odata cu incalzirea motorului, dispare. Eu il pun in legatura cu servo-ul. Ce ar fi de facut in afara de verificarea nivelului de ulei servo?

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 12:46 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2010, 07:51
Posts: 94
Location: constanta
am schimbat azi cauciucurile de vara cu cele de iarna si am descoperit pentru al doilea an consecutiv ca masina mea consuma mai mult cauciuc decat motorina... ceva idei/sugestii ce as putea sa fac sa nu imi distrug si cauciucurile noi puse pe ea. tocite doar pe partea dreapta spre interior.


Attachments:
10721129_776810069044582_1772476342_n.jpg
10721129_776810069044582_1772476342_n.jpg [ 68.88 KiB | Viewed 2877 times ]

_________________
Alfa Romeo 159 jtdm 16v 150 cp - Fara inima ar fi doar masini
Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 13:02 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
bele Quote:
am schimbat azi cauciucurile de vara cu cele de iarna si am descoperit pentru al doilea an consecutiv ca masina mea consuma mai mult cauciuc decat motorina... ceva idei/sugestii ce as putea sa fac sa nu imi distrug si cauciucurile noi puse pe ea. tocite doar pe partea dreapta spre interior.
ii lasi convergenta cat mai aproape de 0º


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 13:11 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
georgecristian Quote:
Salut, am un zgomot continuu in partea din fata in diminetile acestea reci care se accentueaza la actionarea directiei. Dupa aproximativ 10-15 minute, odata cu incalzirea motorului, dispare. Eu il pun in legatura cu servo-ul. Ce ar fi de facut in afara de verificarea nivelului de ulei servo?
rezervorul si filtru cam dau de furca..mai ales daca ai primul model de rezervor.
cel mai indicat ar fi sa il schimbi si sa ii pui lichid tutela verde(GI/R),nu rosu(GI/E)...e scump, dar se gaseste inlocuitor,PENTOSIN,DEXRON lll,etc...sa respecte norma fiat


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Am deja Tutela verde, insa rezervorul este cred cel de profil vechi.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 15:39 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
georgecristian Quote:
Am deja Tutela verde, insa rezervorul este cred cel de profil vechi.
wow...inca nu am auzit de probleme cu lichidul verde..
esti sigur ca e verde?ala rosu are viscozitatea mult mai mare la rece..e tipic pt cel rosu sa dea probleme la rece.
iti vibreaza volanul cand virezi pe loc?pierde lichid pe la Capac?


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3222
Car: Giulietta QV
Deschide capacul de culoare rosie , porneste masina si da din volan stanga dreapta . Daca lichidul din vas nu face nimic deosebit inseamna ca problema este altundeva.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 18:22 
Offline

Joined: 18 Oct 2014, 18:02
Posts: 27
Car: Alfa Romeo 159 1,9 j
Location: Bucuresti
alfetta Quote:
Dupa ce conectezi bateria cea noua trebuie sa astepti 5 minute in care sa nu faci nimic , nici macar sa deschizi usa sau portbagajul , nimic. La sfarsit va ramane doar data de setat in CB.
Sa ai grija ca mufa de la masina sa stea fix cuplata pe borna bateriei , sunt unele baterii cu borne subdimensionate.

Am incercat sa o pornesc cu clesti luand curent de la alta masina...din pacate tot la fel face. Nu invarte motorul deloc...se aude decat un click.
motorul este 1.9 jtdm 150 cp. Vreo idee sau cineva care sa ma ajute? Platesc intervennltia daca stie cineva sau a mai patit asa.
multumesc


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2014, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Firul de minus de la baterie duce pe caroserie. Acolo e posibil sa die oxidat.


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 19:12 
Offline

Joined: 18 Oct 2014, 18:02
Posts: 27
Car: Alfa Romeo 159 1,9 j
Location: Bucuresti
Fir masa curatat-fara rezultat
Baterie noua-fara rezultat

Dupa cum a spus colegul jukebox....probabil electromotorul. Maine ma infiintez la service-ul lui sa vedem ce are.

Va tin la curent.


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2014, 23:39 
Offline
User avatar

Joined: 12 Dec 2012, 22:59
Posts: 51
Car: Alfa Romeo 159
Salutare tuturor !!! peste cateva saptamani ma intorc in tara si trebuie sa merg cu Bella la un service { schimbat distributie , ceva probleme la inchiderea centralizata , probleme cu xenoanele - in 15-20 min de functionare bliteaza un pic si se mai intampla ca unul dintre ele sa se stinga in acest timp , plus ceva maruntisuri } .
Caut un service de incredere cat mai aproape de Vatra Dornei , puteti sa ma ajutati , va rog ?


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2014, 04:43 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Am și eu o problemă similară la 156. Am schimbat becul, a fost ok o perioadă, dar de ceva vreme a început să-mi tremure lumina la același far. Deja mă aștept ca în viitorul apropiat să facă flash-uri cu stingere. Problema cred că-i de la centrala electronică de xenon, de sub far.



Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
ex: Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2014, 06:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7423
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
La 156 posibil sa fie ballast-ul de sub far deoarece acolo e igniter-ul (bec d2s). In schimb la generatia 939 si nu numai, becul este d1s cu igniter-ul pe bec.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2014, 22:37 
Offline

Joined: 18 Oct 2014, 18:02
Posts: 27
Car: Alfa Romeo 159 1,9 j
Location: Bucuresti
vlad_j Quote:
Fir masa curatat-fara rezultat
Baterie noua-fara rezultat

Dupa cum a spus colegul jukebox....probabil electromotorul. Maine ma infiintez la service-ul lui sa vedem ce are.

Va tin la curent.
Multumita lui dan am rezolvat problema...masina porneste acum fara probleme. De vina era nu stiu ce componenta a electromotorului---din ce am inteles este bobina care comanda bendixul sa sara (sper ca m-am exprimat bine).
In fine, important e ca problema e inchisa.

Plecand duminica pe un drum buc-slatina-buc, am observat ca pe drum intins temperatura la apa nu ridica niciodata la 90 de grade. E mereu intre 80 si 90. Daca ii dau putina forja se duce la 90, dar cum las talpa moale, iar scade.
In schimb, in oras urca la 90 si ramane acolo.

E posibil sa fie termostatul de vina? Sau asa se comporta masina asta? Cam cat sa ma coste un termostat?


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2014, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 12 Dec 2012, 22:59
Posts: 51
Car: Alfa Romeo 159
Chiar nu stie nimeni un service bun in nordul tarii ? :(


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2014, 13:31 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
vlad_j Quote:
vlad_j Quote:
Fir masa curatat-fara rezultat
Baterie noua-fara rezultat

Dupa cum a spus colegul jukebox....probabil electromotorul. Maine ma infiintez la service-ul lui sa vedem ce are.

Va tin la curent.
Multumita lui dan am rezolvat problema...masina porneste acum fara probleme. De vina era nu stiu ce componenta a electromotorului---din ce am inteles este bobina care comanda bendixul sa sara (sper ca m-am exprimat bine).
In fine, important e ca problema e inchisa.

Plecand duminica pe un drum buc-slatina-buc, am observat ca pe drum intins temperatura la apa nu ridica niciodata la 90 de grade. E mereu intre 80 si 90. Daca ii dau putina forja se duce la 90, dar cum las talpa moale, iar scade.
In schimb, in oras urca la 90 si ramane acolo.

E posibil sa fie termostatul de vina? Sau asa se comporta masina asta? Cam cat sa ma coste un termostat?
termostatul sigur..


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Am inlocuit la inceputul toamnei cablurile de frana de mana in service AI, si de atunci nu mai imi functioneaza incalzirea in scaunul soferului. Am verificat siguranta, e OK. Am curent pana in mufa scaunului, am masurat. Mai departe, nu stiu ce sa mai fac, e si dificil fara demontarea scaunului. Sa fi rupt baietii in service cablul pentru scaun?

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 14:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Care cablu?


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2014, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Sub scaun, langa tunelul median sunt doua mufe, una portocalie pt airbag, si una neagra pentru incalzire. Evident, din mufa neagra pleaca un cablu spre tapiserie, la rezistentele din scaun. Acolo imi e teama ca e buba, nu sunt totusi sigur. Repet, la mufa am alimentare, si rotita de pe scaun are ledul ON, dar nu se mai incalzeste deloc scaunul. Eu pun problema in legatura cu operatia de schimbare a cablurilor de frana, care a necesitat demontarea tunelului median, etc.
Sau sa fie termostatul din scaun dus? Habar nu am unde se afla, sau daca e usor de scos.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1772 posts ]  Go to page Previous 145 46 47 48 4971 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]