It is currently 28 Apr 2024, 20:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Alfa Spider 939, 2.2 JTS
PostPosted: 04 Mar 2020, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
Salutare,

Sunt un nou, si fericit proprietar de Alfa Spider din 2008, cu motor 2.2 JTS benzina, neagra cu interior negru.
Masina o am de aproximativ 2 luni, si desi a fost iarna, teoretic, am facut cativa km cu ea, de cum iese soarele repede imi gasesc un motiv sa o scot din garaj.

Designul este superb, desi are 12 ani, cred ca ar putea sa fie vanduta cu succes de noua chiar si acum. Am vrut neaparat sa fie productie dupa 2008, pentru a avea si interiorul pe masura exteriorului, cu acele scaune sport profilate care mi se pare ca sunt cu mult peste cele pre-facelift.
Acum, ca si orice alfa de peste 10 ani are si ea "personalitatea" ei, si anume cateva lucruri care trebuie rezolvate.
Cand mi-a venit masina, m-am chinuit 2 zile ca sa inchid geamul de la sofer. Butounl era fisurat, mergea doar intr-o anumita pozitie, oglinzile mergeau doar in sus iar pliatul nici poveste. Am un panou de comanda geamuri, dar cea mai ieftina varianta gasita era pe la 1000 RON, care mi s-a parut absurd, asa ca am luat povestea in mana. Am dat jos panoul de la usa, am curatat circuitele foarte bine, si am cumparat de pe o 159 panoul de geamuri, care nu potriveste, dar butonul in sine, cel care imi era mie rupt, este identic, asa ca l-am "transplantat", si voala totul merge acum perfect, geam oglinzi. Cost total aprox 200ron (puteam sa ies mult mai ieftin daca luam un buton de la usa spate de exemplu dar am calculat ca poate o sa mai am nevoie pe viitor de ceva butoane).
Din cate am observat e o problema comuna la Brera / Spider (probabil din cauza ca la spalare se prelinge putina apa pe usa posibil ajungand la panoul de pe usa) dar recomand cu incredere la nevoie sa se incerce reparatia.

Pe val fiind, am decis ca sa imi repar si stopul, care era putin fisurat si la fiecare spalare se umplea de apa si in consecinta se umplea de aburi... Doar ca aici am cam dat-o in bara :cry: l-am dat cu feonul ca sa scot umezeala din el, si cand era aproape gata, din ceva idee mareata a mea, am decis sa il sprituiesc cu solutie de curatat pentru a il degresa inainte sa ma apuc de lipit la el, asta in combinatie cu stopul foarte incins a facut ca la aproximativ 3-4 secunde sa apara o multitudine de fisuri pe sticla stopului... oops?

Asa ca acum, de vreo 3 zile, caut un stop de alfa spider (sau brera deoarece se pare ca sunt identice) insa nu prea am avut noroc. Peste tot nu mai este stoc, iar in dezemmebrari nu am gasit. Asa ca daca are cineva / cunoaste pe cineva care ar putea avea un stop de spider / brera as fi foarte recunoscator! Incerc acum sa caut pe italia sau germania o varianta.

Pe langa acestea, incalzirea in scaunul de la sofer nu functioneaza, desi nu ma foarte deranjeaza nu planuiesc sa scot masina cand sunt sub 0 grade, si la fel ajustarea suportului lombar. La lombar am impresia ca este tot buntonul de vina. Voi incerca o reparatie, poate tura asta o nimeresc :))

Ca motor, se tureaza foarte frumos si merge binisor, dar parca m-as fi asteptat ca un 2.2 pe benzina sa fie ceva mai sprinten, masina e grea dar totusi.
As vrea saptamanile viitoare sa ii fac ceva modificari la evacuare, e mult prea silentioasa, nu vreau sa trezesc vecinii, dar totusi parca la 7000rpm as vrea si eu sa aud putin evacuarea :o
Daca e cineva pe aici care a facut ceva modificari la o spider sau brera de 2.2 pe evacuare, in ce directie ati mers?

Inainte de vara as dori sa ii schimb si culoarea interiorului, momentan este piele neagra, care e ok, dar m-a cucerit nunanta aceea de maro inchis care este pe spider, si as vrea sa vopesc si eu scaunele. Am gasit pe internet diverse modalitati de vopsire piele care par a fi foarte eficiente, si am gasit si pe cineva care face asa ceva in zona mea.

Dintre posesorii de spider, cum va intretineti topul? Il gresati cu ceva? il curatati regulat?

Revin si cu ceva fotografii.


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2020, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
Revin si cu pozele promise cu masina.


Attachments:
20200123_160249.jpg
20200123_160249.jpg [ 3.46 MiB | Viewed 3954 times ]
20200125_115801-01.jpeg
20200125_115801-01.jpeg [ 6.51 MiB | Viewed 3954 times ]
20200225_093418-01-01.jpeg
20200225_093418-01-01.jpeg [ 6.13 MiB | Viewed 3954 times ]
Top
   
PostPosted: 04 Mar 2020, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
Salutare si felicitari pentru achizitie, sa fie intr-un ceas bun.

Am schimbat eu evacuarea la Brera la cei de la Klein (fost Top Gear), poti sa vezi la mine niste poze din timpul operatiei si link pe youtube sa vezi cum se aude.

viewtopic.php?f=22&t=24988

Legat de servisare ti-as fi recomandat sa iei legatura cu Tzivii dar vad nr de Cluj deci probabil e mai greu sa va intalniti :)))

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2020, 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2018, 11:08
Posts: 120
Car: Brera 1.8 TBi
Location: Bucuresti
Felicitari pt masina, arata minunat! poate o aduci la Fest sa o vedem live :)

Despre far - se mai gasesc din cand in cand pe ebay sau subito.it, dar cele in stare buna /aproape noi sunt cam scumpe:

https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Tail ... SwPTlb~XVT

_________________

Alfa Romeo Brera 1.8 TBi Italia Independent
Honda Accord 2.0 (CL7)


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2020, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Pentru "triplă" ia legatura cu Catalin kdk, parca are un Spider la dezmembrat.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
IObi Quote:
Salutare si felicitari pentru achizitie, sa fie intr-un ceas bun.

Am schimbat eu evacuarea la Brera la cei de la Klein (fost Top Gear), poti sa vezi la mine niste poze din timpul operatiei si link pe youtube sa vezi cum se aude.

viewtopic.php?f=22&t=24988

Legat de servisare ti-as fi recomandat sa iei legatura cu Tzivii dar vad nr de Cluj deci probabil e mai greu sa va intalniti :)))
Suna bine brera, ce ai facut la a ta? ai inlocuit doar finalele? La un mers linistit de national/autostrada 100-130 erau deranjante ?
Eu ma gandesc sa ii dau jos finala si sa o inlocuiesc cu ceva putin mai permisiv.

Si da, sunt de celalata parte a muntilor, deci nu imi e chiar cel mai la indemana sa ajung prin partile voastre.

Cu privire la tripla, @82sas daca te referi la Catalin cel de pe la Timisoara, am vorbit deja cu el, nu mai prea are piese de spider. De altfel am cam luat legatura cu toata lumea de pe olx / dez.ro care au brera si spider la dezmembrat, si cam cu toti furnizorii de piese din tara. Nimeni nu are stoc. Am gasit doar in reprezentanta, dar pretul e putin prea piperat. Inca mai cautam.

@adipan am cautat pe ebay insa nimic bun, am gasit doar ceva in anglia cu 500 de lire :)) nu mersi.
Acum sunt pe subito, am scris la toti cei care aveau brera sau spider la dezmembrat, astept raspunsuri, momentan doar unul fisurat, dar baiul e ca mai am unul asa, si nu cred ca pot sa tai sticla in doua sa fac din unul rau unul bun :))

Cautam inca.

P.s. cam ce consumuri reale scoateti cu 2.2-ul ? Ca pentru mine masina fiind noua si fiind plin de entuziasm (toata viata mea am avut doar diesel-uri, si acum recuperez toate momentele cand as fi vrut sa pot tura motorul peste 5000rpm :)) ) am cam condus-o vorba americanului drive it like you stole it, deci consumurile sunt... echivalente cu motoare de 5.0 l :blink:


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
LRadu Quote:
@adipan am cautat pe ebay insa nimic bun, am gasit doar ceva in anglia cu 500 de lire :)) nu mersi.
Acum sunt pe subito, am scris la toti cei care aveau brera sau spider la dezmembrat, astept raspunsuri, momentan doar unul fisurat, dar baiul e ca mai am unul asa, si nu cred ca pot sa tai sticla in doua sa fac din unul rau unul bun :))

Cautam inca.
Iti doresc succes, desi o sa fie cam greu. Si eu caut de mai bine de un an stopuri. La fel, si mie mi-au refuzat comenzile toti distribuitorii si nici la dezmembrari nu am avut noroc. Si nu stiu cat de confortabil sunt cu gandul sa dau 1000 de euro pe o pereche de stopuri.

Dar daca cumva gasesti ceva interesant pe undeva, do tell.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Felicitari pentru masina! Arata bine :D

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
@LRadu

consum in oras: peste 14. Ajunge si la 17 daca traficul este :censored: Ca o medie, as zice ca e 15-16. Asta bazandu-ma pe ce minte CB, ca nu am avut curiozitatea sa fac calculul plin/plin.
extern: 10-11, maxim 12. A scos si 9, dar nu e de repetat. :tongue: De altfel, sotia scoatea niste cifre ce nu credeam ca sunt vreodata posibile la masina asta. Deci....

Legat de stop, pe ce parte ai buba, stanga sau dreapta? E posibil sa te pot ajuta cu unul (dreapta) in stare decenta (ma rog, putin deteriorat o parte mica din cromul din interiorul stopului, dar nu foarte vizibil), dar asta iti zic sigur abia peste 1-2 saptamani. Nu e "nou", dar iti faci treaba cu el. :mrgreen:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Se refera la Catalin din Bucuresti (Cornetu): https://www.facebook.com/alfagarage.catalinkdk.5
Dar nu cred ca are Spider la dezmembrat, ci la vanzare. Poti sa incerci totusi.
Felicitari pentru masina, foarte misto spiderul 939.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
LRadu Quote:
IObi Quote:
Salutare si felicitari pentru achizitie, sa fie intr-un ceas bun.

Am schimbat eu evacuarea la Brera la cei de la Klein (fost Top Gear), poti sa vezi la mine niste poze din timpul operatiei si link pe youtube sa vezi cum se aude.

viewtopic.php?f=22&t=24988

Legat de servisare ti-as fi recomandat sa iei legatura cu Tzivii dar vad nr de Cluj deci probabil e mai greu sa va intalniti :)))
Suna bine brera, ce ai facut la a ta? ai inlocuit doar finalele? La un mers linistit de national/autostrada 100-130 erau deranjante ?
Eu ma gandesc sa ii dau jos finala si sa o inlocuiesc cu ceva putin mai permisiv.

Si da, sunt de celalata parte a muntilor, deci nu imi e chiar cel mai la indemana sa ajung prin partile voastre.

Eu am inlocuit tot traseul pana la catalizator, am pus intermediara, nu te sfatuiesc sa tragi doar teava ca n-o sa poti sa mai stai in masina.
Eu pe autostrada merg cu 160, la viteza asta nu e diferenta de decibeli fata de stocl doar de modul cum se aude. Intensitatea sunetului difera in functie de turatie, pana in 3000-3500 turatii ai sunetul mai grav de bass si cum urci in turatii sunetul se schimba si nu mai e nici asa agresiv. Daca stai peste 3500 turatii nu e deranjant, mai conteaza si cat brusc calci pedala etc, per total daca esti pasionat si iti place sunetul cred ca n-o sa ti se faca obositor, eu dupa 3 ani nu ma plang.

Consum in Bucuresti, condus zilnic, stat in trafic dimineata 15-18 media, daca nu stai bara la bara cred ca scoti o medie de 13 la condus normal, dar cand iti cumperi 2.2 benzina scoti cuvantul "consum" din vocabular :))))

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
m3ph0 Quote:
Iti doresc succes, desi o sa fie cam greu. Si eu caut de mai bine de un an stopuri. La fel, si mie mi-au refuzat comenzile toti distribuitorii si nici la dezmembrari nu am avut noroc. Si nu stiu cat de confortabil sunt cu gandul sa dau 1000 de euro pe o pereche de stopuri.

Dar daca cumva gasesti ceva interesant pe undeva, do tell.
Cea mai buna oferta momentan este de la autovenetia la 1300ron + TVA.
Am mai gasit unul in italia, la 30euro, doar ca este putin fisurat, deci nu am facut mare lucru.


@goldfinger din pacate pe partea stanga am nevoie (partea soferului), ar fi minunat deoarece tot ce am eu nevoie la el e sticla - vezi poza - , in rest as putea sa recuperez de pe cel care il am acum.

@IObi eu ma gandeam doar inlocuit finala, desi am luat in considerare si sa inlocuiesc doar intermediara fara a interveni la finala. Sunt pasionat de mic si imi place la nebunie sunetul de benzinar, de aceea am stat pana am gasit neaparat un benzinar (suprinzator, gasisem diesel la bani mai buni), dar nu as vrea sa cresc foarte mult nivelul decibelilor. Doar putin, cat sa stiu si eu ca am masina pe benzina si nu electrica :))

Cu privire la consum, era mai mult orientativa intrebarea, pe diesel 2.2 am consuuri in jur de 9-10 deci mi-am asumat ca nu o sa imi pese de consum cand am luat-o, dar am reusit sa scot 20 deuna-zi cu ea, si nu prea a scazut sub 13-14, ma asiguram doar ca nu am ceva gaura pe udneva pe la a mea din moment ce de curios ma uitasem la consumul oficial cautat acum pe net este 7.3 afara si 9.4 mixt :lol: :lol:

p.s. Scaunul de la sofer are un mic joc. am inteles ca ar fi o problema uzuala, aveti idee de unde porneste?


Attachments:
stopul.jpg
stopul.jpg [ 1.68 MiB | Viewed 3715 times ]
spid.jpeg
spid.jpeg [ 721.65 KiB | Viewed 3715 times ]
Top
   
PostPosted: 06 Mar 2020, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Daca ai scaune electrice, “asa face iele”, capata un joc in motorase si nu prea exista remediu.
Pentru evacuare, eu as incepe prin a elimina pur si simplu finalele, teava + tips. Se pare ca oricum au o problema constructiva si limiteaza foarte mult flow-ul de gaze, unii le gauresc intentionat.



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2020, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
LRadu Quote:
Cea mai buna oferta momentan este de la autovenetia la 1300ron + TVA.
Am mai gasit unul in italia, la 30euro, doar ca este putin fisurat, deci nu am facut mare lucru.
Dar e sigur ca il aduc? Ca pretul nu mi se pare mare pentru un stop nou, dar macar sa il aduca.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2020, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
@ALXege :roll: si sa mai zici ca nu au ele personalitate .... electrice sunt, si eu care credeam ca bag surubelnita in ea si o rezolv :D , Noroc ca sunt inalt si umblu cu scanul dat la maxim in spate si nu prea are loc unde sa miste :))

@m3ph0 presupun ca da. nu mi-au pus nici o conditionare (gen, sa verificam daca e pe stoc) am trimis un mail si mi s-a raspuns cu pretul.

Am gasit in schimb pe Polonia, cu aprox 100euro (SH) insa unul care e model EU nu reactioneaza cand l-am intrebat daca nu vrea sa tirmita in ro, iar celalat este modelul UK, cu becul de marsarier in loc de cel de ceata. Incerc sa gasesc pe cineva prin Polonia sa mi-l aduca pe primul, ar fi chiar un pret bun undeva la 500-600RON in tara.

Intre timp masina sta de vreo 2 saptamani in garaj, fara stop :)), cum a fost vremea aceasta urata a stat la caldura, in asteptarea zilelor de vara, imi tot fug idei prin cap, upgrade la audio (nu e optiunea BOSE si calitatea lasa de dorit), poate o infoliere (mai are mici zgarieturi si ciobituri pe ici pe colo), si cred ca am vazut deja toate video-urile de pe youtube cu evacuari pe 2.2 JTS in incercarea de a ma hotara ce sa fac cu evacuarea. Am decis ca in prima faza sa raman pe varianta de inlocuire tobe finale cu unele after market mai permisive, in masura in care se poate vreau insa sa mentin "tips"-urile (parte care se vede) dreptunghiulare, pe piata vad ca tot ce se gaseste este rotund.


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2020, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Ia legatura cu acestia: https://www.aagnv.be/nl/2de-hands-auto- ... nse-merken
Vorbesc engleza, eu am luat de la ei chestii si sunt seriosi.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2020, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu te prea ajuta ca lipesti spatarul de marginea din spate, problema cea mai mare apare la franari puternice, cand ai senzatia ca zbori din masina cu tot cu scaun :lol:

Legat de evacuare, mergi la un service cu un elevator, roaga-i sa-ti dea jos finalele si da o tura 5 min cu masina. Daca e ce trebuie, tai tipsurile cat mai aproape de iesirea din tobe, tai cotul din spate cat mai aproape de intrarea in tobe, si legi apoi partile ramase cu teava (elimini practic "butelca").

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2020, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-al ... dsGPw.html


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2020, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
ALXege Quote:
https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-al ... dsGPw.html


Sent from my iPhone using Tapatalk
Multumesc. Discutat, rezolvat si deja e si livrat ! Singura problema e ca e model de anglia, deci in loc de bec de ceață are marsalier... nu e tragedie, voi incerc sa il vopsesc pe interior sau poate chiar sa il deschid si sa il schimb cu al meu. Dar momentan sunt mulțumit ca am rezolvat problema.Nu era anuntul cand am cautat eu.

Acum cu toata nebunia imi pierdusem speranța ca o sa mai gasesc pe undeva si am intrat serios la reparat la al meu :)) si la cum am început cred ca as fi reusit sa il scot 90% ok. :))
Ca pont, cu o multifuncționala, multă atenție, si epoxy transparent se pare ca merge foarte frumos.o reparație de genul. De curios daca tot am timp acum, poate voi incerca sa duc reparația la capăt sa vad ce iese.


Attachments:
Screenshot_20200324-170133_Gallery.jpg
Screenshot_20200324-170133_Gallery.jpg [ 1.21 MiB | Viewed 3077 times ]
Screenshot_20200324-170226_Gallery.jpg
Screenshot_20200324-170226_Gallery.jpg [ 1.85 MiB | Viewed 3077 times ]
Top
   
PostPosted: 24 Mar 2020, 19:24 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Nu stiu cum e la inspectia periodica in Ro, de obicei daca este fisurat (si vizibil) e motiv de revenire pentru a 2ª-oara. La fel si in cazul becului de ceata/marsalier si vice-versa. Daca reusesti sa-l modifici e ok. :wink:
Sunt pe eBay 2 bucati noi de venzare, OE Alfa (old stock), dar la pretul de 500 euro/buc. :shock:

Cat despre evacuare, cum a spus si ALXege varianta ce mai simpla si putin costisitoare este sa dai jos/sa elimini finalele. Acum cativa ani un prieten cu Spider 2.2 JTS asta a facut si sunetul era unul mult mai ok decat original. O sa caut un video si las aici respectivul link.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2020, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Sa o folosesti sanatos! E foarte misto!

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 14 May 2020, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
Dupa o lunga hibernare, in care masina si-a schimbat culoarea intr-un maoniu prafos foarte misto :roll: am fost astazi sa o spal putin sa o pregatesc de o plimbare mai lunga in weekend.

Se pare ca noul stop transpira destul de tare cand e spalat (am atasat o poza mai jos).... de altfel se si vad urme ca a mai facut asta si in trecut :-? inteleg ca e boala de familie, ma gandesc ca cea mai de efect solutie ar fi sa dau jos stopul, sa il usc (sper ca pe asta sa nu il sparg :)) ) si sa il dau cu silicon la inbinari ?


De asemenea, am constatat ca nu se aseaza chiar perfect soft-topul in in partea din spate dreapta, ramane cam jumatate de centimetru deasupra. E oare vreao metoda de il regla? Aveti idee?


Am pus si cateva poze cu ea, facute inainte de nebunie :)

p.s. mersi de aprecieri :)


Attachments:
stop.jpeg
stop.jpeg [ 1.27 MiB | Viewed 2532 times ]
1.jpeg
1.jpeg [ 1.84 MiB | Viewed 2532 times ]
2.jpeg
2.jpeg [ 1.94 MiB | Viewed 2532 times ]
3.jpeg
3.jpeg [ 2.25 MiB | Viewed 2532 times ]
Top
   
PostPosted: 16 May 2020, 00:07 
Offline

Joined: 01 Sep 2019, 11:49
Posts: 10
Car: Alfa Romeo Brera
Cred ca poti sa gasesti stopuri pt Brera/Spider destul de usor.
Sunt cele de la Magneti Marelli,pe la 700ron/buc, sau cele de la Van Wezel,care sunt mai scumpe,pe la 1300ron/buc.
Cat despre condens,nu ai alta solutie decat sa le demontezi si sa le dai cateva gaurele foarte fine pt aerisire si sa circule mereu aerul. In felul asta nu vei mai avea absolut nici o problema ever.Asa am rezolvat si eu la a mea si am scutit sa imi mai cumpar altele noi,pt ca era destul de nasoala problema asta!!!


Attachments:
20200403_185809.jpg
20200403_185809.jpg [ 4 MiB | Viewed 2451 times ]
Top
   
PostPosted: 16 May 2020, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Nu stiu daca ajuta cu ceva dar la Bravo, la proiectoarele dinbara fata exista un stut cu diametrul de 10 mm pe care vine un furtun in lungime de 5-7 cm. In felul acesta proiectoarele nu se aburesc niciodata.
Cred ca se poate confectiona asa ceva si la faruri si la stopuri.


Attachments:
IMG_20200512_175441506.jpg
IMG_20200512_175441506.jpg [ 726.48 KiB | Viewed 2420 times ]

_________________
DA !
Top
   
PostPosted: 23 May 2020, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2020, 15:26
Posts: 16
Car: Alfa Spider 939, 2.2
Astazi m-am simtit alfist :D primul meu drum mai lung cu masina, si... prima problema ... , si cu toate astea cand am parcat masina tot m-am intors sa ma uit uitat dupa ea "nebuna, da faina poate fi " :shock: :lol:

Mai pe lung, am fost cu ea la un drum mai lung, de munte, si cand ma intorceam (ca norocul) la vreo 70km de casa am luat un mic hop, nimic foarte grav, dar a zguduit putin masina, si, cand sa schimb viteza, constat ca nu mai pot sa o schimb... am ambreiaj normal, dar schimbatorul de viteze e complet mort, il pot misca doar intre a 3-a si a 4-a (desi el efectiv nu schimba sau nu face nimic, doar se misca ).
Deci am ramas blocat in a 4-a. Am reconfigurat rapid traseul, m-am gandit pe unde am minimul de intersectii si semafoare, si cu un noroc ceva noroc si buna planificare (5 semafoare si le-am prins cu ceva planificare si gandire inainte pe toate pe verde).

Cu siguranta s-a rupt sau desprins ceva la schimbatorul de viteze, nu cred ca e timoneria de la CV, pentru ca altfel ma gandesc ca as putea sa pun schimbatorul si in alte pozitii, sau daca ar fi blocat ceva in cutie nu as putea sa misc schimbatorul deloc. Deci ma gandesc ca va fi un easy fix. Dar, e enervant, ca mi-a stricat putin traseul.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]