It is currently 27 Apr 2024, 22:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next
Author Message
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 11 May 2020, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Dane, fara sa vreau sa te jignesc, dar ti-ai cautat-o cu lumanarea. Ai deschis cutia pandorei dand masina la 2 samsari si acum speri ca lumea sa stea chill in banca. Cam greu.
Eu cel putin ma opresc aici, sa iti respect rugamintea. Apreciez bunele intentii cu care iti tratezi msina.

PS ai vazut legat de intretinere? unde ai dat si unde a crapat? data viitoare fi tu cel care isi face temele si gandeste de 2 ori inainte sa lasi pe altcineva sa-ti judece lucrurile si faptele.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 11 May 2020, 17:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Mersi de intelegere, ai perfecta dreptate. Nu am nimic impotriva, putem continua discutia, ziceam doar sa o mutam in alta parte.


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 11 May 2020, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
cum au ajuns la concluzia ca bratele tin doar 10 000 km ? nu imi pot da seama. , eu am avut 159 , si am schimbat doar bratele superioare , in 100 000km , mergand pe bilstein si eibach mai mult timp .

poate la tine au fost montate gresit , daca de la tine su preluat ideea.

ps: un bmw din 2007 , avand aceleasi dotari cu o alfa 159 , astazi , pe piata de masini utilizate , are o valoare egala sau chiar mai mica ca 159. nu la fel era cazul in 2007 cand era mare diferenta de pret intre cele doua .

ps2 : brera si 159 , chiar nu au materiale de slaba calitate la interior .

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 11 May 2020, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
alfetta Quote:
cum au ajuns la concluzia ca bratele tin doar 10 000 km ? nu imi pot da seama. , eu am avut 159 , si am schimbat doar bratele superioare , in 100 000km , mergand pe bilstein si eibach mai mult timp .
Habar n-am. A fost o "metafora" cred :)
Eu le-am schimbat pe amandoua (inferioare)acum 15.000km pt ca unul avea un mic joc la pivot si cred ca erau cele originale(la aproximativ 115.000km ai masinii). De atunci e liniste. Recent am schimbat unul superior ca am fost bou si am reusit sa rup pivotul cand l-am strans cu pistolul de impact. :oops:


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 12 May 2020, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
dan.c. Quote:
alfetta Quote:
cum au ajuns la concluzia ca bratele tin doar 10 000 km ? nu imi pot da seama. , eu am avut 159 , si am schimbat doar bratele superioare , in 100 000km , mergand pe bilstein si eibach mai mult timp .
Habar n-am. A fost o "metafora" cred :)
Eu le-am schimbat pe amandoua (inferioare)acum 15.000km pt ca unul avea un mic joc la pivot si cred ca erau cele originale(la aproximativ 115.000km ai masinii). De atunci e liniste. Recent am schimbat unul superior ca am fost bou si am reusit sa rup pivotul cand l-am strans cu pistolul de impact. :oops:
Pai pentru metafore de genul si-au luat flegme comentatorii astia de sant. Cand te joci cu in rahat cu porcii, te murdaresti.
Daca era orice alta marca, nemteasca, sunt absolut convins ca nici nu mentionau, ba mai mult o laudau de o lua dreq.
Hai sa nu le mai luam atata partea ca fura curent...

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 09 Jul 2020, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Am mai facut una, alta pe la ea:
Nu imi placea cum se aude si se simte spatele, asa ca am pus-o pe un stand ITP de testat suspensia si am vazut ca e cam mare jocul in bucsile mari de la bratele spate. S-au dovedit a fi in stare chiar buna, probabil ca asa flexeaza ele din fabrica. Drept urmare am schimbat mai multe :) Bratele spate date jos si pt ca aveau un mic inceput de rugina - sablate si vopsite cu primer epoxi si vopsea poliuretanica, apoi cele 4 bucsi schimbate cu unele de poliuretan. Cea mai grea lucrare pe care am facut-o vreodata :D nici sa nu mai aud de asa ceva.
Am schimbat si tampoanele de la galeria de evacuare, daca trageam stanga dreapta de finale loveau in ceva. Dupa ce am pus noile tampoane s-a mai rigidizat un pic treaba. Am mai schimbat si o bieleta spate ca avea un mic joc. Acum e liniste pe spate.
Am gasit Brera la dezmembrat la Daniel din Pitesti asa ca am luat cateva plastice care erau crapate si ma deranjau vizual :)
Si sa pun poza si cu scaunul fata care avea urme de frecare si pe care mi l-a reparat cineva din oras.


Attachments:
IMG_5774.jpg
IMG_5774.jpg [ 5.53 MiB | Viewed 2548 times ]
eddf8629-d181-42e7-84df-87b0a4046858.jpg
eddf8629-d181-42e7-84df-87b0a4046858.jpg [ 376.05 KiB | Viewed 2548 times ]
IMG_5838.jpg
IMG_5838.jpg [ 3.09 MiB | Viewed 2548 times ]
IMG_5429.jpg
IMG_5429.jpg [ 4.36 MiB | Viewed 2548 times ]
IMG_5510.jpg
IMG_5510.jpg [ 3.9 MiB | Viewed 2548 times ]
IMG_5507.jpg
IMG_5507.jpg [ 5.3 MiB | Viewed 2548 times ]
IMG_4838(1).JPG
IMG_4838(1).JPG [ 1.99 MiB | Viewed 2548 times ]
IMG_4855(1).JPG
IMG_4855(1).JPG [ 1.76 MiB | Viewed 2548 times ]
IMG_5551(1).jpg
IMG_5551(1).jpg [ 6.89 MiB | Viewed 2548 times ]
IMG_5548(1).jpg
IMG_5548(1).jpg [ 6.62 MiB | Viewed 2548 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 14 Jul 2020, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Si daca la inceputul jurnalului scriam ca nu o sa o bag pe circuit... uite ca m-am inselat si din pacate m-am virusat :lol: astfel ca probabil ca vor mai urma astfel de experiente.
Pot sa spun ca am fost placut surprins de ce "poate". Da, e greoaie, se simte in curbe, au scartait cauciucurile intr-una in curbe si am tinut-o tot intr-un derapaj, dar pot spune ca totul era predictibil si controlabil iar puterea chiar ma ajuta pe iesire. Totul a fost cu ASR si VDC pornite. Mi-am propus sa fac si o sesiune cu ele dezactivate, sa vad cum se comporta, dar am fost atat de preocupat de alte chestii, gen trase, puncte de franare pe care le tot mutam incat am uitat.
Oricum, asa cum e chiar se simte ok. Cauciucurile Prelli cinturato p7 si-au facut treaba bine de tot, nu prea alunecau si desi am abuzat de frane cred ca de 2 ori a intrat abs-ul.
Spre final a crapat stutul de sus, cel mic, de la vasul de expansiune si a pierdut ceva antigel, dar am completat cu apa si am facut toate intrarile si am ajuns si acasa fara probleme. Am dat comanda de altul nou.


Attachments:
F58A2750.jpg
F58A2750.jpg [ 2.06 MiB | Viewed 2410 times ]
F58A3020.jpg
F58A3020.jpg [ 1.85 MiB | Viewed 2410 times ]
F58A3076.jpg
F58A3076.jpg [ 1.96 MiB | Viewed 2410 times ]
F58A3078.jpg
F58A3078.jpg [ 1.89 MiB | Viewed 2410 times ]
F58A3258.jpg
F58A3258.jpg [ 1.32 MiB | Viewed 2410 times ]
F58A3286.jpg
F58A3286.jpg [ 1.72 MiB | Viewed 2410 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 14 Jul 2020, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 18 Jul 2020, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Inlocuit vas expansiune.
Schimbat un senzor de parcare.
Insonorizat usi si portbagaj(roata de rezerva).


Attachments:
IMG_5992.jpg
IMG_5992.jpg [ 3.76 MiB | Viewed 2302 times ]
IMG_6004.jpg
IMG_6004.jpg [ 3.78 MiB | Viewed 2302 times ]
IMG_6005.jpg
IMG_6005.jpg [ 4.1 MiB | Viewed 2302 times ]
IMG_6006.jpg
IMG_6006.jpg [ 2.92 MiB | Viewed 2302 times ]
IMG_6007.jpg
IMG_6007.jpg [ 3.23 MiB | Viewed 2302 times ]
IMG_6015.jpg
IMG_6015.jpg [ 3.99 MiB | Viewed 2302 times ]
IMG_6010.jpg
IMG_6010.jpg [ 2.48 MiB | Viewed 2302 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 19 Jul 2020, 07:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ce chestie, la 159 după ce dai fata de usa jos intalnesti ca un capac de aluminiu și tind sa cred ca antifoneaza destul de bine, pe când la brera au renunțat la idee si au lăsat gol...

Se simte diferența cu materialul pus?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk



_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 19 Jul 2020, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Ness, este și la Brera ceva...

Mie antifonarea de fabrica mi se pare super ok, geamurile insa oricât le-ai regla... :roll:


Attachments:
geam.jpg
geam.jpg [ 130.92 KiB | Viewed 2266 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.
Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 19 Jul 2020, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
goldfinger Quote:
Ness, este și la Brera ceva...

Mie antifonarea de fabrica mi se pare super ok, geamurile insa oricât le-ai regla... :roll:
Așa este si la GT...

La 159 este precum in poza atașată.
Image

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 19 Jul 2020, 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Da, e mare diferenta. Am făcut testul cu un compresor de aer pornit in garaj. Înainte se auzea rău prin usa. Acum nu se mai aude prin Usi :D se aude prin restul caroseriei. :D Clar insonorizarea e șmecherie dar probabil trebuie făcută la toată mașina. Și mi se pare ca se aude mult mai bine bassul.
In plus aveam un burete lipsa in usa șoferului și îmi vajaia aer pe acolo și ma dispera și nu înțelegeam de unde e problema. Acum, ca am desfăcut ambele usi am făcut o comparație între ele și am văzut ce lipsea. Am pus alt burete și acum e liniște la drum, dar îmi e greu sa zic cât e de la insonorizare și cât de la buretele ăla.


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 19 Jul 2020, 11:12 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
goldfinger Quote:
Ness, este și la Brera ceva...
Aia e o folie din polistiren super fragila.


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 16 Aug 2020, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Si uite ca efectele circuitului incep sa se vada :D
Am fost in concediu in Grecia, unde m-a lasat planetara dreapta, "racordul" interior... A inceput sa bata destul de urat prin Bulgaria, noaptea, prin niste sate uitate de lume... Am mers cu 30kmh vreo 3 ore pana in Sofia, unde cu ajutorul unui prieten am ajuns la Ventura Garage, un garaj de pasionati alfa. Fiind sambata aveam zero sanse sa gasesc alta planetara noua pt qtronic pe stock si trebuia sa intru in Grecia pana la miezul noptii altfel ne expirau testele Covid si nu ne mai primeau... Dupa o inspectie pe elevator nu parea nimic rupt pe acolo asa ca a dat o tura in forta cu ea printr-o parcare tipul de acolo si a zis ca a auzit altele care bateau mai rau si ca imi recomanda sa merg cu ea asa data fiind situatia. Sincer, daca ajungeam in Grecia eram multumit :D Culmea, dupa asta s-a atenuat mult din zgomot, cred ca a fost o problema de vaselina care nu mai ajungea unde trebuia pe acolo. Asa ca am plecat si mi-am facut concediul asa, cu maxim 120kmh si a fost in regula.
Acasa, am desfacut-o, am constatat ca pierduse mare parte din vaselina, probabil ca daca ii puneam alta vaselina mai ducea. Din pacate, 550E pe una noua, dupa concediu nu mi-am permis sa dau asa ca am luat un sh careia i-am schimbat vaselina la ambele racorduri. Cu ocazia asta am schimbat si oring-ul de la diferential care curgea si care se gaseste doar pe original. Multumita lui Tzzivii care mi-a spus codul am reusit sa dau comanda si sa am piesa intr-o saptamana desi initial termenul de livrare era mai mare. Practic aveam planetara, asteptam dupa Oring. Acum am montat-o, e totul in regula.
Mersul pe circuit a scos si ultima urma de vaselina din powerflexurile reglabile de la bratele superioare si scartaie de ma scoate din minti. Inainte le gresam periodic cu un spray dar acum nu mai merge asa, va trebui sa desfac bratele si sa ung serios iar bucsile. Ma gandesc sa fac o chestie pe care am vazut-o pe la altii pe afara si care m-a amuzat atunci dar acum regret ca nu am facut-o, sa gauresc bratele si sa le atasez niste nipluri/valve prin care sa pot sa bag cu pompa vaselina atunci cand e nevoie.
De asemenea as vrea sa ii schimb si amortizoarele, as incerca sa fac asta cand desfac bratele sa mai scutesc din munca. Nu stiu inca ce amortizoare voi lua, sunt deschis la sugestii, dar bugetul e limitat, as vrea sa nu depasesc cu mult 1000lei. Arcurile le voi folosi pe cele existente, Eibach care au jumatate de an de cand le-am luat.


Attachments:
IMG_6678.jpg
IMG_6678.jpg [ 4.23 MiB | Viewed 1958 times ]
IMG_6677.jpg
IMG_6677.jpg [ 3.33 MiB | Viewed 1958 times ]
IMG_6452.jpg
IMG_6452.jpg [ 2.92 MiB | Viewed 1958 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 16 Aug 2020, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
B6 sunt cu lowering 30mm sau no-lowering

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 16 Aug 2020, 15:17 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Din pacate B6 depaseste cu mult bugetul meu, ar fi cam 2900lei.
B4 ar fi cam 1500-1600lei, sa zicem ca as face un pic foamea si m-as intinde pana acolo daca nu gasesc ceva mai ieftin. :D
Totusi, am gasit TRW la 7-800lei...bine, nici nu stiam ca trw face amortizoare :D
De lowering nu se pune problema pt ca asta o dau arcurile Eibach si e deja low cu 3-4cm.


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 16 Aug 2020, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pai in acazul asta ai nevoie de amortizoare care sa permita lowering. TRW cred ca face amortizoare pentru arcuri stock.
Posibil sa le uzezi prematur... Poate si din cauza ca ai folosit arcuri mai scurte si amortizoare stock s-au si dus amortizoarele actuale.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 16 Aug 2020, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Hmm, asta nu stiam, voi cerceta. Amortizoarele actuale nu s-au dus, la modul ca nu curg, dar sunt vechi.


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 17 Aug 2020, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Sa mergi cu amortizoare stock si arcuri mai scurte e ca si cum ai merge cu masina full loaded tot timpul, din punctul de vedere al amortizoarelor. Treaba e ca nu cred ca au fost gandite sa functioneze tot timpul asa, cel putin nu pentru genul asta de masina. Daca era o duba as crede ca s-au gandit ca aia in majoritatea timpului va merge incarcata. Prin urmare intuiesc o uzura prematura si un comportament nu chiar ca la carte al masinii.

Ma gandesc acum ca de asemenea tre sa existe o corelare intre rata amortizarii si rata compresiei/decompresiei arcului, dar mno, iar ma critica Tzivi ca o dau in lambada cu de-astea... :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 17 Aug 2020, 11:57 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
Da, cam asa e, am mai citit si eu intre timp :D
Nu am avut habar, a fost prima masina in care investesc ceva mai mult decat ulei si filtru :D
Acum sunt debusolat complet, e clar ca aproape orice as lua in bugetul meu nu se recomanda a fi folosite cu arcuri scurte. Nici macar B4-urile nu sunt recomandate, cica ar trebui de la B6 in sus. Mai ca imi vine sa renunt la arcurile astea dar arata prea bine "lasata".


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 17 Aug 2020, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2018, 12:49
Posts: 188
Car: Brera 2.4 Qtronic
Location: Craiova
De fapt B6-urile cica sunt heavy duty si ar suporta extra sarcina data de arcurile scurte dar B8-urile sunt Shortened adica 100%dedicate arcurilor scurte...

"The following shocks are the only shocks we recommend for use with lowered suspensions:
Bilstein B8 Sport.
Koni Sport Adjustable (Yellow)
Koni STR. T (Orange)
KYB AGX Adjustable"


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 17 Aug 2020, 21:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
am avut eu b8 la 159 , cu arcuri eibach, si in multe cazuri ajungeau la cap de cursa pe denivelari mai dure. acum am b6 cu aceleasi arcuri pe giulietta si totul este ok.

ca si comparatie OE cu B6


Attachments:
F2996ED8-5C11-4C98-8B1C-54AD1EE285E1.jpeg
F2996ED8-5C11-4C98-8B1C-54AD1EE285E1.jpeg [ 172.96 KiB | Viewed 1820 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Last edited by alfetta on 17 Aug 2020, 21:35, edited 1 time in total.
Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 17 Aug 2020, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Eu am stock si sunt fericit :))

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Brera 2.4 Automata
PostPosted: 18 Aug 2020, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Alfeta, sigur aveai arcurile potrivite? Cam dubios sa "bottom out" pe denivelari de strada. As intelege in offroad...

B6 au tija lunga cat amortizoarele stock, dar mer cu arcuri mai scurte, 30mm lowering. B4 is replacement like for like cu cele stock, B8 si mai sus au tijele mai scurte ca sa acomodeze arcuri mai scurte.

Daca masina se comporta ok, as amana achizitia de amortizoare cateva luni si apoi m-as orienta catre B6, daca arcurile actuale iti ofera un max 30mm lowering. Daca e mai mult, tre niste amortizoare care sa permita mai mult, B8, etc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]