Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=22&t=23278
Page 5 of 6

Author:  VladimirG [ 18 May 2015, 16:30 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

mobyle Quote:
Interesant numarul. Cei ce au facut armata, stiu de ce, insa referindu-ma la potentialul masinii se poate schimba genul ultimei litere si iese tot bine.
Sa va bucurati impreuna de multi si buni km!
VladimirG Quote:
Alexe, sa o folosesti sanatos, sa ai parte doar de vreme buna si de drumuri virajate :)
@mobyle - daca se schimba genul, sa stii ca numarul se potriveste foarte bine :D
ti-am zis ;)

Author:  Dizzy_147 [ 18 May 2015, 16:41 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

si ai uitat sa mentionezi ca in poza este o mama cu doua fete ca sa fie treaba treaba, adica si fetele au povestea lor, nu asa oricum

Author:  Freccia [ 19 May 2015, 10:11 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

ALXege Quote:
Cum ziceati ca e cu numarul ala? :lol:
Cu zapacitu'? :lol:

Author:  adiwrx [ 24 May 2015, 11:04 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

O masina deosebita,desi nu sunt pasionat de decapotabile Spyder-ul asta iti ia ochii.Foarte tare poza din mers.Sa o stapanesti sanatos ca de bucurat de ea te vei bucura sigur... :wink:

Author:  Kicsi_147 [ 27 May 2015, 17:26 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

ALXege Quote:
Iarna car, vara sanie :love:


Multumesc xti&kicsi pentru intreg ajutorul!


Sent from my Alfa Romeo
Cu pla', oricand :wink: sa le porti sanatos ca eu le-am plimbat sanatos :P

Author:  ALXege [ 02 Sep 2015, 00:40 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

N-am mai scris demult pe-aici...

Incet-incet, ne apropiem de 10k km petrecuti impreuna! Partea buna este ca majoritatea kilometrilor s-au adunat in cateva drumuri lungi (Serbia, AlfaFest, Cluj, un alt Sibiu/Transfagarasan si cateva weekenduri la Constanta), rareori frec masina prin oras, in traficul de tip bara la bara. Si asta se simte in felul in care functioneaza, call it placebo, dar parca merge mai rotund, e usor mai elastica si mai vanoasa fata de momentul in care am luat-o. La asta probabil au contribuit si majoritatea regenerarilor care s-au petrecut in conditii optime (acum, ca am invatat si eu cand regenereaza :lol: ).
Si ca tot veni vorba si pentru ca exista multe controverse legate de motorul de 2.4, pe mine personal ma fascineaza la fiecare astfel de drum! Cu mana pe inima va spun ca este pentru prima data cand nu simt nevoia de soft :) Condus barbateste (adica cu retrogradari si ture multe, ma rog, atatea cate permite un diesel), se misca ireprosabil pe reprize si in depasiri. Singurul regret este ca am nimerit din nou versiunea de 200cp, cea de 210 e ceva mai elastica jos si deci mai placuta in frecusul urban.
Anyway, long story short, masina imi place la nebunie, este exact asa cum mi-am dorit!

Kilometrii adunati au venit si cu o noua revizie, care, dincolo de schimbul de ulei si filtrele aferente, s-a lasat si cu placute frana fata/spate + lichid de frana. Am mers pe Textar, desi parca imi pare putin rau ca n-am facut un efort sa pun ceva "sport" pe fata. Ca o paranteza, greutatea platformei nu mi se pare un impediment asa mare atunci cand vine vorba de schimbarea directiei de mers, ci mai mult pe reprizele de franare, chiar si cu Big Brembos si discurile de 330! Aici, cred ca niste placute bune (nu ca Textarurile ar fi proaste, intelegeti voi ce vreau sa spun) pot aduce un improvement considerabil.
Needless to say, ca de obicei, un mare multumesc lui Tzivi, pentru sfaturi, piese, pick-up/delivery, manopera si chestiile in plus care le-a facut fara macar sa i le cer :thanks2:

Am ramas dator si cu ceva feedback privind anvelopele Michelin Pilot Super Sport. Din pacate, odata cu transferul de pe Brera pe Spider, numarul exact de kilometri parcursi a devenit usor incert, din calculele mele estimez in jur de 11-12k pana in prezent. Ochiometric, sunt cam la jumatate din viata, o sa fac si masuratorile exacte si revin. In tot acest timp, am refacut presiunea de numai 2 ori si variatiile de presiune erau destul de mici, ~0.1, max. 0.2. Ceea ce vreau insa sa va impartasesc sunt impresiile mele (evident, subiective) in calitate de utilizator. De-a lungul timpului am folosit preponderent anvelope UHP, de cele mai multe ori noi, uneori SH. Am testat pe diferite platforme branduri precum GoodYear, Toyo, Dunlop, Continental. Sincer, inteleg acum de ce Michelin sunt lider mondial :) In conditiile unui condus corect (a nu se citi "incet"), anvelopele nu scrasnesc nici o clipa! Si cred ca cel mai bun exemplu a fost la AlfaFest, cand pe Transfagarasan am fost indeaproape urmat de alegros si al sau Spider 3.2. Pe scurtele portiuni pe care am putut merge mai tare, Razvan scartaia anvelopele pe fiecare viraj iar ale mele nu scoteau un sunet, in conditiile in care era evident ca nu putea merge mai tare ca mine. Desigur, se vor gasi contestatari care vor putea despica firul in 4 in 2 pagini de offtopic pe tema asta, personal, ma intereseaza mai putin, eu sunt convins de calitatile anvelopelor.

In incheiere, o poza nu tocmai recenta...
Attachment:
IMG_9033.jpg
IMG_9033.jpg [ 272.36 KiB | Viewed 5917 times ]

Author:  andreiblitz [ 02 Sep 2015, 02:11 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Ce mica pare! :D

Author:  yux_mm [ 02 Sep 2015, 02:36 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

E bine ca nu o freci in traficul urban. Stiu foarte bine ce spui despre drumurile lungi si felul in care se simte masina in urma unei astfel de exploatari. Mi-a spus Nae odata conducand masina mea: bai se simte ca e dusa doar la drum lung. Si adevarul asta era. In perioada respectiva faceam Bucale-Bv de 2-3 ori pe saptamana pe DN1A in special seara tarziu sau dimineata foarte devreme, DN1 fiind intr-o stare mai putin fericita.
Pe de alta parte am mers vreo 1500km numai in oras, in trafic ce nu mai cunoscusem pana atunci. Si da, ajunge o carpa motorul.

Mno, sa te bucuri in continuare de ea.

Author:  ALXege [ 01 Nov 2015, 20:50 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

O ultima plimbare inainte de hibernare..
Attachment:
IMG_2480.jpg
IMG_2480.jpg [ 308.11 KiB | Viewed 5760 times ]
Attachment:
IMG_2464.jpg
IMG_2464.jpg [ 262.92 KiB | Viewed 5760 times ]
Attachment:
IMG_2470.jpg
IMG_2470.jpg [ 199.4 KiB | Viewed 5760 times ]
Attachment:
IMG_2485.jpg
IMG_2485.jpg [ 145.44 KiB | Viewed 5760 times ]

Author:  marius [ 01 Nov 2015, 21:11 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Superb constrastul de culori! :clapping:
Promit ca urmatoarea mea Alfa va fi din nou rosie. :mrgreen:

Author:  triesse [ 01 Nov 2015, 23:29 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Da, vreau si eu un Spider asa. :clapping:

Author:  ALXege [ 31 Dec 2015, 03:00 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Intrase la hibernare, ii luasem husa rosie, deconectasem bateria, tot tacamul... si iarna inceta sa mai vina :lol:
Am scos-o in seara asta la o ultima plimbare pe 2015 :inlove:
Attachment:
SpiderXmasHolidays.jpg
SpiderXmasHolidays.jpg [ 649.69 KiB | Viewed 5679 times ]

Author:  nesquick [ 31 Dec 2015, 10:26 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Like!

Si iarna a venit... -5 grade in aceasta dimineata :)

Hibernare placuta ! ;)


Sent from my mobile

Author:  ALXege [ 18 May 2016, 12:15 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

N-am mai postat demult pe-aici, ca n-am prea avut ce :)

S-au mai adaugat 1000km cu ocazia ultimului roadtrip la sarbi, ocazie cu care a implinit 88.000 :bday:
Merge impecabil, trage foarte bine, nu da fum, se aseaza foarte bine pe viraje, filtreaza bine denivelarile (in ciuda jantelor 19" si arcurilor Novitec), este pur si simplu o incantare la un astfel de drum! :love:
Am avut multe filme in cap, cu 916 Busso sau S4, insa imi dau seama odata in plus ca am facut alegerea corecta! Chiar si in privinta motorizarii :)

La capitolul nasoale:
- senzorul de pe filtrul de motorina declanseaza random Check Engine; il voi schimba cu ocazia urmatoarei revizii
- bucati considerabile de lac au decis sa paraseasca vopseaua; o revopsire integrala este deci iminenta, ramane de vazut daca la mine sau la viitorul ei proprietar

Si pentru ca s-a discutat recent despre cum a imbatranit seria 939, am avut provilegiul de a calatori intr-o companie foarte selecta: doua 939, un Spider si un 59TI. Dragilor, sunt niste aparitii extraordinar de spectaculoase, in cei 1000km nu m-am saturat nici o clipa sa le privesc, din nici o pozitie!

Si pentru ca am fost mai mult ocupat cu condusul, multumesc copilotului pentru minunatele poze :wave: mugurel
Attachment:
IMG_2919.JPG
IMG_2919.JPG [ 83.69 KiB | Viewed 5324 times ]
Attachment:
IMG_5107.jpg
IMG_5107.jpg [ 146.24 KiB | Viewed 5324 times ]
Attachment:
IMG_5253.jpg
IMG_5253.jpg [ 192.78 KiB | Viewed 5324 times ]
Attachment:
12322588_10206332696467299_2996834921831092257_o.jpg
12322588_10206332696467299_2996834921831092257_o.jpg [ 240.08 KiB | Viewed 5324 times ]
Attachment:
IMG_5291.jpg
IMG_5291.jpg [ 172.1 KiB | Viewed 5324 times ]

Author:  mugurel [ 18 May 2016, 12:32 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Da , eu am fost fericitul care s-a delectat de pe scaunul din dreapta :) . Ce drumuri si ce masini ... A fost incredibil de misto , am facut poze si ne-am bucurat de peisaj , ca sa nu mai zic ca intre zecile de Alfe de la intalnire , ale noastre suceau cele mai multe capete iar "randunicile" se ingramadeau sa faca poze langa ele sau la volan :) .
Masina merge si trage incredibil de frumos iar oricat de mare dusman al dieselului sunt , nu pot sa nu recunosc ca te scuteste de multi bani la consum . Probabil cu 3.2-ul , la ritmul ala de mers , trebuia sa imi fac Card Avantaj la intoarcere :lol:

Trebuie doar sa ai mare grija sa nu iti arzi scafarlia daca soarele e prea puternic si daca ai sapca sa nu te uiti la camera foto ca ti-o ia vantul , asa cum am patit io :lol:

Sincer , mi-as dori sa plecam iar la un drum de asta cat mai repede . Dupa baietelea cu Geneva asta e a doua super amintire pentru mine si le multumesc baietilor care au participat si au facut atmosfera misto .

Author:  traian1981 [ 18 May 2016, 13:43 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Nici nu ai avea de ce sa nu te bucuri de masinuta asta, mai ales ca e masina de zi cu zi si e si super aratoasa, confortabila, etc
Cu un Spider 916 busso ar fi greu sa faci treaba asta zi de zi datorita suspensiei pe care o stii si tu prea bine :)
Ma bate si pe mine un gand sa ii caut un 3.0 V6 pt swap, dar nu gasesc :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Author:  PabloBVR [ 18 May 2016, 18:42 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Misto pozele dar mai misto e senzatia pe care ti-o ofera aceasta bijuterie cu roti.
Chiar si dupa 10 ani arata intr-un mare fel, like a supercar, dealtfel cum zicea si Mugur, intoarce toate privirile, mai mai ceva ca mine. :clapping:
Va zic, iesirile astea iti dau dependenta.

ps: pe 9 iulie sper sa fim din nou pe cai. :D

Author:  ALXege [ 01 Jul 2016, 22:01 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Ne pregatim de Motul Day :) it ain't much, din lipsa de timp si zemuri (Leatherique) am apelat tot la Doina, but does the job for now, a scos mizeria si a hidratat pielea.

Image


Sent from my Alfa Romeo

Author:  alegros [ 03 Jul 2016, 12:20 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

ALXege Quote:
N-am mai scris demult pe-aici...

De-a lungul timpului am folosit preponderent anvelope UHP, de cele mai multe ori noi, uneori SH. Am testat pe diferite platforme branduri precum GoodYear, Toyo, Dunlop, Continental. Sincer, inteleg acum de ce Michelin sunt lider mondial :) In conditiile unui condus corect (a nu se citi "incet"), anvelopele nu scrasnesc nici o clipa! Si cred ca cel mai bun exemplu a fost la AlfaFest, cand pe Transfagarasan am fost indeaproape urmat de alegros si al sau Spider 3.2. Pe scurtele portiuni pe care am putut merge mai tare, Razvan scartaia anvelopele pe fiecare viraj iar ale mele nu scoteau un sunet, in conditiile in care era evident ca nu putea merge mai tare ca mine. Desigur, se vor gasi contestatari care vor putea despica firul in 4 in 2 pagini de offtopic pe tema asta, personal, ma intereseaza mai putin, eu sunt convins de calitatile anvelopelor.


Salut!
N-am mai intrat demult pe aici...foarte tare pozele ca deobicei!
...cat despre scartaitul rotilor ti-am spus la momentul respectiv (parca!...) de ce s-a intamplat, pentru ca aveam o dimensiune nepotivita la cauciucuri (pe 35 inaltimea talonului..deh...asa cumparasem jentile) si pentru ca atunci o fortam intentionat pe viraje (acceleratie si tras brusc de volan) ca sa vad daca se aprinde beculetul de la ESP cand ii fuge fundul...si tot n-am reusit! :clapping: ....
acum cand are ce ii trebuie (anvelopele potrivite pe 40 Bridgestone Potenta noi..si suspensia supersport...care este dementiala...) cu atat mai putin....nici nu mai incerc ca n-am nici o sansa si cu integrala...parca este lipita de asfalt....cred ca mi-ar fi placut o tractiune spate sa ma pot juca putin.. :naughty:

..numai bine!!

Author:  ALXege [ 11 Jul 2016, 23:45 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Spuneam mai sus de senzorul de pe filtrul de motorina care era razna si declansa random erori de "Water in fuel filter" si uneori chiar "Check engine". Un nou filtru de motorina si un alt senzor mai tarziu si problem fixed (thanks tziv!).

Am inlocuit si filtrul de aer cu un Pipercross "spalabil" (thanks G!). La o prima impresie, masina raspunde mai prompt la acceleratii, estimez o crestere de 15-20cp, probabil si mai bine cu un soft optimiat pentru filtrul de aer. NOT! :lol: :lol:

Lasand gluma la o parte, sa se consemneze la "dosar" revizia pe jumatate facuta, inca vreo 2-3 drumuri la mare si schimbam si uleiul. Mai nou mi s-a pus pata pe frane..

Stiu ca este o exprimare frecvent intalnita pe forum in ultima vreme si tinde sa devina un cliseu ieftin, insa masina asta continua sa ma uimeasca cu fiecare drum! Chiar stateam zilele astea si ma gandeam ca, desi visez la alte bazaconii, va fi greu sa gasesc ceva pe mesura intregului pachet..

Author:  ALXege [ 19 Jul 2016, 23:52 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Ce, doar Brera?

Image


Sent from my Alfa Romeo

Author:  ALXege [ 10 Aug 2016, 00:40 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Inca un roadtrip de 1000km, nu inainte de a completa revizia inceputa in urma cu 2 posturi.
Asadar, sa se consemneze la jurnalul de bord:
- schimbat ulei + filtru
- schimbat ulei cutie

:embrace: tzivi

Si alte vreo 2 poze care merita sa stea amintire...
Attachment:
Spider@Tomis-sunset.jpg
Spider@Tomis-sunset.jpg [ 212.37 KiB | Viewed 4181 times ]
Attachment:
spider939-fairytale.jpg
spider939-fairytale.jpg [ 335.05 KiB | Viewed 4181 times ]

Author:  triesse [ 10 Aug 2016, 12:20 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Faina ultima poza. 8)

Ce ulei motor folosesti?

Author:  ALXege [ 10 Aug 2016, 14:28 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Selenia - schimbat la fiecare 10k km

Author:  marius [ 10 Aug 2016, 17:40 ]
Post subject:  Re: Egetzica V - Alfa Romeo Spider 2.4JTDm

Faine amândouă pozele. :clapping:

Page 5 of 6 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/