It is currently 27 Apr 2024, 17:14

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 453 posts ]  Go to page Previous 114 15 16 17 18 19 Next
Author Message
PostPosted: 12 Nov 2018, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
valerica Quote:
17k pe luna, e puțin?
Nu am timp, dar sincer chiar as vrea sa iti fac o selecție de masini de flote sa vezi diferente de km, masini de 6-7 ani vechime cu 20k sau cu 250k, fix aceleași model.
Faptul ca tu mergi mult nu inseamna ca toata lumea merge la fel.
17k pe an nu pe luna. Pentru Germania si mie mi se pare putin. Mi se pare poveste din acelasi film cu proprietarul o batranica, nu prea a mers cu ea, a tinut-o in garaj, a stat mai mult praful pe masina decat altceva.

Daca tu preferi sa fii optimist cand vine vb de masini din Germania, iti doresc tot norocul de lume ca o sa ai nevoie de el ca sa nu-ti iei niciodata teapa :lol: :lol:

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2018, 10:34 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Da, sunt optimist, depinde cati proprietari a avut masina si trebuie sa iei in calcul ca in afara, strainii nu au o singura masina. Vrei sa caut niste licitatii din Germania sa iti arat niste diferente de km la fel ca cele pe care le-am postat din Olanda?
Da, corect, daca iei masina de la Samir, Ismail, Florin, Andrei...etc, e clar ca trebuie sa fii suspicios, dar vorba lui Ege, nici sa facem paranoia ca un gran turismo nu are km cat o banala berlina. Iar cand ajungi sa iei masina de la Samir si nu de la Autohus.de, Autohaus GT...etc, e clar ca bugetul nu emite pretentii si chiar nu mai conteaza cate sute de mii are in bord.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2018, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Tocmai am cumparat un Ford pentru prietena mea de la Autohus.de. Din raportul DEKRA rezulta ca are doar niste defecte estetice minore. E adevarat, defectele estetice erau minore, dar au uitat sa mentioneze ca garnitura de chiulasa e arsa. Au masini bune in parcul lor, dar sunt niste infecti.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 07:58 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 514
Car: Stelvio
Location: constanta
Am zis sa scriu si eu niste idei despre fosta 2.4 jtdm poate ajuta pe altii care vor sa cumpere asa ceva. Poate sunt un caz mai deosebit ca jumatate de an nu sunt pe acasa si ca medie am ajuns la in 8000 km pe an parca. In ultimul an si ceva a vazut doua drumuri la Bucuresti si atat. Era egr si dpf off de la achizitie ca idee.

Plusuri
- Cuplu mare / Acceleratie. Te smuceste bine. Chiar si pentru 1600 kg masina avea zvac.
- Aspect. Si la 10 ani vechime se tine bine fata de alte modele. Multe modele pot spune.
- Confort. Desi uratele scaunele, erau super comode.
- Portbagaj voluminos pentru un coupe. Acuma depinde cat cari dupa tine la munte sau unde pleci. Pentru doua persoane n-am avut vreodata de bancheta spate. Deci a facut fata cu brio.
- 7-8-900 km sa-i fac dintr-o bucata a fost o placere chiar si in Romania. 10-12 ore legate de condus si m-am dat jos din ea foarte ok. Fara dureri sau alte chestii.
- Surprinzator pentru alfa romeo pe partea electrica nu avea nici o problema. N-a cedat decat un cablu de scaun.

Insa i-am gasit si minusuri
- Iarna incalzire f.grea - cel mai mare minus posibil. Pentru mine masina trebuie sa mearga in orice anotimp. Egr-u ala off m-a adus la disperare in singura iarna petrecuta acasa cu masina. Sa plec din fata casei pana in centru si retur (5-6km)si sa am apa la 52 grade pe acolo..groaznic. N-am avut vreo problema s-o bag prin zapada chiar daca avea garda aia joasa (am fost foarte incantat de ea la faza asta), dar dupa doua zile de zapada chemam taxiu ca ala venea direct cald. Tremuram langa ea sa curat parbrizul etc si tremuram si la volan.
- Iarna geamuri / usi intepenite chiar si la -7 -8 grade. Orice solutie am dat pe chedere a fost fara succes. Geamurile nu se lasa in jos cand apesi pe buton, dar totusi poti intra in masina. Se forteaza putin cand tragi de usa, el e super flexibil. Dar nu e ok.
- Cutie manuala + oras nu fac combo bun. Faza enervanta era la o viteza mica (de ex la un cedeaza trecerea sau sens giratoriu) unde daca bagam a doua nu pleca cu tot ajutorul din lume si daca voiam treapta intai, nici gand sa intre. Si ma trezeam ca reduc, ma asigur si mai departe invarte prin viteze aiurea...de obicei calcam frana pana opream masina. Fraieru intersectiei se chema asta. Cu alte masini nu patesc asa ceva, manuale evident.
- Aproximativ 8000 km pe an / 80% oras. Omor la masina. Macar n-avea dpf, dar daca are cineva ganduri ca merge prin oras toata ziua cu asa ceva..nu e masina corecta. Doi ani am iesit la plimbari, a fost ok, dar spre final doar oras a vazut si cam cedam nervos.
- Viitorul taxelor referitoare la diesel a fost un motiv al vanzarii. Fugiti de diesel-uri zic eu. Suntem noi in Romania, dar sigur urmeaza iar taxe serioase.
- Am avut o masina intretinuta si cu un kilometraj mai rar. De aici si interiorul arata ok si era aproape inchegat. Dar ca plasticele incepusera sa zdrangane, baraie etc. Si boxele care nu erau bose erau slabute rau. N-am eu pretentii, dar ce are o fiesta de 15 ani ii da clasa.

Ca alte referinte ca mai primeam mesaje, un impozit e 850 lei. Un rca vreo 1300-1500 lei. Filtre ulei pe la 650 lei parca. Itp la fiecare an ca are vechime.

Daca m-as intoarce in timp fiindca benzina de 2.2 nu-mi face cu ochiul la brera as alege alta masina (tot coupe) pe benzina. Probabil un 330i de prin vremurile alea. Cochetam atunci cu 2.0 de la scirocco, dar interiorul e de golf (trist).
Dupa experienta asta pe viitor sigur trec la automata, tractiune spate sau 4x4 si desigur benzina. Iar pentru oras o electrica mica.
Evident ca banu a fost primul motiv pentru care am vandut-o, dar cu toate cele adunate mai sus, plus inca ceva ani vechime daca mai aduni pe langa cei 10 consider ca o masina de genul o sa ajunga sa valoreze o vacanta prin strainatate pentru o familie si atat (varianta eleganta). Degeaba e frumoasa ca nimeni nu colectioneaza dieseluri peste ani. Mai merge pentru distractie 2-3-4 ani, dar atat.
Ca o comparatie cu gtv sau gt (unde aveau busso), pe brera n-ai ce sa tii in garaj sa colectionezi si sa zici ca-si mai tina valoarea.
In fine, a fost o experienta placuta per total ! M-am lungit :)
Va salut.

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 10:49 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
bele_mihai Quote:
Ca o comparatie cu gtv sau gt (unde aveau busso), pe brera n-ai ce sa tii in garaj sa colectionezi si sa zici ca-si mai tina valoarea.
Nici celelalte doua nu isi tin valoarea, iar eu cred ca nici peste ani nu o sa fie vreo imbunatatire, nu sunt Lancia Delta sau S2000.
Brera e frumoasa, e altfel de masina si imi pare ca nu e alta la fel, iar motorizarea nu cred ca e importanta, masina e ajutata de forma.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
valerica Quote:
Nici celelalte doua nu isi tin valoarea, iar eu cred ca nici peste ani nu o sa fie vreo imbunatatire, nu sunt Lancia Delta sau S2000.
Serios? Ia gaseste-mi si mie un GTV 3.2 cum are firestarter!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Busso sigur isi va mentine valoarea, 3.2 sau 3.0. in primul rand datorita motorului.
La Brera poate 1.8tbi...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2018, 11:08
Posts: 120
Car: Brera 1.8 TBi
Location: Bucuresti
... eu am un punct de vedere poate un pic diferit. Inca dinainte sa ma hotaresc sa fac pasul cu achizitionarea unei Brera m-am uitat un pic la ce reputatie are (cum arata si ce motoare sunt disponibile cam stiam). 90% din review-urile de cand a aparut erau negative, pentru ca au fost unul-doi mai renumiti care au fost dezamagiti ca nu are un comportament mai dinamic (poate justificat -avand in vedere ca toata lumea astepta un nou GTV). Apoi toate revistele si site-urile - de mai buna sau proasta calitate - au copiat primele reviewuri si nu s-a mai auzit decat ca e grea, ca motoarele dezamagesc la puterea aceeleratie si feeling in general etc etc. - si cu un "Da' e frumoasa." la sfarsit.

Toate astea au dus la vanzari destul de slabe si apoi in timpurile noastre- la preturile mici pe piata SH. Ceea ce nu e un lucru rau deloc.
Insa, pentru cine stie la ce sa se astepte (o masina GT cu linii care nu o sa se demodeze niciodata, cu destule optiuni de motorizare, care se simte bine la drumuri lungi - nu prin oras schimband tot timpul intre a-ntaia si a doua).

Pentru mine- toate astea o fac deja un "underdog classic", mai neobservat si nebagat in seama de colectionari si dealeri -si asta e foarte bine pentru ca altfel eu de ex nu ma puteam apropia (preturile ar fi fost probabil de 2 -3 ori mai mari azi daca venea la lansare cu un 1.8 TBI si suspensii mai sport ca varianta de baza si apoi o versiune Competizione -cu materiale mult mai usoare - si un 3.2 mai putin gatuit de sisteme electronice).

_________________

Alfa Romeo Brera 1.8 TBi Italia Independent
Honda Accord 2.0 (CL7)


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 12:49 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
ALXege Quote:
valerica Quote:
Nici celelalte doua nu isi tin valoarea, iar eu cred ca nici peste ani nu o sa fie vreo imbunatatire, nu sunt Lancia Delta sau S2000.
Serios? Ia gaseste-mi si mie un GTV 3.2 cum are firestarter!
E doar unul pe mobile la un pret ireal pe care nu o sa il plateasca nimeni, ever!
3.0 sunt si cu o plaja larga de preț, la fel cum sunt si 2.0 de la cateva sute de euro pana la cat vrea sa ceara vreun increzator in piata auto.
Dar o motorizare care s-a pus pe putine exemplare nu face ca toate modelele sa fie valoroase.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 13:16 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
In momentul de fata sunt doar 15(!!) GTV-uri cu motorizari 3.0 sau 3.2 pe mobile! Cred ca putem deci vorbi deja de o masina exclusivista, nu?
Plaja aia larga de pret de care vorbesti la 3.0 este asa: 1 masina cu niste defecte vizibile e 2800, urmatoarea e 4k, si restul de 11 peste 5k, majoritatea fiind in plaja 7-10k. Singurele 3.2-uri costa 20k respectiv 26k. Ca-ti place sau nu, ca tu consideri ca merita sau nu, asta e piata! 2.0 (TS-uri) sunt inca multe, pe masura ce o sa mai dispara din ele o sa creasca si valoarea lor incet-incet.
Urmareste site-ul asta: https://www.samvandalen.com/italiaanse-auto
Are in general masini extrem de ingrijite, la preturi in general peste media pietei (asta si pentru ca masinile sunt peste medie). O sa ai placuta surpriza ca masinile chiar se vand!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 13:45 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Mai arunc un ochi pe piata olandeza, am acces la ATC, preturile masinilor din Olanda sunt puțin diferite, sunt vizibil sau simtitor mai mari. Sunt câțiva dealeri care vând masini care par intretinute, dar asta nu rezultă ca se vor vinde spidere 937 pe 6-9k euro.
Iar legat de Gtv, e o masina exclusivista, dar departe de a avea pretul pe masura exclusivitatii, sunt cateva, dar asta e valabil pentru orice marca.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 14:12 
Offline

Joined: 14 May 2010, 13:45
Posts: 122
Ca posesor de 916 am urmarit piata si pot sa spun ca variantele 916 cu motorizari v6 au preturi mari de cativa ani buni. In prezent un V6 decent nu gasesti sub 10k euro. Spiderul 939 TBI are preturi mari si a stat bine in pret inca de la inceput. Un TBI de 10 ani, cu 100k km incepe de pe la 14/15k euro si unele sar de 20k euro. De anul trecut au inceput sa creasca preturile si la 2.2jts. Raportat la preformate, vechime in ani, nr de km preturile mi se par mari, chiar foarte mari in unele cazuri. Comparativ cu pretul un Spider TBI vechi de 10 ani cu 100k km iti poti lua de la alti producatori masini mai noi, mai performante, mai..... etc. Tine de alegerea fiecaruia. Un lucru bun este ca 916 2.0 TS si Spider 939 JTS in stare buna si la preturi ok inca gasesti. Pentru mine Spider ul 939 a trecut testul timpului si peste 20 de ani va fi la fel de fresh si frumos. Un Spider jts ca masina de vara/week end mi se pare o alegere buna indiferent daca peste 20 de ani va valora cat cina la restaurant sau un concediu la Amara. Daca iti place masina si esti pasionat nu te incanta valoarea ei, gasesc chiar un dezavantaj in a te bucura de masina daca valoarea ei atinge un prag astronomic, te intereseaza doar ca ea sa functioneze bine si sa arate cosmetic ok.


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Sincer, pentru multi colectionari masinile scumpe sunt un obiect de business. Prezentarea pe la showuri e ca sa le creasca valoarea si sa le revanda.
Ca exemplu, o Delta integrale tip top poate valora mai putin decat una cu probleme de mecanica sau tinichigerie daca a fost condusa de nu stiu ce pulete.
Daca va uitati pe piata masinilor clasice cu preturi din 6 cifre, o sa vedeti cum suna anuntul de vanzare: bla bla bla detinuta pentru o scurta perioada de nu stiu ce mahar....

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Hai ma sa fim seriosi, nici macar Montreal sau SZ nu ajung la 6 cifre.. Noi vorbim aici de masini care au potentialul sa valoreze peste ani 10-20k, ceea ce pentru o masina de 30 ani nu-i putin. Si cred cu tarie ca atat seria 916, cat si seria 939 (Brera/Spider) sunt astfel de masini. Trebuie doar sa mai treaca putin timpul, daca seria 916 este deja pe o panta usor ascendenta, la seria 939 deocamdata preturile sunt in scadere. Ceea ce e bine pentru cineva ce urmareste sa achizitioneze o astfel de masina in viitor apropiat, si mai ales pentru cineva care intentioneaza sa o tina o perioada (foarte) lunga! Desigur, bine zice bele, nu motorizarile diesel. Nici eu n-am fost mare fan 2.2JTS, dar in alte circumstante as incepe sa ma uit dupa unul.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 07:08 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 514
Car: Stelvio
Location: constanta
Daca m-am referit la valoare eu nu ma astept sa ajung la +20.000 o brera peste 20 ani. Nici 10.000 nu cred ca o sa fie, dar hai sa vedem cam care ar fi trendul aici. 159-le deja e la 3000 pe oriunde. Brera la noi pe la 5000 vad deja prin majoritatea anunturilor. Si inca mai cad preturile.
Nu zic ca nu sunt si masini super intretinute, zic eu la 5-6000 un 159 decent, dar cum pragul de 10.000 s-a dus de ceva vreme pentru ambele modele, deja si 9000 e mult pentru oricat de dotata si intretinuta e masina. Mai vad lumea pe forum care explica preturile mari..Sunt totusi 12 ani trecuti de la lansare peste modelele astea. Acceptati ca atata mai fac si asta e
Busso are istorie. Are poveste. Si ce conteaza azi, e benzina. D'aia tine pretu. Si faptul ca nu mai sunt multe intregi. Se cam stie ca ce e rar e scump de obicei.
Daca cumva o sa ajunga brera vreo raritate si vrei sa pastrezi in garaj asa ceva as merge pe acel 1.8 tbi. Care avea si facelift si arata interiorul mai frumos. Dar tot la un maxim de 5-6000 ar fi pretul ei atunci. Daca ai luat o brera cu 10-12.000 candva si peste 20 ani mai face 5000 eu zic ca a trecut cu brio testul varstei. Te bucuri ca mai are valoare. Altfel sa tii in garaj 1500 euro (doar ca frumosi), sa mai stergi si prafu pe ea, sa cauti piese etc...ocupi spatiu degeaba zic eu.

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Traian a bagat foarte multi bani in Spider 916 iar cand l-a pus la vanzare pe doua pachete de tigari nu s-a inghesuit nimeni. :uhuh: :disgust:
Iarasi, fostul GT al lui Mugurel a ajuns sa-si schimbe proprietarii ca sosetele, vanzandu-se la un pret ce nu prea ii face cinste masinii...

Cred ca singura "colectie" pe care o vom vedea pe aici va fi de fiare vechi :peace: . Eu nu as plati garaj (30-50 euro pe luna) pentru o masina doar cu scopul de a o vinde "in profit" peste niste zeci de ani.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 14:00 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
La un 159 (1.9 sau 2.4) si Brera (2.2 sau 2.4) e cam greu astazi sa gasesti o justificare la un pret de vanzare mare. Si asta as spune eu, din pacate. Cumparatorii, as putea spune 85% din ei, nu dau 9000€, majoritatea prefera sa o cumpere cat mai ieftin (poate 3500-4000€) si sa mai repare la ea cu diferenta de bani.
Sunt cazuri din astea unde pretul de achizitie mic + reparatii (+ timp pierdut, nervi) a depasit pretul unei masini la fel dar in conditie aproape de top-notch dar implicit mai scumpa.

La sfarsitul zilei, fiecare vinde o Alfa la pretul considerat de el corect. Daca esti plictisit de ea, o dai foarte ieftin si ai scapat, iti vezi problema rezolvata. :P

Cat despre GTV916, deja de cativa ani incet se simt preturile mai mari la motorizari bune si rare (Busso 3.0/3.2). Cred ca in viitor un exemplar foarte bun si original 2.0 TS la fel findca va fi mai rar de gasit unul.

Eu unul pana acum nu m-am regasit in pozitia de a cumpara o Alfa cu gandul de a castiga bani cu ea peste ani.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
triesse Quote:
La un 159 (1.9 sau 2.4) si Brera (2.2 sau 2.4) e cam greu astazi sa gasesti o justificare la un pret de vanzare mare.
nici 1.8 Tbi nu e vreo fericire sau o motorizare la care "sa visezi" (cum e Busso, de exemplu), 200 de cai pusi pe o caroserie grea, motor turbo de prima generatie, cuplu nu foarte stralucit, plaja de turatii modesta. Lumea se inchina la el pentru ca e cel mai placut de condus benzinar din cele existente, nu ca ar fi vreo stralucire din punct de vedere tehnic. A doua generatie de 1.8 Tbi e mai ok, intr-adevar.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Legat de 916. Aruncați o privire la preturile TB urilor. Eu am rămas impresionat.

Sent from my TA-1003 using Tapatalk


_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Masinile cu potential de a deveni clasice si cu pret mare sunt cele cu km foarte putini ( motorizare rara e un plus ) si intretinute maniacal . Asa ca fie Brera sau ce vreti voi , peste 30 de ani va avea o valoare mare atata timp cat e pe la 20-30000 km sau chiar mai putin si arata tipla . Si acum un 3.2 costa semnificativ mai mult decat un 2.0 sau 3.0 dar si el isi are nasul intr-o masina cu km f putini .
Si da, daca masina a apartinut vreunei vedete sau personalitati ( nu de alde Smiley sau Dorian Popa ca astia sunt niste tiriplici ) , atunci pretul explodeaza .

Mai e si problema tarii , nu o sa vindem noi masini la pretul lor adevarat pentru ca suntem pielea putzei in lume si hoti , tepari etc pentru cei din lumea buna . M-am lovit de problema asta cand am contactat diverse parcuri auto din Germania care imi ofereau pret de nimic pentru GT . Si asta in conditiile in care eu doream sa dau diferenta consistenta pentru o alta masina din parcul lor deci nu muream de foame .

Apoi , sa luam cazul GTV-ului lui Patrascu ... masina era la vanzare cu 10000 eur atunci ( stiu ca o urmaream dar nu aveam bani de ea ) deci a costat atat sau chiar ceva mai putin . Au trecut vreo 10 ani de atunci timp in care impozitul a costat inca pe atat ( 10000 eur ) . Cati s-ar incumeta sa tina o astfel de masina atatia ani ca sa o vanda apoi cu 20-25 mii ? Care e afacerea ? La Razvan sigur e pasiune , nu cred ca s-a gandit vreo clipa ca la o afacere . Nu mai zic de alti bani investiti in piese si intretinere in acest timp . Plus ca peste cativa ani va aparea rugina pe ici pe colo , trebuie reparata / vopsita .... si povestea continua .
Dar daca ar fi sa aleg si mi-as permite , acum as cumpara una dar doar din nebunie :)


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Vezi te rog cat costa azi un GTV116, fie el si cu 2.0. Sau un Spider Serie 3/4. Imi amintesc ca in 2006, cand mi-am cumparat 147le, le gaseai la vanzare cu 2-3k Euro.
Masina lui Patrascu coborase chiar la 9k si la vremea respectiva spuneam ca nu face banii oricat de misto ar fi. Azi sunt doar 2 la vanzare pe mobile, ambele depasesc 20k :lol:
Sper sa ramana postarea asta inca 10 ani si sa redeschidem atunci discutia :) Iar pentru seria 939 (Brera/Spider) inca 20 (cam asta e gap-ul intre cele 3 generatii - 10 ani).
Pana atunci, am mai spus-o si o repet, personal mi-as dori foarte mult sa-mi cumpar maine o istorica, dar nu-mi permit! Asa ca nu-mi ramane decat sa astept sa treaca timpul, si sa pot sa tin GTVul si Spiderul intr-o forma cat mai buna :) Nu urmaresc vanzarea lor in profit, mi-ar placea insa ca in viitor sa am niste raritati in garaj.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 17:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Pai am zis mai sus logica :
Masina lui Razvan valoreaza cam 20-25 mii ( in Germania , nu aici ) , bani pe care i-a dat si el in toti anii astia .
Un GTV 116 e scump atata timp cat e tipla si are f putini km . Altfel le gasesti si la pret de telefon .
Si ce zici tu e logic , vrei sa ai niste Alfe pentru ca iti plac si esti pasionat , nu pentru ca peste 20 de ani vor valora multi bani .

L.E
Uite , asta e un GTV misto cu motor corect si km putini deci s-ar incadra la piesa de colectie .
Cat sa fi dat pe ea acum 20 de ani cat sa merite asteptarea si sa se dea acum cu 9000 eur ?


Attachments:
907E2126-A883-495B-8B9F-406C85194C5A.png
907E2126-A883-495B-8B9F-406C85194C5A.png [ 637.15 KiB | Viewed 7015 times ]
Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
triesse Quote:
La un 159 (1.9 sau 2.4) si Brera (2.2 sau 2.4) e cam greu astazi sa gasesti o justificare la un pret de vanzare mare. Si asta as spune eu, din pacate. Cumparatorii, as putea spune 85% din ei, nu dau 9000€, majoritatea prefera sa o cumpere cat mai ieftin (poate 3500-4000€) si sa mai repare la ea cu diferenta de bani.
Sunt cazuri din astea unde pretul de achizitie mic + reparatii (+ timp pierdut, nervi) a depasit pretul unei masini la fel dar in conditie aproape de top-notch dar implicit mai scumpa.

Tu ai cumpara o Brera cu dotari mai putine (sau chiar cheala), km mai multi si istoric necunoscut la 5000-5500 sau una full cu istoric facut la 6500? Si daca n-ar exista un Tzivii, preturile de servisare la Brere nu sunt chiar mici, nu repari cu 1000e mare lucru intr-un service (macar) ok. Eu cred ca problema e mentalitatea romanului care vrea "ieftin si bun", lucru care nu exista, si a faptului ca nu prea e piata de Alfe la noi si cam stai cu ea la vanzare. Zic asta din postura de vanzator. Dar nici nu voi da masina pe bani de nimic cuiva care vrea un chilipir si sigur n-o sa aiba grija de ea. Prefer sa astept ca persoana potrivita sigur va venit si o sa aiba grija de ea ca si proprietarii de pana acum.

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Quote:
Dar nici nu voi da masina pe bani de nimic cuiva care vrea un chilipir si sigur n-o sa aiba grija de ea.
:goodpost:

Asta ar trebui sa fie gandirea tuturor dar cateodata , din lipsa de fonduri , vreo urgenta etc nu iti permiti sa astepti . Chiar daca dupa aia iti pare rau ...


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2019, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
Quote:
Dar nici nu voi da masina pe bani de nimic cuiva care vrea un chilipir si sigur n-o sa aiba grija de ea.
:goodpost:

Asta ar trebui sa fie gandirea tuturor dar cateodata , din lipsa de fonduri , vreo urgenta etc nu iti permiti sa astepti . Chiar daca dupa aia iti pare rau ...
Stiu, intr-un fel si pe mine ma tine putin pe loc din altele, dar inca nu disper. O parte din mine viseaza sa o cumpere inapoi peste 10 ani, dar na, sunt alte prioritati, o dau cu toata inima unui pasionat :))

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 453 posts ]  Go to page Previous 114 15 16 17 18 19 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]