Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Brera 22, Italia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=22&t=23414
Page 4 of 15

Author:  nesquick [ 03 Jun 2015, 14:47 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

e fix ce trebuie asa :) Cel putin raportat la drumurile noastre :)

Ce arcuri ai pus?

Author:  goldfinger [ 03 Jun 2015, 14:57 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

bai, sincer, nu este, nu e deloc pe gustul meu. Dar m-am resemnat cu ideea. Acolo nu mai umblu decat daca sunt nevoit.
Prea mare deranjul pentru nimic. Adica pentru 10 mm nu as fi umblat niciodata acolo, tinand cont ca ce avea din fabrica era destul de bun.

Sunt bilstein-uri.
Attachment:
SPRING SET.jpg
SPRING SET.jpg [ 65.58 KiB | Viewed 4485 times ]

Author:  Hermanoli [ 03 Jun 2015, 14:59 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

cristianmiu Quote:
e fix ce trebuie asa :)
Este fiiiixxxxxxxxx la fel!

Author:  Valak [ 03 Jun 2015, 15:09 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Se mai lasa dupa ce faci niste km.

Author:  goldfinger [ 03 Jun 2015, 15:16 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

posibil, dar tot nu vor ajunge la specificatiile date. In fine, am facut-o si p-asta. Pare rau. :oops:

Life foes on... :naughty:

Author:  nesquick [ 03 Jun 2015, 15:17 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Poate ti-au trimis pentru alta motorizare... habar nu am...

GT-ul meu este cocotzat de-a dreptul si tot sunt in cumpana daca sa schimb arcurile sau nu, in conditia in care deja le-am cumparat de mai bine de jumatate de an.

La brera/Spider probabil pentru confort le-as lasa pe cele stock, insa nahh... stim cu totii cum e cu piticii. Iar la urma urmei conteaza feedback-ul oferit nu cat a coborat masina.

Author:  valerica [ 03 Jun 2015, 15:22 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Las-o așa si baga benzina, restul la anul, acum bucura-te de ea.

Author:  ALXege [ 03 Jun 2015, 15:50 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Bai ness, vorbesti uneori niste tampenii... ai mers ma cu 159 cu arcuri, sa vezi ca e mai confortabil decat GTul cu suspensie stock?!

Cristi, unghiurile pozelor si faptul ca masina e neagra nu ajuta deloc. In realitate, in niste poze anterioare tin minte ca remarcasem cat de cocotata e masina. In ultima poza, cea de pe standul de geometrie, pare sa fie fix cum trebuie sa fi iesit din fabrica. Overall, eu zic ca ai facut alegerea buna. Desigur, eu sunt fan tranteala, si in ochii mei ar fi mers mai coborata, dar tot e big improvement in my opinion. Sa te bucuri de ea! :peace:

Author:  nesquick [ 03 Jun 2015, 16:17 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Alex, ma refeream la 59 stock vs arcuri.

Cum am spus eu zic ca e ok. Cu sigurata masina este ceva mai ferma.


Sent from my mobile

Author:  ALXege [ 03 Jun 2015, 16:19 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Pai logica ta bate filmul: te gandesti sa pui arcuri sport pe GT, dar nu ai lua in considerare asta pe Brera. In conditiile in care Brera cu arcuri sport e mai confortabila decat GTul cu suspensie stock. Ma rog, deja suntem offtopic.

Author:  goldfinger [ 03 Jun 2015, 16:33 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

nessule - investitia asta a vizat, coborarea masinii. Altfel suspensia OEM era perfecta, filtra foarte bine iar masina era in acelasi timp suficient de stabila. Era un "compromis bun". De aici si "frustrarea" mea: practic am cheltuit niste bani aiurea. Am imbunatatit...mai nimic. Fermitatea e importanta si ea, dar in cazul asta. :mrgreen:

Author:  nesquick [ 03 Jun 2015, 19:04 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

mda, asta e... nasol.. nu le poti da retur? pe motiv ca 'ba, masina a coborat cu -10 nu cu -30' . Cum am spus, esti sigur ca ti-au dat arcurile corecte pentru motorizarea ta? Nu de alta dar au mai fost cazuri ;)

Author:  yux_mm [ 03 Jun 2015, 20:43 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Cred ca doar pe fata difera in functie de motorizare, ca pe spate nu as vedea de ce. Iar masina parca sta dreapta. Daca erau diferite trebuia sa stea ori mai coborata ori mai ridicata pe fata, ceea ce nu e cazul. Pare ca sta orizontal dreapta.

In alta ordine de idei, nu prea inteleg de ce ai schimbat doar arcurile nu si amortizoarele?! Stiu ca nu au nici o legatura cu nivelul masinii, iar 2-3 cm sunt in toleranta, insa pentru o anumita rata de compresie a arcului ai nevoie de o anumita rata de amortizare. Nu sunt eu expertul, dar ceva imi spune ca arcurile si amortizoarele merg in pereche.

Acum fapta a fost facuta, nu cred ca mai desfaci o data masina pentru niste amortizoare. Mno, sa o porti sanatos :D

Author:  ALXege [ 03 Jun 2015, 22:14 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Pai ti-ai cam raspuns singur pa intrebare, daca nu cobori prea mult, poti merge linistit cu amortizoarele stock.


Sent from my Alfa Romeo

Author:  goldfinger [ 05 Jun 2015, 16:37 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

pun aici informatia, poate le este utila si altora. Pentru inalturarea stickerelor de pe masina: Tesa Adhesive remover - cu aplicabilitate inclusiv in industria auto. Se gaseste in DDMAN. Partea buna este ca se poate folosi si la inlaturarea lipiciului lasat pe geam la inlaturarea foliilor. :sig:
Cu aceasta ocazie au zburat stickerele cu "superleggera" :bigeyes: de pe masina.

Author:  nesquick [ 05 Jun 2015, 16:40 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

De curiozitate, de unde si panaunde WSY la numar ?

Author:  goldfinger [ 05 Jun 2015, 16:47 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Wild PuSsY !? :ph34r:

Author:  mugurel [ 05 Jun 2015, 16:59 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Era la mintea cocosului :lol:

Author:  nesquick [ 05 Jun 2015, 19:46 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Si eu care credeam ca te cheama si vasile (wasy) :)))


Sent from my mobile

Author:  goldfinger [ 13 Jul 2015, 16:48 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Dupa taspe drumuri pe la diverse institutii, cu peripetii pe la RAR si o suma modica :uhuh: achitata catre stat, Grasuta este acum membru al familiei cu acte in regula.
Attachment:
File comment: efectul alfa :))
IMG-20150705-WA0003_rz.jpg
IMG-20150705-WA0003_rz.jpg [ 164.96 KiB | Viewed 4020 times ]

Author:  goldfinger [ 31 Aug 2015, 16:33 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

avem vreo 3500 Km impreuna dintre care aproape 1300 de km doar in ultimele doua saptamani. Cu bune si rele, un prim feedback: desi ma asteptam ca JTS-ul sa fie "oaia neagra", in opinia mea punctul slab al masinii este cutia de viteze. Prost, foarte prost etajata. Spre deosebire de 47, unde cutia salvaza un pic onoarea motorasului, aici parca cutia trage in jos performantele masinii. Tinand cont ca motorului ii plac turele inalte, parca rapoartele cutiei trebuiau altfel gandite.
JTS-ului nu ii place deloc sa mearga sub 2000 RPM. Bun, asta nu e un capat de tara, schimbi mai sus ca sa pici intotdeauna macar peste 2000. La un mers in afara orasului, e ok, nu intampini nicio dificultate - oricum imi place sa urc in ture. Problema apare in oras sau trafic aglomerat. Aici intervine proasta etajare a cutiei. Orice schimbare de treapta sub 3000-3500 RPM te arunca in treapta urmatoare pe la 1500 si ceva RPM, deci motorul e subturat. In trafic aglomerat chestia asta e enervanta, ori mergi supraturat, ori subturat. Si oricat de tare ai vrea, nici nu poti sa schimbi foarte sus pentru ca te urci pe cel din fata ta.

Tot legat de cutie, inca incerc sa inteleg ce a vrut sa zica "autorul" cand a conceput treapta a sasea. La 130- 140 km/h, in treapta a sasea, motorul are aproape 4000 RPM. Probabil a fost gandita pentru racerii ce doresc reprize "senzationale" in treapta a sasea, altfel nu imi explic. :roll: Iarasi, nu e un impediment major, te obisnuiesti cu necazu'.

In alta ordine de idei, cum in concediu am parcurs vreo cateva sute de km de drum de munte, am avut ocazia sa vad cum "lucreaza" si Q2-ul ala (bine, pentru cine nu stie, "Q2 electronic" de pe Brera/159 este de fapt un ESP revizuit, atatatot :twisted: ). La o prima vedere e un pic cam bagacios pentru gustul meu. A intervenit acolo unde sasiul dadea semne ca se descurca si fara interventia electronicii. Probabil e gandit asa din motive de siguranta.

Am mai descoperit inca o chestie, Grasuta are tendinta de a ridica o roata spate pe virajele luate mai "barbateste". Asta m-a suprins, nu ma asteptam ca rigiditatea sa fie atat de mare. Pentru ca din interior se simte foarte comfortabila, nu lasa impresia unui sasiu foarte rigid. :?

In rest, toate bune. Merge micuta impecabil.

Author:  nesquick [ 31 Aug 2015, 16:48 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Bravo Cristi !
Ma bucur ca te simti bine cu grăsuța :)

Cat despre cutia de viteze, sincer chiar nu ma asteptam ca in treapta 6 sa ai 4000rpm la 130kmh. Practic cam acceiasi este turația este si la TS in treapta 5 la 130kmh.

Sper sa te obișnuiești cu ea, deoarece este o masina deosebita.

Poate miercuri seara punem de o intalnire daca mai sunt doritori si poate ajungi si tu.



Sent from my mobile

Author:  goldfinger [ 31 Aug 2015, 17:02 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Tinand cont ca eu merg pe autostrada de 4-5 ori pe an (as merge mai des, dar sunt cam rare si scurte :lol: ), nu ma deranjeaza catusi de putin ca treapta a sasea e facuta doar ca sa iasa la numar.

Ness, a nu se intelege gresit, ne simtim bine impreuna. Oamenii au tendinta uneori sa spuna doar lucrurile bune, eu vreau sa o descriu asa cum e ea, cu bune si rele. Incerc sa fiu obiectiv, nu pot sa vin aici si sa zic doar: "baaaaaaaaa, ce masina bengoasa am". :mrgreen:

PS. La un moment dat, chiar inainte sa dau ~3000 de coco statului drept timbru de mediu, am fost tentat de a o vinde. Este la mine inca pentru ca imi place mult prea mult masina.

Author:  nesquick [ 31 Aug 2015, 17:04 ]
Post subject:  Brera 22, Italia

Bravo, asta vroiam sa aud.

Eu cochetez cu ideea unui Spider 939, 2.2jts de Weekend si ținuta in garaj :)

PS. Ne vedem miercuri, sa nu lipsesti ;)

Sent from my mobile

Author:  tudyniuz [ 31 Aug 2015, 17:18 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Sa stii ca aceasi senzatie am simtit-o si eu in oras si aglomeratie chiar si pe diesel la 159, unde mergeai mereu fie in 3000, fie mult sub 2000 intr-o treapta superioara. Avand in vedere ca nu prea e masina de fataiala eu zic sa nu te plangi prea mult :P

Interesanta treaba cu roata in aer, asta nu am mai auzit de la nimeni pana acum, nici macar de la "marii piloti" de pe forum.

Page 4 of 15 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/