It is currently 19 Apr 2024, 07:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 05 Apr 2012, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Ce mai face printesa? ca nu ai mai spus nimic ceva vreme :wave:

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2012, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
N-am mai postat de multa vreme pe acest topic. Poate si datorita faptului ca nu am mai avut probleme cu ea. Deocamdata :lol: De cand mi-a facut Tibi ultimul update la soft, chiar n-am mai avut nicio problema cu masina. Singura chestie ce ma mai enerveaza, este pe partea electrica, la usa dreapta. Asta de cand am schimbat bateria, cand se deblocheaza usa, cand ramane blocata si de multe ori trebuie sa o deblochez dinauntru, cand mai merg cu cineva in dreapta, plus ca nu-mi marcheaza in bord cand se deschide usa din dreapa (asta e de cand am luat masina). In viitorul apropiat urmeaza sa-i schimb distributia, uleiul, filtrele, implicit sa curat filtrul K&N cu care deja am cca 17k km si bineinteles, emblema fata, care deja s-a sters aproape jumatate. In rest... sper sa fac rost cat mai curand, macar de o admisie de inox, jante pe 18, alta suspensie si bara de torsiune. De multe ori lipsa de timp ma impiedica sa mai caut pe net ceea ce-mi mai trebuie pentru masina, implicit vizitele sunt destul de rare pe aici, pe forum. Sper sa ne vedem cu bine la Fest!


Attachments:
brera4.jpg
brera4.jpg [ 206.97 KiB | Viewed 4523 times ]
brera3.jpg
brera3.jpg [ 257.67 KiB | Viewed 4523 times ]
brera2.jpg
brera2.jpg [ 167.64 KiB | Viewed 4523 times ]
brera1.jpg
brera1.jpg [ 167.38 KiB | Viewed 4523 times ]
motor.jpg
motor.jpg [ 162.22 KiB | Viewed 4516 times ]

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)
Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 16:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
A sosit și vremea distribuției. Înca nu a împlinit km dar a împlinit perioada, ba chiar s-a depășit cu un an (120k km sau 5 ani). Mașina are acum cca 103k km. Dar nu sunt hotărât dacă să schjmb și pompa de apă. Actuala pompă de apă are 40k km. Mă gândesc ca cea care mi-a venit la kitul de distribuție să o am rezervă, pentru când va reapare problema pompei (tipică pentru 2.4). Dar sper să nu mai am această problemă. De altfel, nici n-am mai corculat cu Brera în ultimele 2 săptămâni, deoarece am sesizat mai demult, un zgomot de frecare de curea, dar numai la rece. Acum o să-mi ies don păreri, dacă este de la distribuție sau de la accesorii.
Attachment:
ImageUploadedByTapatalk1357910925.246126.jpg
ImageUploadedByTapatalk1357910925.246126.jpg [ 263.15 KiB | Viewed 3951 times ]


Attachments:
ImageUploadedByTapatalk1357910615.496756.jpg
ImageUploadedByTapatalk1357910615.496756.jpg [ 263.15 KiB | Viewed 3951 times ]

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)
Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Nu sunt eu mare expert, dar cred ca ar fi bine sa schimbi si pompa de apa, nu de alta, dar pentru 50 de euro ( in Romania parca asta ar fi pretul), in cazul in care e ceva neinregula, dupa ce ai montat noul kit de distributie, va trebui sa platesti iar o manopera serioasa doar ca sa iti schimbe pompa de apa.

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
N-ar fi problema de manopera, ca o fac acasa, cum le-am facut pe toate pana acum. Dar ma mai gandesc.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15196
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu te mai gandi si schimba si pompa de apa, cum dealtfel este si normal :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:18 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Schimba si pompa de apa, antigel si cat mai curand accesoriile. Am vazut deja multe cazuri de motor distrus de cele mentionate anterior. Spor!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:21 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Ce rost are sa le schimbe daca le face acasa cum le-a facut si pe celelalte?
Daca se aude pompa dai jos si schimbi, daca plateai manopera nu avea rost sa lasi pompa veche, partea rea e ca daca se intampla, muncesti de doua ori, dar prinzi experienta.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Si daca se blocheaza si zboara cureaua, o dai jos si o schimbi nu? Ce va place sa vorbiti aiurea...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:33 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
tzzivii Quote:
Si daca se blocheaza si zboara cureaua, o dai jos si o schimbi nu? Ce va place sa vorbiti aiurea...
Si daca ... nu?!
Iti place sa iti imaginezi sau te-a marcat topicul cu diferentialul?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Nu, insa riscurile sunt mai mari sa da decat sa nu. Iar daca tie iti place sa te bucuri la 140 ron, e doar bine de stiut ca sa nu zic altceva.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 20:13 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
tzzivii Quote:
Schimba si pompa de apa, antigel si cat mai curand accesoriile. Am vazut deja multe cazuri de motor distrus de cele mentionate anterior. Spor!
Am fost ironic pentru ca mi se pare o prostie ce faci. Tzzivi are dreptate.
Ai pompa de apa si nu o schimbi pentru ca cea veche nu a facut numarul de kilometri, pompa mea de apa a avut putin peste 20k si era terminata. Eu as schimba pompa de apa la fiecare schimb de distributie, valabil si pentru accesorii.
Si vorba lu' tzzivii, daca zgomotul e de la accesorii si ai schimbat doar distributia ce faci, a doua zi te apuci de treaba?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2013, 00:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15196
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ironia are si ea scopul ei, care risca sa se dilueze daca o folosesti atunci cand nu e cazul.. :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2013, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Gata si cu distributia! Am terminat de montat kitul, toate bune, iar referitor la acel sunet de frecare la rece, am sesizat o usoara urma de frecare pe capacul de la distributie, insa fara semne de sfarsit, iar sunetul se pare ca a dusparut. Cureaua era originala din fabrica, insa cei drept se subtiase in comparatie cu cea noua. Rola era cam uzata, pompa de apa era ok, dar am schimbat-o cum se cuvine... In rest, toate bune. Numai bine!

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2013, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Azi am observat că motorul gazează destul la relanti, iar la accelerari pe loc, scoate un pic de fum cu o tentă de albastru. De asemenea, sub conducta de recirculare a gazelor, ce iese din turbină, am găsit ceva ulei (chiar unde se lărgește, exact în locul din imagine). E ceva alarmant?
Iar mai jos, in FES, am observat diferente la Boost Pressure si cantitatea de aer. Mentionez ca am egr-ul anulat din soft. Image
Image


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2013, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jul 2008, 17:56
Posts: 468
Car: 159 2.4 SW TI Q4
Location: Austria
Da cam asta mi se intampla si mie, la ralanti cand ajunge motorul la 90 de grade incepe sa scoata fum albastrui, in momentul ala pe tester imi arata temperatura motorului la 80-82 de grade, iar temperatura in admisie imi arat undeva la 22 de grade...asa ca am decis sa schimb senzorul de pe admisie , cel de temperatura a motorului si in final daca nu rezolv si debitmetrul(inca astept piesele). Am scris si pe topicul cu masina mea ca am pus si softul original si am mers asa vreo saptamana si sunt aceleasi simptome...deci eu tind sa exclud asta. Asta cu boost pressure nu am verificat-o sa fiu sincer...


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2013, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Chiar am să verific mâine și temperatura apei/aerului și de asemenea vreau să verific și epuratorul, să văd în ce stadiu se află (mașina are aproape 110k km). Cât despre cantitatea de aer, n-ar fi exclus să fie ceva de la debitmetru, însă valorile sunt exact ca atunci când blindam egr-ul, deși el era activ (doar că îmi apărea eroare că intră mai mult aer decât necesar). Iar cu presiunea boost, încă nu știu ce ar putea fi. Furtunașele par ok, nu prezintă fisuri/crăpături la prima vedere. Mai rămâne să verific pe lângă turbină. Știu că am un mic șuierat în mers dar numai la accelerări mai puternice iar asta de când am desfăcut capacul admisiei pentru curățare însă nu-mi dau seama de unde ar putea fi iar să mă apuc iarași de desfăcut atâtea rahaturi, mai bine mă lipsesc. Dar nu se simte diferență de putere.
Mulțumesc de comentariu. Am să revin cu noutăți.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2013, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@freezer.

verifica/schimba furtunasul dintre pierburg si actuator turbo, valva pierburg, verifica actuator turbo, verifica geometrie turbo in oridinea mentionata.


la relanti exista o actionare minima pe turbina care permite recircularea in bune conditii a gazelor de carter , care sant trase de turbina.

uleiul ala nu este de la evacuare, daca ar fi fost ar fi ars nu lichid, probabil din cauza presiunii marite din carter boraste pe undeva si se prelinge.

astea sant scenarii in cazul in care motorul tau e in regula, mai exista si posibilitatea sa fie praf, atunci se explica uleiul in evacuare in acel hal.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Nov 2013, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Uleiul tind să cred că-i acumulat de pe traseul epuratorului, deoarece cam toate îmbinările care duc către epurator, începând de la intrare în turbo, sunt umede.
Am verificat furtunasele, par ok, nu sunt îmbătrânite, deoarece subt siliconice, comparativ cu cele de la 156. Mâine verific si Pierburg-ul. Cât despre valva Overboost, ea se aude că lucrează. Altfel cun se poate verifica? ImageImageImage


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2013, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
o turbina dusa poate da simptomele astea mai ales daca masina scotea fum albastru cand o calcai tare. am auzit ca la 2.4 turbina e cu probleme, cel putin aia de 200cp.

verifica prima data toate furtunurile de vacuum si vezi daca tragi cu gura aer din furtunul de la turbina ar trebui sa se miste putin tija sau macar sa tina vacuum supapa aia.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 30 Nov 2013, 00:45, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 30 Nov 2013, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Știu că turbina KKK nu-i prea reușită (cel puțin la motorul ăsta) dar în mers nu am sesizat fum albastru. Doar azi, la câteva accelerări pe loc, dar nu foarte puternice, deoarece motorul încă era rece. Dar fumul era slab. Doar că avea o nuantă albastră.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2013, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sa stii ca tubinele se duc deodata adica au o uzura graduala pana la un punct dupa care gata , isi dau drumu deodata.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Mar 2015, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15196
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Stiu ca-i tarziu, dar o idee de integrare mai buna a subw. in bancheta spate

Image

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2015, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Într-adevăr, dar mijlocul necesita modificări cât și prin portbagaj. Asta merge mai degrabă la Spider, aș zice eu.



Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
ex: Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]