It is currently 23 Apr 2024, 23:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 510 posts ]  Go to page Previous 116 17 18 19 20 21 Next
Author Message
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Valak Quote:
Ce comparatie tare ! Ambele modele de jante arata genial, e doar o chestiune de gusturi, sa alegi intre ele. Bina ca nu am Brera si ca nu trebuie sa aleg, mi-ar fi teribil de greu. :roll:
Nu cred ca ti-ar fi greu, ai alege jantele de brera s. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
singura problema ar fi ca viteza indicata este cu 4% mai mare cu noile cauciucuri.

de obicei vitezometrul indica mai mult decat ai real , cu noile dimensiuni e posibil sa indice exact cat pe GPS ceea ce pentru mine ar fi foarte misto.

acceleratia este mai slaba comparativ cu masina ta dinainte datorita raportului de transmisie modificat.

un lucru bun ar fi ca a crescut si garda la sol pentru ca inaltimea reala a unui automobil este legata de diametrul rotii.

ps:

desi par imense rotile sant cu 1cm mai mici in diametru decat la cross :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Bai oameni, terminati cu nebuniile, gumele vechi erau pe langa dimensiunea normala, de aia rezulta diferenta de peste4%. Daca vrei sa compari ce are acum, compara cu 235/45/18 sau 225/50/17, astea sunt singurele marimi pentru 2.4.

L. E. La 235/40/19 este calibrat perfect vitezometrul, e dimensiunea la care nu ai eroare cu masinile astea fata de viteza de pe gps. Probat. Sac!

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai asta ziceam si eu ca e posibil sa bata perfect cu GPS ul.

acceleratia e simtitor mai slabuta fata de 235//40/18 dar overall e un upgrade misto.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu e deloc simtitor mai slabuta, as indrazni sa zic ca e chiar mai buna, in sensul in care nu mai rup aderenta asa usor in primele 2 trepte :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ai dreptate, insa daca pleci de la 100 la 140 se simte...acolo unde doare.

sa nu ma intelegi gresit da era si o parte buna la setup ul anterior asta ziceam.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 24 Mar 2014, 23:47, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
In teorie e bine, in practica, cui naiba i-o pasa de asa ceva la o masina de 8s pe 0-100 km/h ??? Daca creste repriza aia cu 03-0.5 secunde, chiar crezi ca o simti ?

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
fiecare modificare de diametru are o pondere in comportamentul masinii stii si tu asta.

acuma e clar ca pana in suta e greu de simtit ce si cum , masina nu e o lenesa defel insa pe anumite portiuni de viteza, de obicei in treptele de sus diametrul mai mare se simte la greu si aici ma refer la sprint si consum.

bine acuma discutia e fata de ce avea inainte, care nu era corect ca si diametru(nu stiam ca nu am avut brera) insa era un setup interesant.

alex isi va da seama in timp ce zic eu acuma, iar daca e asa sau altfel doar nu o sa ne minta .

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Mar 2014, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Nu , am un sentiment ca discutia va continua inca doua pagini ...


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2014, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1597
Car: GTV
Eu am trecut de la 17 la 19. Diferente de putere nu am remarcat. Nici la 0-100 si nici de la 100 in sus. Acul coincide 100% cu GPS-ul.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2014, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@tudy

a explicat george ce si cum, in principiu chiar daca se schimba jantele diametrul ramane cam acelasi, variaza putin.

la alex era faza ca avea roti o idee mai micute si acuma are diametrul normal.

o diferenta de 1 inch in diametru poate face o masina sa para mult mai "posedata".

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Mar 2014, 14:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2010, 10:21
Posts: 255
Car: VW TIGUAN 2.0 TDI
Location: Sfantu Gheorghe
Chiar daca teoretic acceleratia ar trebui sa fie mai mare (depinde si de greutatea ansamblului janta/anvelopa - nu stiu daca este mai mare la jantele TI de 19"), acest lucru este practic insesizabil in conditii de "strada". Insa felul cum arata acum compenseaza din plin! :clapping:
Alex, mi se pare mie sau masina e revopsita? Vad o schimbare de nuanta, spre culoarea de 8C. :wink:

_________________
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" ~ 210 CP/460 Nm
EX - ALFA ROMEO BRERA "LA RAGAZZA ROSSA" ~ 240 CP/580 Nm - ILuzoriu stg2

Image


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2014, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu, nu este revopsita. Apusul soarelui + subexpunerea cadrului creaza efectul asta!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2014, 02:46 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Apropo de roata de rezerva: eu nu am deloc pe Brera si le am pe 17 iar in fisa tehnica dimensiunea maxima este de 18 (235/45/18).
@dobermann: daca faci pana pe fata, iti incape janta de tabla pe etrier? Din cate stiu nu incape.

Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2014, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Incape.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2014, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Revin cu ceva feedback si informatii: masina franeaza in sfarsit cum trebuie de cand cu noile anvelope, a disparut si scartaitul la curbele abordate mai in forta. :dance:

S-a vehiculat pe-aici ideea ca dimensiunile atipice si indicele de greutate ar putea fi responsabile pentru comportamentul odios al anvelopelor precedente. M-am documentat destul de mult pe subiectul asta in ultima perioada si o sa postez aici concluzia mea, in caz ca e de ajutor si pentru altii:
- dimensiunea: desi nu era cea recomandata pentru anvelopele de 18, suprafata de contact si inaltimea talonului erau identice cu ce recomanda producatorul pentru 19"
- indicele de greutate: Alfa recomanda 96 (710kg/anvelopa), anvelopele precedente aveau 91 (615kg/anvelopa); ideea e ca Alfa recomanda acelasi indice de greutate pe toate versiunile de 59/Brera, indiferent de motorizare si echipare etc. Cum este evident ca un 1.8 MPi cu FWD este sensibil mai usor decat un 3.2 Q4, recomandarea se bazeaza pe varianta extrema: luam asadar un 59 3.2 Q4 (1730kg), masina prevazuta cu 5 locuri (luam din nou varianta extrema, 5 pasageri a cate 100kg fiecare + bagaj de 100kg/pasager = 1000kg suplimentare), asadar ajungem la masa totala de 2780kg (sunt curios care e masa totala autorizata pentru 159); Asadar, cauciucurile cu load rating 96 fac sens (4*710 = 2840kg). In cazul meu insa, masina are 1600kg, si in cele mai multe din cazuri eram maxim 2 persoane in masina si fara bagaje, deci o greutate suplimentara de ~150kg. Cele 4 gume cu load rating 91 pot sustine pana la 2460kg! Mergand mai departe si luand in considerare distributia maselor si greutatea pe fiecare punte, luand in calcul o distributie extrema de 70%/30% fata/spate, inseamna ca pe fata apasa 1225kg, iar gumele fata puteau sustine pana la 1230kg!

Asadar, cred ca anvelopele in sine erau proaste, fara nici o legatura cu dimensiunea sau indicele de greutate. In concluzie, nu recomand nimanui Federal!

On another note, vreau sa schimb foliile de pe geamuri. Desi n-am fost niciodata adeptul foliilor pe masina, recunosc ca m-am cam obisnuit cu ele si dau bine pe rosu :oops: As vrea sa le schimb cu unele cat mai deschise. Cei ce aveti experienta in acest sens, astept recomandari in privat (evident, sa fie bun si ieftin :lol: )

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2014, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Calculul de mai sus cu 59le 3.2 Q4 fully loaded ma face sa cred ca transferul de mase este luat in calcul in load rating-ul cauciucului (as in este un load rating static, insa poate suporta un +X% in cazul transferului de mase). Este insa o intrebare buna, s-ar putea sa avem in curand un colt Michelin pe forum unde un specialist sa ne raspunda la intrebari de genul :peace:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2014, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
parerea mea e iarasi ca diferentele pe franare au aparut strict din cauza trecerii la un diametru mai mare si o sa expun si teoria mea.

la o roata mai mica, la franare bratul fortei este raza rotii, ai nevoie de forta mai mica ca sa opresti roata si astfel sistemul ABS intra mai repede si afecteaza franarea eliberand presiunea din sistem.

cand ai trecut pe o roata mai mare ai marit bratul fortei, roata ajunje sa intre in blocaj mai greu , de aici si franarea mai eficienta.

abs ul afecteaza franarea , masinile de competitie au setari ale abs ului diferite sau nu au abs pentru ca abs ul e un compromis care nu are nici o treaba cu performanta.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Apr 2014, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3502
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
si in cele mai multe din cazuri eram maxim 2 persoane in masina si fara bagaje, deci o greutate suplimentara de ~150kg.
Tu si Rox 150 kg :roll2: Te ai ingrasat nu gluma :naughty:

Ontopic, anvelopele sunt de vina, fineturile expuse de Florin si Coman sunt prea ... fine ca sa afecteze asa tare sistemul de franare

_________________
no sleep at night , waiting to drive again ALFA ROMEO
piese Alfa Romeo tuning & styling;piese Alfa Romeo din dezmembrari;piese aftermarket si originale
Vodafone 0732557732 Cosmote 0785184245 Orange 0751314197
gabriel@alfisti.ro http://www.alfisti.ro/shop" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2014, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cont3aza foarte mult diametrul rotii la dimensionarea sistemului de franare, trebuie sa existe un echilibru intre forta din etrier si cea de la sol si asta depinde cel mai mult de bratul fortei, cauciucul e finetea si placutele, poate ca la alex e un cumul de factori dar raza rotii este ponderea.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Apr 2014, 21:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ok, e ca tine!
not!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2014, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
On another note, vreau sa schimb foliile de pe geamuri. Desi n-am fost niciodata adeptul foliilor pe masina, recunosc ca m-am cam obisnuit cu ele si dau bine pe rosu :oops: As vrea sa le schimb cu unele cat mai deschise. Cei ce aveti experienta in acest sens, astept recomandari in privat (evident, sa fie bun si ieftin :lol: )
Bump?!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2014, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3502
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Exclusiv Lumar sau 3M ,preturile sunt cam aceleasi 300 lei

Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk

_________________
no sleep at night , waiting to drive again ALFA ROMEO
piese Alfa Romeo tuning & styling;piese Alfa Romeo din dezmembrari;piese aftermarket si originale
Vodafone 0732557732 Cosmote 0785184245 Orange 0751314197
gabriel@alfisti.ro http://www.alfisti.ro/shop" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2014, 20:26 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Ceramic one, atentie.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 29 May 2014, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ragazza 2014!
Attachment:
IMG_0194.jpg
IMG_0194.jpg [ 353.01 KiB | Viewed 4425 times ]
Attachment:
IMG_0192.jpg
IMG_0192.jpg [ 413.93 KiB | Viewed 4425 times ]
Attachment:
IMG_0197.jpg
IMG_0197.jpg [ 328.62 KiB | Viewed 4425 times ]
Attachment:
IMG_0201.jpg
IMG_0201.jpg [ 294.84 KiB | Viewed 4425 times ]
Attachment:
IMG_0203.jpg
IMG_0203.jpg [ 276.85 KiB | Viewed 4425 times ]
Ar mai fi multe de zis, dar a fost o zi lunga si sunt foarte obosit, completez cu proxima ocazie..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 510 posts ]  Go to page Previous 116 17 18 19 20 21 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]