It is currently 28 Apr 2024, 02:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: probleme cu debimetru
PostPosted: 04 Apr 2008, 10:00 
Offline

Joined: 03 Apr 2008, 15:07
Posts: 1
Location: Sfantu Gheorghe
Salut! Sunt nou venit printre Alfisti. Am un alfa 156 1,9 JTD din 2001 oct. si am o problema (cred eu si mechanicul meu)cu debimetrul. Daca deconectez de la mufa merge, dar aprox. 60-70 %. Cand este conectat im-i apare motorasul dar si dispare cand las pedala de acceleratie. Daca tin pedala constant la un anumit nivel masina convulsioneaza. Cand motorul este rece in relantina tot convulsioneaza , adica turometrul joaca intre 900 si 1100 de rotatii.Pe tester scrie ca ar fi problema cu debimetrul,presiunea de aer,dar am inlocuit cu unul nou si este aceasi treaba.Mechanicul meu mai spune ca poate ar trebui resetat valva EGR. Nu stiu ce sa fac. Daca cineva poate sa ma ajute m-as bucura tare mult. :cry:



Topic creat pentru a comasa toate topicurile ce trateaza probleme de acelasi gen pe sectiunea 156 . Vic

_________________
adam


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2008, 10:45 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
debitmetrele sunt piese foarte fine ! si eu am probat 5 pana cand am gasit unul care sa fie bun (nu ca si coduri - ci ca si functionalitate) !!
poti incerca sa iei un debitmetru de la un motor jtd mai mare (acela are o plaja mai mare de citire).
bafta !

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2008, 12:56 
Offline

Joined: 15 Jan 2006, 13:07
Posts: 131
Si eu am avut probleme cu debitmetru, insa se manifestau altfel.
Despre relanti, nu cred ca are legatura cu debitmetrul, intrucat am auzit pe multi posesori de 156 care au problema asta(ce-i drept, in general la motoarele TS).
Nu sunt expert, dar ma gandesc ca ar fi posibil si ca galeria de admisie sa nu fie etansa si sa traga pe undeva aer fals, ceea ce ar deruta ECU-ul.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2008, 13:21 
Offline

Joined: 14 Apr 2007, 11:16
Posts: 27
Location: Tg.Secuiesc
Hai, fratilor, mai dati cateva detalii ca omu' sa poata repara problema. Eu nu ma pricep, nu ma bag, dar e o cunostiinta de-a mea si as vrea sa scape de "buba" asta cat mai repede. Mai dati cateva sfaturi, unde si la ce sa se uite, cum sa rezolve cat mai usor problema. Mersi!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2008, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
incearca si tu te rog sa te exprimi mai pe inteles, ce anume merge la 60-70%? ce tester folosesti?
relantiul neregulat poate fi dintr-o fisura a furtunelor de admisie, verifica-le foarte atent. cat despre debitmetru nu stiu ce sa zic. scoate mufa din el si fa o tura, daca merge mai bine, inseamna ca e dus debitmetrul.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 2008, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Eu cand am avut probleme cu debitmetru nu tragea pana in 2500 de ture.Cand scoteam mufa mergea cum spui tu la 60-70% din performantele ei....esti sigur ca ai comandat debitmetru cel bun???verifica....cu relantiul nu e de la debitmetru

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Apr 2008, 17:36 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2007, 08:28
Posts: 225
Car: VW Passat CC
Location: Bucuresti
si eu aveam problema cu relantiul si s-a dovedit a fi furtunul de admisie dintre debitmetru si corp clapeta fisurat (tragea aer fals pe acolo) si sonda lambda stricata.. cel mai bine e sa o pui pe tester si sa spui aici ce erori ai.

_________________
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject: ALFA 2.0 TS fara "vlaga"
PostPosted: 23 Sep 2008, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 Sep 2008, 21:38
Posts: 4
Location: GALATI
Salutari ! Am o "mica" problema cu o Alfa 2.0 Ts ('99) - 97000KM . In vitezele 1,2,3 - " da in nas " intre 3.000 si 4.500 (mai mult de 4.500 nu o mai pot tura) iar intr-a cincea nu trece de 4.000 si viteza maxima 140Km/h - parca ar fi "limitata" . Are cineva idee ce se intampla sau mai bine o duc la tester?
Daca va ajuta si alte detalii puteti sa ma intrebati.

Multumesc anticipat , :wave:

_________________
Sunt "indragostit de ALFA" , dar ma tratez . :) (Oare????)


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2008, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
debitmetru "busit"?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2008, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai bine du-te la service. Daca esti din bucuresti suna-l pe seth ;)

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2008, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Sep 2008, 21:38
Posts: 4
Location: GALATI
Sunt din Galati si am facut programare pentru diagnostic . Am sa va scriu despre "verdictul" specialistilor .

_________________
Sunt "indragostit de ALFA" , dar ma tratez . :) (Oare????)


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2008, 21:33 
Offline

Joined: 16 Dec 2008, 20:36
Posts: 57
Location: targoviste
salutare
am si eu o alfa156 2.0 t.spark 155cp; e o frumusik(o sa pun si poze) dar cu probleme
de vreo luna am probleme la acceleratie, nu mai raspunde rapid ca pana acum si din contra cateodata da si niste smucituri(cand e rece);
cand o pornesc dimineata se opreste, ii dau a doua cheie si sta pornita dar dak o accelerez se accelereaza prost si face urat, mai mai sa se opreasca, dak o las un timp si apoi plec cu ea incet , merge
eu am crezut ca e din benzina ca am bagat odata de la un peco fantama ca nu era altu prin apropiere si de atunci cam face asa; dar a trecut 3-4 sapt de atunci si apoi am bagat numai benzina buna, cei drept nu mai face ca in prima zi cand nu am putut sa plec cu ea dar tot face... ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi
multumesc anticipat

_________________
Alfa 156 2.0 T.S 155 cp


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2008, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
rasfoieste forumul...ai sa te lamuresti singur ce si cum e cu masina ta. Cel mai probabil debitmetrul. Cat despre cealalta intrebare a ta ...elemente de tuning extern: incearca www.alfisti.net .Dar la fel, asta puteai sa afli daca te uitai pe forum
Bafta si asteptam pozele.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2008, 01:16 
Offline

Joined: 16 Dec 2008, 20:36
Posts: 57
Location: targoviste
problema e ca am cautat si am gasit doar chesti asemanatoare si nimic concret
la mine nici nu mai are putere motoru dupa 4000 si umpic; trage greu parca am 50 d cai si nu cred ca e din debitmetru ca la relanti sta foarte bine fara probleme
am mai inteles ceva de clapeta de acceleratie... asta cum se curata ca poate e d la ea... se poate ?
poate sa ma ajute cineva:D:D

_________________
Alfa 156 2.0 T.S 155 cp


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2008, 08:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
off! citeste acest topic: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=21&t=545 te lamuresti imediat cum e cu clapeta
apoi verifica debitmetrul: scoti mufa si mergi asa...daca simti o inbunatatire ai clar probleme cu debitmetrul. Nu te chinui sa-l cureti, ia si-l schimba. Tot pe forum gasesti si ce marci se recomanda (parca bosch era ok).
fa aceste doua operatii si vii sa scrii dupa aia ce si cum.
bafta!

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2008, 18:45 
Offline

Joined: 16 Dec 2008, 20:36
Posts: 57
Location: targoviste
am curatat clapeta... am dat-o jos de tot si era o mizerie de nedescris, rar am mai vazut asa ceva.. am spalat-o bine bine acum e oglinda si am montat-o inapoi
tot la fel mergea apoi am scos mufa de la debimetru si SURPRIZA masina mergea de 10 ori mai bine recapatase calutzi inapoi acu e clar ca din ala e.
mai am o intrebar: ce se intampla daca merg cu mufa scoasa ?? :d oricum il scimb dar ma gandeam sa mai folosesc masina pana fac rost de bani

_________________
Alfa 156 2.0 T.S 155 cp


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2008, 19:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
prea multe rele nu patesti mergand cu mufa scoasa. Are sa-ti scresca consumul nitel si daca ai sa-i faci un test de gaze probabil nu o sa iasa nimic corect. In principiu poti merge o perioada fara dar nu te obisnui asa...ia si-ti cumpara debitmetru!

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2008, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Nu strica sa-i verifici si bujiile.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 01:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2007, 16:33
Posts: 26
Location: Iasi
Haideti sa va spun ce am patit eu legat de simptomele descrise. Identic pateam si eu. La "rece" la plecarea de pe loc mergea smucit, parca se ineca. Am fost in service si verdictul a fost clar : debitmetru. Intr-adevar, dupa ce l-am schimbat parca era mai bine insa in scurt timp problemele au reaparut. Back to service. Verdict : debitmetru. Noroc ca nu am comandat inca unul. Intr-o zi nu stiu ce imi vine sa arunc si eu un ochi prin zona debitmetrului. Pun si eu mana ca romanul pe acolo si ce constat? Furtunul ala cu burduf de care e legat debitmetru era fisurat in "n" locuri (deh, cred ca varsta e de vina). L-am "blindat" cu scotch de jur imprejur in asteptarea unuia bun si merge brici. Asa ca va recomand sa verificati si furunul cu pricina sa nu fie fisurat pe undeva. Sunt putin socat ca in cele 3 service-uri unde am fost nu a remarcat nimeni treaba asta. Deh, "meserie, te halesc" :)

_________________
Expensive? Naturally! What else would you expect a hand-built Alfa to be?


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2009, 21:16 
Offline

Joined: 16 Dec 2008, 20:36
Posts: 57
Location: targoviste
merci de sfat, dar intre timp am rezolvat problema ; am schimbat debimetrul si merge ok
AAA!!! si un sfat pt cei care patesc ca mine si mai asteapta umpic pana cumpara unul nou dar intre timp au de gand sa mearga cu mufa scoasa.... va sfatuiesc sa nu faceti asta eu am obtinut un consum mediu record de 15-16 %!!!!!!! ((bine, ca am bagat odata 10l si am facut doar 52,4KM!!!!!! dar nu vreau sa ma gandesc ce inseamna asta)) :lol:

_________________
Alfa 156 2.0 T.S 155 cp


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2009, 08:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Jax Quote:
merci de sfat, dar intre timp am rezolvat problema ; am schimbat debimetrul si merge ok
AAA!!! si un sfat pt cei care patesc ca mine si mai asteapta umpic pana cumpara unul nou dar intre timp au de gand sa mearga cu mufa scoasa.... va sfatuiesc sa nu faceti asta eu am obtinut un consum mediu record de 15-16 %!!!!!!! ((bine, ca am bagat odata 10l si am facut doar 52,4KM!!!!!! dar nu vreau sa ma gandesc ce inseamna asta)) :lol:
ai talpa grea frate nu gluma :lol: :lol: :lol:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 23:17 
Offline

Joined: 16 Dec 2008, 20:36
Posts: 57
Location: targoviste
mai oamnei buni.... am schimbat debimetru .... problema rezolvata... cel putin asa credeam eu masina merge bine nu mai am probleme cu trepidati si pornire sau alte prostii singura chestie e ca consumul a ramas mare. :( si ma gandeam ca ar fi din debimetru tinand cont ca al meu era 0281002199 si cel pe care l-am cumparat nou este 0280218019
o fi consumul mai mare din cauza ca nu au acelas cod ? sau daca stiti din ce cauza ar putea sa imi ramana consumul ridicat v-as fi recunoscator. acum si merg incet cu ea .. inainte mergeam tare si tot nu scoteam consumul asta :scratch:

_________________
Alfa 156 2.0 T.S 155 cp


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2009, 20:14 
Offline

Joined: 30 Jan 2009, 21:42
Posts: 11
Location: titu dambovita
Am o alfa 156 2000ts din 1998 si nu trage, parca ar avea 40 de cai sau mai putin, motorul se aude frumos (nu se aud batai sau zgomote suspecte), pe langa faptul ca motorul nu trage am mai observat ca dc este cald porneste greu (rece porneste imediat), dupa ce merg cu ea 1,2 km la relanti turometrul fluctueasa intre 1500 si 700 pana se stabilizeaza sau dc merg mai mult (40-50km) uneori se si opreste la relanti.
Am curatat debitmetrul si parca s a simtit o inbunatatire , merge mai rotund dar problemele sunt aceleasi.


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2009, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 12 Nov 2008, 22:51
Posts: 89
Location: giurgiu
debitmetru, si curatare corp clapeta acceleratie. eu atat pot sa te ajut, dar mai bine dai un search....

_________________
Alfa 156 1.8 t.s/1999 "edizione sportiva"

"After you drive an Alfa Romeo,anything else is..basic transportation!"


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2009, 17:36 
Offline

Joined: 30 Jan 2009, 21:42
Posts: 11
Location: titu dambovita
peoples Quote:
debitmetru, si curatare corp clapeta acceleratie. eu atat pot sa te ajut, dar mai bine dai un search....
mersi pt sfat. am curatat clapeta de acceleratie fara sa o dau jos si intradevar s a schimbat considerabil mersul , merge mult mai rotund nu se mai ingatuie . in schimb am observat ca dc motorul este rece trage mult mai bine? aveti idee de ce?
am filtru sport pe ea, ar putea fi asta o problema?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]