Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=21&t=3349
Page 121 of 189

Author:  goldfinger [ 24 Feb 2015, 19:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

trafycante Quote:
Stiti cumva daca se potrivesc ceasurile de pe 147 facelift pe nonfacelift ?
:headscratch:

pai nu sunt mai frumoase cele de non-facelift? sau mi se par doar mie? :?

Author:  Valak [ 24 Feb 2015, 19:46 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Subscriu si mie imi plac mai mult cele vechi, dar probabil nu ratiunile estetice dicteaza.

Author:  trafycante [ 24 Feb 2015, 19:55 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Ma contraziceam cu un posesor de 147 care tocmai si-a comandat ceasuri de facelift ca sa si le puna pe NFL. Va multumesc :lol:

Author:  Razvan29 [ 25 Feb 2015, 10:12 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Care e rolul "paturii" care cuprinde bateria? Sa ii tina de cald sau sa protejeze impotriva caldurii?

Author:  Tortillaboy [ 01 Mar 2015, 03:00 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salut si bine v-am gasit,

Detin o Mito 1.6 jTDM fabricata in 2009. Am schimbat distributia de curand si am efectuat un drum de 400 de km fara sa fi observat vreo problema. Apoi am schimbat uleiul si filtrele si am completat antigelul pana la indicatorul MAX de pe vas. Mentionez ca antigelul din vas a fost verificat si indica -30. Totodata, antigelul folosit pentru completare nu a fost cel recomandat de carte, la momentul respectiv nestiind asta. Cei din service m-au asigurat ca atata timp cat completez cu antigel de aceeasi culoare este in regula.

A doua zi m-am pornit la drum lung si dupa 90 de minute de condus mi-a mirosit a cauciuc/plastic incins. Am oprit masina, am ridicat capota si am observat abur iesind din zona radiatorului si antigel improscat pe furtunele din zona radiatorului. Antigel nu am pierdut mult, de la nivelul indicat pe vas MAX scazand cam un centimetru.

Am fost cu masina la doua service-uri cu urmatoarele rezultate:
- la primul service s-a efectuat un test de presiune al vasului cu antigel si s-a constatat ca nu pierde presiune, apoi mi s-a zis ca ar putea fi garnitura de chiuloasa.

- la al doilea service, in urma unei inspectii vizuale, mi s-a zis ca radiatorul ar putea fi fisurat.

Mentionez ca acul in bord nu a urcat in niciun moment peste 90.
Are rost sa golesc antigelul, sa-l inlocuiesc cu amestec de Paraflu si apa si sa incerc un drum de o ora?
Alte sugestii de la ce ar putea fi? Eventual imi puteti recomanda un service in Bucuresti care m-ar putea ajuta?

Va multumesc,
Horia

Author:  tzzivii [ 01 Mar 2015, 03:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

antigelul e antigel, punct. nu rezolvi nimic prin inlocuirea lui. problema ta e in alta parte.

Author:  comanr [ 01 Mar 2015, 09:44 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

posibil sa nu se fi aerisit calumea sau ai busonul defect de la vas, a facut presiune si a suflat pe la capacele de la radiator, alea din plastic de doi bani, completeaza la nivel si vezi cum evolueaza.

dupa ce umbli la o masina si scoti antigelul cel mai bine e sa nu strangi busonul, sa il pui de forma, sa lasi sistemul sa elibereze aerul captiv din motor la prima tura, apoi dupa ceva vreme compeltezi antigelul si strangi busonul.

nu scrie nicaieri asta, scrie doar danger pe capac, dovada ca masinile sant facute ca pentru prosti :lol:

in curand o sa accelereze dupa semne masinile si pe pedala de acceleratie va fi un sticker mare cu DANGER :lol:

Author:  yux_mm [ 01 Mar 2015, 18:12 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Am revenit cu radio-cd-ul lu peste prajit. Cand face comutarea de pe cd pe radio cd-ul e doar cald, nu fierbinte.
Fiind mai atent acum am observat ca face comutarea pe un canal de info trafic. Chiar si radioul mai interfereaza cateodata cu acest canal.

Vreo idee?

Author:  comanr [ 01 Mar 2015, 20:26 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

scoate si TP ul, trafic post.

Author:  yux_mm [ 01 Mar 2015, 20:56 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Fii putin mai explicit te rog.

Author:  nesquick [ 01 Mar 2015, 21:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

este o optiune a radio cd-ului. Ai manualul de la masina? cauta acolo ce inseamna TP-ul ca imi e greu sa-ti explic.

Author:  yux_mm [ 01 Mar 2015, 21:20 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

il am. o sa caut.

Author:  comanr [ 03 Mar 2015, 15:40 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

o intrebare pentru fanii softului fiatecuscan, am softul, versiunea 3.6.2 si o interfata KKL, am incercat si cu o alta interfata KKL cu switch uri si la fel ma scoate din meniul de parametri in meniul principal dupa cateva secunde, am umblat la latenta si alte golaneli sinistre, am ultimele drivere FTDI, nu reusesc sa o fac sa stea conectata, intra pe motor de fiecare data dar exista buba espectiva.

laptopul e o panarama dar pe el exista softuri de diagnoza mult mai stufoase decat fes, nu as da vina pe el, toate celelalte lucruri/interfete merg ok pe el, daca cineva a mai avut aceasta problema as dori o parere.

Author:  zet [ 03 Mar 2015, 15:47 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Incearca cu o interfata can, pe KKL(varianta cu switch-uri eu o folosesc numai pentru airbag si abs) si la mine se comporta un pic dubios la parametrii in timp real si merge cat de cat numai latentele date in maxim

Author:  comanr [ 03 Mar 2015, 15:52 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

am o interfata can pentru vcds dar cred nu e ok pentru fes, asta o aveam deja ar fi fost o treaba daca mergea ok, practic merge dar iese, e ceva instabil, cu ea mai merg anumite lucruri cum ar fi ddt2000 si termotest pentru webasto, ma gandeam ca o fac sa mearga si fes, gunoaie.

merci, zet.

Author:  alfa146 [ 03 Mar 2015, 19:23 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Incearca ELM327. Pentru motor, merge perfect. La ABS;Other, etc. folosesc KKL cu switch.

Author:  comanr [ 03 Mar 2015, 19:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

merci, am pus alta varianta de fes si merge, softu' o sa ne omoare :mrgreen:

Author:  trafycante [ 03 Mar 2015, 19:52 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

pe langa ELM327 am si eu un KKL dar nu are switch, ma ajuta cu ceva ?

Author:  comanr [ 03 Mar 2015, 19:54 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

da, te poti lega pe motor, se poate pune switch si atunci faci din kkl fara switch un kkl cu switch, e simplu de tot insa eu din lene o sa o las asa, probabil daca voi avea nevoie voi proceda in acel sens.

Author:  trafycante [ 03 Mar 2015, 20:12 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

multumesc frumos

Author:  comanr [ 03 Mar 2015, 20:13 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

chiar nu ai pt ce. :peace:

Author:  tomi_alfa [ 03 Mar 2015, 21:48 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

comanr Quote:
o intrebare pentru fanii softului fiatecuscan, am softul, versiunea 3.6.2 si o interfata KKL, am incercat si cu o alta interfata KKL cu switch uri si la fel ma scoate din meniul de parametri in meniul principal dupa cateva secunde, am umblat la latenta si alte golaneli sinistre, am ultimele drivere FTDI, nu reusesc sa o fac sa stea conectata, intra pe motor de fiecare data dar exista buba espectiva.

laptopul e o panarama dar pe el exista softuri de diagnoza mult mai stufoase decat fes, nu as da vina pe el, toate celelalte lucruri/interfete merg ok pe el, daca cineva a mai avut aceasta problema as dori o parere.
Aceeasi situatie o am si eu. Am avut si versiunea 3.6.2 si ultima si la fel face. Tot o panarama de laptop am si eu (win XP), pe care il folosesc strict pentru asta, impreuna cu KKL fara switch. La inceput a functionat fara probleme, insa mai apoi a inceput si pe mine sa ma streseze cu deconectarile.
P.S. Eu pentru a ma conecta la ABS sau Airbag folosesc o lita si fac contact intre pinii 3 si 7 pentru Airbag si 1 si 7 pentru ABS, apoi pun interfata pe mufa OBD. Numerele se observa pe mufa OBD.

Author:  comanr [ 03 Mar 2015, 21:55 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

e de la soft, trebuie o versiune mai noua, soft de kkt.

e foarte gresit cum procedezi, pinii de diagnoza pentru airbag nu se unesc cu nimic altceva decat pinul de diagnoza, e pe riscul tau, switch ul deconecteaza pinul 7 din interfata si il trece pe alt pin, asa este corect.

Author:  tomi_alfa [ 03 Mar 2015, 22:24 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Am ultimul soft si tot asa face.
Treaba cu pinii n-am facut-o de capul meu ci m-am uitat la altii. M-am conectat de cate ori a fost nevoie si nu au fost probleme.
Eu de pe Alfa Owner am aflat pe un topic pe undeva. Un alt exemplu e asta.

Author:  zet [ 03 Mar 2015, 22:38 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cine stie un pot gasi de cumparat la noi asa ceva:
Attachment:
KW03.JPG
KW03.JPG [ 517.15 KiB | Viewed 1145 times ]
Attachment:
ACC_NA_ATO-2.jpg
ACC_NA_ATO-2.jpg [ 28.02 KiB | Viewed 1145 times ]

Page 121 of 189 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/