Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=21&t=3349
Page 1 of 189

Author:  High Octane [ 19 Jan 2008, 15:05 ]
Post subject:  Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Propun sa scriem aici despre eventualele mici probleme pe care le avem cu masinile noastre, probleme pentru care nu este necesara deschiderea unui topic individual!

De asemenea, propun STICKY!

Eventual putem sa numerotam problema/intrebarea iar cei care raspund de asemenea sa asocieze raspunsul cu numarul problemei respective!

Incep eu!

1. Azi am dus-o pe YNY la spalat. Si cu jet si automat. Dupa spalare, nu mai afiseaza corect nivelul de carburant din rezervor. Imi arata ca am mai mult decat am in realitate! Computerul in schimb estimeaza corect distanta pana la urmatoarea realimentare (teoretica).
Am mai bagat ceva gaz dar nu mult ca sunt sarac momentan :D, in speranta ca o sa-si revina! Nici o schimbare! Si nici nu ma mai bipaie ca Check Range :(. Un mecanic mi-a zis sa ma invat sa nu mai umblu pe portocaliu ca se duce pompa de benzina in timp, dar ce are pompa cu indicatorul? Mi-a zis sa imi las tot timpul un plafon de ~ 10L in rezervor!
Help?

Author:  High Octane [ 19 Jan 2008, 17:00 ]
Post subject: 

2. Tot eu! :D

Unde gasesc sa cumpar suportul/rama pentru numarul de inmatriculare din fata? Cel "curbat"! Eu in fata am momentan un nr. de dimensiuni mai mici decat cel stas, e din folie autocolanta si evident nu e reflectorizant. Este amenda pe roti, 100% ilegal.
Mi-am terminat dosarul pentru schimbare proprietar, luni o sa merg la Militie cu numerele vechi si cu dosarul si am de asteptat circa 4-5 zile pentru noile numere (preferentiale).
Numarul nou vreau sa-l pun corect/legal iar pentru asta am nevoie de suportul/rama de nr. cea specifica Alfelor, adica putin curbata si mai ingrosata spre dreapta. Gasesc asa ceva in magazinele de piese auto generice?

Author:  Tupac [ 19 Jan 2008, 18:43 ]
Post subject: 

OK, buna intiativa, s-a facut sticky ;)

Author:  High Octane [ 19 Jan 2008, 21:37 ]
Post subject: 

3. Stiti daca exista pe la noi vreun atelier (nu neaparat service) unde sa se poata reconditiona jante de aliaj cum face gagiul de aici: http://www.clubopel.com/link.php?url=ht ... id=3156862

Bottom line: am niste 5 Sport care ar avea nevoie de niste TLC, sunt si zgâriate si frecate de bordura si ciobite :cry:
Stiti pe cineva care sa se incumete?

O mica completare la punctul 2!
Explicatia este pentru baubau_23!

Attachments:
Asa Nu!.JPG
Asa Nu!.JPG [ 61.04 KiB | Viewed 31469 times ]
Asa Da!.jpg
Asa Da!.jpg [ 77.29 KiB | Viewed 31480 times ]

Author:  High Octane [ 20 Jan 2008, 18:11 ]
Post subject: 

4. Vad ca nu se inghesuie nimeni :), la toti va merg masinile perfect, congrats! :D

Unde este localizat debitmetrul? Cum ii scot mufa sa fac o tura cu el off? Il banuiesc a fi murdar dar inainte sa-l duc la curatat vreau sa vad cum merge masina cu el off!
O poza cu locatia mufei ar fi binevenita!
Săr'na!

Author:  High Octane [ 25 Jan 2008, 22:35 ]
Post subject: 

Nu prea citeste nimeni pe aici :(

5. Vreau sa-mi schimb pseudo roata de rezerva! M-am gandit la o janta de tabla de 16" si pneu 205/55! Intrebarea mea: intra combinatia asta in locul pentru roata de rezerva?

Author:  Alexx [ 25 Jan 2008, 22:58 ]
Post subject: 

Nu mi-am dat seama ce motor ai , insa debitmetrul este un butoias negru cu o mufa care este amplasat pe traseul tevii dintre filtrul de aer si admisia motor/turbo dupa caz.

Nu, nu intra roata de 205/55/R16. eu am incercat cu una si mai mica, adica 185/65/R15 si tot nu a intrat.

Author:  High Octane [ 25 Jan 2008, 23:09 ]
Post subject: 

Alexx Quote:
Nu, nu intra roata de 205/55/R16. eu am incercat cu una si mai mica, adica 185/65/R15 si tot nu a intrat.
:shock: :shock: :shock: Si atunci ce dimensiuni intra? Macar mai lata o vreau, 125 e chiar de râsul curcilor! :hurt: :hurt: :hurt:

Author:  High Octane [ 26 Jan 2008, 23:29 ]
Post subject: 

E dumă sau e pe bune? http://cgi.ebay.it/20CV-DYNO-BOOST-TUNI ... dZViewItem

Author:  bubu_02 [ 27 Jan 2008, 00:23 ]
Post subject: 

High Octane Quote:
Spuneti-mi si mie ce e prostia aia si ce face de fapt?

Author:  CristiCiju [ 27 Jan 2008, 00:33 ]
Post subject: 

Pai face 29,99 euro. Scrie si pe site! :mrgreen:

Author:  High Octane [ 27 Jan 2008, 00:36 ]
Post subject: 

bubu_02 Quote:
High Octane Quote:
Spuneti-mi si mie ce e prostia aia si ce face de fapt?
Quote:
Dyno-BOOST is a fully adjustable, programmed performance control unit designed for all vehicle fitted with ECU, simply wires inline with the factory harness of the IAT (Intake Air Temperature) sensor and into the plug of Oxygen sensor(s) in the exhaust. You will receive crisp acceleration, much more horsepower and torque, lower quarter mile times and surprisingly increased throttle response. Installation is easy, no - special tools or expertise required. Gain +15-35 additional HP, and extremely dynamic acceleration by up to 30 % in contrast to factory engine performance. It works in conjunction with stock ECU and will not affect engine reliability or endurance. Original ECU program is in process, but the signal of Dyno-BOOST is overwriting it in each microsecond resulting richer air/fuel ratio, accordingly delivering peak horsepower, torque and acceleration

Improves engine output by up to 15 %.
Enhances Nm, throttle response, acceleration and torque in the full RPM range.
Performance level setting from 0 - 100 %.
You can set the preferred higher air/fule ratio than the stoichiometric fuel mix.
Unit is not a simple resistor.
INTEGRATED O2 - OXYGEN SENSOR SIGNAL CONTROL to avoid undesired snubbing of ECU
Pushes up acceleration and dynamism by up to 30 %.
Results higher top speed.
Long duration - 10 years warranty.
Easy universal 20 minutes installation.
Immediate effect even during driving, no ECU learning period.
Reduces flat spots or delay time when you mash down the throttle.
It does not affect engine endurance.
Bright red light design
Intrebarea era daca chiar e posibil sa "livreze" atatia cai cati se lauda?

Author:  CristiCiju [ 27 Jan 2008, 00:44 ]
Post subject: 

30 euro pentru 30 (chiar 15) cai putere... sa fim seriosi...

Author:  bubu_02 [ 27 Jan 2008, 00:46 ]
Post subject: 

Eu sincer ma indoiesc, dar sunt sigur ca sunt cativa colegi mai priceputi care ne pot lamuri.

Author:  CristiCiju [ 27 Jan 2008, 00:50 ]
Post subject: 

Apropos, bubu_02, vad la semnatura (sunt mai nou pe forum): ex: 105cp, acum 120cp. Care-i diferenta? 30 euro? :roll: Nu prea cred.

Author:  bubu_02 [ 27 Jan 2008, 00:56 ]
Post subject: 

:lol:
E alta masina. Prima a fost cu motorul de 105 cai, "Bubulina" are motorul de 120 cp, sunt 2 modele diferite

Author:  CristiCiju [ 27 Jan 2008, 01:01 ]
Post subject: 

:lol: Nu m-ai inteles.
Stiu (mi-am inchipuit). Insa eu ma referam ca ai putea face o comparatie (performante-pret) intre vechea si noua masina. Si cred ca diferenta de 15cp face (mult) mai mult de 30 euro.

Author:  bubu_02 [ 27 Jan 2008, 17:49 ]
Post subject: 

Si eu sunt de aceeasi parere, tinand cont ca un filtru de aer mai calumea e 30 euro...

Author:  alexmirica [ 29 Jan 2008, 00:48 ]
Post subject: 

E o porcarie. Pacaleste ECU, modificand valorile date de debitmetru si simuleaza sonda lambda, pentru a preveni intrarea in limp mode datorita iesirii din zona Lambda=1 cauzata de modificarea amestecului.
Si NU iti da 15CP. In nici un caz. Si poti buli motorul, deoarece porcaria aia nu e dedicata pentru un anume tip de motor, ci e universal, si ajustabil, sa se potriveasca cat de cat motorului pe care e montat.

O alta tzeapa.

Author:  bubu_02 [ 29 Jan 2008, 01:57 ]
Post subject: 

MUltumim pentru "clarificare" Alex. O sa incerc sa mai invat si eu care e treaba cu lambda, beta :shock: , momentan sunt la Alfa si prefer sa mai raman o perioada aici :lol:
Important e ca acea chestie e o porcarie, asta am inteles toti. :wink:

Author:  High Octane [ 29 Jan 2008, 09:39 ]
Post subject: 

Ma gandeam si eu ca e prea cusut cu ata alba! Dai 200E la remap pentru 12 CP si ala oferea 20CP pentru 20 de lire!

Author:  Babacu [ 08 Feb 2008, 01:46 ]
Post subject: 

Cum pot sa verific daca imi merge icalzirea dintr-o oglinda?
Azi dimineata un boua trecut in viteza si mi-a dat oglinda de pe stinga peste cap. Am dat-o la loc si am verificat daca mai merge reglajul. Functioneaza. Seara cind am pornit dezaburirea am observat ca oglinda din stinga nu s-a dezaburit. Si chiar si dezaburirea lunetei a durat mai mult, de fapt as putea spune ca luneta abia s-a dezaburit, in sensul ca primele linii pe luneta au aparut foarte tirziu, dupa ce am comutat pe dezaburire rapida.

Author:  radu [ 12 Feb 2008, 14:05 ]
Post subject: 

Daca are cineva nr de telefon care sa mearga (nu cel de pe site) de la service autoitalia (b-dul timisoara) il rog sa mi-l dea.

Author:  Tupac [ 12 Feb 2008, 15:24 ]
Post subject: 

Service AI:
021/529.41.50

Author:  Nea Victor [ 15 Feb 2008, 00:56 ]
Post subject: 

7. De cateva zile am impresia ca scot cam mult fum alb pe esapament (mai ales dimineata , la rece) . S-ar putea sa fie doar paranoia mea dar in acelasi timp ma tem de vreo problema . Cum sunt cam paralel cu mecanica, m-am gandit ca poate se gaseste cineva mai avizat pe forum sa-mi explice si mie cam care ar putea fi cauzele si , eventual , remediile . Multumesc

Page 1 of 189 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/