It is currently 09 May 2024, 10:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4723 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5189 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2008, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Quick question:

Alfa 156 si 147 sunt facute pe aceeasi platforma! Asta inseamna ca tot ceea ce tine de directie / suspensie / tren rulare la 156 se potriveste si la 147?
Multumesc!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2008, 21:20 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
corect

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2008, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Modelele cu clima bi-zona, au cumva 2 filtre de polen?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2008, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Tot eu cu 2 intrebari:

1. Lichidul pentru spalarea lunetei vine tot din rezervorul din fata sau exista rezervor in spate special pentru el? Am vazut ca nu "pişă" nimic pe acolo, desi găuri sunt! :oops:
2. Stie cineva ce cod exact are culoarea aia verde care este destul de des intalnita pe 147? Cum e Vali a lui alexmirica sau Alfa lui occ? Am de facut vreo 2 retusuri, se gaseste cumva spray?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2008, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 12:26
Posts: 883
Location: Constanta
da frate , e plina de rezervoare . cauta si in lateral.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2008, 23:32 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Nu sunt sigur ca te-am inteles...poti fi mai explicit te rog? Merci!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2008, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Are un singur rezervor... :wink:

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Feb 2008, 02:04 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Cand virez maxim dreapta in mers se aude un pacanit usor de ceva vreme... :? La ce sa ma gandesc? bieleta directie, capete de bara....? :roll:

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2008, 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
E greu de schimbat mocheta la 147? Ma refer la partea de la sofer!
Partea aceea ingrosata unde in mod normal vine călcâiul, la mine are o gaura de toata frumusetea! Plus ca mocheta e toata terfelită!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2008, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Cum stii cand un amortizor e uzat si nu isi mai face treaba ca lumea? Care sunt simptoamele? Dar arcurile? BTW, arcurile se uzeaza?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2008, 00:13 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pentru amortizor: - "topaie" masina mai ales la orice denivelare, e afectata stabilitatea in curbe. Oricum, faci testul de amortizoare la un service si afli.
Arcurile - hmm..nu prea se duc de fel..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2008, 00:22 
Offline

Joined: 31 Aug 2007, 23:16
Posts: 54
Location: Arad
Pentru arcuri, eventual daca reusesti sa rupi vreunul.

_________________
Alfa Romeo 75


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Are ceva daca pneurile de pe spate nu sunt identice cu cele de pe fata?
Pe fata am momentan 2 x Bridgestone B530 215/45/R17 87V cu ~ 4 mm "carne" pe ele! Pe spate am un pneu de 215 si unul de 225 (temporar) care au inceput sa se uzeze inegal din cauza bucÅŸilor de la brate!
Vreau sa mut Bridgeston-urile pe spate iar pe fata sa imi iau 2 x GY Eagle F1 GS-D3 si sa indrept si jantele cu aceasta ocazie!
Dauneaza in vreun fel aceasta combinatie?

...si inca ceva: sunt greu de schimbat lampile de semnalizare din aripi? Am una crepata iar cealalta sta sa cada...
Am observat ca nu am acces direct la ele, si nici sistemul lor de prindere nu l-am ginit. Plus ca as vrea o pereche clear sau cu led-uri!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Last edited by High Octane on 12 Mar 2008, 23:42, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ideea e ca circumferinta sa nu varieze prea mult, altfel dai peste cap VDC, ASR si TC-ul... Daca ai asa ceva...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
orice cauciuc cat ar fi de nasol merita sa fie pus in locul celui care este in plus,225 in cazul tau,deci cauta unul sh pune l pe masina si cand ai ocazia pune o pereche pe spate,fata...dar nu mai merge asa,sunt minim 10 motive sa nu o faci,nu le enumar aici,dar poti afla la orice service de roti ca nu e ok.

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2008, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Lamuriti-ma si pe mine intr-o problema:

Cand am facut eu scoala de soferi pe Dacie din '78, deaia care avea frana de mana sub bord, instructorul mi-a zis ca atata timp cat rotile sunt in miscare, se poate rula linistit in treapta a-2-a! Eu sunt cam lenes din fire si nu prea dau a-1-a decat cand plec de pe loc, in rest tot cu a-2-a, in trafic, la semafoare, etc! Observ ca parca nu prea ii place la Alfa mea acest tratament, mi se pare mie sau ar fi indicat sa incep sa schimb a-1-a cand situatia o cere? Are ceva ca umblu tot asa in a-2-a?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2008, 18:27 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Poti schimba in tr 1 atunci cand situatia o impune, de ex la trecerea peste bump-ere. Eu asa fac.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 2008, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Adica chestia aia poate sa inlocuiasca variatorul iar motorul poate functiona fara variator, sau este folosita doar pentru a ajuta la demontarea variatorului?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 2008, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
High Octane Quote:
este folosita doar pentru a ajuta la demontarea variatorului?
A doua varianta este cea castigatoare! :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2008, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Pot sa montez pe jantele de tabla stock de 156 cauciucuri de 205/60/R15?Acum am de iarna 185/65/R15 si as vrea sa mi iau de vara.

_________________
Daca te simti bine, nu fi ingrijorat, va trece. :run:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Apr 2008, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2007, 22:13
Posts: 177
Location: Botosani/Iasi
O intrebare:D alfa 147, motor de 1.6 105 cai..cand apa ajunge la 90 de grade si o accelerez, scoate un scartzait ciudat.. dar numai la 80-90 de grade, in rest nu se aude nimic. Aveti idee ce poate fi? Multumesc anticipat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2008, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
mike20 Quote:
Pot sa montez pe jantele de tabla stock de 156 cauciucuri de 205/60/R15?Acum am de iarna 185/65/R15 si as vrea sa mi iau de vara.
Mai indicat ar fi de 205/65/R15 pentru ca nu schimba decat latimea rotii nu si inaltimea. Vezi si pe acte ce dimensiuni sunt permise.
simi Quote:
O intrebare:D alfa 147, motor de 1.6 105 cai..cand apa ajunge la 90 de grade si o accelerez, scoate un scartzait ciudat.. dar numai la 80-90 de grade, in rest nu se aude nimic. Aveti idee ce poate fi? Multumesc anticipat
Eu la 1.6TS nu m-am intalnit si nici nu am auzit pe cineva pana acum, poate te ajuta niste baieti care au motorizarea ta. Mai da si un search pe forum, poate gasesti ceva.

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2008, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Simi: cand mergi normal si accelerezi brusc se aude sunetul dar doar pt 1-2 secunde?Si dupa aia e normal? Pana la urmatoarea accelerare brusca? La mine asa se intampla si apoi am schimbat distributia si pompa de apa si parca nu mai face...mie mi s-a zis ca ar fi pompa de apa...

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2008, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2007, 22:13
Posts: 177
Location: Botosani/Iasi
dap Allex! exact asa face! saptamana viitoare dau comanda si eu de kit-ul de distributie, sper sa scap de zgomot. Thanx a lot!


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2008, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Mi-am luat un filtru de aer conic, vreau sa renunt la cel din carcasa!
O sa intampin ceva probleme in exploatare? Am inteles ca odata cu mai mult aer o sa vina si mai multa benzina dar inafara de acest aspect, mai trebuie luat in considerare si altceva? Nu are nici un impact negativ asupra debitmetrului?
Stiu ca nu face marea cu sarea si ca nu aduce nici un spor de putere considerabil dar macar sper sa nu ia din ceea ce am acum, cum face filtrul din carcasa! L-am luat mai mult pentru noise! :naughty:
Are ceva daca il pun chiar inainte de debitmetru sau sa folosesc totusi traseul care duce la filtrul din cutie sar sa il aduc mai sus, cam ca in poza din link?
http://www.speedyshare.com/161556166.html
Ceva recomandari?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4723 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5189 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]