It is currently 10 May 2024, 12:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 250 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 710 Next
Author Message
PostPosted: 04 Jun 2009, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Dragos Quote:
Antiloop Quote:
Ala de la hotel Parc mi se pare ca se numeste City Center si am auzit ca e ok
P.S.Iti spun doar din auzite.
Din pliantul pe care l-am primit reiese ca s-ar numi Alpha Auto Service. De City Center stiam(stiam doar ca exista) dar nu stiu daca e unul si acelasi.
O mai fii si Alpha Auto Service pe acolo.Dar sihur iti spun ca langa hotel parc este asta City Center acuma nu stiu daca nu si-o fi schimbat denumirea in Alpha Auto.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Baieti am si eu o intrebare: vreau sa ii iau o masina lu' al batran din Germania, insa vreau sa o pastrez inmatriculata in DE (asta ca sa evit taxa asta stupida de prima inmatriculare). Problema ar fi cu asigurarea: o pot asigura in RO, masina avand numere nemtesti?

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu.
Daca s-ar fi putut,ce bine ar fi fost... :lol:
Se mai pot auzi unele si altele cum ca anumiti asiguratori ar asigura doar in baza seriei de sasiu,dar eu cred ca asta e mai mult o scapare decat regula dupa care functioneaza.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
OK, multumesc. Asta e... :thumbdown:

PS: sa inteleg ca cei care isi inmatriculeaza masinile in Bulgaria raman la asigurarea bulgareasca?

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2009, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Da. Și ca bonus, asigurarea bulgărească este mai ieftină decât a noastră, comparat chiar cu RCA de la începutul anului, care nu s-a "lipit" de majorările nesimțite din sezonul ăsta.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2009, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
O nouă distracție cu societățile de asigurări. De data asta, GiPi-ul nevestei iar în prim plan: OTP Asigurări, filiala Constanța. Fac caz de problema asta pentru că nu sunt de acord să fiu pasiv în fața încercărilor fățișe ale multora de a ne lua de fraieri. Măcar să știe și alții la ce să se aștepte în diferite situații.

Duminica trecută, la plajă, ni s-a furat (sau am pierdut) cheia briceag. Am căutat-o în zona în care ne-am așezat pe plajă mai bine de o oră, am și greblat (la propriu) zona, și toate astea ca să concluzionăm: au furat-o.
Studiez polița CASCO (făcută la OTP, în toamnă) și observ că nu specifică nimic de cheile mașinii, nici că ar fi un risc asigurat nici că nu. Însă am găsit în poliță două paragrafe foarte interesante:
- "În asigurare se pot cuprinde PAGUBELE DE FURT" (observați pluralul) "dacă Asiguratul a optat pentru aceasta" - cazul meu.
- Mai mult, mai e un punct în care se identifică drept riscuri acoperite: "cheltuielile făcute în vederea limitării pagubelor, dacă sunt necesare în urma unor pagube produse din cauze cuprinse în asigurare".

La vechiul asigurator (Generali) pierderea/furtul cheilor erau specificate opțional ca risc asigurat iar la încheierea asigurării curente la OTP, directoarea de filială "s-a jurat" că beneficiez de aceleași condiții ca la vechiul asigurator, chiar mai bune (prețul, seriozitatea motivată de hotărârea lor de a se impune pe piață prin rezolvări rapide și corecte ale eventualelor daune, etc.)... si "am pus botul".

Buun, mi-am zis. Nu e mare pagubă (undeva pe la 10 milioane, numai la reprezentanță), dar hai să rezolv problema pe CASCO, de aia am asigurare.

Sun luni la numărul de telefon al inspectorului de daune, din poliță, și după ce-i explic motivul deranjului, aflu că el e în concediu dar mă pot prezenta la colegii de la BT Asigurări pentru deschiderea dosarului. De acolo m-au direcționat pentru a doua zi către un inspector de daune ce deschide dosare la un service în afara localității. Respectivul, dupa ce în prealabil a mormăit că furtul/pierderea cheilor nu este un risc asigurat, în fața argumentelor mele a acceptat să deschidă un dosar. După completarea tuturor hârtiilor necesare, a reținut totul la dosar și a rămas să fiu contactat de către inspectorul de daune OTP ce se va întoarce din concediu chiar a doua zi.
Bineînțeles că nimeni nu m-a contactat, așa că astăzi m-am prezentat la sediul lor, unde aflu că respectiva problemă nu este un risc asigurat, că "așa scrie în poliță". Nici o problemă, zic, numai să-mi arate ei în condițiile de asigurare anexate poliței CASCO, vreo prevedere din care să reiasă această afirmație. După studierea sumară a poliței (nu ar trebui să fie deja familiarizați cu aceasta?) și o serie de telefoane, mi se transmite că într-adevăr nu se specifică că pierderea/furtul cheilor nu ar fi un risc asigurat, dar nici nu se specifică explicit că ar fi un risc asigurat, așa că ... rămâne ca ei: NU SE DESPĂGUBEȘTE. Bineînțeles că nu se specifică nici furtul vreunei roți, al vreunui far, vreunei oglinzi, care ca și cheia, sunt componente ale mașinii, însă în cazul acesta nu ar fi problemă, se despăgubește evenimentul. "Pe cuvântul lor de pionieri", că oricum în poliță nu se specifică...

Mai mult: faptul că mi-a fost furată/am pierdut cheia ar duce și la ANULAREA valabilității poliței pentru cazul de furt total, pentru care am plătit deja. WTF.

În cele din urmă, am făcut o adresă în scris în care am cerut un răspuns scris pentru această problemă. La solicitarea numărului de dosar de daună deschis (pentru care am pierdut 2 ore) mi se răspunde ca nu există niciun dosar deschis, cât despre formularele completate și copiile actelor depuse la dosar... nu există.

Urmarea, după primirea răspunsului în scris: OPC, comisia de supravegherea asigurărilor, etc...

Problema o voi rezolva eu foarte elegant (oricum valoarea daunei e foarte mică, a patra rată de asigurare o depășește lejer), însă vreau să văd cât de întortocheate sunt căile sistemului și până unde se poate ajunge în caz de daune serioase. Ce mă irită cel mai mult, este pierderea asigurării în cazul furtului total (deși i-am notificat că o cheie e dispărută). Nu sunt de acord să plătesc suplimentar peste valoarea deja stabilită inițial în poliță, pentru limitarea unor riscuri pentru care sunt deja asigurat (cum e cazul furtului total), pentru care, conform condițiilor de asigurare, Asiguratorul este responsabil, fiind interesul lui să minimizeze acest risc ulterior...

Cât despre OTP... trageți voi concluziile pe baza faptelor prezentate. A patra rată nu va mai exista și mă voi orienta către alții (probabil BCR, care pănă acum au fost OK). Iar dacă noua Groupama are la bază fenomene de genul acesta... eu prefer să zic pas.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Last edited by Johnny Mnemonic on 02 Jul 2009, 15:18, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 02 Jul 2009, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Johnny Mnemonic Quote:
În cele din urmă, am făcut o adresă în scris în care am cerut un răspuns scris pentru această problemă. La solicitarea numărului de dosar de daună deschis (pentru care am pierdut 2 ore) mi se răspunde ca nu există niciun dosar deschis, cât despre formularele completate și copiile actelor depuse la dosar... nu există.
[...]
(probabil BCR, care pănă acum au fost OK). Iar dacă noua Groupama are la bază fenomene de genul acesta... eu prefer să zic pas.
Da, BCR daca ai chef de harjoana cu asigurarile. Deoarece casco meu era "uite-l, nu e" din punctul de vedere al BCR am inaintat si eu o adresa prin care am cerut raspuns oficial sa stiu daca am masina asigurata sau nu. Am inregistrat-o la sediul central al BCR, inaintata spre juridic. Cu toate insistentele telefonice direct la juridic n-am primit un raspuns nici azi, dupa 2 ani de zile.
Si daca vrei sa stii care era problema... Ei s-au gandit ca imi reziliaza contractul. Dupa rata 3. In schimb mi-au oprit banii de rata 4 dintr-un dosar de dauna. Care va sa zica eram si :fuck: si cu banii luati. Si vroiam doar un raspuns sa stiu daca sunt asigurat sau imi dau banii inapoi. :bash:

Si neplacerile cu BCR sunt destule. Pot sa iti spun o poveste in fiecare seara :naughty:


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2009, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
De acord Dragoș. Îmi amintesc de problema descrisă de tine. Trist. Însă se pare, că în România, (re)numele asiguratorului ține foarte mult și de filială. De aceea am precizat filiala în postul meu. Vorba aia: "omul sfințește locul". Am acum un dosar de daună la BCR C-ța (pentru două jante ale Fiței) și în funcție de rezultatul acestuia, voi decide.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2009, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Johnny, iti inteleg supararea, pana acum ceva timp cheile erau bunuri asigurate, insa din diferite motive acest risc a fost scos din asigurare.
In polita de asigurare sunt trecute riscurile asigurate (cheia nu este trecuta) si NU riscurile neasigurate ( adica daca nu e trecut in polita ca e asigurat, rezulta ca nu e asigurat), e logic, iti dai seama cata lista ar fi?

Cheia nu e parte componenta a masinii, asa cum e farul sau roata, cheia este bun portabil ca si telefonul mobil, si atunci riscul de a pierde/fura cheia este foarte ridicat motiv pentru care majoritatea societatilor de asigurare nu asigura cheile, telefoanele mobile...etc.

La toate societatile de asigurare furtul nu este asigurat daca nu prezinti ambele chei in momentul constatarii furtului (atunci nu ar mai fi furt) si de aici problema cu scoaterea din asigurare pana la rezolvarea problemei.

Si eu sper ca in Groupama sa nu existe astfel de probleme si multe alte probleme existente, de asemenea sunt de acord cu tine sa continui la CSA cu problema, chiar daca rezultatul nu va fi unul favorabil, incet, incet oamenii vor invata ca de aia exista aceste agentii de control ale statului, si asfel si societatile de asigurari vor fi mai responsabile, dupa cateva amenzi incasate/licante ridicate. (din pacate si pe aici mai exista probleme din cauza obiceiului romanesc da a da/primi spaga, lucru cu care si strainii s-au acomodat repejor).
Te sfatuiesc sa rezolvi problema asa cum am discutat.


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2009, 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Da Bubu am înțeles punctul tău de vedere. Însă până la un punct: cum scriam în postul anterior, nici furtul unei roți (de exemplu) nu este specificat în poliță. Și totuși se asigură (și-ti pot da multe alte exemple de componente care nu sunt trecute în poliță - ca și cheia - dar se despăgubesc în caz de furt). Deci?

Cât despre "remedierea" problemei pierderii cheii, nu înțeleg de ce eu trebuie să plătesc pentru a limita riscul unui furt total, în condițiile în care sunt deja asigurat pentru aceasta. E ca și cum m-ar suna Asiguratorul și m-ar soma să-mi instalez alarmă / supraveghere video în parcare / you name it, altfel nu voi fi despăgubit în cazul unui furt total. Pentru că nici despre problema asta cu pierderea despăgubirii în cazul unui furt total în situația mea nu se speficică în poliță, și nici că aș fi obligat eu să plătesc suplimentar pentru limitarea acestui risc. Înțeleg că e o diferență între mașină acum față de când am asigurat-o, dar această diferență o constituie chiar furtul/pierderea unei componente "prevăzute în producția de serie la marca și tipul autovehicolului", deci implicit asigurat, nespeficându-se altfel în poliță...

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2009, 20:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Gata, am rezolvat cu cheia: am comandat la AutoComo o altă cheie lamă (fără telecomandă) - 450 lei față de 1100, cea briceag - iar pentru telecomandă voi cumpăra și monta o alarmă și voi folosi actuatorii deja existenți pe mașină. Astfel voi avea și două telecomenzi. Sper să nu întâmpin probleme. Existau posibilități mai neortodoxe de a rezolva problema pe polița CASCO dar, wtf, ar însemna sa fiu exact ceea ce urăsc mai mult și nu m-aș suporta.

Cât despre asigurator... multă sănătate că o să aibă sigur nevoie pe piața noastră.
Să nu se înțeleagă însă că renunț la luptă. :naughty:
Vreau să mă distrez puțin și să văd (cum scriam și mai sus) până unde se poate ajunge într-o eventuală luptă. Va fi o experiență interesantă, cu siguranță. Vă voi ține la curent. Sper să nu am parte de experiența lui Dragoș și să aștept ani în șir răspuns la adresa trimisă astăzi...
bubu_02 Quote:
...pana acum ceva timp cheile erau bunuri asigurate, insa din diferite motive acest risc a fost scos din asigurare.
Ca să subliniez: nu mă deranjează foarte mult faptul că un asemenea risc nu ar face obiectul asigurării. Mă deranjează că decizia în această privință este arbitrară și nu are nicio legătură cu prevederile poliței ce stă la baza relației asigurat - asigurator.
Mai clar? Iar suport consecințele actelor unor mediocrități, dealtfel infiltrați peste tot în societatea noastră în ultimii ani, care nu au fost în stare să actualizeze termenii poliței astfel încât să nu lase loc pentru interpretări. Iar aceste mediocrități trebuie taxate. Dacă această portiță există în condițiile poliței, eu nu vreau sa renunț la drepturile mele, pentru că și ei s-ar prevala de orice virgulă în a ne-o trage, "dimineața, la prânz și seara"...

Pentru amuzament, amintesc două dialoguri purtate azi cu agenta de vânzări (sau ce-o fi fost miss) de la sediul filialei OTP Constanța:
1. Ea, arțăgoasă și acuzatoare "Dar d-voastră ați anunțat când vi s-au furat cheile, când le-ați pierdut?". Eu: "Da, da." Ea: "Pe cine ați anunțat?" :samui: Asta după ce toată filiala Constanța știa de "cel care și-a pierdut cheile și vrea despăgubire", după cum ea însăși explica la telefoanele nenumărate date ulterior...
2. Eu: "Cheia nu este parte componentă a mașinii?" Ea: "Da' da nu este VINA asiguratorului ca cheia (sic!) s-a pierdut." :clapping:
De parcă asiguratorul are vreo vină la vreo daună a asiguratului. :lol: Singura lor "vină" e că s-au apucat de afaceri în asigurări. Dacă ei au de gând să plătească doar când e vina lor, atunci le-aș sugera să se apuce de alte afaceri, că nu vor rezista mult în fața șirului de procese prin care vor fi târâți. :bash:

No offence Bubu dar asemenea exemplare formează front-end-ul companiei și inevitabil, percepția pe care o avem despre noua companie e dată de către aceștia. Fără filtrarea lor și investiții în școlarizare... nu cred că noua companie va reuși să facă vreo diferență față de grosul asiguratorilor "obraji - talpă de opincă" deja existenți. Toate acestea în ciuda eforturilor câtorva poate foarte bine intenționați.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2009, 10:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Din pacate, ai dreptate, in toate domeniile se pot observa oameni de acest gen, problema este ca sunt tot mai muti si ca din cauza lor trag multi altii si o problema mai mare e ca nici o companie nu incearca sa-i elimine sau sa-i scolarizeze.
DIn cate inteleg ca a decurs discutia cu cei de la OTP Constanta, mai ales cu d-na/d-ra pe care ai indraznit sa o deranjezi sa-si faca meseria nu pot spune decat :fuck: :censored:
Eu tot sper ca acest tip de oameni, angajati vor disparea, poate imi dai si mie pe privat un nume doua, am niste relatii la conducerea Groupama din zona Dobrogea si poate ii tragem putin de urechi.


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2009, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
madkat Quote:
ai comandat sper si chipul de immobiliser
Păi e vorba de GiPi-ul soției (ăla din semnătură) și am postat aici pentru probleme de asigurări, nu neapărat marcă (deși e din familie).
L-am luat cum era în stoc, nu aveam timp să aștept ca la Fița o comandă de la fabrică, și a venit cu închidere centralizată cu telecomandă dar fără alarmă și alte cele. Așa că nu știu să fie nevoie de altceva decât cheia cu chip pe ea. Adică, cheia pe care o mai am (aia lamă, fără telecomandă) e suficientă pentru bunul mers al mașinii. Ideea e că sper să pot refolosi închiderea centralizată deja montată (inclusiv deschidere portbagaj) cu ajutorul telecomenzilor alarmei pe care mi-o voi monta ulterior.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2009, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Offtopic: Cheia comandată are chip-ul pe ea și apoi nu trebuie decât reprogramată mașina pentru cheile rămase (probabil în immobiliser, cum scriai tu), ocazie cu care orice altă cheie veche e ștearsă din memorie.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2009, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Revin cu altă istorioară, de data asta de la BCR... Da Dragoș, mi s-a întâmplat exact ce ți s-a întâmplat și ție. M-a lovit unul (asigurat tot la Ardaf) sâmbătă când mă întorceam de la întâlnirea Alfiștilor din C-ța și mi-a zgâriat bara spate. Am decis (proastă inspirație) să o fac prin CASCO (regres la Ardaf). Bara a fost revopsită, miercuri am luat mașina din service plata făcând-o eu. Factura și restul de hârtii de la service le-am lăsat la BCR și azi m-au sunat sa trec pe la ei să-mi iau banii. Ajung acolo și stupoare. Deși plătisem vreo 950 lei pentru reparație, BCR voia să-mi plătească cu vreo 420 lei mai puțin... În secunda în care am aflat de ce (franșiză) mi-am amintit de Dragoș și de posturile lui recente de aici... Problema e că la deschiderea dosarului nu mi-au zis asta si eu, obișnuit de la Generali cu reparații pe CASCO (tot în regres) fără plata franșize specificate în poliță, am mușcat-o. Nu am mai luat banii, am făcut imediat o reclamație la CSA și acum aștept.
Adică aproape de jumătate din valoarea reparației mi-o iau ăștia cu japca. Valoarea unui RCA la o mașină mai normală. Ce șnapani. Așa-mi trebuie dacă nu am învățat din pățaniile altora. Dar a doua oară nu mă mai prind ăștia în offside...

Nu uitați: dacă faceți CASCO la BCR, reparațiile pe CASCO ÎN REGRES se fac doar cu plata franșizei de eveniment.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2009, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Imi pare rau ca a trebuit sa inveti pe propria piele cat de javre sunt astia de la BCR. Ai avut noroc ca nu te-a luat si peste picior ca pe mine. Cu alte cuvinte nu-i treaba ta ca noi recuperam toata suma pe regres. Ce oprim de la tine, clientul nostru, e spaga noastra aka furt pe fata


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2009, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
Am rezolvat problema altfel. Am fost la ARDAF și directoarea și-a dat acordul pentru mutarea dosarului de la BCR la ARDAF.
Singurul moment în care BCR poate cere franșiza pentru o reparație în regres este când societatea asupra căreia se acționează în regres refuză să plăteasca. Probabil BCR ia franșiza în avans, ca garanție a plății societății spre care se acționează în regres, dar "uită" ulterior să înapoieze avansul.

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2009, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Nu "uita" sa inapoieze. Mie mi-a zis verde-n fata ca banii aia le revin de drept si ca nici nu se pune problema returnarii dupa recuperearea pagubei de la ardaf.


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Am bagat pana la urma masina la Alpha Autoservice, care intradevar este fostul City Center, rebranduit, probabil sa nu poata face lumea asocierea cu lucrarile proaste ale City Center.
Problema de care ma temeam a fost de neevitat:
Au fost f prompti cu reparatia. S-a facut repede si prost. Au gresit culoarea. Pe codul meu de culoare sunt vreo 7 variante. Ei au facut alta varianta decat cea de pe masina, si nici macar nu au comparat nuanta cu restul masinii. Diferenta de nuanta e evidenta.
Care au fost raspunsurile lor evazive?
Varianta: 1) mi-au intors masina cu bara in contre-jour si mi-au zis ca uite, la umbra nu se mai vede.
2) justifica precum diferenta e pentru ca vopseaua de pe aripi e mai veche si arsa de soare (doh, diferenta e de nuanta, e mai galbuie-verzulie cea facuta de ei, nu de luciu sau intensitate a culorii)
3) pe urma au dat-o ca sunt aripile vopsite. Bun, dar pe aripi nu e nici o diferenta la imbinarea cu plafon, usi, haion, pt ca nu au alta culoare decat restul masinii, doh)
Le-am aratat bara din fata recent vopsita la Top Lac unde nu poti vedea vreo diferenta fata de vopseaua capotei si a aripilor.
Nu au vrut nici sa ma lase sa bag masina in spalatoria cu plata din aceeasi curte cu ei, ca sa vada si ei mai bine cat de rau au dat-o in bara.

In concluzie, au zis sa o mai las la ei ca incearca ceva. Sper ca nu incearca sa imi dea pe aripi cu nuanta de pe bara si sa o faca vopsirea pierduta, cum ziceau ei. Ca doar nu am dus masina la frizer.
Ce demersuri pot face daca nu imi vopsesc corect bara? Exista vreo autoritate de reglementare in ce priveste functionarea service-urilor? Acceptul de plata s-a facut deja, deci practic li se rupe.


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
Acceptul de plata este doar acordul lor pentru suma reparatiilor. Teoretic cred ca ai putea sa nu semnezi cererea de despagubire pt asigurare, dar sa iti iei masina, si astfel nu isi vor lua banii pana nu termina treaba. Din pacate multi te pun sa semnezi mai intai actele pt asigurare si apoi ridicarea masinii din service. Intreaba si la asigurator ce poti face.

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Din pacate e pe RCA si probabil nu il intereseaza.


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
Si pt RCA trebuie completate niste hartii. Suna la RCA si spune-le ca astia vor sa iti dea masina neterminata sau bicolora, si afla ce se poate face ca sa nu isi ia banii.
Oricum exista si OPC daca baietii o tin pe a lor cu vopseaua decolorata de soare, vospeaua care are alta nuanta pe plastic si tot asa. :die:

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Cristi99 Quote:
...vospeaua care are alta nuanta pe plastic si tot asa. :die:
Asa, si asta era una din variante, practic le-ai luat vorba din gura.
Cu OPC am mai rezolvat odata o problema, insa OPC-ul nu precuteaza decat foarte greu chiar daca ai "relatii". Trebuie sa astepti "termenul legal" de 30 zile, timp in care as fi pieton.
Chiar se simte lipsa unei autoritati in domeniu cum este CSA la asigurari.


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 12:59 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
Le stiu si eu, am invatat din pacate toate scuzele, numai pe asta nu am auzit-o: "suntem niste incompetenti, atat putem sa facem aici"
Dragos Quote:
Trebuie sa astepti "termenul legal" de 30 zile, timp in care as fi pieton.
Esti sigur ca nu poti sa iti iei masina pana se deranjeaza vreunu sa verifice lucrarea? Normal, tu oricum ai garantie la orice lucrare facuta intr-un service, deci nu poate spune ca ai modificat tu nuanta de pe masina. Faci poze cand ai ridicat masina si gata. Cel putin asa ma gandesc..

P.S. eventual sa te rogi sa nu se exfolieze intre timp

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2010, 19:39 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
in cazul in care o masina loveste 4 masini...rca-ul respectivului acopera reparatia la toate cele 4 autoturisme?

_________________
Actual Girls


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 250 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 710 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]