Gata, am rezolvat cu cheia: am comandat la AutoComo o altă cheie lamă (fără telecomandă) - 450 lei față de 1100, cea briceag - iar pentru telecomandă voi cumpăra și monta o alarmă și voi folosi actuatorii deja existenți pe mașină. Astfel voi avea și două telecomenzi. Sper să nu întâmpin probleme. Existau posibilități mai neortodoxe de a rezolva problema pe polița CASCO dar, wtf, ar însemna sa fiu exact ceea ce urăsc mai mult și nu m-aș suporta.
Cât despre asigurator... multă sănătate că o să aibă sigur nevoie pe piața noastră.
Să nu se înțeleagă însă că renunț la luptă.
Vreau să mă distrez puțin și să văd (cum scriam și mai sus) până unde se poate ajunge într-o eventuală luptă. Va fi o experiență interesantă, cu siguranță. Vă voi ține la curent. Sper să nu am parte de experiența lui Dragoș și să aștept ani în șir răspuns la adresa trimisă astăzi...
bubu_02 Quote:
...pana acum ceva timp cheile erau bunuri asigurate, insa din diferite motive acest risc a fost scos din asigurare.
Ca să subliniez: nu mă deranjează foarte mult faptul că un asemenea risc nu ar face obiectul asigurării. Mă deranjează că decizia în această privință este arbitrară și nu are nicio legătură cu prevederile poliței ce stă la baza relației asigurat - asigurator.
Mai clar? Iar suport consecințele actelor unor mediocrități, dealtfel infiltrați peste tot în societatea noastră în ultimii ani, care nu au fost în stare să actualizeze termenii poliței astfel încât să nu lase loc pentru interpretări. Iar aceste mediocrități trebuie taxate. Dacă această portiță există în condițiile poliței, eu nu vreau sa renunț la drepturile mele, pentru că și ei s-ar prevala de orice virgulă în a ne-o trage, "dimineața, la prânz și seara"...
Pentru amuzament, amintesc două dialoguri purtate azi cu agenta de vânzări (sau ce-o fi fost miss) de la sediul filialei OTP Constanța:
1. Ea, arțăgoasă și acuzatoare "Dar d-voastră ați anunțat când vi s-au furat cheile, când le-ați pierdut?". Eu: "Da, da." Ea: "Pe cine ați anunțat?"
Asta după ce toată filiala Constanța știa de "cel care și-a pierdut cheile și vrea despăgubire", după cum ea însăși explica la telefoanele nenumărate date ulterior...
2. Eu: "Cheia nu este parte componentă a mașinii?" Ea: "Da' da nu este VINA asiguratorului ca cheia (sic!) s-a pierdut."
De parcă asiguratorul are vreo vină la vreo daună a asiguratului.
Singura lor "vină" e că s-au apucat de afaceri în asigurări. Dacă ei au de gând să plătească doar când e vina lor, atunci le-aș sugera să se apuce de alte afaceri, că nu vor rezista mult în fața șirului de procese prin care vor fi târâți.
No offence Bubu dar asemenea exemplare formează front-end-ul companiei și inevitabil, percepția pe care o avem despre noua companie e dată de către aceștia. Fără filtrarea lor și investiții în școlarizare... nu cred că noua companie va reuși să facă vreo diferență față de grosul asiguratorilor "obraji - talpă de opincă" deja existenți. Toate acestea în ciuda eforturilor câtorva poate foarte bine intenționați.