It is currently 13 May 2024, 08:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 08 Jan 2015, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Salutare,
Va rog, daca ati intampinat astfel de probleme sau daca aveti vreo idee, sa-mi spuneti cum as putea da jos paletii ventilatorului de pe axul motorasului la o aeroterma de Alfa 156?
A prins joc destul de mare si face un zgomot destul de puternic; apreciez ca ar fi ceva rulment/bucsa spart/a, etc in partea de sus a axului.
Pentru a putea vedea clar si a pune alt rulment sau bucsa, este nevoie sa dau jos paletii ventilatorului, insa nu am reusit. Am incercar prin bataie in capul axului, dar nimic.
Orice parere e binevenita.
Multumesc anticipat!

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
de obicei exista o clema care preseaza pe plastic , se da jos clema si se extrage turbina de pe ax prin presare din ambele parti ale turbinei cu doua parghii , trebuie fixat motorul intr o menghina pentru a face asta, in unele cazuri fiind copt plasticul, se rupe.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Apreciez raspunsul rapid. Intr-adevar este o clema metalica dar la aerotermele de pe mk1 (97-2002). A mea este cu facelift interior si nu mai are acea siguranta metalica. E fixata doar partea de plastic a ventilatorului direct pe ax, fara nimic altceva.
Am incercat si cu parghii dar se indoaie destul de tare ventilatorul si cred ca va plesni daca mai insist; si tot nu se misca de pe ax. Trebuie cumva incalzit axul sau acel loc in care se fixeaza pentru a slabi plasticul, insa nu stiu cum.....

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 21:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
unele lucruri nu sant facute pentru a fi reparate, odata incalzit se poate sa nu se mai fixexe corect plus ca e posibil sa fie lipit daca nu are clema, incearca sa incalzesti axul cu un pistol de lipit si o sa iasa, cum o sa rezolvi buba la sfarsit vezi tu.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]