am promis ca nu mai scriu pe acest forum, in principiu asa va fi, aici o sa intervin pentru ca e vorba de siguranta celor care fac anumite modificari, cu buna intentie dealtfel.
punctual,
la modificarea propusa de @dopulez exista doua probleme foarte mari, prima partial rezolvabila, a doua din pacate nerezolvabila:
1. pentru a preveni forfecarea la miscarea de rotatie a bucsii, ansamblul trebuie strans doar cu masina asezata pe roti, bratul respectiv va pica foarte repede insa asa va tine mai mult, daca se strange pe pozitia default a suspensiei, pentru ca masina petrece cel mai mult timp in jurul acelei pozitie, daca le strangi in alt unghi apare o forta de forfecare asupra cauciucului chiar si atunci cand masina sta in parcare, sa incercam sa dam o sansa teoretica si acestei incercari, practic eu nu as pune asa ceva din cauza explicatiilor care urmeaza, o spun la modul obiectiv.
2. din cauza distantei dintre cota de interior pe care se fixeaza bratul si cota de exterior apare o miscare de stanga dreapta a bratului in montura, miscare permisa datorita cauciucului, miscare care modifica dinamic unghiurile directiei, lucru destul de periculos in anumite situatii, la bucsa originala umarul interior fixeaza ferm bratul, aici umarul interior nu atinge bratul, iar pe umarul interior se fixeaza tot ansamblul.
o alta problema o constituie rotirea bucsii in bratul de aluminiu si potrivirea cotelor, daca este o cota prea fortata , bratul poate plesni la soc sau la montaj. la bucsa originala, asa cum am pastrat o eu , acest fenomen este exclus pentru ca ceea ce se fixeaza direct pe aluminiu este cauciuc, nu alt metal.
la bratele puse de hermanoli, dumnezeu cu mila, o labuta trista fara sens, e totul numai o tzeava, nu mai intreb de ungeri si de protectie impotriva apei, e fer pe fer.
analizati foarte bine cand aduceti modificari sistemului de directie si franare, analizati dinamic fenomenele, practic modificarile sant interzise insa cea mai importanta este regula bunului simt (tehnic), in principiu MBS nu se aplica la sisteme de directie si franare decat in cazuri foarte rare cand o improvizatie de tip MBS te ajuta sa ajungi acasa in regim de avarie.
_________________ Alfa Romeo Crosswagon
nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....
Go further! AlfaClub.ro is about support!
|