It is currently 10 May 2024, 12:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 05 Mar 2014, 14:17 
Offline

Joined: 05 Mar 2014, 14:13
Posts: 6
Car: Alfa 156 2.4
Salutare. Acum ceva timp au picat injectoarele (pornea doar pe spray).
Am schimbat toate 5 injectoarele cu altele de pe alt motor pe care il aveam.
Dupa nici 2 saptamani au picat si celelalte 5 in asa mod incat nici pe spray nu mai pornea.
Le-am reconditionat la Bosch, le-am pus pe masina si pauza. Face doar 22 bari presiune in rampa(vazut pe autocom) cand dau la automat.
Am facut proba cu senzor de presiune rampa de pe alta alfa 156 si la fel face. Regulatorul l-am pus de pe cealalta pompa si nu porneste cu el.
Are cineva de vanzare la pret decent unul?


Top
   
 Post subject: Re: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 05 Mar 2014, 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Salutare. E inutil sa mai incerci un alt regulator.
Ar fi de verificat ce face pompa din rezervor ( minim 5 bar).
Cauza sirului de probleme descrise de tine duc la banuiala ca filtru
de motorina este prea vechi sau deja perforat. Injectoarele nu se pot
strica asa repede iar regulatorul nu nu se infunda de la sine.
Deci, a fi bine sa verifici presiunea pompei din rezervor la punerea contactului,
Schimbat filtru de motorina, curatat rezervorul.

P.S. Autocom te poate insela, nu arata date corecte la Fiat / Alfa.


Top
   
 Post subject: Re: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 06 Mar 2014, 13:09 
Offline

Joined: 05 Mar 2014, 14:13
Posts: 6
Car: Alfa 156 2.4
Filtrul a fost schimbat cu unul de la UFI. pompa din rezervor schimbata, rezervor curatat dupa cedarea primului rand de injectoare.
In seara asta merg sa iau un alt regulator de presiune pe acelasi cod sa vad daca face la fel.
Autocomul mi se pare si mie o gluma proasta, dar asta e tot ce am cu care sa ma pot conecta pe alfa romeo.


Top
   
 Post subject: Re: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 06 Mar 2014, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Cati km are masina?


Top
   
 Post subject: Re: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 06 Mar 2014, 15:57 
Offline

Joined: 05 Mar 2014, 14:13
Posts: 6
Car: Alfa 156 2.4
motorul ce este acum pe masina are ~160.000 Km


Top
   
 Post subject: Re: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 08 Mar 2014, 02:02 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
In punctul asta, mecanic nu mai are motive sa nu porneasca.
Banuiam pompa de inalte, deaia intreb de km.
As inclina sa spun ca ar trebui verificat cablajul motorului minutios. Fire, mufe, contacte etc.
Numai bine.


Da cuore a cuore.


Top
   
 Post subject: Re: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 12 Mar 2014, 11:31 
Offline

Joined: 05 Mar 2014, 14:13
Posts: 6
Car: Alfa 156 2.4
am pus un regulator de pe 1.9 JTD cu acelasi cod, masina porneste, dar presiunea creste pana moare motorul (300,500,800,1000 si moare).
Am un senzor de rampa defect ce vede mereu 400 de bari. cu ala porneste, desi defectul este permanent, dar bate injectia (presiune prea mare in rampa). Masina se accelereaza normal si ciudat, nu scoate fum, doar ca injectia este foarte galagioasa. Pana la un moment dat cand ecu de la 3 mg/stroke cere 34 si motorul moare. Pot sa pornesc imediat, dupa cateva minute face la fel.
Pompa de pe care am luat regulatorul nu a mai functionat pe o masina de ani buni, deci ma gandesc ca e cam blocat regulatorul. Se poate curata sau trebuie altul?

Edit: Masina a avut soft custom pe ea, dar si cu softul stock la fel se comporta.


Top
   
 Post subject: Re: 2.4 JTD cu probleme
PostPosted: 23 Apr 2014, 15:59 
Offline

Joined: 05 Mar 2014, 14:13
Posts: 6
Car: Alfa 156 2.4
Am rezolvat problema.
Am cumparat alt regulator de presiune de la Craiova (super de treaba baiatul care mi l-a vandut), pus pe masina, dat cheie si pauza :) era senzorul care vede presiune constanta montat. pus celalalt senzor de rampa si a pornit. La inceput se accelera putin mai greu, dar fiind injectoarele proaspat reconditionate am lasat-o sa mearga in gol cateva ore. Acum trage bine, nu scoate fum, e asa cum trebuie sa fie.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]