It is currently 17 May 2024, 07:07

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Climatizare Alfa 156
PostPosted: 21 Feb 2006, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 10 Feb 2006, 17:22
Posts: 34
Location: Bucuresti
Salut baieti, am o alfa 156 1.8i TS, si am observat, acum de cand s-a incalzit vremea ca nu-mi mai comuta, climatizarea, de pe cald pe rece. Initial am crezut ca poate e din comutatorul rece-cald, de temperatura (de la bord), dar am observat ca daca e pe fuctia AUTO si dau la 18 grade se cupleaza aerul conditionat si ventilatorul porneste foarte tare, incercand sa raceasca, dar introduce aer fierbinte. Nu cred ca are legatura cu AC-ul, deoarece si fara AC activat el tot aer fierbinte introduce. Acum vreau sa va intreb pe voi, daca cineva a mai patit asa ceva ori are idee despre ce se intampla cu climatizarea mea. Multumesc.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
:headscratch:
hmmm... intr-adevar cand pui pe auto incepe sa bage aer cu viteza mare, pana se stabilizeaza la temperatura dorita...
dar baga aer rece sau cald in functie de cum ii cer
nu stiu ce sa zic, cam dubios... nu ti s-a golit freonul? :?
bafta!

ah si bine ai venit pe forum!! :D :jumpcolor:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2005, 16:27
Posts: 311
Location: Botosani
eu am avut aceeasi problema la a mea si a trebuit sa`i schimb compresaoru

PS Welcome

_________________
Image
00 Alfa Romeo 166 (sold)
03 Renalut Laguna 2 (for sale)
04 Mercedes CLK (Sold)
07 Yamaha Gryzzli 700
09 Peugeot 308
09 Hyundai Santa Fe
09 BMW X6


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Feb 2006, 17:22
Posts: 34
Location: Bucuresti
ESPinoza Quote:
eu am avut aceeasi problema la a mea si a trebuit sa`i schimb compresaoru

PS Welcome
Inclin mai degraba sa cred ca e vorba de un clapet ori de vreun motoras care comanda vreun robinet.
ESPinoza, la tine baga aer fierbinte, sau aer la temp de afara (neracit de AC)? . La mine baga aer fierbinte, la aceasi temperatura chiar daca am comutat pe minim rece ori maxim cald (indiferent de temp. de afara).

P.S.
Multumesc pentru sugestie.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2005, 16:27
Posts: 311
Location: Botosani
la mine temperatura de afara.. nu fierbinte.. posibil sa nu fie de la compresor.. pune`o pe calculator sa vezi ce zice

_________________
Image
00 Alfa Romeo 166 (sold)
03 Renalut Laguna 2 (for sale)
04 Mercedes CLK (Sold)
07 Yamaha Gryzzli 700
09 Peugeot 308
09 Hyundai Santa Fe
09 BMW X6


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 19:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Feb 2006, 17:22
Posts: 34
Location: Bucuresti
ESPinoza Quote:
la mine temperatura de afara.. nu fierbinte.. posibil sa nu fie de la compresor.. pune`o pe calculator sa vezi ce zice
Am pus-o pe calculator, dar fara rezultat, si baiatul de mi-a testat-o mi-a spus ca ar putea fi un clapet ce comuta intre radiatoare cald/rece ori un motoras dar e mai greu de verificat ca ar fi in interiorul bordului.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 02:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pe calculator nu iti zice nimica. Doar daca se cupleaza sau nu A/C-ul. Atat.
Trebuie o verificare vizuala. Asa stiu io.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Feb 2006, 17:22
Posts: 34
Location: Bucuresti
madkat Quote:
90% este voletul de la calorifer care lasa sau nu aerul sa treaca pe langa calorifer - a ramas blocat pe pozitia "cald" -si chair daca instalatia frigorifica porneste aerul trece pe langa calorifer

la 145-ul care l-am avut toti voletii (inclusiv directionarea aerului) erau actionati electric cu niste motorase - si banuiesc ca si la alfele mai noi e la fel - asculta atent cu contactul pus si motorul oprit daca se aude ceva cand dai rece/cald - vezi daca se aude motorasul - pentru ca poate fi orice de la motoras ars/gripat, volet gripat, contacte comanda defecte pana la vreun papuc care nu face contact

mai multe nu pot sa iti spun pe neve

bafta
Multumesc de sfat. Voletul asta se afla cumva in tulumba din bord?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]