It is currently 17 May 2024, 10:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 Aug 2012, 23:47 
Offline

Joined: 16 Apr 2011, 01:41
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti/Campulung
ma confrut cu aceasta problema de cand am luat masina acum aproape 2 ani,este vorba despre o alfa 156 1.6 ts din 1998,am citit n posturi aici si am umblat prin zeci de serviceuri si reprezentante degeaba,in speranta ca mi-a scapat ceva orice parere e bine venita

problema e urmatoarea,masina cand e pe liber "la punctu mort",oscileaza relantiu intre 500 rpm si 1500 rpm sau eventual moare motoru nu conteaza ca o dau pe liber la 100km/h sau la semafor,si face asa doar vara si cand e cald,si la mers intr-un oras aglomerat intr-o ora de varf, dar iarna si cand e frig e ok nu moare deloc si rar oscileaza.

am verificat debimetru schimbat sonda de temperatura a apei,sonda lambda,am verificat debimetru ,schimbat senzor ax cu came,i-am facut tachetii aia hidraulici,distributia si pompa de apa + bujii filtre si ulei schimate si tot ce mi s-a mai zis sa fac de catre mecanici,singuru lucru care nu l-am facut nu am schimbat bujiile alea alea lungi si mari am schimbat doar 4 din 8 ca mi-au cerut 250 ron pe bucata si mi s-a parut mult si am uitat sa le mai schimb

orice sfat e binevenit ca m-a disperat mai ales acu cu caldura asta


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2013, 22:16 
Offline

Joined: 08 Dec 2013, 21:34
Posts: 27
Car: 147
Acceasi problema...nu stiu la caldura cum face dar pe frig sigur imi face. Nu vreau sa imi dau cu parerea pana nu schimb termostatu (nu imi sare de 60) si abia pe urma vreau sa vad daca se rezolva...daca nu...astept sfaturi


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2013, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ralanti-ul e tinut si de motorasul pas cu pas ( e pe clapeta de pe acceleratie). La cele din '98 vine separat, fata de celelalte mai noi, unde vine cu tot cu clapeta. Probabil e el de vina si cere schimbat sau recalibrat (idle learn cu fiatecu scan). Ori, eu as da vina si pe sistemul de admisie, galeria de admisie, pentru ca si a mea masina, doar cand e rece afara, numai la prima cheie din zi se balbaie si isi revine in urmatoarele secunde sau se opreste si ii dau a doua cheie care porneste la sfert. Apoi toata ziua e perfect normal. Si eu sunt in cautarea solutiei. Totusi, trebuiesc verificate si eventualele fisuri ale furtunurilor si conductelor admisiei. Au si ele o varsta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2013, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Catalizatoare infundate.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]