It is currently 23 May 2024, 14:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 07 Sep 2012, 11:49 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
mihaiselespeed156 Quote:
Incearca sa -i faci o recalibrare la cutie, deasemenea la ambreiaj (ma cu seama ca a fost schimbat recent), acestea doua se fac prin tester ori la reprezentanta ori de catre o persoana care stie ceea ce inseamna si are cele necesare, s-ar mai putea sa fie vorba de acuatorul de presiune al pompei selespeed cel ce zumzaie in momentul in care deschizi portiera la sofer, in mod normal zumzaie timp de 30 de secunde (isi face presiunea pentru a putea intra in viteze de rulare), pe partea de senzori nu stiu caci slava Domnului nu am avut probleme, sper sa te ajute cu ceva postul meu, in orice situatie o diagnoza tester te va ajuta cel mai mult, o zi frumoasa.
.........................te salut si mersi de ajutor.recalibrare s-a facut, nu stiu daca si la cutie ,dar sigur la ambreaj(tot ce fac la masina fac doar la reprezentanta)pompa merge se aude cand deschid usa(chiar ieri am verificat cu un alfist posesor de selespeed,binevoitor,care si-a facut vreme pentru un pic de ajutor)la capitolul diagnoza nu am erorii.cum spuneam masina nu are erorii(pentru a stabili cauza exacta ar trebuie sa iau un tester cu mine si sa punem testarul in momentul aprinderi becului atunci,poate s-ar determina cauza)mai nou alfistul binevoitor si-a batut capul cu problema mea,a gogalit un pic si pe epbr masina mea apare cu un radiator de racire transmisie(cea,ce ar avea sens in situatia mea)voi aveti asa ceva,puteti sa confirmati?binevoitorul nu are,el avand un fiat stilo din 2001 selespeed.oricum o sa merg la reprezentanta sa ridic si problema asta...si - sa postez din nou.va tin la curent si astept in continuare ajutor din partea voastra(la reprezentanta deviza este simpla:s-a stricat..trebui schimbat.....daca ma luam dupa ei trebuia sa schimb si bujiile si sondele lambada{4 la nr} s-a curatat clapeta dupa insistente mari si problema s-a rezolvat).multumesc.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 13:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Cauze posibile: pompa de sele obosita, care este suprasolicitata la conditii de trafic de oras, acumulator de presiume care nu isi face treaba bine si suprasolicita pompa selespeed. Atentie la reglaje, cu alfadiagul, se regleaza ambreiajul la 28-28.5 mm cu motorul pornit. distante mai mari forteaza pompa, mai mici supraincalzesc discul de ambreiaj. Nu dau cauze mai grave...

Locatie?

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 16:54 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
[quote="danutmesther"]Cauze posibile: pompa de sele obosita, care este suprasolicitata la conditii de trafic de oras, acumulator de presiume care nu isi face treaba bine si suprasolicita pompa selespeed. Atentie la reglaje, cu alfadiagul, se regleaza ambreiajul la 28-28.5 mm cu motorul pornit. distante mai mari forteaza pompa, mai mici supraincalzesc discul de ambreiaj. Nu dau cauze mai grave...

Locatie?...sunt din timisoara.o sa cer luni mai multe verificari(reglaj ambreaj+verificare raddiator racire ulei transmisie,care rardiator se pare ca exista{am intrebat azi la piese auto si este intadevar un radiator si un ventilator pentru racire,ambele in jur 1000-1100 ron}.multumesc.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
ade13 Quote:
danutmesther Quote:
Cauze posibile: pompa de sele obosita, care este suprasolicitata la conditii de trafic de oras, acumulator de presiume care nu isi face treaba bine si suprasolicita pompa selespeed. Atentie la reglaje, cu alfadiagul, se regleaza ambreiajul la 28-28.5 mm cu motorul pornit. distante mai mari forteaza pompa, mai mici supraincalzesc discul de ambreiaj. Nu dau cauze mai grave...

Locatie?...sunt din timisoara.o sa cer luni mai multe verificari(reglaj ambreaj+verificare raddiator racire ulei transmisie,care rardiator se pare ca exista{am intrebat azi la piese auto si este intadevar un radiator si un ventilator pentru racire,ambele in jur 1000-1100 ron}.multumesc.

Radiator de racire clar nu exista, eu am schimbat actuatorul cu totul, singur. De la actuator ai un furtun de inalta presiune legat direct la pompa de sele, si unul de joasa legat la rezervorul de lichid de selespeed, iar de la rezervor pana la pompa inca un furtun de joasa. Chiar sunt curios ce radiator vor sa iti vanda. Singura cutie cu racire a lichidului hidraulic este pe Q-S-ul meu, cutie made in Japan, nu selespeed-ul conceptie italiana

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 18:26 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
danutmesther Quote:
ade13 Quote:
danutmesther Quote:
Cauze posibile: pompa de sele obosita, care este suprasolicitata la conditii de trafic de oras, acumulator de presiume care nu isi face treaba bine si suprasolicita pompa selespeed. Atentie la reglaje, cu alfadiagul, se regleaza ambreiajul la 28-28.5 mm cu motorul pornit. distante mai mari forteaza pompa, mai mici supraincalzesc discul de ambreiaj. Nu dau cauze mai grave...

Locatie?...sunt din timisoara.o sa cer luni mai multe verificari(reglaj ambreaj+verificare raddiator racire ulei transmisie,care rardiator se pare ca exista{am intrebat azi la piese auto si este intadevar un radiator si un ventilator pentru racire,ambele in jur 1000-1100 ron}.multumesc.

Radiator de racire clar nu exista, eu am schimbat actuatorul cu totul, singur. De la actuator ai un furtun de inalta presiune legat direct la pompa de sele, si unul de joasa legat la rezervorul de lichid de selespeed, iar de la rezervor pana la pompa inca un furtun de joasa. Chiar sunt curios ce radiator vor sa iti vanda. Singura cutie cu racire a lichidului hidraulic este pe Q-S-ul meu, cutie made in Japan, nu selespeed-ul conceptie italiana
sincer eu unu nu l-am localizat pe masina,dar daca te uti la fiat eper o sa-l gaseti pe modelele 156 selespeed.oricum o sa cer si o verificare de presiune (40-60 de bari)poate o fi de acolo.multumesc.a si inca o chestie importanta tu ai 156 selespeed din 2002?pentru ca difera chai si pe site.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 20:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Vezi ca e posibil sa fie totusi distanta ambreiajului, care este folosit din greu in conditii de trafic urban, dar si un acumulator de presiune obosit. Vezi ca pe acela nu o sa il gasesti ca part number alfaromeo, il gasesti separat numai la fiat. Iti dau eu codul daca trebuie. Daca acumulatorul e obosit si nu face fata la conditii urbane ar trebui sa iti dai seama si in mers, pompa cupland foarte des, ca sa suplineasca nevoia de presiune. in mers observi cel mai usor daca te uiti la indicatoare foarte atent. La mine se observa cum scadea intensitatea luminoasa a indicatoarelor de bord, pentru ca pompa consuma curent, nu gluma.

Sa speram ca este vorba de niste mici ajustari, sa isi revina alfita ;) . Daca mai ai nevoie de informatii, poti sa apelezi cu incredere.

Numai bine

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 20:46 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
danutmesther Quote:
Vezi ca e posibil sa fie totusi distanta ambreiajului, care este folosit din greu in conditii de trafic urban, dar si un acumulator de presiune obosit. Vezi ca pe acela nu o sa il gasesti ca part number alfaromeo, il gasesti separat numai la fiat. Iti dau eu codul daca trebuie. Daca acumulatorul e obosit si nu face fata la conditii urbane ar trebui sa iti dai seama si in mers, pompa cupland foarte des, ca sa suplineasca nevoia de presiune. in mers observi cel mai usor daca te uiti la indicatoare foarte atent. La mine se observa cum scadea intensitatea luminoasa a indicatoarelor de bord, pentru ca pompa consuma curent, nu gluma.

Sa speram ca este vorba de niste mici ajustari, sa isi revina alfita ;) . Daca mai ai nevoie de informatii, poti sa apelezi cu incredere.

Numai bine
da, o sa fiu foarte atent,pana cum n-am observat ceva de genu,dar o sa ma uit si mai atent(am circulat mult cu ea seara,n-am observat nimic,dar "seara nu-i ca ziua" de aglomerat si nici nu m-a lasat vreodata pe timpul nopti).oricum daca -ti mai faci timp spune-mi daca ai un selespeed si din ce an(m-ai bagat in ceta cu :nu are radiator,racire..etc)poate a ta chiar nu are.multumesc inca odata.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Am avut un 156 selespeed pana in decembrie anul trecut. Am tinut-o 2 ani, probleme si nervi la greu. viewtopic.php?f=17&t=14378" onclick="window.open(this.href);return false; . Citeste aici cate probleme am avut cu ea.
Acum am avansat :mrgreen:

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 23:54 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
danutmesther Quote:
Am avut un 156 selespeed pana in decembrie anul trecut. Am tinut-o 2 ani, probleme si nervi la greu. viewtopic.php?f=17&t=14378" onclick="window.open(this.href);return false; . Citeste aici cate probleme am avut cu ea.
Acum am avansat :mrgreen:
da era frumoasa ...,dar era model mai vechi, poate asta e si motivul pentru care nu avea radiator?pe curand.


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2012, 11:09 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
salutare.azi am fost la reprezentanta sa ridic problema cu racirea(ventilator,radiator) si da s-a confirmat ca exista cel putin in poze,deci luni am programare pentru verificare.va tin la curent.


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2012, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Posibil sa aiba radiator pe JTS?!

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 12:07 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
"Vezi ca pe acela nu o sa il gasesti ca part number alfaromeo, il gasesti separat numai la fiat. Iti dau eu codul daca trebuie"cred ca ar fi bine sa-mi lasi codul pentru acumulatorul asta si indicatii de unde sa-l cumpar.azi am fost la reprezentanta,s-a umbalt pe acolo s-a cautat si nici un radiator,nici o racire.mecanicul zice ca ar fi totusi acumulatorul asta pentru care ti-am cerut codul.eu in schimb am cerut sa vina cu mine in trafic cu tot cu tester si sa vedem ce eroare da cand se aprinde becu(mi se pare mai ok asa,n-as vrea sa-l schimb aiurea).astept codul si va tin la curent cu ce se mai intampla.multumesc.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Codul original este 71751195 cod de Fiat, gasit de pe forumurile de afara. Asa l-am comandat si eu. Ar trebui sa fie undeva la 450-500 RON. Ai mare grija la schimbare ca trebuie depresurizat sistemul din softul de diagnoza(eu folosesc alfadiag acum) ca este destula presiune prin actuator.

Numai bine

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 12:26 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
danutmesther Quote:
Codul original este 71751195 cod de Fiat, gasit de pe forumurile de afara. Asa l-am comandat si eu. Ar trebui sa fie undeva la 450-500 RON. Ai mare grija la schimbare ca trebuie depresurizat sistemul din softul de diagnoza(eu folosesc alfadiag acum) ca este destula presiune prin actuator.

Numai bine
ok multumesc.nu mai bine si tie.


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 17:39 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
da...din pacate n-am rezolvat inca problema.astazi am fost cu mecanicu cu testaru dupa noi.toate bune si frumoase pana cand s-a aprins becu(de fapt asta era si scopul).in tester eroare, cauze posibile:mai putin ulei,presiune scazuta,sau pompa selespeed deci nu era acumulatorul).am deschis usa, pompa nu pleca(cand deschiszi usa sofer se aude pompa plecand, asta in conditii normale) am stat cam 10-15 minute s-a auzit pompa(a plecat singura), am plecat.am schimabt releul aferent pompei, plecat in teste din nou....problema nerezolvata(s-a aprins din nou becul).acum din ce-am inteles de la preitenul "binevoitor" se poate repara pompa(se schimba ceva carbuni,peri nush exact) daca nu se rezolva si trebuie schimbata, costurile sunt foarte mari din cate am inteles.acum dupa cele scrise vreo sugestie, idee?oricum va tin la curent cu ce voi face.astept ceva pareri.multumesc.


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Daca e pompa, poti gasi una la un pret rezonabil la dezmembrari, pe la baietii de pe forum, vezi DIA ca tot are un selespeed la dezmembrat, decat sa o platesti de noua. Nu se merita. Si da, o cauza poate fi si releul...

Problema se pune in felul urmator - pompa se duce cand este suprasolicitata de un acumulator de presiune care nu este in toate ale lui, personal, la mine asa a fost

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 19:47 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
danutmesther Quote:
Daca e pompa, poti gasi una la un pret rezonabil la dezmembrari, pe la baietii de pe forum, vezi DIA ca tot are un selespeed la dezmembrat, decat sa o platesti de noua. Nu se merita. Si da, o cauza poate fi si releul...

Problema se pune in felul urmator - pompa se duce cand este suprasolicitata de un acumulator de presiune care nu este in toate ale lui, personal, la mine asa a fost
sugerezi c-ar fi o idee buna sa schimb totusi si acumulatorul(asta l-am gasit la 400ron)sau sa rezolv cu pompa si mai vad dupa?


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2012, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
ade13 Quote:
danutmesther Quote:
Daca e pompa, poti gasi una la un pret rezonabil la dezmembrari, pe la baietii de pe forum, vezi DIA ca tot are un selespeed la dezmembrat, decat sa o platesti de noua. Nu se merita. Si da, o cauza poate fi si releul...

Problema se pune in felul urmator - pompa se duce cand este suprasolicitata de un acumulator de presiune care nu este in toate ale lui, personal, la mine asa a fost
sugerezi c-ar fi o idee buna sa schimb totusi si acumulatorul(asta l-am gasit la 400ron)sau sa rezolv cu pompa si mai vad dupa?

Nu sugerez neaparat, este posibil ca acumulatorul sa fie una din cauzele imbatranirii premature a pompei. Iti poti da seama daca acumulatorul e dus din alfadiag, ii urmaresti curba de pierdere a presiunii sau ochiometric dupa cat de des cupleaza pompa si pentru cat timp dar e mai greu asa. Dar pentru asta iti trebuie fiat ecu scan sau alfa diag. Nu stiu ce soft foloseste prietenul tau. Eu din cauza unui acumulator defect am reusit sa ard o pompa.

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2012, 19:02 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
salutare.azi m-am hotarat si mi-am comandat si acumulatorul(daca tot fac o treaba, macar s-o fac pana la capat si asa nu m-a costat exagerat,decent400ron)care se pare c-o sa ajunga pe saptamana viitoare deci urmatorul post o sa vina cam pe atunci dupa toata tarasenia(reconditionare pompa,schimbat acumulator).pana atunci va multumuesc din nou.


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2012, 18:57 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
danutmesther Quote:
ade13 Quote:
danutmesther Quote:
Daca e pompa, poti gasi una la un pret rezonabil la dezmembrari, pe la baietii de pe forum, vezi DIA ca tot are un selespeed la dezmembrat, decat sa o platesti de noua. Nu se merita. Si da, o cauza poate fi si releul...

Problema se pune in felul urmator - pompa se duce cand este suprasolicitata de un acumulator de presiune care nu este in toate ale lui, personal, la mine asa a fost
sugerezi c-ar fi o idee buna sa schimb totusi si acumulatorul(asta l-am gasit la 400ron)sau sa rezolv cu pompa si mai vad dupa?

Nu sugerez neaparat, este posibil ca acumulatorul sa fie una din cauzele imbatranirii premature a pompei. Iti poti da seama daca acumulatorul e dus din alfadiag, ii urmaresti curba de pierdere a presiunii sau ochiometric dupa cat de des cupleaza pompa si pentru cat timp dar e mai greu asa. Dar pentru asta iti trebuie fiat ecu scan sau alfa diag. Nu stiu ce soft foloseste prietenul tau. Eu din cauza unui acumulator defect am reusit sa ard o pompa.
Salut. Zi-mi si mie te rog cam din cat in cat timp trebuie sa intre pompa in functiune? La mine intra cam din 10 in 10 sec, si sta in functiune cam doua secunde. Asta se intampla la relanti chiar daca e in viteze sau pe N. Mie sincer mi se pare prea des si sunt 90% sigur ca e de la acumulator, nu mai tine presiune. De asemenea cutia imi face probleme cam o data pe saptamana, mai axact nu mai pleaca de pe loc cand apas acceleratia. Ca sa plece trebuie sa o turez foarte tare sau treb sa calc acceleratia brusc si pleaca imediat. Si vitezele le schimba destul de brutal dupa ce apare problema. Daca o las cateva ore cu borna de la baterie luata, isi revine si iar functioneaza perfect pentru o anumita perioada, o sapt - doua. Credeti ca e de la acumulator sau ce ar mai putea fi de vina? Mentionez ca fostul proprietar nu a folosit Tutela CS Speed. I-am schimbat uleiul imediat dupa ce am cumparat-o. Inainte de schimbarea uleiului, se strica cam o data la doua zile. De asemenea uneori gasesc ulei langa roata din stanga fata si nu curge pe la furtunul acela de la recipientul unde se pune ulei pt ca i-am pus o sticluta in capat. Sincer m-am saturat de cutia asta si ma gandesc serios sa ii pun manuala. Stima.

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2012, 00:50 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
personal nu am prea multa experienta "selespeed",dar am pati si eu o data chestia asta"Ca sa plece trebuie sa o turez foarte tare sau treb sa calc acceleratia brusc si pleaca imediat. Si vitezele le schimba destul de brutal ",fiindca am scos prea mult ulei(m-a lasat in drum dupa ce-am schimbat uleiul si mi-am zis eu ca e prea mult asa ca,am mai tras afara din vas cu o seringa circa 150 ml,dupa care am patit ce patesti tu de fel).conform pierderilor pe care le ai (am avut si eu scurgerea aceea in fata la roata,dar la mine nu era joja stransa bine,am inchis-o bine si s-a rezolvat,nu mai curge)s-ar putea sa fie si o lipsa de ulei,desi pe mine ma baga in ceta faza cu borna.(poate de pe la furtune).eu oricum o sa schimb acumulatorul.despre pompa si cat de des pleaca, n-am idee,la mine mai mult nu pleaca...cand ma lasa si deschid usa nu se mai aude plecand(nu stiu cum stii tu ca baga din 10-10 secunde,o auzi si-n mers sau nu mai la relanti(in stare buna la mine pleaca cand deschid usa si lucreaza cam 5 secunde...dupa ce pornesc nu o mai aud iar cand ma dau jos salut nu mai pleaca pot sa deschid, sa inchid usa mult si bine). un sfat mai putin profi fa si tu ca mine:schimba acumulatorul reconditioneaza poma(sau daca nu schimba pompa cu una de pe desmembrari).bafta multa.


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2012, 11:00 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
ade13 Quote:
personal nu am prea multa experienta "selespeed",dar am pati si eu o data chestia asta"Ca sa plece trebuie sa o turez foarte tare sau treb sa calc acceleratia brusc si pleaca imediat. Si vitezele le schimba destul de brutal ",fiindca am scos prea mult ulei(m-a lasat in drum dupa ce-am schimbat uleiul si mi-am zis eu ca e prea mult asa ca,am mai tras afara din vas cu o seringa circa 150 ml,dupa care am patit ce patesti tu de fel).conform pierderilor pe care le ai (am avut si eu scurgerea aceea in fata la roata,dar la mine nu era joja stransa bine,am inchis-o bine si s-a rezolvat,nu mai curge)s-ar putea sa fie si o lipsa de ulei,desi pe mine ma baga in ceta faza cu borna.(poate de pe la furtune).eu oricum o sa schimb acumulatorul.despre pompa si cat de des pleaca, n-am idee,la mine mai mult nu pleaca...cand ma lasa si deschid usa nu se mai aude plecand(nu stiu cum stii tu ca baga din 10-10 secunde,o auzi si-n mers sau nu mai la relanti(in stare buna la mine pleaca cand deschid usa si lucreaza cam 5 secunde...dupa ce pornesc nu o mai aud iar cand ma dau jos salut nu mai pleaca pot sa deschid, sa inchid usa mult si bine). un sfat mai putin profi fa si tu ca mine:schimba acumulatorul reconditioneaza poma(sau daca nu schimba pompa cu una de pe desmembrari).bafta multa.
Cand porneste pompa iti scade intensitatea luminilor in bord. Sau daca stau pe loc si am capota deschisa, se aud reprizele cand baga presiune. Zi-mi si mie te rog la ce magazin ai dat comanda de acumulator cu 400 Ron. Merci

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2012, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Mai baieti, de asta am pomenit de alfadiag, pentru testarea acumulatorului. dupa ce o lasati putin La relanti, puteti urmari curba de scadere a presiunii din sistem, normal, cand presiunea scade la 40 bari(cel putin asa era la fosta), pompa cupleaza din nou iar presiunea creste iar aproape de 50 de bari. 10 secunde intre 2 cuplari ale pompei par OK.

Colegul care a trebuit sa scoata ulei si nu ii cupleaza pompa cand deschide portiera de la sofer: Trebuie verificat ce presiune ai in sistem in acel moment. Daca presiunea e mica si pompa ar fi trebuit sa plece normal, incearca sa scoti mufa de alimentare a pompei, si printr-un procedeu mai putin ortodox, incearca alimentarea pompei direct de la baterie. Atentie la scurturi. Daca pompa nu pleaca, sau pleaca in cazul lovirii acesteia usoare cu o surubelnita de exemplu, posibil sa fie carbunii. Daca pleaca, posibil ca releul de comanda al pompei sa nu isi faca treaba, sa nu fie original, sa fie subdimensionat, sa se supraincalzeasca, etc.

De ce am zis de verificarea distantei tijei ambreiajului: Nu stiu ce "tester" folositi, dar la sele sunt multe chestii pe care poti sa le masori exact, neeronat numai cu alfadiag sau fiat ecu scan. Unul din cazuri, la mine, cand nu am strans bine contrapiulita tijei ambreiajului dupa o reglare, aceasta s-a slabit in mers. Incepuse sa schimbe cu intarziere si violent. Rezultatul, am tras pe dreapta si m-am pus cu laptopul pe ea. Mesajul era clar: Distanta tija ambreiaj 14 mm, 30 minute functionare motor cu ambreiaj supraincalzit la 145 de grade. A fost clar ca buna ziua. In acelas timp, "testerul" vostru s-ar putea sa nu vada nici o eroare. Pe acelasi soft aveti si verificarea fiecarei electrovalve, depresurizarea acumulatorului, calibrare selespeed, etc. Cu ce tester ati verificat voi cutia?

Atentie, Selespeed-ul nu ia mai mult de 450 ml de lichid hidraulic, iar folosirea de alte produse echivalente Tutela CS Speed dauneaza olring-urilor din actuator, sa speram ca nu e cazul. Asta s-a intamplat la mine de a trebuit sa schimb actuatorul intr-un final. Daca aveti surplus care este eliminat pe la rasuflator, fie aveti prea mult lichid in sistem, fie ceva nu isi face treaba. In mod normal, in functionare, dupa ce cupleaza pompa, nivelul lichidului in vasul de expansiune ar trebui sa fie 5 mm pana la 1 cm, nu mai mult, vizibil, peste fundul de aluminiu.

Inca ceva, mufa aceea mare a actuatorului, un spray de contacte face minuni uneori, la fel ca si pe contactele electrovalvelor de pe actuator.

Scuze daca am scris prea dezordonat, nu sunt un prea bun narator, sper sa intelegeti ideile principale + ca scriu acum si de pe telefon. Asta este un ghid pentru troubleshoot de baza.

Sper ca am fost de folos

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2012, 16:10 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
danutmesther Quote:
Mai baieti, de asta am pomenit de alfadiag, pentru testarea acumulatorului. dupa ce o lasati putin La relanti, puteti urmari curba de scadere a presiunii din sistem, normal, cand presiunea scade la 40 bari(cel putin asa era la fosta), pompa cupleaza din nou iar presiunea creste iar aproape de 50 de bari. 10 secunde intre 2 cuplari ale pompei par OK.

Colegul care a trebuit sa scoata ulei si nu ii cupleaza pompa cand deschide portiera de la sofer: Trebuie verificat ce presiune ai in sistem in acel moment. Daca presiunea e mica si pompa ar fi trebuit sa plece normal, incearca sa scoti mufa de alimentare a pompei, si printr-un procedeu mai putin ortodox, incearca alimentarea pompei direct de la baterie. Atentie la scurturi. Daca pompa nu pleaca, sau pleaca in cazul lovirii acesteia usoare cu o surubelnita de exemplu, posibil sa fie carbunii. Daca pleaca, posibil ca releul de comanda al pompei sa nu isi faca treaba, sa nu fie original, sa fie subdimensionat, sa se supraincalzeasca, etc.

De ce am zis de verificarea distantei tijei ambreiajului: Nu stiu ce "tester" folositi, dar la sele sunt multe chestii pe care poti sa le masori exact, neeronat numai cu alfadiag sau fiat ecu scan. Unul din cazuri, la mine, cand nu am strans bine contrapiulita tijei ambreiajului dupa o reglare, aceasta s-a slabit in mers. Incepuse sa schimbe cu intarziere si violent. Rezultatul, am tras pe dreapta si m-am pus cu laptopul pe ea. Mesajul era clar: Distanta tija ambreiaj 14 mm, 30 minute functionare motor cu ambreiaj supraincalzit la 145 de grade. A fost clar ca buna ziua. In acelas timp, "testerul" vostru s-ar putea sa nu vada nici o eroare. Pe acelasi soft aveti si verificarea fiecarei electrovalve, depresurizarea acumulatorului, calibrare selespeed, etc. Cu ce tester ati verificat voi cutia?

Atentie, Selespeed-ul nu ia mai mult de 450 ml de lichid hidraulic, iar folosirea de alte produse echivalente Tutela CS Speed dauneaza olring-urilor din actuator, sa speram ca nu e cazul. Asta s-a intamplat la mine de a trebuit sa schimb actuatorul intr-un final. Daca aveti surplus care este eliminat pe la rasuflator, fie aveti prea mult lichid in sistem, fie ceva nu isi face treaba. In mod normal, in functionare, dupa ce cupleaza pompa, nivelul lichidului in vasul de expansiune ar trebui sa fie 5 mm pana la 1 cm, nu mai mult, vizibil, peste fundul de aluminiu.

Inca ceva, mufa aceea mare a actuatorului, un spray de contacte face minuni uneori, la fel ca si pe contactele electrovalvelor de pe actuator.

Scuze daca am scris prea dezordonat, nu sunt un prea bun narator, sper sa intelegeti ideile principale + ca scriu acum si de pe telefon. Asta este un ghid pentru troubleshoot de baza.

Sper ca am fost de folos
cu siguranata ai fost si esti de folos fapt pentru care ati multumim inca odata.eu tot ce fac la masina fac numai la reprezentanta si se face cu fiat ecu scan (deci nu la prieteni sau mai stiu eu pe unde sau cu ce soft).deocamdata n-am mai facut nimic la ea astept acumulatorul...si mai vedem ce o sa fie...va tin la curent.


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2012, 12:52 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
salutare.azi am fost si-am schimbat acumulatorul.operatiune efectiva 30 de min.cost 55 de ron.bun am plecat pe un drum mai putin circulat sa fac probe.am mers in total pana la drumul respectiv crca 15 km si fix pe acest drum mai liber 3,5km cu aproximatie.mersul s-a desfasurat in felul urmator plecat de pe loc(numai in modul automat) a intaia,a doua schimbat singura,frana schimabt a inataia singura,accelerat,schimbat a doua,frana,a intaia si tot asa.....toata treaba a durat cam 30 de min. si repet cam 3,5 km...dupa care mi s-a aprins din nou becul.
oricum mi se pare o performanta pentru mine sa merg in modul asta 3,5 km(deci acumulator -schimbare-treaba buna).nu-mi ramane decat sa-mi reconditionezi si pompa(as fi facut-o azi ,dar am ceva treaba si nu pot sa las masina acolo).acum intrebare:cam la ce interval in medie ar trebui sa plece pompa?la mine pleaca cand deschid usa o singura data,dupa care n-o mai aud deloc,luminile in bord nu-mi scad.daca ma opresc pe loc deschid,inchid iar deschid,inchid si tot asa nu se mai aude.trebuie lasata asa un interval de timp si abea atunci cand redeschid usa pleaca iara.vreo idee?functioneaza?e normal?multumesc.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]