It is currently 23 May 2024, 17:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 23:57 
Offline

Joined: 20 Feb 2006, 02:12
Posts: 11
Location: bucuresti
Sa traiti, sa fiti iubiti, ..am si io o intrebare:
mai zilele trecute la putin timp dupa ce pornisem maisina sa ma indrept spre casa si dupa ce am accelerat putin intro curva(recunosc) da nu f. tare..ma rog..mia dat mesaju ca low oil presure..am oprit repede..am mai stat..am verificat nivelu ..era ok..am repornit si miam continuat drumu si nici pana in ziua de azi nu sa mai repetat mesaju si sper sa nici nu se mai repete..mentionez ca uleiu e schimbat conform cartii de service la autoperugia acum vreo 3000 km...
din ce cauza oare mesaju? ceva idei?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 00:01 
Offline

Joined: 20 Feb 2006, 02:12
Posts: 11
Location: bucuresti
scuzati pornografia dar poate vati dat seama ca e vorba de o curba si nu acel cuvant obscen pe care nici nu mai pot sal reproduc.. :oops:
...se mai intampla sa visam si noi...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
n-ai gresit .... :nono: :charge:
in italiana 'curva' = curba!
cat despre mesajul cu uleiu' , nu stiu sa-ti spun nica... :headscratch:

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 08:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Verifica nivelul la joja, o fi sub minim. Daca nu, inseamna ori ca e uleiul prost, nerecomandat de producator ori senzorul da aiurea, ori ai accelerat chiar asa de tare incat uleiul sa se fi dus TOT din baie spre lateral :shock:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Daca ai accelerat puternic in curba plecand de pe loc iar motorul ti s-a oprit dupa ce ai primit eroarea, este posibil sa fi debreiat prost si sa-ti fi murit motorul, caz in care se genereaza oricum eroarea asta. Eu am patit asta la putin timp dupa ce am luat masina, nefiind obisnuit cu ea, la prima plecare tare in care am vrut sa vad ce poate mi-a murit motorul si mi-a aparut mesajul asta pe bord.. Eu cu muzica tare and stuff nu mi-am dat seama ff repede ce s-a intamplat si am crezut ca motorul mi-a murit din cauza presiunii de ulei, nicidecum invers, pentru ca debreiasem prost :oops:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 21:12 
Offline

Joined: 20 Feb 2006, 02:12
Posts: 11
Location: bucuresti
da cre ca are dreptate max , italiana fiind a doua mea limba , sau prima nu mai stiu pur si sempla se mai intampla parlare com cuvinte care imi vin mai subito in italiana...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 21:18 
Offline

Joined: 20 Feb 2006, 02:12
Posts: 11
Location: bucuresti
pt. alx tre sa precizez ca mie numi moare nimic cand dau blanita..:))glumesc....nu da chiar nu sa oprit motoru si chiar azi dimineata mia mai dat iarasi acelasi mesaj la o frana mai brusca da a bipait odata si a disparut f. repede..o sa mai incerc variata cu niv. la ulei su toate ca prima oara am asteptat sa se raceasca cat de cat motoru si am verif. si era ok.. la al doilea punctulet pe joja ..e ok. nu?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 21:39 
Offline

Joined: 20 Feb 2006, 02:12
Posts: 11
Location: bucuresti
sa inteleg ca daca nu ramane aprins nu e ceva f. grav?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 22:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, exact. Mai precis sa nu se aprinda mereu, nu sa nu stea aprins.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Mesajul ala mie imi apre cand imi moare motorul. Si eu m-am speriat cam tare cand am vazut ce scrie. Deobicei imi moare motorul cand imi conduc masina dupa ce in prealabil am condus alta. Daca merg mult cu alta, imi ia un pic sa ma readaptez.

Pai faza e urmatoarea, cand turezi motorul, normal ca presiunea creste si mesajul se stinge. La relantiu daca iti ramane aprins, e grav, sau undeva la o turatie pana in 3000 sa zicem. Am patit eu la un Audi A6, daca mergeam pana in 3000 de ture, se aprindea becu de la presiunea de ulei(i se facuse o segmentare defectuoasa la motor, imi e jena sa zic cum am rezolvat problema :roll: )


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]