It is currently 19 Apr 2024, 16:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Nov 2014, 18:50 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
Salutare, am mostenit o Alfa 147 jtd 8v, masina a stat timp de 3 ani nemiscata, am incercat sa o pornesc azi dar nu am reusit, electromotorul invarte dar nu vrea sa o ia, are o mica tentativa dar nimic, imi da eroare in bord de bujie (glow plug error) ar fi greu de schimbat bujiile? Si inca o problema ar mai fi ca pedala de ambreiaj este la podea...ce poate fi? Cilindru master sau slave? Din cate stiu de la fostul proprietar nu avea probleme cu ambreiajul cand masina mergea...pe semne ca nu ar trebui schimbat ambreiajul. Daca aveti vreo sugestie va ascult.

Multumesc anticipat

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2014, 19:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
1. Vezi care bujie nu funcioneaza si schimb-o. Cum se schimba aici
2. Vezi daca nu sunt scurgeri de lichid pe undeva in prima faza. Apoi verifica pompa de ambreiaj de la pedala, garniturile de la furtunul de pe cutie, aeriseste si daca tot face asa, ramane de vazut cilindrul receptor.
Dupa atata timp de stat iti recomand sa-i schimbi toate lichidele.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2014, 22:23 
Offline

Joined: 30 Aug 2011, 21:45
Posts: 56
Car: 147 1.9 JTD
Location: Urziceni - Buzau
Eroarea cu bujia poate sa o dea si daca nu fac contact cum trebuie cablurile cu bujiile. Eu am avut problema asta de mai multe ori in ultimii 3 ani, nu am schimbat nici o bujie, am schimbat tot setul de cabluri pana la urma si se pare ca s-a rezolvat.


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2014, 13:40 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
Multumesc pt sugestii, de maine ma apuc sa cotrobai pe la bujii, va tin la curent, imi trebui un prelungitor la cricket.

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2014, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
ai mare grija cu bujiile la 8v, se rup f usor.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2014, 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Parerea mea este sa faci intai revizie ulei+ filtre, in special cel de motorina e posibil ca aici sa fie problema.
Ea poate sa porneasca si fara bujii, mai greu dar porneste.
Mai merita verificat si senzor pozitie volanta


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2014, 17:57 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
salutare, revin cu update, am reusit sa pornesc masina, am scos filtrul de motorina afara dupa care l-am golit, l-am pus la loc si am observat exact langa el o mufa cu un cablu taiat ce ducea cred la senzor axa came, am imperecheat cablu pe mufa si am reconectat filtru motorina, i-am pus contactul de cateva ori si a pornit fara cel mai mic stres, era mufa de vina mai mult ca sigur, motorul merge foarte rotund si frumos. Ce problema mai am acum ar fi ambreiajul, pedala este la podea, m-am uitat la cilindrul dupa cutia de viteze, pare sa fie ok, dar cilindru de la pedala pare sa fie terci, aveti idee cum se schimba !? m-am uitat pe acolo un pic dar nu prea am vazut mare lucru, trebuie sa dau jos antifonul de pe podea ?! daca aveti vreun ghid apreciez din suflet !

Va multumesc inca odata pt sfaturi !

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2014, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Eu zic sa apelezi la mecanic daca ai nevoie de ghid.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2014, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
catvisimo Quote:
aveti idee cum se schimba !?
Se schimba relativ usor. Are 2 suruburi prinse in podea, o conducta conectata din spate cu o siguranta si tija ce este conectata la pedala, care de asemenea are o siguranta. Da jos bateria, releele si suportul ei, pentru a putea ajunge la conducta. Este o treaba ce se rezolva in doi oameni. Ai grija ca pompa sa primeasca lichidul de frana. Verifica asta pe o menghina/banc de probe, ca sa poti aerisi in fara probleme. In caz de probleme, mareste gaura sau schimba piesa. Am avut TRW si LPR. Recomand TRW.
Nu trebuie sa dai jos mocheta si nu uita sa blochezi furtunasul cu un cleste blocabil inainte de a-l scoate, ca altfel curge tot lichidul inauntru. Apoi indreapta-l intr-un capat de sticla de plastic pentru siguranta si foloseste ziare/carpe.
Spor la treaba!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2014, 15:03 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
Multumesc de sfat, ma apuc de ele sa apara un pic de soare, am apucat sa ma uit la cel de pe cutie si pare sa fie ok, cilindrul de la pedala pare sa fie terci...nu cred ca mai face presiune de nici un fel, oricum e bine ca mai unul de la o alta masina. Va tin la curent

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2015, 19:00 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
Revin cu update, am cumparat cilindru master ambreiaj si cilindru secundar (cel de pe cutie) i-am montat, mi-a cedat conducta dintre ei....am reusit sa fac o alta conducta care-i buna si tine presiune si tot ma chinui sa aerisesc circuitul hydraulic al ambreiajului....la modul ca devine tortura....si nu reusesc de nici un fel...tot am aer pe conducta, fac pedale si nimic....apas scot aer si nimic, nu se intareste de nici un fel, problema e ca ma chinui de cateva ore ....deja am ajuns la capatul rabdarilor....va rog daca cunoaste cineva o metoda mai usoara sau mai rapida da-ti si mie un pont, multumesc in avans si sa va fereasca Sfintii de asa ceva !

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 03:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sper ca ai lasat intai sa curga lichid pana nu mai vin bule de aer, bagi inapoi furtunul si siguranta, faci 3-4 pedale, apoi lasi din nou sa curga si gata, nu?
A doua varianta - eu am avut probleme cu pompa de la pedala de noua (LPR). Nu primea lichid si din cauza asta puteam sa aerisesc pana la pastele cailor. Cum am spus mai sus, ai grija sa primeasca lichidul.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 12:11 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
am lasat sa curga lichid, dar tot am aer pe circuit, pompa de ambreiaj de pedala este noua si cilindru dupa cutie este nou, lichid pompeaza chiar sanatos as putea spune...dar am aer pe sistem de care nu pot scapa, ti-am scris si in celalat topic, insist azi si revin, oricum nu-mi inchipuiam niciodata ca ar putea fi asa de dificil, am avut un bmw pe benzina la care am facut aceasi chestie si lucra superb ambreiajul dupa 5 minute de aerisit....

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 12:15 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
daca puteam sa ajung la service cu masina era perfect, imi faceau vacuum cu pompa hidraulica pt aerisit si eram un om fericit ...dar am si alternatorul care nu-mi incarca si pap orice baterie as pune pe ea

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2015, 19:12 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
cilindru si pompa sunt Sachs cumparate de noi si m-au costat 90 de euro ambele. Furtunul ce l-am inlocuit este ca acelasi ce vine cu conducta...oe dublu texturat si chiat tzapan, din fericire este transparent si pot vedea lichidul cu misuna pe conducta, am facut aerisirea si a curs lichid curat fara bule de aer. Ce problema am acum ca nu-mi tine ambreiajul, poate sa fie din cauza ca nu am pus butoiasul ce era pe conducta, practic l-am anulat, un sunt sigur de functia lui sau de ce era pus acolo, din ce am vazut ii se spune reductor de vibratii dar nu stiu cat mult ma afecteaza la stagiul asta pe mine ....ca ma interesa sa vad daca pot face ambreiajul prin schimbarea pompei si a cilindrului sau daca e rulmenutul din cutie mort...si acum sunt in pom....cred ca ar fi rulmentul de presiune din cutie, chiar nu stiu....


Attachments:
$_57.jpg
$_57.jpg [ 90.85 KiB | Viewed 4434 times ]

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001
Top
   
PostPosted: 17 Jan 2015, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Nu mi-as face probleme din cauza faptului ca ai anulat amortizorul ala, cele mai multe masini nu au asa ceva, e ceva de finete. Cand apesi pe pedala si cilindrul se destinde masina debreiaza ?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2015, 03:37 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
pe acelasi principiu am mers si eu cu furtunul, problema e ca am pedala aproape moarta...la modul ca cilindrul si pompa de ambreiaj lucreaza, dar ambreiajul nu tine,si nu pot pune in viteza nu stiu ce a cedat acolo, posibil sa fie rulmentul de presiune?

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2015, 12:39 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
am demontat alternatorul, nu incarca, vreo idee ce ar putea fi ? Regulatorul de voltaj (carbunii) tin sa mentionez ca unul din carbuni este mai tocit decat celalat si se vede pe ax ca nu facea contact bine ; sau caseta de bobine (alternator Rectifier ii spune pe net) ?


Attachments:
File comment: carbunii
IMG_20150123_085847.jpg
IMG_20150123_085847.jpg [ 62.64 KiB | Viewed 4333 times ]
File comment: caseta cu bobine
INR7203.jpg
INR7203.jpg [ 20 KiB | Viewed 4333 times ]

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]